Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=) Jeg og mr.hedlund skal til majorstua når vi kommer hjem. vet ikke hvordan enda. Men det ordner seg. Koster ikke mer enn 300 med taxi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=) Jeg og mr.hedlund skal til majorstua når vi kommer hjem. vet ikke hvordan enda. Men det ordner seg. Koster ikke mer enn 300 med taxi. Vi er 2 som skal til skøyen ;Første trikk 0600 på skøyen 0615 (buss nr 20 begynner å gå fra skøyen kl 0531 og hvert kvarter, 9min reisetid til majorstua) Så du kan være på majorstua 0625, hvis dette blir reiseruten din, sørg for å bytte på Thune, samme sted buss og trikk! Hvis vi er der mye tidligere blir det nok taxi... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 Beregnet ankomsttid er 04:00... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=) Jeg og mr.hedlund skal til majorstua når vi kommer hjem. vet ikke hvordan enda. Men det ordner seg. Koster ikke mer enn 300 med taxi. Vi er 2 som skal til skøyen ;Første trikk 0600 på skøyen 0615 (buss nr 20 begynner å gå fra skøyen kl 0531 og hvert kvarter, 9min reisetid til majorstua) Så du kan være på majorstua 0625, hvis dette blir reiseruten din, sørg for å bytte på Thune, samme sted buss og trikk! Hvis vi er der mye tidligere blir det nok taxi... Er du påmeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=) Jeg og mr.hedlund skal til majorstua når vi kommer hjem. vet ikke hvordan enda. Men det ordner seg. Koster ikke mer enn 300 med taxi. Vi er 2 som skal til skøyen ;Første trikk 0600 på skøyen 0615 (buss nr 20 begynner å gå fra skøyen kl 0531 og hvert kvarter, 9min reisetid til majorstua) Så du kan være på majorstua 0625, hvis dette blir reiseruten din, sørg for å bytte på Thune, samme sted buss og trikk! Hvis vi er der mye tidligere blir det nok taxi... Er du påmeldt? når er fristen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 om jeg er påmeldt?ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 5. Mars 2008 Del Skrevet 5. Mars 2008 @ svensken, ikke enda... men kommer før du aner;P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 ikke enda... men kommer før du aner;P Det sa jeg til dama også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 ikke enda... men kommer før du aner;P Det sa jeg til dama også knusktørt^^ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 4 sekunder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 7. Mars 2008 Del Skrevet 7. Mars 2008 Endelig får jeg se Stabæk i molde mens jeg faktisk bor her... har irritert meg over at jeg alltid er på østlandet en plass når de spiller i Molde. Så jeg kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Mars 2008 Del Skrevet 7. Mars 2008 Forhåndssalg av billetter: når og hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Mars 2008 Del Skrevet 7. Mars 2008 Forhåndssalg av billetter: når og hvor? Regner med at dette havner på Stabæks bord. Og da sikkert i Stabækbutikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 8. Mars 2008 Del Skrevet 8. Mars 2008 Nå har jeg et lite problem... Når vi kommr til bekkestua, noen som skal inn til majorstua da? trenger litt hjelp til å komme meg dit så fort som mulig, ikke noe kollektivt før 07.30 så det ut som....=) Jeg og mr.hedlund skal til majorstua når vi kommer hjem. vet ikke hvordan enda. Men det ordner seg. Koster ikke mer enn 300 med taxi. Vi er 2 som skal til skøyen ;Første trikk 0600 på skøyen 0615 (buss nr 20 begynner å gå fra skøyen kl 0531 og hvert kvarter, 9min reisetid til majorstua) Så du kan være på majorstua 0625, hvis dette blir reiseruten din, sørg for å bytte på Thune, samme sted buss og trikk! Hvis vi er der mye tidligere blir det nok taxi... Er du påmeldt? når er fristen? Onsdag 27.mars... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 8. Mars 2008 Del Skrevet 8. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mars 2008 Del Skrevet 8. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Hehe... Trodde aldri jeg skulle se noen prøve å prute på bussprisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. Mars 2008 Del Skrevet 8. Mars 2008 Syns ikke det er noe poeng i å prute på prisen,er tross alt ikke mye det koster uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Du kan få sitte på hjem for 300... HVis du absolutt må prute... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Du kan få sitte på hjem for 300... HVis du absolutt må prute... O'BOY! Meg og!! ...neida, jeg skal betale full pris jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 Kan jeg sitte på opp og ned for 399 og en klem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 Jeg lurer litt på om det er noen penger å spare på å ta rutebuss noen stopp utenfor sentrum, og så hoppe på bussen der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 Jeg tar egen buss og alle får klem uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Du kan få sitte på hjem for 300... HVis du absolutt må prute... Skjønner ikke problemet med å spørre? Noen her som pleier å betale for tur/retur på buss, bane, fly, tog når dere bare skal den ene veien? Når han bare skal den ene veien så er det vel naturlig å bare betale halve prisen. Eller koster det 100 kroner å kjøre opp og 300 kroner å kjøre hjem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Mars 2008 Del Skrevet 9. Mars 2008 er det mulig å sitte på hjem for 200? hvis man vil til trondheim fredag og lørdag=) Du kan få sitte på hjem for 300... HVis du absolutt må prute... Skjønner ikke problemet med å spørre? Noen her som pleier å betale for tur/retur på buss, bane, fly, tog når dere bare skal den ene veien? Når han bare skal den ene veien så er det vel naturlig å bare betale halve prisen. Eller koster det 100 kroner å kjøre opp og 300 kroner å kjøre hjem? Det er vel ingen som skal gå av i Molde? Dermed blir det jo til at du holder av et sete på vei opp selv om du bare skal sitte på det på vei ned. (blir jo såklart bare et problem hvis bussen er full) Hvorfor ikke betale full(men fortsatt lav) pris? Det er jo tross alt et godt formål dette går til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 Hvem starter mot Molde på midten med Henning ute, Somen operert, Nystuen og Brani solgt?? Steners, Alan og Keller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 nå blir somen klar mest sannsynig, men tipper Veigar blir trukket ned og en ny spiss inn hvis han ikke blir klar. Bjørnar kan også spille kant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 nå blir somen klar mest sannsynig, men tipper Veigar blir trukket ned og en ny spiss inn hvis han ikke blir klar.Bjørnar kan også spille kant Hepp, Tipper Keller, Somen, Ny mann, Alan @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 Da var jeg meldt på, bra timing at jeg skal ha studiedag for tentamen 31 mars! Uansett, hva kan man regne med at billeten koster, 170,- ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Hvor mange er det påmeldt til bussen foreløpig? Siste frist? Sms info snart? KOM IGJEN, MELD DERE PÅ TIL MOLDE FOLKENS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 13. Mars 2008 Del Skrevet 13. Mars 2008 Jeg sendte mail til hotel Alexandria til personen som det blir referert til på stabaek.no for en god stund tilbake, men har enda ikke fått noe svar... Noen som har vært i kontakt med hun i det siste?? Begynner å haste nå :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå