PerS 940 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Kampen vises på storskjerm på Beck's på Bekkestua. Utestedet på størrelse med en liten storskjerm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 For alle som skal til Molde er det viktig å stille klokka i natt! katta i sekken å komme til feil tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Det betyr at jeg må stå opp fra fylla/sosialt samvær halv syv i morgen tidlig for å rekke å møte bussen... Ugh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Gutta møter Molde borte, og Janne tar med følgende spillere til rosenes by:1. Knudsen, Jon - 3. Høiland, Jon Inge - 4. Kjølø, Mike - 5. Segerström, Pontus - 6. Stenvoll, Tom - 8. Annan, Anthony - 9. Keller, Christian - 10. Gunnarsson, Veigar Pall - 11. Nannskog, Daniel - 13. Tchoyi, Somen A. - 15. Skjønsberg, Morten M. - 9. Andersson, Johan - 22. Austbø, Iven - 25. Alanzinho - 26. Holmvik, Bjørnar - 27. Andersen Aase, Torstein - 29. Tømmernes, Jan. Dette må vel bety at Somen er klar. Jon JIH-MMS-PS-TS CK-ST-AA-Alan VPG-DN På benken: IA, MK, BH, JA, JT og TAA Om Somen ikke kan spille starter JA sentralt, og da har vi ingen utpregete sentrale midtbanespillere på benken. Janne hadde sikkert tatt med en annen enn TAA som det var fare for at det skulle bli bruk for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Om Somen ikke starter, så er han vel på benken? At han er med i troppen, betyr at han er spilleklar, men det er ikke gitt at han holder 90 min. Da kan det fortsatt hende han starter på benken, og kommer innpå ved behov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Når det er sagt, så har Budstikka vært på trening, og det ser ut som dette blir laget: Jon JIH-MK-PS-MMS CK-ST-AA-Alan VPG-DN Men det forandrer ikke på meningen i innlegget over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Både Holmvik og VPG kan vel til nød (eller til jubel) spille sentral midtbane om nødvendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad.. Har selv kun 2-3 stabæk sanger, men er vel noen der ute som har fler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad..Har selv kun 2-3 stabæk sanger, men er vel noen der ute som har fler! Tar med cd fikk oppdraget av svensken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad..Har selv kun 2-3 stabæk sanger, men er vel noen der ute som har fler! jeg tar med en med ca 20 sanger...men fint om noen tar med noen annet også... det er dvd spiller i bussen, så dersom noen har noen bra filmer er det bare å ta med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 29. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2008 (endret) 2 x jokke er med snakkes! Endret 29. Mars 2008 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. Mars 2008 Del Skrevet 29. Mars 2008 Erre noen som tar med seg en stabæk cd på bussen? orker ikke høre på pippi som i fredrikstad..Har selv kun 2-3 stabæk sanger, men er vel noen der ute som har fler! jeg tar med en med ca 20 sanger...men fint om noen tar med noen annet også... det er dvd spiller i bussen, så dersom noen har noen bra filmer er det bare å ta med... Her hadde Kill Buljo vært en slager, men har desverre ikke dvd brenner.. fader er så gira at jeg ikke klarer å legge meg, jaja sees i morra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Det er moro være gira. Jeg skal ta flybuss snart!!! jippi jaja! Hvilken pub finner jeg dere andre flyvere på?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Hø, drar du likevel bror? Jeg har kanskje sovet 5 minutter, med huet og stjerten full av strawberry daquery siden jeg måtte spare de to halvliterne jeg hadde til bussen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Et skikkelig skudd i blinde her nå, men abstinensen begynner å melde seg..Om noen skal kjøre til Bergen etter kampen, og har ledig plass i bilen blir jeg overlykkelig om de gir meg en lyd på XXX XX XXX.Edit: Eventuelt er jeg også med om det vurderes å kjøre fra Bergen. Endret 17. September 2013 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå.... Kjør, og legg turen innom Bergen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Faen!! Skulle ikke klokka stilles tre timer tilbake?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Faen!! Skulle ikke klokka stilles tre timer tilbake?! TRE timer? Tilbake? Bom låg, som skiskytterne sier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Det her er vel sikkert spurt om før, men finner det ikke;) Hvor kan man se kampen i dag? bortsett fra hjemme hos folk som har tv2 sport seff... noen som vet om et sted i Oslo/Asker/Bærum som viser stabæk? =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå.... Kjenner følelsen. Islendingen skulle hatt bank for å ta meg med ut for en øl i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 hehe deilig at det ikke bare er meg da... jeg har tenkt meg på paddys i kveld siden lyn spiller mandag så regner jeg med at de viser stabæk. skal ringe å få dette bekreftet,men hvis noen vil være med så er det bare å henge på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Det her er vel sikkert spurt om før, men finner det ikke;)Hvor kan man se kampen i dag? bortsett fra hjemme hos folk som har tv2 sport seff... noen som vet om et sted i Oslo/Asker/Bærum som viser stabæk? =) Mye info en side tilbake... Men en liten oppramsning med noen ekstra linker Utenom "lukket" visning hjemme hos meg vises kampen disse stedene: * Kampen vises på storskjerm på Beck's på Bekkestua. Link her * News Bar (Dra tidlig for "front seats") i Sandvika (Løkketangen 10a) * Tempest Pub i Oslo Hjemmeside | Link her | Annen link her * Paddy's i Oslo Kontaktinfo m/mer | Link her | Annen link her Endret 30. Mars 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Paddy's har bekreftet stabæk, så hvis det er flere snartenkte frogner\majorstua - folk som vil være med så sleng dere på. alle andre også forsåvidt...=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Paddy's har bekreftet stabæk, så hvis det er flere snartenkte frogner\majorstua - folk som vil være med så sleng dere på. alle andre også forsåvidt...=) Da blir det fort paddys:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Paddy's har bekreftet stabæk, så hvis det er flere snartenkte frogner\majorstua - folk som vil være med så sleng dere på. alle andre også forsåvidt...=) Da blir det fort paddys:D og forresten takk for infoen... tar den på kontoen for søndagslatskap at jeg ikke gikk en side tilbake:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Bare hyggelig. Oppdaterer lista over så fort jeg hvet mer... Men dessverre er det enda noen som ikke har lært seg og bruke denne knappen: GODT TIPS TIL DEG OG ANDRE Chri$! Endret 30. Mars 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Bare hyggelig. Oppdaterer lista over så fort jeg hvet mer... Men dessverre er det enda noen som ikke har lært seg og bruke denne knappen: GODT TIPS TIL DEG OG ANDRE Chri$! Du er nok ikke den personen som skal kritisere andre for å skrive for mange posts Jan Fredrik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 ja, da er jeg fortsatt i senga og bussen har kjørt. fantastisk!Satt alarmen til å ringe mandag morgen jeg, glemte å stille inn dagen også i går kveld...ikke veldig happy nå.... Kjenner følelsen. Islendingen skulle hatt bank for å ta meg med ut for en øl i går. Men det var ikke jeg som tok deg med på nasch... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 vi er 4 stk som stikker på Paddy`s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå