Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 12. Februar 2008 Del Skrevet 12. Februar 2008 Synes 4-2 er bra, målforskjell har jo tross alt ingen ting å si i denne cupen. Hadde trodd bedre etter den første omgangen, men det er helt klart godkjent Håper Viking vinner etterpå, så skal vi slå dem i neste kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 12. Februar 2008 Del Skrevet 12. Februar 2008 Da blir det Viking i neste kamp. Dritt, jeg ville møte Halmstad... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. Februar 2008 Del Skrevet 13. Februar 2008 "Austbø skadet av jakkeknott": http://fotball.bt.no/eliteserien/article100156.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 13. Februar 2008 Del Skrevet 13. Februar 2008 "Austbø skadet av jakkeknott":http://fotball.bt.no/eliteserien/article100156.ece Selv T A Flo klarte ikke det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Sannsynlig lag mot Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Sannsynlig lag mot Stabæk Ikke Stabæk, men Starbæk. Det betyr vel at også andre har sett hvilket stjernelag vi er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 "Austbø skadet av jakkeknott":http://fotball.bt.no/eliteserien/article100156.ece Selv T A Flo klarte ikke det Endelig har Atleten funnet en ny keeper å holde en knapp på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Sannsynlig lag mot Stabæk Ikke Stabæk, men Starbæk. Det betyr vel at også andre har sett hvilket stjernelag vi er... Sikkert Tchoyi som skrev det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 "Austbø skadet av jakkeknott":http://fotball.bt.no/eliteserien/article100156.ece Selv T A Flo klarte ikke det Endelig har Atleten funnet en ny keeper å holde en knapp på. Noe som må sies å være tidenes beste innlegg på Forumet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Laget mot Viking: http://www.budstikka.no/sec_sport/article164720.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 14. Februar 2008 Del Skrevet 14. Februar 2008 Laget mot Viking:http://www.budstikka.no/sec_sport/article164720.ece ENDELIG; Pontus og IA sammen i midten. Blir spennende å se hvordan de funker sammen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Her er laget I motsetning til hva budstikka skrev i går, så spiller Iven og Espen Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2008 (endret) De som er redd for at skader på våre angrepsstjerner skal svekke oss bør lytte til JJ. Han er tydeligvis ikke redd for at Espen Olsen ikke skal holde mål: I angrepet får vi en spennende kombinasjon med Espen som erstatter Veigar og Daniel. Edit: Godt å se at stabak.no er en dynamisk side som endrer seg kontinuerlig og som plukker opp tips fra forumet. Endret 15. Februar 2008 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 intervju med Iven før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Lagoppstillingene Det er blant annet tre spenningsmomenter jeg biter meg fast i. Espen Olsen får prøvd seg mot Soma og Steenslid. Ypperlig at Viking stiller med toppet midtstopperpar, og Daniel og Espen får testet samhandlingen mot noe av det beste av midtstoppere i TL. Videre kan det bli spennende å se hvordan Viking-midtbanen greier seg uten Jone Samuelsen. Kan bli mye rom for Somen, hvis de ikke greier å kompensere for arbeidskraften. Til slutt er det blant annet Sigurdsson mot Olsen/Segerstrøm. Normalt skal de greie å temme han, men en vet aldri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Her er laget I motsetning til hva budstikka skrev i går, så spiller Iven og Espen Olsen FM jo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Da går turen mot Blaa! Må innrømme at jeg har troen idag, håper ikke jeg går derfra skuffa.. Vi sees! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 1-1 etter full tid. Viking vant etter straffer, Keller brant. Alan scorte for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Da ble det tap etter straffe miss av Keller, så ikke kampen selv, men etter hva jeg har lest på live shit på budstikka var det en jevn kamp, som stabæk dominerte det lille mere enn Viking.. Noen synspunkter fra dere som så kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2008 (endret) Vi skaper lite, mot et til tider hardt pressende Vikinglag. Vi fører spillet i store deler av andre omgang, og er nærmest mål og nærmest seier, men vi mangler litt på presisjonen de siste 30 meterne. Av våre synes jeg Pontus, Tom og Alan er gode. Veigar har lim på foten, men det er litt den dagen da den aldri slipper. Henning sliter mot høytpressende Viking, og Somen er tidvis anonym (bedre i andre). Inge Andre sliter, og er klart bak Morten, som forøvrig gjør det glimrende på høyrebacken etter at han kom inn for Høiland. Espen Olsen har et stykke å gå, mens heller ikke Daniel gjør det helst store. Keller er på det jevne, mens det forsåvidt var et gledelig innhopp for Andersen Aase (Bra straffe!). Iven står vel en helt ok kamp. At ikke Alan og Veigar prøver å kombinere mer sammen fra midtbanen og oppover, er for meg en gåte. Når Alan setter fart og spiller vegg meg Veigar, blir det stort sett alltid farligheter. Utrolig vanskelig for motstanderne å stoppe det trekket, når de først gjør det. Endret 15. Februar 2008 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Synd med tap. Hadde vært morsomt å møtt Shaktar i finalen, slik at vi kunne prøvd oss på et CL lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Keller skulle fått tatt straffen sin om igjen. Utrolig synd med slike STORE dommertabber!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Keller skulle fått tatt straffen sin om igjen.Utrolig synd med slike STORE dommertabber!!! Noe jeg ikke har fått med meg? Hva skjedde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Keller skulle fått tatt straffen sin om igjen.Utrolig synd med slike STORE dommertabber!!! Noe jeg ikke har fått med meg? Hva skjedde? Keeperen til Viking forlot streken og var vel en meter for langt fram da straffen gikk. Rent fotballjuridisk skulle straffen vært tatt om igjen. Men det hadde nesten vært for dumt. Kellers straffe var for dårlig. Det er vel ikke mange uavhengige observatører som ikke vil si at Viking ble snytt for en straffe i første omgang. Så der var det vel uavgjort... Jeg syns resultatet egentlig ikke spiller noen særlig rolle. Stabæk imponerte i perioder igjen med sitt gode spill, men lider litt under at man eksprimenterer med lagoppstillingen. Lærdommen må kanskje være at laget trenger å trene litt på straffesparkkonkurranse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 15. Februar 2008 Del Skrevet 15. Februar 2008 Var det bare meg som knøt seg litt i mellomgulvet da albuen til Sigurdsson gikk feil vei på straffesituasjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 16. Februar 2008 Del Skrevet 16. Februar 2008 Var det bare meg som knøt seg litt i mellomgulvet da albuen til Sigurdsson gikk feil vei på straffesituasjonen? Nei, brakk selv armen på ett lignende fall i amerikansk fotball, kjente det godt i ryggmargen(frysning)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 18. Februar 2008 Del Skrevet 18. Februar 2008 Daniel og Somen sliter: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle165171.ece http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1608777.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Februar 2008 Del Skrevet 18. Februar 2008 http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1608777.ece Sitat fra fxt.no om Somen-kjøpet: Kameruneren har vokst enormt siden overgangen fra Odd sommeren 2006 - sannsynligvis det beste kjøpet i moderne, norsk fotballhistorie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Laget mot Spartak: (iflg Aftenposten) Jon Knudsen - JIH, Morten (Inge André Olsen starter 2.omg.), Pontus (Mike Kjølø starter 2.omg.), Tom l - Alanzinho, Henning Hauger, Christian Keller, Bjørnar Holmvik - Veigar Páll Gunnarsson, Espen Olsen/Daniel Nannskog Og benken er bra nok, iflg Espen Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Februar 2008 Del Skrevet 19. Februar 2008 Og benken er bra nok, iflg Espen Olsen Det handler vel om å ha litt troen på seg selv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå