Martin 15 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 2 timer og 15 min igjen. Flere enn meg som er nervøse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Buhu, jeg får ikke sett kampen. ingen steder i bodø som viser den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 2 timer og 15 min igjen. Flere enn meg som er nervøse? Ja. Hjelpe meg så sakte denne dagen går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Buhu, jeg får ikke sett kampen. ingen steder i bodø som viser den. TV2 Sumo viser på nettet - bare å bla opp:=) Hva tror folket om Stenvoll på benken og MMS på venstre back - husker ikke hvordan Morten spilte sist han spilte venstre(om han har gjort det?) Nå har vi iallefall en bra benk:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Buhu, jeg får ikke sett kampen. ingen steder i bodø som viser den. webtv eller finn noen som har tv2sport Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Buhu, jeg får ikke sett kampen. ingen steder i bodø som viser den. Du får trøste deg med at du har "hjemmekamp" neste helg da. Ellers er vel TV2 Sumo et alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) TV2 Sumo viser på nettet - bare å bla opp:=) Hva tror folket om Stenvoll på benken og MMS på venstre back - husker ikke hvordan Morten spilte sist han spilte venstre(om han har gjort det?) Nå har vi iallefall en bra benk:=) morten spilte vel iallefall venstreback et par kamper i fjor, og det funka veldig bra mener jeg å huske. godt å ha defensiv trygghet når man har alan som en "hodeløs kylling" på kanten . husker også at morten som venstreback hadde pasningen til somen, som spilte fri veigar, som igjen nydelig skrudde ballen rundt keeper. husker bare ikke hvilken kamp det var... men godt var det! aiaiai som jeg gleder meg!!! beklager urutinert innlegg.... Endret 30. Mars 2008 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Vi spiller faktisk om NM tittelen her. Hør her: http://podkast.nrk.no/program/fk_fotball.rss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 tenkte man kan mimre litt fram mot kampstart:P husk vi sendte molde hjem med 8-0 for ikke mange år siden:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 1 time og 17 min igjen. TV2 Sport er innstilt og jeg kjenner usikkerheten melde seg i litt for stor grad... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Endelig er Fotballekstra i gang.. Bedre underholdning enn øl og chilinøtter. Faen så spent jeg er på dagens kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Endelig er Fotballekstra i gang.. Bedre underholdning enn øl og chilinøtter. Faen så spent jeg er på dagens kamp. Takk for påminnelse. Visste ikke at dette gikk på TV2 Zebra... Satt og ventet på Fotballekstra på TV2 Sport jeg! 36 min igjen... Edit: Sendingen er i gang på TV2 Sport 4!!! Endret 30. Mars 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Drakta er på, TV2 sport 4 er på, kald øl står på bordet og potetgull og pizza er klart. Det er nå det skjer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Skeptisk til MMS på venstreback.. Syns Stenvoll er bedre der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Angående MMS, mener jeg å huske at han spilte de to siste seriekampene i fjor på venstreback. (Ikke "for over et år siden", som Budstikka prøver å skremme oss med.) Og det gikk jo bra. - I hvert fall for laget: 5-0 + 5-0 (!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Mange Stabæk-supportere i Molde. Trist å se der jeg ikke er. KONGE-bra med herlig stemning, BRA JOBBA! Edit: GULL-DRAKTENE ER PÅ PLASS Endret 30. Mars 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Både bikkja og jeg utrustet med skjerf og vel plassert i sofaen og en hyggelig tv-leverandør som sørger for tv2 sport! Gruergleder meg! Lykke til, alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Liker ikke utviklingen her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Skjønner ikke hva Somen gjør der. sett på Johan Andersson før Somen får nytt gult kort eller sender en Muri... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Skjønner ikke hva Somen gjør der. sett på Johan Andersson før Somen får nytt gult kort eller sender en Muri... Støttes. Lenge siden jeg har sett Somen så dårlig. Edit: Det er faen ikke mye som tyder på at vi vant 8-0 sist vi møtte Molde. Endret 30. Mars 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Rusten start, som vanlig. Og hva skjer med de utrolig stygge bortedraktene??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Rusten start, som vanlig. Og hva skjer med de utrolig stygge bortedraktene??? Angående draktene så syntes jeg de ser langt bedre ut enn fryktet, derimot så har jeg problemer med de stygge shortsene som overhode ikke matcher drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Godset spiller i hvitt mot Viking.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Bortsett fra korpsmusikken er vel dette ok. Vi bør ha et par ekstra gir å sette inn i andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Godset spiller i hvitt mot Viking.. De har ikke fått årets drakter enda og spiller med fjorårets, derfor også teip over gammel hovedsponsorlogo...sies det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Faen så irriterende trommene er.. Buekorpsene her blir jo barnemat i forhold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2008 (endret) Greit med ett poeng, har lært meg å ikke forvente mer av Stabæk i første runde uansett Edit: Etter som kampen utviklet seg, glemte å jeg å skrive Endret 30. Mars 2008 av mr.pernillo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Greit med ett poeng, har lært meg å ikke forvente mer av Stabæk i første runde uansett Vel - jeg er drittsur! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 Dette var skikkelig ræva. Var gutta på fylla i går? Kanskje det var nachspielet etter bekkestua-lørdagen som satt igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. Mars 2008 Del Skrevet 30. Mars 2008 2 poeng tapt mot et dårlig Moldelag er langt fra godt nok. Jon + stopperne får godkjent, resten under pari, faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå