Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gutta møter Molde borte, og Janne tar med følgende spillere til rosenes by:

1. Knudsen, Jon - 3. Høiland, Jon Inge - 4. Kjølø, Mike - 5. Segerström, Pontus - 6. Stenvoll, Tom - 8. Annan, Anthony - 9. Keller, Christian - 10. Gunnarsson, Veigar Pall - 11. Nannskog, Daniel - 13. Tchoyi, Somen A. - 15. Skjønsberg, Morten M. - 9. Andersson, Johan - 22. Austbø, Iven - 25. Alanzinho - 26. Holmvik, Bjørnar - 27. Andersen Aase, Torstein - 29. Tømmernes, Jan.

Dette må vel bety at Somen er klar.

Jon

JIH-MMS-PS-TS

CK-ST-AA-Alan

VPG-DN

På benken:

IA, MK, BH, JA, JT og TAA

Om Somen ikke kan spille starter JA sentralt, og da har vi ingen utpregete sentrale midtbanespillere på benken. Janne hadde sikkert tatt med en annen enn TAA som det var fare for at det skulle bli bruk for det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Somen ikke starter, så er han vel på benken? At han er med i troppen, betyr at han er spilleklar, men det er ikke gitt at han holder 90 min. Da kan det fortsatt hende han starter på benken, og kommer innpå ved behov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad..

Har selv kun 2-3 stabæk sanger, men er vel noen der ute som har fler!

Tar med cd :) fikk oppdraget av svensken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad..

jeg tar med en med ca 20 sanger...men fint om noen tar med noen annet også...

det er dvd spiller i bussen, så dersom noen har noen bra filmer er det bare å ta med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar med en med ca 20 sanger...men fint om noen tar med noen annet også...

det er dvd spiller i bussen, så dersom noen har noen bra filmer er det bare å ta med...

Her hadde Kill Buljo vært en slager, men har desverre ikke dvd brenner.. fader er så gira at jeg ikke klarer å legge meg, jaja sees i morra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hø, drar du likevel bror? Jeg har kanskje sovet 5 minutter, med huet og stjerten full av strawberry daquery siden jeg måtte spare de to halvliterne jeg hadde til bussen.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et skikkelig skudd i blinde her nå, men abstinensen begynner å melde seg..

Om noen skal kjøre til Bergen etter kampen, og har ledig plass i bilen blir jeg overlykkelig om de gir meg en lyd på XXX XX XXX.

Edit: Eventuelt er jeg også med om det vurderes å kjøre fra Bergen.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå....

Kjør, og legg turen innom Bergen:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her er vel sikkert spurt om før, men finner det ikke;)

Hvor kan man se kampen i dag? bortsett fra hjemme hos folk som har tv2 sport seff...

noen som vet om et sted i Oslo/Asker/Bærum som viser stabæk? =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner følelsen. Islendingen skulle hatt bank for å ta meg med ut for en øl i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe deilig at det ikke bare er meg da...

jeg har tenkt meg på paddys i kveld siden lyn spiller mandag så regner jeg med at de viser stabæk. skal ringe å få dette bekreftet,men hvis noen vil være med så er det bare å henge på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her er vel sikkert spurt om før, men finner det ikke;)

Hvor kan man se kampen i dag? bortsett fra hjemme hos folk som har tv2 sport seff...

noen som vet om et sted i Oslo/Asker/Bærum som viser stabæk? =)

Mye info en side tilbake... Men en liten oppramsning med noen ekstra linker ;)

Utenom "lukket" visning hjemme hos meg vises kampen disse stedene:

* Kampen vises på storskjerm på Beck's på Bekkestua. Link her

* News Bar (Dra tidlig for "front seats") i Sandvika (Løkketangen 10a)

* Tempest Pub i Oslo Hjemmeside | Link her | Annen link her

* Paddy's i Oslo Kontaktinfo m/mer | Link her | Annen link her

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paddy's har bekreftet stabæk, så hvis det er flere snartenkte frogner\majorstua - folk som vil være med så sleng dere på. alle andre også forsåvidt...=)

Da blir det fort paddys:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paddy's har bekreftet stabæk, så hvis det er flere snartenkte frogner\majorstua - folk som vil være med så sleng dere på. alle andre også forsåvidt...=)

Da blir det fort paddys:D

og forresten takk for infoen... tar den på kontoen for søndagslatskap at jeg ikke gikk en side tilbake:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig.

Oppdaterer lista over så fort jeg hvet mer...

Men dessverre er det enda noen som ikke har lært seg og bruke denne knappen:

p_edit.gif

GODT TIPS TIL DEG OG ANDRE Chri$!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig.

Oppdaterer lista over så fort jeg hvet mer...

Men dessverre er det enda noen som ikke har lært seg og bruke denne knappen:

p_edit.gif

GODT TIPS TIL DEG OG ANDRE Chri$!

Du er nok ikke den personen som skal kritisere andre for å skrive for mange posts Jan Fredrik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner følelsen. Islendingen skulle hatt bank for å ta meg med ut for en øl i går.

Men det var ikke jeg som tok deg med på nasch...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Molde - Stabæk
  • Opprett ny...