Gå til innhold

Anbefalte innlegg

molde er ikke et bra fotballag. idag er det helt klart vi som spiller dem gode, med dårlige førstetøtsj, feilpasninger, og generelt mange horrible valg i overgangsfasen, der vi mister ballen gang på gang, hvilket fører til at molde får slå kontra. synes pontus var blandt våre aller beste idag... alan og veigar må lære seg å bruke mindre enn 17 tøtsj hver gang de har ballen, og det må da gå ann å fyre av et skudd utenfor(!) 16meteren og uten(!) å vende bort fire man først?!?! god natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På Lillestrømkampen neste uke vil jeg vi skal bue ut Arild Sundgot konstant! Hver gang han har ballen buer vi og vifter med hendene (som han i cupen).

Ellers synes jeg det hadde vært gøy vis hele $ danset fugledansen.. ( Alle kan den?)

Om kampen idag synes jeg forsvaret og Jon spilte bra. Jeg savnet Tom og Henning!

Midtbanen var skuffende. Til tider så vi gode løp, men ballene gikk rett i beina på moldespillere.

Alan varierte aldri spillet sitt, konstante løp mot midten.

Vi kan ikke skryte av dommere heller, men det er ikke det vi taper på.

Mye og ta tak i og ikke altfor leit å få med seg 1 poeng herfra.

Enig

du kan jo dra i gang å se om folk blir med på fugledansen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan noen kan klare å glemme igjen verdens viktigste plagg skjønner ikke jeg, men til den som glemte igjen drakta på bussen i går, så har jeg den... Ring 46488600 for å få den igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Stian hadde verdens dårligste humor da vi fant den.

B: "Er det din drakt?"

S: "Nei."

B: "Er det noen andre sin?"

S: "Ja."

Også døde vi av latter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også døde vi av latter.

den var bra den,ikke den eneste som lo godt :P

men så var det jo mye "bra" humor på veien hjem i går da :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Lillestrømkampen neste uke vil jeg vi skal bue ut Arild Sundgot konstant! Hver gang han har ballen buer vi og vifter med hendene (som han i cupen).

Ellers synes jeg det hadde vært gøy vis hele $ danset fugledansen.. ( Alle kan den?)

Om kampen idag synes jeg forsvaret og Jon spilte bra. Jeg savnet Tom og Henning!

Midtbanen var skuffende. Til tider så vi gode løp, men ballene gikk rett i beina på moldespillere.

Enig

Jeg er bare 14 år, så det blir veldig vanskelig.. Trenger nok veldig hjelp til å dra igang;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også døde vi av latter.

Det var trist :(

Kondolerer til deres nærmeste (og noterer at det også er nettilgang der du har havnet nå).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig

Jeg er bare 14 år, så det blir veldig vanskelig.. Trenger nok veldig hjelp til å dra igang;)

Simen, jeg hjelper deg :rolleyes: da er vi 28! Nei egentlig 26... og 26 er et rundt tall som lett kan få med seg mange gærninger på fugledansen...men allikavel, er det et såpestykke i sør( :o )

Samba fra Annan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i begge deler.

For det siste burde vi ha høytalere...

Kanskje spille av før kamp, danse og med en passende TIFO.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i begge deler.

For det siste burde vi ha høytalere...

Kanskje spille av før kamp, danse og med en passende TIFO.

Tydelig at dette er noe som slår an best hos de mellom 12 og 14.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg nekter iallefall å være med på noe sånn som fugledansen, det blir rett å slett for dumt.

Grunn?

Grunn, syns du skal tenke igjennom dette forslaget ditt en gang til, så kanskje du forstår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

back to topic:

Mine synspunkt på kampen:

Typisk Stabæk start. Var også sånn de to foregående seriestartene mot Brann og Sandefjord. Virker som om vi alltid trenger å ha spilt noen kamper før festfotballen kommer fram dessverre.

Det virker som om vi sliter litt på den ræva banen, samtidig som Alan og Veigar helst skal drible 3-4 mann før de sentrer videre. Nannskog sine mottak og pasninger sitter ikke. Når ingen av disse tre ekstremt viktige angrepsvåpnene fungerer blir det innmari tannløst foran der. Somen er i tillegg ræva og Annan bidrar ikke noe offensivt. Vår klart beste offensive spiller var Keller, som virker å ha blitt enda bedre i vinter enn han var i fjor. Det eneste lyspunktet i vårt offensive spille i går.

Defensivt står vi imot med bravur, med en herlig Pontus og Jon bak i mål. Morten er konge defensivt, men er dessverre alt for dårlig offensivt. Det blir alltid et tomrom ute på venstrekanten når Alan trekker inn, og da trengs det en overlap. Det skjedde kanskje en gang i går?

Alt i alt, klarer gutta å få bort drittouchene, får lagdelene mer samlet, får mer bevegelse og tempo og mer guts kan dette bli bra igjen. Noe jeg har troen på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt merkelig at kun de unge er de som er åpne for nye morsomme forslag...

var det mot eller for meg? jeg dro den litt langt ved å si at det ikke skjer noe morsomt, men jeg synes det hadde vært gøy å fått med alle på fugledansen. Spesielt med tanke på at dette er hovedkampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodde i usa i fjor vinter da var jeg på collage match i hockey og som pause konk hadde de fugledansen.

det så faktisk sykt kult ut når store deler av stadion sto å dancet den sangen altså...

hadde sikkert vært morro å prøve i hvertfall...

testes på onkel først?

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den fugledansen du tenker på identisk med den på youtube linken litt lenger opp eller?

Ja, men har ikke sett at den går raskere og raskere men ellers ja;)

Kunne blitt bra når vi tross alt spille mot "fugla"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra første minutt til siste! Det kan bli vanskelig å gjøre fugledansen men hadde blitt gøy.

Sundgot skal få høre det!

Kanskje håndball er sporten for dere som synes fugledansen er en god idè. Blir sikkert tatt vel i mot i Nadderudhallen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder vel å pipe ut håndballspilleren..

Fra første minutt til siste! Det kan bli vanskelig å gjøre fugledansen men hadde blitt gøy.

Har du da planer om å pipe i 90 minutter? Ville tro det var bedre å synge for eget lag jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunn, syns du skal tenke igjennom dette forslaget ditt en gang til, så kanskje du forstår.

Bittert at man har sluttet med humor blandt supportere.. Min mening!

Humor har vi da, jeg synes forslaget var morsomt jeg! Men det betyr ikke at jeg synes det er noen god idé.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder vel å pipe ut håndballspilleren..

Har du da planer om å pipe i 90 minutter? Ville tro det var bedre å synge for eget lag jeg?

Husk hvilken spiller det er vi skal pipe ut.. Sundgot har ballen maks i 5 min i løpet av kampen!

Du må tenke på at det er en av 22 spillere på banen, og jeg regner med at den spilleren som kommer til å ha ballen mest er keeperen til LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Molde - Stabæk
  • Opprett ny...