magnuss 0 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 jeg nekter iallefall å være med på noe sånn som fugledansen, det blir rett å slett for dumt. Grunn? det er überteit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Grunn, syns du skal tenke igjennom dette forslaget ditt en gang til, så kanskje du forstår. Bittert at man har sluttet med humor blandt supportere.. Min mening! Humor har vi da, jeg synes forslaget var morsomt jeg! Men det betyr ikke at jeg synes det er noen god idé. hadde du lest over så hadde du sett att jeg skrev at jeg dro den langt ut.. Jeg mente ikke å si at vi ikke har humor, men jeg synes det er barnslig å ikke være åpne for andre morsomme forslag. Mange av kommentarene jeg har fått imot har virket som den tradisjonelle "dette er en 2-mannslek, vi gidder ikke høre på hva du sier. Spesielt ikke fordi du er yngre enn oss." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Det nærmeste man kommer fugledansen på blaa før kampen på søndag må isåfall være disse artige utskuddene i "vi-er-ikke-casuals-vi-bare-later-som-når-vi-ikke-møter-enga-og-brann-ufc" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Grunn, syns du skal tenke igjennom dette forslaget ditt en gang til, så kanskje du forstår. Bittert at man har sluttet med humor blandt supportere.. Min mening! Vi har da Bluss?! Begeistrer meg mere enn nok, spesielt med tanke på at Gjermund alltid er med på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Fugledansen hadde vært en morsom ting. Litt orginalt, kan vell i det minste ta den hvis vi leder med 2 mål eller mer. Det blir jo litt i dobbel forstand: "Fugla" og LSK=Kyllinger (feige) Men ser jo at det ikke er stemning for det her... Så vi får vell legge planen død. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Jeg synes vi synger høyt for eget lag! Kan jo pipe de minuttene Sundgot faktisk har ballen, men da burde man nesten ta Kippe i samme slengen, ingen grunn, men han er bare så heftig stygg ... Lars blir sikkert med på Fugledansen Simen Gøy med større $$-felt da Blir det bluss på Søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Det nærmeste man kommer fugledansen på blaa før kampen på søndag må isåfall være disse artige utskuddene i "vi-er-ikke-casuals-vi-bare-later-som-når-vi-ikke-møter-enga-og-brann-ufc" Du mener de ultrakule "UOFFISIELLE"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Litt merkelig at kun de unge er de som er åpne for nye morsomme forslag... var det mot eller for meg? jeg dro den litt langt ved å si at det ikke skjer noe morsomt, men jeg synes det hadde vært gøy å fått med alle på fugledansen. Spesielt med tanke på at dette er hovedkampen. Den var for deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Fugledansen blir vel strengt tatt mer pinlig for oss enn for Sundgot? Syns heller vi skal synge og støtte Stabæk, istede for å fremstå som klovner i beste sendetid på tv2. God gammeldags piping holder i massevis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Blir det bluss på Søndag? Nei.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Jeg er keen på å danse sving jeg... Tror det passer bedre for "gamlingene" som er ferdig med puberteten. Ellers kan jeg anbefale å være på OB før match og takke ja når UFC byr opp til dans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Regner vel med at de megatøffe uoffisielle kommer til å holde seg i Sandvika store deler av ettermiddagen som ifjor, men de kommer vel innom for å fortelle hvor tøffe de er før kampen. Kjempegøy, gleder meg allerede!! Skal du drikke i år eller Morten? Da tror jeg vi trenger noen til å holde deg fast Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Tror vi kan slappe helt av hva gjelder bråkete LSK supportere iår. Vi kommer til å være litt strengere med hvilke bortesupportere som får slippe inn på Blaa. På den måten så slipper vi maset, og de slipper å drite seg ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Tror vi kan slappe helt av hva gjelder bråkete LSK supportere iår. Vi kommer til å være litt strengere med hvilke bortesupportere som får slippe inn på Blaa. På den måten så slipper vi maset, og de slipper å drite seg ut. Ser at KFL skal lade opp på News i Sandvika før matchen på søndag. Bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Bare vi slipper UFC så driter jeg egentlig i resten.. Men det er jo et godt tegn at Blaa har tenkt til å bli litt strengere da, men da må de faktisk også ta litt tak på plassen utenfor også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 De få bildene som er kommet fra Molde kampen er lagt ut. Det er også lagt ut to små videosnutter fra kampen. Finner det som vanlig ved å trykke link i signaturen min. Hvis det er noen flere som vil dele bildene sine kan de sende på mail som vanlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Slettet 7 innlegg. VGD anbefales om dere vil fortsette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 mye "moderering" for tiden slum, hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 mye "moderering" for tiden slum, hva skjer? Bruk riktig tråd når du vil ha svar på ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Slettet 7 innlegg. VGD anbefales om dere vil fortsette. Du slettet syv innlegg, men ikke det som oppfordret folk til å komme til onkel blaa på søndag for å sloss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Slettet 7 innlegg. VGD anbefales om dere vil fortsette. Du slettet syv innlegg, men ikke det som oppfordret folk til å komme til onkel blaa på søndag for å sloss? Du må da skjønne at det ikke er seriøst ment? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Hold dere til tema Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 og der røk resten også ja... hva skjer? moderering-out-of-control? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 og der røk resten også ja... hva skjer? moderering-out-of-control? Om folk slutter å stille off topic-spørsmål slutter kanskje moderator å slette innlegg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 er jo strengt tatt ikke det det handler om da... innlegg blir jo endret og slettet i stor stil hvis man sier noe som moderatorene ikke er enige i. at de rydder opp er helt ok, men det fins da grenser på frie forum som dette er meningen at det skal være! helt feil slik det er nå, når de som kan slette bruker det i hytt og gevær! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Synes personlig det er fint at de rydder opp i all drittslengingen som foregår her. Annethvert innlegg er jo en eller annen som slenger dritt om en annen forumbruker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Fortsetter avsporingen slettes innleggene deres. Vil dere diskutere mer må dere bruke en annen tråd som passer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2008 Del Skrevet 3. April 2008 Hvor har dere det fra at dette er et fritt og demokratisk forum med ytringsfrihet? Dette er et forum FOR STABÆK FOTBALLS FANS om STABÆK FOTBALL, ledet av TILLITSPERSONER I STABÆK SUPPORT. Slik fungerer de fleste seriøse supporterforum tilknytta supporterklubber i resten av landet også. Ytringsfrihet er oppskrytt. Her er rom for alle innlegg som hyller Stabæk Fotball og forguder alle personer tilknyttet supporterklubbens ledelse. Jeg får også innlegg sletta, bl.a. forsvant et innlegg med en serie autentiske nakenbilder fra voldtekten Raymond var anmeldt for. Men, ja - det hadde forsåvidt ikke med Stabæk å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. April 2008 Del Skrevet 4. April 2008 Hmmm, synes ikke dette handler så mye om Molde-Stabæk lenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 4. April 2008 Del Skrevet 4. April 2008 Ikke jeg heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå