AndersBlaa 0 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Hva blir laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Hva blir laget? Jeg tipper -------------Iven---------------- ---JIH--Pontus--IAO--MMS---- ---Keller--Henning--Somen--Alan--- --Nannskog--Veigar-- Før noen skulle skyte hodet av meg for å ikke plassere Morten som midstopper, så må jeg bare få presisere at dette er bare gjetting. Endret 12. Januar 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Jeg tipper at det kjøres mye bytter slik som viking gjør... Utrolig hvor lite dommeren tillater ass.. lukter irritasjon lang vei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Kampen vises på Onkel Blaa i kveld kl 21:35! Fotball og party, en uslåelig kombinasjon. Jeg tipper vi topper laget i denne kampen. Botafogo er det eneste topplaget vi møter. Det gjelder å bruke samspilte spillere for å vinne denne! Så varierer vi mer i de to neste kampene. -------------Jon---------------- ---JIH--Pontus--MMS---Tom---- ---Keller--Henning--Somen--Alan--- --Nannskog--Veigar-- Endret 12. Januar 2008 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Dumt at vi i vår første kamp møter topplaget, før spillerne er ordentlig akklimatisert. Bare se på hvordan Viking har slitt og det mot dette andredivisjonslaget (altså tredje nivå i Brasil). I det hele tatt litt rart hvordan hele denne turneringen er skrudd sammen. Håper det i det minste kommer en ny spiller ut av dette oppholdet i tillegg til at Alan forlenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Fordel at det også er kaldt når kampen spilles.. yr.no Hele 2-3 grader kaldere... det lukter målkalas... Keen på å se Austbø i kassa jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Keller ute, i følge Stikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 laget Jon Knudsen Jon Inge Høiland, Morten M. Skjønsberg, Pontus Segerström, Tom Stenvoll. Espen Nystuen, Somen Tchoyi, Henning Hauger og Alanzinho Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson www.stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Min første reaksjon er, hvorfor Nystuen? Hvorfor ikke sette Alan på høyre og inn med Espen Olsen på venstre? Eller omvendt... Ellers som forventet. Tror ikke IA er nærme en plass i første 11ern for øyeblikket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Min første reaksjon er, hvorfor Nystuen? Hvorfor ikke sette Alan på høyre og inn med Espen Olsen på venstre? Eller omvendt... Ellers som forventet. Tror ikke IA er nærme en plass i første 11ern for øyeblikket. Tipper Nystuen er nære ved å bli solgt og at han skal få en fair sjanse til å bevise at han er god nok først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Gleder meg til denne kampen! Blir deilig å se Stabæk spille igjen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Min første reaksjon er, hvorfor Nystuen? Hvorfor ikke sette Alan på høyre og inn med Espen Olsen på venstre? Eller omvendt... Ellers som forventet. Tror ikke IA er nærme en plass i første 11ern for øyeblikket. Enig, defensive spillere er teit. Hvorofr stiller vi ikke bare med spisser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Handler vel ikke nødendigvis om defensive eller offensive spillere, men hvorvidt Nystuen er god nok for å spille på laget som tok sølv i fjorårets liga. Han hadde et par positive innhopp mot slutten i fjor, men det er vel også alt han har å rutte med under tiden i klubben. I mine øyne har Nystuen et stykke å gå, men i kveld får vi se om han har tatt et sted eller to videre. Utover det, så er jeg vel ikke overbevist om at Espen Olsen vil gjøre en bedre jobb enn Nystuen. Dette viser vel kanskje nok en gang at bredden på midtbanen kanskje ikke er på topp? Skulle gjerne hatt en temposterk, offensiv type inn i troppen. Endret 12. Januar 2008 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Enig, defensive spillere er teit. Hvorofr stiller vi ikke bare med spisser?Like teit som å bruke spillere i posisjoner som kler dem? Nystuen kler dårlig en kantrolle, det har han vist ved flere anledninger tidligere, og kan ikke være kontroversielt å påstå. Du ser tydeligvis et likhetstegn mellom å ønske kantspillere på kantene og å ønske spisser i alle posisjoner. Deg om det. Espen Olsen er godt mulig ingen utpreget kantspiller, han heller, men jeg regner uansett med at det er der innvendingen til pedro ligger; i størst mulig grad bruke spillere i naturlige posisjoner. <digresjon> Men vi har jo knapt kantspillere av godt kaliber i troppen. Og enda er det noen som ønsker den ene vi har dit pepper'n gror... Sånn går det når en spiller ikke har vært omtalt i svenske lokalaviser og man dermed slår fast fra første stund at han er udugelig. Klart det er fristende å klamre seg fast til de minste halmstrå av negative vinklinger man kan finne, som et siste, desperat forsøk på å redde ansikt. "Hah, jeg hadde kjemperett hele tiden!" Eller no'... </digresjon> Endret 12. Januar 2008 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Enig, defensive spillere er teit. Hvorofr stiller vi ikke bare med spisser?Like teit som å bruke spillere i posisjoner som kler dem? Nystuen kler dårlig en kantrolle, det har han vist ved flere anledninger tidligere, og kan ikke være kontroversielt å påstå. Du ser tydeligvis et likhetstegn mellom å ønske kantspillere på kantene og å ønske spisser i alle posisjoner. Deg om det. Espen Olsen er godt mulig ingen utpreget kantspiller, han heller, men jeg regner uansett med at det er der innvendingen til pedro ligger; i størst mulig grad bruke spillere i naturlige posisjoner. <digresjon> Men vi har jo knapt kantspillere av godt kaliber i troppen. Og enda er det noen som ønsker den ene vi har dit pepper'n gror... Sånn går det når en spiller ikke har vært omtalt i svenske lokalaviser og man dermed slår fast fra første stund at han er udugelig. Klart det er fristende å klamre seg fast til de minste halmstrå av negative vinklinger man kan finne, som et siste, desperat forsøk på å redde ansikt. "Hah, jeg hadde kjemperett hele tiden!" Eller no'... </digresjon> Min innvending er at det kanskje er lurt å balansere laget litt, men vet jo etter dine tidligere uttalelser at det er noe du har liten sans for. Kanskje det er greit med en litt løpssterk spiller i 37 graders varme, jeg vet ikke? Og det blir idioti å klage på at vi bruker en spiller som ikke er kant på kanten for så å foreslå en annen spiller som heller ikke er kant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= på vg og nettavisens tvprogram står det at de viser start på tv2 og ikke stabæk, men på stabak.no og her står det at stabæk vises.. håper det er feil i avisene altså.. noen som vet noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= på vg og nettavisens tvprogram står det at de viser start på tv2 og ikke stabæk, men på stabak.no og her står det at stabæk vises.. håper det er feil i avisene altså.. noen som vet noe? TV2 har kjørt trailere med Nannskog og Stabæk i kveld. Så jeg tipper på Stabæk... Endret 12. Januar 2008 av Albert Og så står det Stabæk-Botafogo på programoversikten de viser mello0m programmene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= på vg og nettavisens tvprogram står det at de viser start på tv2 og ikke stabæk, men på stabak.no og her står det at stabæk vises.. håper det er feil i avisene altså.. noen som vet noe? Slapp av. Planen var opprinnelig å vise Start, men dette ble endret da Stabæks kamp ble flyttet. Så ingen fare... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= på vg og nettavisens tvprogram står det at de viser start på tv2 og ikke stabæk, men på stabak.no og her står det at stabæk vises.. håper det er feil i avisene altså.. noen som vet noe? Slapp av. Planen var opprinnelig å vise Start, men dette ble endret da Stabæks kamp ble flyttet. Så ingen fare... Fantastisk:D blir den beste lørdagskvelden på lenge:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 noen som kjører som kunne tenke seg å hente meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Dæven så fett at dette går på tv da...! Blir jaggu litt rørt her jeg sitter. Kan ikke si jeg foventer all verden i dag, men digg å se at sesong-oppkjøringen endelig er i gang. Og MMS som kaptein da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 De første 10-15 minuttene var grusomme men jeg synes vi spilte rimelig greit på slutten av første omgang. Ser tendenser til det sølvlaget jeg husker. Fortsetter dette utover i 2 omgang kan det kanskje blir ett mål eller to .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Det er sjukt deilig å se stabæk spille treningskamp i beste sendetid på en lørdagskveld. Spillet var så som så, men hva kan man forvente 12januar av 11 kropper stappet med ribbesvor.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Greit spill i 1. Omgang. Starten var ikke bra, men mot slutten ble det bedre, MYE BEDRE! Somen synes jeg spilte veldig bra, Alan har vært litt så som så. Nannskog så jeg nesten ikke på starten, men også han ble MYE BEDRE mot slutten. Tror jeg kan glede meg til 2. Omgang nå Nå må jeg gå for å se 2. Omgang DEILIG Å SE STABÆK SPILLE IGJEN! PS: Hva er tidsforskjellen til Rio? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Er ganske sykt å se hvilket trøkk Botafogo hadde de 15 første minuttene, stabæk ble rett og slett overkjørt! Men, kom seg bra utover, digg å se stabæk igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Nei. Nå har toget reist, og vi står igjen på perrongen med buksa nede Men jaja, vi vinner de 2 gjenstående kampene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Er tømmernes på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Hvorfor fikk ikke Austbø prøve seg? :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Hvorfor fikk ikke Austbø prøve seg? :angry: Mulig at det er han som spiller målmann i neste match Endret 12. Januar 2008 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Så koselig å se alle dere på stadion å gjett om vi hørte dere også! Bra innsats folkens, kos dere i varmen, mens vi sitter her med fyr i peisen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå