Stormare 80 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Bedring dette her, men dømmingen er jo helt bananrepublikk..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 168 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 KARMA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Slenger meg på TV2-kommentatorene og gir ros til Kamara og ekstra mye ros til Rogne for kampen! Skulle ikke trodd den gutten bare var 17 år gammel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Syns Daniel virket jævla rusten! men kommer seg vel snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Synes Holmvik var veldig god i dag. Løp mye og hadde gode inlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Syns Daniel virket jævla rusten! men kommer seg vel snart Tror ikke vi trenger å bekymre oss så mye over det enda. Han kommer nok utover sesongen, score mål er jo hans natur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Jeg lurer på hvor mye bråk det hadde blitt på sørlandet om start kjøpte Messias? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Synes Holmvik var veldig god i dag. Løp mye og hadde gode inlegg Seriøst? Greit, han løper mye, men gode innlegg?!.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Jeg lurer på hvor mye bråk det hadde blitt på sørlandet om start kjøpte Messias? haha...pilgrimsferd til stadion, men uansett: El Stabæk var Holmvik god i dag?? kan du ikke mene...synes kamara, alan og rogne spilte til godkjent. Og dommern kan vi ikke klage på, Lyn hadde det en smule verre i Italia.... http://www.lyn.no/lyntv/index.aspx?mid=1124&id=1210461 en parodi på Ole Herman Borgan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Ble meget imponert over Ola idag. Veldig trygg i pasningsspillet. mange lekre gjennomspill faktisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Jeg lurer på hvor mye bråk det hadde blitt på sørlandet om start kjøpte Messias? haha...pilgrimsferd til stadion, men uansett: El Stabæk var Holmvik god i dag?? kan du ikke mene...synes kamara, alan og rogne spilte til godkjent. Og dommern kan vi ikke klage på, Lyn hadde det en smule verre i Italia.... http://www.lyn.no/lyntv/index.aspx?mid=1124&id=1210461 en parodi på Ole Herman Borgan. selve hoveddommeren gjorde det kanskje ikke så værst nei, men den ene linjedommeren gjorde definitivt ikke jobben sin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Slenger meg på TV2-kommentatorene og gir ros til Kamara og ekstra mye ros til Rogne for kampen! Skulle ikke trodd den gutten bare var 17 år gammel. Helt enig. Rogne var trygg og sikker med ball, noe som er uvanlig i den alderen. I tillegg var han for det meste dyktig plasseringsmessig. Tar man med de fysiske forutsetningene, har den gutten et grunnlag for å bli en god fotballspiller. Kamara var på sin side dyktig både pasningsmessig og løpsmessig. Han løp mye, og flere av løpene viste god forståelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Slenger meg på TV2-kommentatorene og gir ros til Kamara og ekstra mye ros til Rogne for kampen! Skulle ikke trodd den gutten bare var 17 år gammel. Helt enig. Rogne var trygg og sikker med ball, noe som er uvanlig i den alderen. I tillegg var han for det meste dyktig plasseringsmessig. Tar man med de fysiske forutsetningene, har den gutten et grunnlag for å bli en god fotballspiller. Kamara var på sin side dyktig både pasningsmessig og løpsmessig. Han løp mye, og flere av løpene viste god forståelse. Mine observasjonerfra første omgang. Jeg så dessverre ikke andre. Ola var dyktig og initiativrik frem over og hang bra med, defansivt var han derimot ganske passiv og diltete, men det er vel kanskje å forvente av en unggutt som egentlig er spiss. Jeg fikk trua på Espen. Han var veldig bevegelig og aggressiv. Rogne imponerte og viste at han faktisk kan bidra med noe på førstelaget allerede i år. Det var godt å se at midtbaneleddet ikke ble satt på ræva uten Somen. Det er derimot litt vanskelig å bedømme motstanden mtp. forskjellig spillestil og prioritering. Vi har jo kjørt kamper på samme måten mot gode lag før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Uenig i at Espen var særlig god. Dessuten var han en direkte årsak til 1-1 målet. Bjørnar var ganske variabel, mange feilpassninger i første omgang. Men etterhvert som han spilte seg varm var han ikke så verst, syns mange her undervurderer jobben han gjorde igår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Uenig i at Espen var særlig god. Dessuten var han en direkte årsak til 1-1 målet. Bjørnar var ganske variabel, mange feilpassninger i første omgang. Men etterhvert som han spilte seg varm var han ikke så verst, syns mange her undervurderer jobben han gjorde igår. Hvilken Espen snakker du og den jævla islendingen om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Uenig i at Espen var særlig god. Dessuten var han en direkte årsak til 1-1 målet. Bjørnar var ganske variabel, mange feilpassninger i første omgang. Men etterhvert som han spilte seg varm var han ikke så verst, syns mange her undervurderer jobben han gjorde igår. Hvilken Espen snakker du og den jævla islendingen om? Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Uenig i at Espen var særlig god. Dessuten var han en direkte årsak til 1-1 målet. Bjørnar var ganske variabel, mange feilpassninger i første omgang. Men etterhvert som han spilte seg varm var han ikke så verst, syns mange her undervurderer jobben han gjorde igår. Hvilken Espen snakker du og den jævla islendingen om? Olsen Og Mihawk om Nystuen går jeg ut ifra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 ah seff... Glemmer helt at vi har flere nå... Olsen vakke så verst nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 ah seff... Glemmer helt at vi har flere nå... Olsen vakke så verst nei Hvilken Olsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 PFT Her snakket vi om Espen :----P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Inge.... Hvilken Inge... Jon! Hvilken Jon? osv. osv... Joda. Positivt overrasket over mange av våre "nest-beste" igår. Deilig å se at unggutta trykker til og vil overbevise, men er enig i at Kamara mangler litt mål og mening i deler av spillet sitt og hvordan i alle dager er det mulig å treffe med så få pasninger som Bjørnar (joda, mange er lange innlegg, men allikevel)? Tror også at Austbø kan bli svært bra. Virker som er resolutt og er god med ballen i beina. Gledelig å se at vi kommer til å være vel forspent på topp også om vi skulle være så uheldige å få en skade på Daniel. Unner både Espen Olsen og Tømmermannen ( ) noen lengre innhopp helt fra starten av serien så de får kjent ordentlig på nivået. Er trygg på at målene vil komme om disse gutta får sjansen. Igjen, beklager å måtte si det, men Espen Nystuen har lite eller ingenting å bidra med i Stabækdrakten og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke lar ham gå. De virker som den mannen er under en forbannelse. Skaper alltid en eller annen situasjon som motstanderen utnytter grovt. Og hva skjer med Branimir? På tide å la ham gå og dyrke Kamara som kantalternativ? Veien kan virke lang til spissplassen for lille-Ola. Gleder meg til siste kampen og håper målene triller inn. For svakt å ikke putte 2-3 egne mål igår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå