Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 uker senere...

Da er gutta på plass på La Manga, første kamp mot Krylya Sovetov på tirsdag. Kampen går som tidligere nevnt på TV2 Sport kl 1600.

Krylya Sovetov kom på 13. plass i eliteserien i Russland i fjor, litt usikker på hva det betyr kvalitetsmessig. Tipper de er jevngode med oss. Krylya kommer direkte fra en treningsleir i Barcelona, og har tapt mot de spanske lagene Gramenet (1-2) og San Andrea (0-3), og det skremmer vel ingen...

Deres mest profilerte spiller er den tsjekkiske nyerhvervelsen Jiri Jarosik, med fortid i blant andre Chelsea og Celtic.

Mer info om Krylya på hjemmesidene deres her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er intervju med The Golden Four i Dagbladet i dag. Alan sier at han har vært i kontakt med LSK uten at det kom noe konkret ut av det, mens Daniel sier at han ikke lenger blir forbannet over manglende forsterkninger.

Skulle gjerne ha lest det, Link?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er intervju med The Golden Four i Dagbladet i dag. Alan sier at han har vært i kontakt med LSK uten at det kom noe konkret ut av det, mens Daniel sier at han ikke lenger blir forbannet over manglende forsterkninger.

Skulle gjerne ha lest det, Link?

Det er kun i papirutgaven (ihvertfall foreløpig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

are to elaborate litt mer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen starter med å si at de kaller seg selv for The Golden Four (Daniel er sitert på det litt lenger ned).

VPG: - Angrepsspillet er avhengig av oss fire. Men vi får lov til å boltre oss fordivitge spillere som Christian Keller faller tilbake når vi går fram, og Henning Hauger holder også igjen.

Alan: Klubben og agenten min snakker fortsatt sammen. Vi får se hva som skjer. Jeg trives veldig godt i Stabæk, og har lyst til å bli....... Jeg kan ikke si at det aldri vil skje (gå til en annen norsk klubb). Men det er ikke det jeg helst ønsker.

På spørsmål om det er et naturlig mål å klatre enda et hakk i år (ta gull):

DN: - Nei, det synes jeg ikke er rettferdig. Vi er topp-fire kandidat, greit, men vi har ikke fått forsterkninger i det hele tatt.... Nå orker jeg ikke bli forbannet lenger (på manglende forsterkninger). Jeg har innsett at vi ikke har råd til å hente kvalitetsspillere i konkurranse med andre.

Alan: - Hvorfor ikke? Klart det blir vansekelig, det er mange gode lag, men vi er ett av dem.

Somen: Vi bør avansere i UEFA-cupen, og så håper jeg vi vinner ligaen.

VPG: - Jeg kommer aldri til å si "vi skal ta gull". Å bli blant de fire fem beste er mer naturlig å forvente.

Edit: Det er også et halvsides bilde av The Golden Four og et lite bilde av Bohinen i trening på La Manga.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen starter med å si at de kaller seg selv for The Golden Four (Daniel er sitert på det litt lenger ned).

VPG: - Angrepsspillet er avhengig av oss fire. Men vi får lov til å boltre oss fordivitge spillere som Christian Keller faller tilbake når vi går fram, og Henning Hauger holder også igjen.

Alan: Klubben og agenten min snakker fortsatt sammen. Vi får se hva som skjer. Jeg trives veldig godt i Stabæk, og har lyst til å bli....... Jeg kan ikke si at det aldri vil skje (gå til en annen norsk klubb). Men det er ikke det jeg helst ønsker.

På spørsmål om det er et naturlig mål å klatre enda et hakk i år (ta gull):

DN: - Nei, det synes jeg ikke er rettferdig. Vi er topp-fire kandidat, greit, men vi har ikke fått forsterkninger i det hele tatt.... Nå orker jeg ikke bli forbannet lenger (på manglende forsterkninger). Jeg har innsett at vi ikke har råd til å hente kvalitetsspillere i konkurranse med andre.

Alan: - Hvorfor ikke? Klart det blir vansekelig, det er mange gode lag, men vi er ett av dem.

Somen: Vi bør avansere i UEFA-cupen, og så håper jeg vi vinner ligaen.

VPG: - Jeg kommer aldri til å si "vi skal ta gull". Å bli blant de fire fem beste er mer naturlig å forvente.

Edit: Det er også et halvsides bilde av The Golden Four og et lite bilde av Bohinen i trening på La Manga.

Takker=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startlaget:

Jon Knudsen

Jon Inge Høiland, Morten M. Skjønsberg, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik.

Christian Keller, Somen Tchoyi, Henning Hauger, Alanzinho.

Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startlaget:

Jon Knudsen

Jøss, dette må jo være noe av det nærmeste et toppa lag vi har hatt siden kampen i Drammen. Litt overasket over Holmvik, men han må jo få sjanser for å få vist seg frem. Også lurer jeg litt på hvem som pr. tid egentlig er vårt førstevalg i mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jon til han begynner å tabbe seg ut ala Myhre. Men Austbø presser på fra plassen, er vel første gang på mange år vi faktisk har to tilnærmet likeverdige kandidater, så blir spennende å se. Jon har hvertfall en sesong igjen som 1.keeper, kanskje to, mens Janne former Austbø slik han vil ha han=)

det er min spådom hvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startlaget:

Jon Knudsen

Jøss, dette må jo være noe av det nærmeste et toppa lag vi har hatt siden kampen i Drammen. Litt overasket over Holmvik, men han må jo få sjanser for å få vist seg frem. Også lurer jeg litt på hvem som pr. tid egentlig er vårt førstevalg i mål.

Savner bare Pontus i midten i stedet for Mike, så er vel dette det beste vi har. Evt er Tom bedre enn Bjørnar, men der er det marginalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2:0 DIGG

20min 1-0: Daniel Nannskog Stabæk

Gunnarsson spilles opp med en god ball og tenker seg ikke lenge om før han spiller Nannskog gjennom, alene med Lobos. Den dyktige svensken setter ballen enkelt i mål.

21min 2-0: Veigar Páll Gunnarsson Stabæk

Keller kommer seg til et innlegg fra høyre. Nannskog stuper frem, men når ikke bort til ballen. Gunnarsson venter på den lengste stolpen og setter ballen enkelt inn i mål fra fem meter.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

22min 3-0: Daniel Nannskog Stabæk

Stabæk setter i gang nok en overgang. Hauger legger en flott ball til Nannskog i bakrom. Lobos tør ikke å storme ut av 16-meteren, og da får Nannskog sjansen på egenhånd igjen. Han setter ballen inn nede ved den venstre stolpen.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-0

Alan dribler vekk 3 mann før han spiller til keller, som fra hjørnet av 16 spiller inn høyt till Daniel som scorer med hodet!!

må si Alan viser hvor viktig han kan bli..

Må si gutta viser at vi har flere gode spillere enn Alan.

Selv om det bare er treningskamp må jeg si dette er beroligende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-0

Alan dribler vekk 3 mann før han spiller til keller, som fra hjørnet av 16 spiller inn høyt till Daniel som scorer med hodet!!

må si Alan viser hvor viktig han kan bli..

Må si gutta viser at vi har flere gode spillere enn Alan.

Selv om det bare er treningskamp må jeg si dette er beroligende.

ja jeg mente selvfølgelig at alan er den eneste gode spilleren vi har, og hvis vi mister han så rykker vi ned..

Selvfølgelig, etter 25 minutter og 3-0 så tenkte jeg også at vi klarer oss godt uten han, men det er ikke til å stikke under en stol at han har gjort en god omgang, det var det jeg ville poengtere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan spiller killer-keller? Har etter hva jeg har lest her hatt to innlegg fra kant nå som har resultert i scoring. Viktig å få i gang høyresiden også med noen snasne innlegg fra dørlinja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel Somen som er mest anonym sålangt.

Forøvrig tror vi aldri har hatt en bedre høyreback i Stabæk enn Høiland.... fantastisk solid.

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan spiller killer-keller?

Tror nok vi skal droppe det ropet...

Keller spiller forøvrig helt ok. Var litt heldig i forkant av det 4. målet, men slo et veldig bra innlegg. Og med målgivende på 2-0 også får han absolutt godkjent.

ja, faen, kortslutning fra min side..sorry for den! At det går an...

Ellers virker det jo lovende. Kamara har tatt hans plass nå ser jeg og spiller de siste 20 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
La Manga 2008
  • Opprett ny...