Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Når ble Skjønsberg spiss? Det hender av og til at midtstoppere er oppe på cornere. Sånn om du ikke har fått det med deg. Hehe nå lo jeg godt her.. Hvor tar du det fra egentlig? Morsom er du i hvertfall Oppfattet det ikke som et forsøk på morsomhet. Man må jo kunne bli forundret når folk tror at stoppere aldri er i avslutningsposisjon. Mulig jeg må melde meg på ironi-kurs.. Evt at du gjør det da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 This Spartak Nalchik is f...ing team :angry: They play football like team consist by amateur-sawyers(Dimwits) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Når ble Skjønsberg spiss? Det hender av og til at midtstoppere er oppe på cornere. Sånn om du ikke har fått det med deg. Hehe nå lo jeg godt her.. Hvor tar du det fra egentlig? Morsom er du i hvertfall Oppfattet det ikke som et forsøk på morsomhet. Man må jo kunne bli forundret når folk tror at stoppere aldri er i avslutningsposisjon. Mulig jeg må melde meg på ironi-kurs.. Evt at du gjør det da... Skjønte ironien din, men det tyder jo på at du oppfattet AndersBlaa som at han prøvde å være morsom. Da påpekte jeg at jeg ikke så på innlegget hans sånn. Så tror ingen av oss trenger å gå på kurs med det første... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Noen som vil være med å spytte på Felipe? Spytting er bare simpelt. Får nok gjøre noe annet som vil føles ubehagelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 stemmer for å kitte noen bluss på'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 stemmer for å kitte noen bluss på'n Biljardkule kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 stemmer for å kitte noen bluss på'n Biljardkule kanskje? bluss, 8er, og kebab tror jeg burde holde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Mye positiv energi i denne tråden nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Logisk sett så vil det alltid være slik, en reserve er reserve fordi klubben har en som er bedre på samme plass. Spillerne på benken kan snu kampbildet med friske bein mot sluttende av kampen...... Jeg er slett ikke enig med deg her. Man kan ha flere like gode spillere til samme plass, men med forskjellig spiss-kompetanse. Spillere som Solskjær og Huseklepp (uten sammenligning for øvrig) kan komme inn etter 60-80 minutter og snu et kampbilde. Vi mangler dessverre sånne folk på benken, men heller det enn å kjøre klubben konkurs... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Brani - Burde klint ham ned Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 20. Februar 2008 Del Skrevet 20. Februar 2008 Logisk sett så vil det alltid være slik, en reserve er reserve fordi klubben har en som er bedre på samme plass. Spillerne på benken kan snu kampbildet med friske bein mot sluttende av kampen...... Jeg er slett ikke enig med deg her. Man kan ha flere like gode spillere til samme plass, men med forskjellig spiss-kompetanse. Spillere som Solskjær og Huseklepp (uten sammenligning for øvrig) kan komme inn etter 60-80 minutter og snu et kampbilde. Vi mangler dessverre sånne folk på benken, men heller det enn å kjøre klubben konkurs... Men generelt (ikke nødvendigvis du) så er det tydelig at folk ikke er fornøyd med en spiller som Espen Nystuen, som faktisk har en spisskompetanse som ikke finnes på banen fra start. De forventer at en spiller som kan snu kampen er en spiller som er god nok til å spille ut motstanderen alene. Siden Huseklepp er nevnt er han typisk en spiller som kan endre litt for Brann, siden de spiller med Vaagan og Solli på kant fra før, og "kreative" spillere som Bakke sentralt. "Problemet" vårt er at en spiller som er annerledes enn de vi har utpå fort må være en mye mer primitiv spiller. Og sånt vil man jo ikke ha noe av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 20. Februar 2008 Del Skrevet 20. Februar 2008 Men generelt (ikke nødvendigvis du) så er det tydelig at folk ikke er fornøyd med en spiller som Espen Nystuen, som faktisk har en spisskompetanse som ikke finnes på banen fra start. De forventer at en spiller som kan snu kampen er en spiller som er god nok til å spille ut motstanderen alene. Siden Huseklepp er nevnt er han typisk en spiller som kan endre litt for Brann, siden de spiller med Vaagan og Solli på kant fra før, og "kreative" spillere som Bakke sentralt. "Problemet" vårt er at en spiller som er annerledes enn de vi har utpå fort må være en mye mer primitiv spiller. Og sånt vil man jo ikke ha noe av... Enig i ressonementet ditt. Espen Nystuen er definitivt en nyttig spiller å sette inn når vi har mange slitne ben og kampbildet tilsier at han får brukt spisskompetansen sin. Dette kan f.eks være i "krige-kamper" som står og vipper. I de situasjonene mener jeg han holder mål. Men skulle vi få en skade på en av midtbanespillerne slik at Espen må starte kamper er det en klar svekkelse av laget, og sånn sett kan man si at vi er tynnere besatt på midtbanen enn VIF, RBK og Brann. Men stikk fingern i jorda folkens, billige spillere i topp tippeligaklasse som er villige til å sitte 80% på benken finnes ikke... Tror og håper likevel at både Espen og Tommy blir en gode menn å ha denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 20. Februar 2008 Del Skrevet 20. Februar 2008 Enig i ressonementet ditt. Espen Nystuen er definitivt en nyttig spiller å sette inn når vi har mange slitne ben og kampbildet tilsier at han får brukt spisskompetansen sin. Dette kan f.eks være i "krige-kamper" som står og vipper. I de situasjonene mener jeg han holder mål. Men skulle vi få en skade på en av midtbanespillerne slik at Espen må starte kamper er det en klar svekkelse av laget, og sånn sett kan man si at vi er tynnere besatt på midtbanen enn VIF, RBK og Brann. Men stikk fingern i jorda folkens, billige spillere i topp tippeligaklasse som er villige til å sitte 80% på benken finnes ikke... Tror og håper likevel at både Espen og Tommy blir en gode menn å ha denne sesongen. Helt enig i at Nysutens nytte avhenger av kampbildet, og kan passe i jevne kamper. Men det behøver ikke være en stor svekkelse om han må starte kamper. Dette avhenger av motstanderen. Spiller vi mot et lag som gir midtbanen og angrepet mye rom, innebærer Nystuen en svekkelse. I disse kampene kommer de tekniske ferdighetene til sin rett. Men jeg skulle gjerne sett Nystuen starte mot lag som Godset og LSK, med andre ord lag som er mer aggressive i ballpresset og som gir alt i duellene. I tillegg skulle jeg gjerne sett han få sjansen mot de andre topplagene på bortebane. Han har ferdigheter som er nødvendige i slike kamper. Når det er sagt, er det en prioriteringssak. Skal Nystuen spille, er det nødvendig at JJ tar ut en spiller som er en viktig del av det offensive spillet. Til nå har det sikkert vært JJs vurdering at Nystuen bidrar med for lite til at han kan kompensere for den spilleren som settes ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 20. Februar 2008 Del Skrevet 20. Februar 2008 Helt enig i at Nysutens nytte avhenger av kampbildet, og kan passe i jevne kamper. Men det behøver ikke være en stor svekkelse om han må starte kamper. Dette avhenger av motstanderen. Spiller vi mot et lag som gir midtbanen og angrepet mye rom, innebærer Nystuen en svekkelse. I disse kampene kommer de tekniske ferdighetene til sin rett. Men jeg skulle gjerne sett Nystuen starte mot lag som Godset og LSK, med andre ord lag som er mer aggressive i ballpresset og som gir alt i duellene. I tillegg skulle jeg gjerne sett han få sjansen mot de andre topplagene på bortebane. Han har ferdigheter som er nødvendige i slike kamper. Når det er sagt, er det en prioriteringssak. Skal Nystuen spille, er det nødvendig at JJ tar ut en spiller som er en viktig del av det offensive spillet. Til nå har det sikkert vært JJs vurdering at Nystuen bidrar med for lite til at han kan kompensere for den spilleren som settes ut. Ja sant nok, jeg satt og tenkte Stabæk-stilen mot antatt svakere lag da jeg skrev. Mot LSK blir det lite fotball uansett, så da er det greit med krigere. Det er i den type kamper jeg savner spillere som Martin og Jeppe Jansson.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 20. Februar 2008 Del Skrevet 20. Februar 2008 Enig i ressonementet ditt. Espen Nystuen er definitivt en nyttig spiller å sette inn når vi har mange slitne ben og kampbildet tilsier at han får brukt spisskompetansen sin. Dette kan f.eks være i "krige-kamper" som står og vipper. I de situasjonene mener jeg han holder mål. Men skulle vi få en skade på en av midtbanespillerne slik at Espen må starte kamper er det en klar svekkelse av laget, og sånn sett kan man si at vi er tynnere besatt på midtbanen enn VIF, RBK og Brann. Men stikk fingern i jorda folkens, billige spillere i topp tippeligaklasse som er villige til å sitte 80% på benken finnes ikke... Tror og håper likevel at både Espen og Tommy blir en gode menn å ha denne sesongen. Helt enig i at Nysutens nytte avhenger av kampbildet, og kan passe i jevne kamper. Men det behøver ikke være en stor svekkelse om han må starte kamper. Dette avhenger av motstanderen. Spiller vi mot et lag som gir midtbanen og angrepet mye rom, innebærer Nystuen en svekkelse. I disse kampene kommer de tekniske ferdighetene til sin rett. Men jeg skulle gjerne sett Nystuen starte mot lag som Godset og LSK, med andre ord lag som er mer aggressive i ballpresset og som gir alt i duellene. I tillegg skulle jeg gjerne sett han få sjansen mot de andre topplagene på bortebane. Han har ferdigheter som er nødvendige i slike kamper. Når det er sagt, er det en prioriteringssak. Skal Nystuen spille, er det nødvendig at JJ tar ut en spiller som er en viktig del av det offensive spillet. Til nå har det sikkert vært JJs vurdering at Nystuen bidrar med for lite til at han kan kompensere for den spilleren som settes ut. På slutten av fjoråret kom han jo faktisk inn og endret kampbildet i et par kamper. Poenget mitt har vært at vi har et offensivt spill som er veldig tilpasset de seks faste, og at det kan være en svakhet at vi ikke har så mange å kaste innpå for å endre kampbildet de gangene spillet ikke sitter. Nystuen er imidlertid en som kan gå inn, knalle til i duellene og vinne noen hodedueller. IAO kan (og har) gjort det også som spiss på slutten noen ganger. Et annet spørsmål (og en annen diskusjon) er om vi har gode nok erstattere dersom en av de seks faste blir skadet eller solgt. Her er jeg usikker, men føler vi har rimelig god dekning og tåler at en eller to er bort en kort periode. Ønsker meg imidlertid en offensiv midtbanespiller som kan spiller på høyre og sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå