pedro 107 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 http://64.233.183.104/search?q=cache:ZKFRE...p;client=safari Tok 5 uker for Vidic...vi kan jo håpe at Jan klarer det på den tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 Neineineineinei! Vil ha ên seier derfra! men er jo ikke over enda.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 På tide å sette inn hele første 11-ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Januar 2008 Del Skrevet 17. Januar 2008 Jaja.. Da fikk vi i alle fall et mål scoret av en Stabækspiller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 17. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 17. Januar 2008 (endret) ....det motsatte av himmel. Null samhandling i andre. Gleder meg til sesongstart......Det blir nok bedre da. Endret 17. Januar 2008 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Midtbanegiganten Alessandro gadd jo knapt å løfte beina utpå der. Han var vel nær ballen 2-3 ganger i løpet av hele 2.omgang. Noen som ble imponert? Næh.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Rrrrrrrræva! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Midtbanegiganten Alessandro gadd jo knapt å løfte beina utpå der. Han var vel nær ballen 2-3 ganger i løpet av hele 2.omgang. Noen som ble imponert? Næh.. Hepp, Han hadde vel ikke allverdens forutsetninger for å vise seg frem heller. Kjenner ingen medspillere, snakker ikke språket, ble kastet innpå uten å få varmet opp skikkelig i en litt uvant possisjon... Men han kunne uansett tatt mer for seg. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Midtbanegiganten Alessandro gadd jo knapt å løfte beina utpå der. Han var vel nær ballen 2-3 ganger i løpet av hele 2.omgang. Noen som ble imponert? Næh.. Hepp, Han hadde vel ikke allverdens forutsetninger for å vise seg frem heller. Kjenner ingen medspillere, snakker ikke språket, ble kastet innpå uten å få varmet opp skikkelig i en litt uvant possisjon... Men han kunne uansett tatt mer for seg. @ringo Det handler vel litt om å skape muligheter og å gjøre noe aktivt for å vise seg frem.. Jeg synes han virket temmelig uinteressert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Tammeste sesongoppkjøring under 2xJ, dessverre...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 Basert på hva? Er treningene fryktelig slappe, eller hva mener du? At laget ikke har vunnet på de tre første treningskampene i brasiliansk sommervarme? For øvrig et helt nytt element i sesongforberedelsene, som derfor ikke kan sammenlignes med tidligere sesonger. Synes det virker alt annet enn tamt å legge inn en tidlig treningsturnering i Brasil i tillegg til de sedvanglige turene til La Manga og Sverige. Hvis det er utelukkende uviktige resultater i treningskamper du sikter til er det i hvert fall greit å vente til hele sesongoppkjøringen er unnagjort før man ser eventuell forbedring eller -verring fra tidligere år, i den grad det er mulig eller i det hele tatt har noe for seg å sammenligne noe sånt. Poenget når er å bygge seg opp til sesongen. Det er vel strengt tatt først i november vi kan konkludere med hvor god jobb som blir gjort i så måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Januar 2008 Del Skrevet 18. Januar 2008 2xJ har fra 2005 klart å få inn vinnerinstinktet fra de tidligste kampene, tapet mot 2.laget til 3. divisjonslaget Madureira utmerker seg uansett hvordan det regnes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Spillerne har spilt kamper tett, trent maks i varme og fuktighet de på ingen måte er vant til, det er helt i starten av sesongoppkjøringen, så trekker du den konklusjonen at det er en tam sesongoppkjøring? Ta for eksempel 1. omgangen igår. Vi styrte alt spillet, tendensene var der. Fikk riktignok ikke utelling da vi fortsatt er litt rustne i angrepet, men det er jo derfor man spiller treningskamper? Jeg er positiv til det jeg så i 1.omgang! 2. omgang var jo helt håpløs, men jeg ser ingen grunn til å se mørkt på sesongoppkjøringen og kommende sesong av den grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Spillerne har spilt kamper tett, trent maks i varme og fuktighet de på ingen måte er vant til, det er helt i starten av sesongoppkjøringen, så trekker du den konklusjonen at det er en tam sesongoppkjøring? Ta for eksempel 1. omgangen igår. Vi styrte alt spillet, tendensene var der. Fikk riktignok ikke utelling da vi fortsatt er litt rustne i angrepet, men det er jo derfor man spiller treningskamper? Jeg er positiv til det jeg så i 1.omgang! 2. omgang var jo helt håpløs, men jeg ser ingen grunn til å se mørkt på sesongoppkjøringen og kommende sesong av den grunn. Hva som presteres i Brasil har ingenting å si. Prestasjonene og resultatene forteller at spillerne nettopp har hatt ferie, og det er det. Ang. kampen i går skjønner jeg ikke at 1 omg var særlig imponerende. Husk at motstanden var elendig. Uten at det er særlig bekymringsfullt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Resultatene derfra har ingenting å si, prestasjonene syntes jeg har litt å si, det forteller oss hvor mye og hva som må jobbes med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Til Posse: Hva har vi sagt om ikke aa logg ut paa maskinene her nede. Da maa du forvente at nen av oss andre tulleskriver paa dine vegne. Kos og klem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Antar at skuffelse er årsaken til at 2xJ ikke har kommentert siste matchen. Det ble vel siste plass i Peregrino Cup iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Antar at skuffelse er årsaken til at 2xJ ikke har kommentert siste matchen. Det ble vel siste plass i Peregrino Cup iår. henger du deg fortsatt opp i det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 19. Januar 2008 Del Skrevet 19. Januar 2008 Jepp, er fortsatt overrasket over sisteplassen gitt disse lagene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 20. Januar 2008 Del Skrevet 20. Januar 2008 Til Posse: Hva har vi sagt om ikke aa logg ut paa maskinene her nede. Da maa du forvente at nen av oss andre tulleskriver paa dine vegne. Kos og klem Det samme gjelder deg joffen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 21. Januar 2008 Del Skrevet 21. Januar 2008 Da er turneringen ferdig og klubben vil evaluere for å se hva som må jobbes med framover. Derimot har nok turneringen lite å si for treningsprogrammet framover, noe som sikkert var satt allerede før nyttår. Spillerne og apparatet har tjent på oppholdet ved å skaffe seg erfaring. Da tenker jeg først og fremst på erfaring med å spille mot lag som spiller en annerledes fotball. En ting som derimot blir spennende å se framover, er om dette oppholdet får noen negative konsekvenser. Ta for eksempel det fysiske grunnlaget som legges på dene tiden av året. På grunn av varmen har ikke spillerne hatt like mye fysisk trening som de som har vært i Norge(f.eks LSK) i denne perioden. Vil dette ha noe å si? Jeg vet ikke, men vi skal ikke se bort at spillerne kan merke det over høsten ved å bli tidligere utmattet. Derimot har nok det sportslige apparatet lagt opp treningen framover, slik at denne forskjellen utjevnes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Januar 2008 Del Skrevet 21. Januar 2008 Madureira slo i hvertfall Vasco da Gama i Rio-mesterskapet saa et visst nivaa er det paa laget. Dog Vasco er vel ikke hva det en gang var Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå