knutta 1 872 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Savner positiv\negativ medlemsutvikling jeg. Regner med at man i hver årsberetning teller antall medlemmer for det foregående året og fører dermed en liste over dette. er det en liste det er mulig å se eller? litt historisk interessant=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Savner positiv\negativ medlemsutvikling jeg. Regner med at man i hver årsberetning teller antall medlemmer for det foregående året og fører dermed en liste over dette. er det en liste det er mulig å se eller? litt historisk interessant=) Medlemsutviklingen er meget positiv: Medlemmer 2006: 599 Medlemmer 2007: 1.069 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 sånn ja, takk skal du ha! bedriver vi foresten noe aktiv verving eller har som mål å nå et visst antall medlemmer i 2008? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Medlemmer 2004: 489 Medlemmer 2005: 533 Medlemmer 2006: 599 Medlemmer 2007: 1.069 Som man ser hadde vi en jevn vekst i perioden 2004 - 2006, mens vi i fjor eksploderte i medlemstall. Jeg kan informere om at alle som var medlemmer i 2007 (og som ennå ikke har fornyet) får en giro i posten i disse dager (så framt vi har fullverdig adresse). Styret vil nok vurdere en vervingskampanje, men jeg tipper at den kommer tidligst når vi har solgt ut sesongkortene. Dermed får vi en ren medlemsvervingskampanje og behøver ikke å forholde oss til sesongkortene. Sesongkortene vil selges ut i løpet av kort tid. Vi har allerede solgt 75% av hva vi solgte i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2008 (endret) sånn ja, takk skal du ha! bedriver vi forresten noe aktiv verving eller har som mål å nå et visst antall medlemmer i 2008? Jeg tar meg den frihet og svare på dette, i og med at dette var mye av mine oppgaver ifjor. Vi hadde mange aktiviteter ifjor for å få opp medlemstallene, med SYNLIGHET som fellesnevner. Vi hadde veldig mange salgsstander, på down town Bekkestua, Onkel Blaa i forbindelse med medlemsmøter og kamper, på StabækButikken og på Nadderud, både på vårt felt, men også på Hovis på utvalgte kamper. Her solgte vi både medlemskap, sesongkort og ikke minst det store antallet av $$-effekter som ble revet bort i løpet av fjoråret. Det at medlemmene i utstrakt bruk bærer $$-effekter er en glimrende måte å markedsføre supporterklubben. Vi treffer potensielle medlemmer på hjemmebane, der de ferdes til daglig i klasserom, i fritiden og på arbeidsplassen. Dette er en forlenget del av det å være mer synlig. Vi har fått trykket opp store bannere som gjør oss mye mer synlige og gjenkjennelige hvor enn vi er: Vi har bygget opp web-sidene våre fra bunnen av, for å bli mer fleksible og fremtidsrettet på alle måter. Ikke minst med muligheter for å melde seg inn i Stabæk Support og på borteturer via internett. En enorm suksess. Vi har fått Stabækgutta til å promotere oss: Og vi har brukt Budstikka aktivt ved å tipse dem om saker og ting det er verdt å skrive om. Slik som f.eks den store StabækDuellen i bowling: Vi har også arrangert artige medlemsaktiviteter slik som Den store drikke-cole-på-hodet-konkurransen, Åpningsfest på Onkel Blaa og Fotballkamp mot Klanen, der det dessverre ble knust en rute som vi måtte erstatte. I tillegg har vi arrangert enormt mange borteturer, enten gratis eller sterkt subsidiert, og knust borteturrekorden 2 ganger. Først med 5 busser til semi'n mot Lillestrøm, og så 7 stappfulle busser til den siste Godset-kampen. Alle disse tingene har gjort oss mer synlige og gjort oss attraktive for nye potensielle medlemmer. Vi har sikkert gjort fler ting også, som jeg ikke kommer på i farten. I år vil det sikker også bli lagt gode planer, og det vil bli gjennomført aktiviteter for å fylle opp Nadderud, og ikke minst Fornebu, med aktive og passive $$-medlemmer. Det er opp til det nyvalgte styret å planlegge og evt sette mål for disse aktivetene. Endret 7. Februar 2008 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Meget bra, denne burde egentlig blitt flyttet over hit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Alt StabækLars sa Dette er utrolig bra jobbet! Mange kjempebra tiltak her. (Dette burde kanskje vært postet i skryt til styret-tråden, men det passer like bra her) 2007 var en triumfferd på mange fronter, håper dette gode arbeidet fortsetter i 2008 også, så vi øker enda mer. Og kudos for kule $$-effekter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 sånn ja, takk skal du ha! bedriver vi forresten noe aktiv verving eller har som mål å nå et visst antall medlemmer i 2008? Jeg tar meg den frihet og svare på dette, i og med at dette var mye av mine oppgaver ifjor. Vi hadde mange aktiviteter ifjor for å få opp medlemstallene, med SYNLIGHET som fellesnevner. Vi hadde veldig mange salgsstander, på down town Bekkestua, Onkel Blaa i forbindelse med medlemsmøter og kamper, på StabækButikken og på Nadderud, både på vårt felt, men også på Hovis på utvalgte kamper. Her solgte vi både medlemskap, sesongkort og ikke minst det store antallet av $$-effekter som ble revet bort i løpet av fjoråret. Det at medlemmene i utstrakt bruk bærer $$-effekter er en glimrende måte å markedsføre supporterklubben. Vi treffer potensielle medlemmer på hjemmebane, der de ferdes til daglig i klasserom, i fritiden og på arbeidsplassen. Dette er en forlenget del av det å være mer synlig. Vi har fått trykket opp store bannere som gjør oss mye mer synlige og gjenkjennelige hvor enn vi er: Vi har bygget opp web-sidene våre fra bunnen av, for å bli mer fleksible og fremtidsrettet på alle måter. Ikke minst med muligheter for å melde seg inn i Stabæk Support og på borteturer via internett. En enorm suksess. Vi har fått Stabækgutta til å promotere oss: Og vi har brukt Budstikka aktivt ved å tipse dem om saker og ting det er verdt å skrive om. Slik som f.eks den store StabækDuellen i bowling: Vi har også arrangert artige medlemsaktiviteter slik som Den store drikke-cole-på-hodet-konkurransen, Åpningsfest på Onkel Blaa og Fotballkamp mot Klanen, der det dessverre ble knust en rute som vi måtte erstatte. I tillegg har vi arrangert enormt mange borteturer, enten gratis eller sterkt subsidiert, og knust borteturrekorden 2 ganger. Først med 5 busser til semi'n mot Lillestrøm, og så 7 stappfulle busser til den siste Godset-kampen. Alle disse tingene har gjort oss mer synlige og gjort oss attraktive for nye potensielle medlemmer. Vi har sikkert gjort fler ting også, som jeg ikke kommer på i farten. For neste år vil det sikker også bli lagt gode planer, og det vil bli gjennomført aktiviteter for å fylle opp Fornebu med aktive og passive $$-medlemmer. Det er opp til det nyvalgte styret og planlegge og evt sette mål for disse aktivetene. Jeg har i grunn ingen ting å melde. Jeg bare kunne ikke la være å quote dette lange innlegget slik at folk (og fe?) får trimmet langefingeren på mousescrolleren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Til atleten: satt faktisk akkurat å tenkte over det mens jeg scrollet meg nedover for å se de siste interessante nyhetene i denne tråden, så nå ble jeg litt skuffet. Veldig bra StabækLars, rett og slett veldig bra. Regner med at alle merket vesentlig økt aktivitet fra SS i fjor, og at det resulterte i en 100%økning i antallet medlemmer er jo veldig inspirerende for å fortsette i fremtiden med slike tiltak. Gleder meg allerede til neste årsberetning=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå