sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Februar 2008 Del Skrevet 21. Februar 2008 Neste helg er det vel treningskamp mot FCK, men uken etter skal det visstnok være en treningskamp mot IFK, men når. Fikk først lørdag 8. Dette står også oppført her inne. På stabak.no står det torsdag 6. et sted, og fredag 7. mars et annet. Hva stemmer, eller skal vi spille tre kamper? Klokkeslett og kampsted? Hadde vært fint å få vite med tanke på at man kanskje må ta noe jobbfri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Hvis dette er en troverdig kilde er kampen flyttet til torsdag. Der røyk den muligheten for å plusse på banehoppern... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 For noe dritt da.. Er 10 stykker som hadde tenkt oss nedover, men da ryker jo den muligheten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 E-post til Markus på Stabækkontoret har gitt følgende svar fra Tom Schelvan: torsdag kl. 15.oo i Gøteborg - bane er fortsatt uklart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Jaja, torsdag er i hvertfall bedre enn fredag for min del. Så får man se om man finner ut hvor Frejaplan eller hvor det nå blir er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Regner med at jeg kjører ned torsdag morgen. Hvis noen er interessert i å være med har jeg plass til et par stk. Skal man hjem igjen på samme dag er jeg nødt til å ha med en ekstra sjåfør, ellers blir det overnatting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 22. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2008 (endret) mulighet for at kampen blir sendt på nettet et sted? tv2 sumo? blue dream tv? ikke alle som får fri fra jobb.. samme med københavn-kampen.. Endret 22. Februar 2008 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 mulighet for at kampen blir sendt på nettet et sted? tv2 sumo? blue dream tv? ikke alle som får fri fra jobb.. samme med københavn-kampen.. Vill gjetting skulle tilsi TV2 sumo/sport, men det er som sagt vill gjetting.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Februar 2008 Del Skrevet 22. Februar 2008 Regner med at jeg kjører ned torsdag morgen. Hvis noen er interessert i å være med har jeg plass til et par stk. Skal man hjem igjen på samme dag er jeg nødt til å ha med en ekstra sjåfør, ellers blir det overnatting. Hva slags bil er det snakk om å kjøre? Hvor lang tid vil du bruke hjem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Februar 2008 Del Skrevet 23. Februar 2008 Regner med at jeg kjører ned torsdag morgen. Hvis noen er interessert i å være med har jeg plass til et par stk. Skal man hjem igjen på samme dag er jeg nødt til å ha med en ekstra sjåfør, ellers blir det overnatting. Hva slags bil er det snakk om å kjøre? Hvor lang tid vil du bruke hjem? Snakk om en vanlig personbil, men kun fireseters. Vil helst bruke kortest mulig tid hjem, men mest sannsynlig tar det vel en 4-5 timer + evt. stopp for mat ol. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. Februar 2008 Del Skrevet 23. Februar 2008 Regner med at jeg kjører ned torsdag morgen. Hvis noen er interessert i å være med har jeg plass til et par stk. Skal man hjem igjen på samme dag er jeg nødt til å ha med en ekstra sjåfør, ellers blir det overnatting. Hva slags bil er det snakk om å kjøre? Hvor lang tid vil du bruke hjem? Snakk om en vanlig personbil, men kun fireseters. Vil helst bruke kortest mulig tid hjem, men mest sannsynlig tar det vel en 4-5 timer + evt. stopp for mat ol. Jeg har ikke helt avklart jobbsituasjonen, men om det ordner seg, kjører jeg gjerne med deg. Jeg har lappen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Februar 2008 Del Skrevet 23. Februar 2008 Regner med at jeg kjører ned torsdag morgen. Hvis noen er interessert i å være med har jeg plass til et par stk. Skal man hjem igjen på samme dag er jeg nødt til å ha med en ekstra sjåfør, ellers blir det overnatting. Hva slags bil er det snakk om å kjøre? Hvor lang tid vil du bruke hjem? mest sannsynlig tar det vel en 4-5 timer + evt. stopp for mat ol. Da har du ikke kjørt med spydeberg expressen Skal avklare jobbsituasjon jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2008 (endret) Da setter jeg dere opp på prioritert plass itv (oppdatert liste): Mortimer loudness Endret 26. Februar 2008 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 24. Februar 2008 Del Skrevet 24. Februar 2008 jeg er keen på å være med,men må først sjekke at jeg ikke jobber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Februar 2008 Del Skrevet 28. Februar 2008 Fint om jeg kan få beskjed i løpet av helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Februar 2008 Del Skrevet 28. Februar 2008 E-post til Markus på Stabækkontoret har gitt følgende svar fra Tom Schelvan:torsdag kl. 15.oo i Gøteborg - bane er fortsatt uklart. Og nå er den visstnok flyttet til 14.30 på Frejaplan i Mölndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. Februar 2008 Del Skrevet 28. Februar 2008 Fint om jeg kan få beskjed i løpet av helgen. kan ikke jeg gi deg beskjed imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Februar 2008 Del Skrevet 28. Februar 2008 Det er helt greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Mars 2008 Del Skrevet 1. Mars 2008 Kampen er nå flyttet til Backavallen (litt nord for sentrum av Gøteborg). Tidspunktet er fortsatt torsdag 14.30, men flere endringer kan sikkert fortsatt komme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Mars 2008 Del Skrevet 1. Mars 2008 Kampen er nå flyttet til Backavallen (litt nord for sentrum av Gøteborg). Tidspunktet er fortsatt torsdag 14.30, men flere endringer kan sikkert fortsatt komme. Jeg har to sykmeldte på jobb så tviler på at jeg får dratt. Så da blir det nei fra meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Mars 2008 Del Skrevet 2. Mars 2008 Kampen er nå flyttet til Backavallen (litt nord for sentrum av Gøteborg). Tidspunktet er fortsatt torsdag 14.30, men flere endringer kan sikkert fortsatt komme. Og i følge VG skal kampen nå spilles på onsdag! (tar det med en klype salt, men håper å kunne få noe bekreftet fra Stabæk i løpet av mandagen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 2. Mars 2008 Del Skrevet 2. Mars 2008 jeg blir nok ikke med, med mindre jeg får byttet nattevakt med noen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Mars 2008 Del Skrevet 4. Mars 2008 Snakket med Tom Schelvan i går, og fikk bekreftet at kampen går torsdag på Backavallen 14.30. Siden ingen flere har meldt seg, og de som hadde meldt seg har trukket seg reiser jeg nedover på egenhand tosdag morgen. Skulle noen allikevel finne ut at de vil bli med meg, så blir det ikke hjemreise før fredag. God natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Ingen endringer hørt, så nå drar vi til Göteborg, og dagens viktigste kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Kampen kan følges her: http://livefotball.budstikka.no/?competition=687 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Kampen kan følges her: http://livefotball.budstikka.no/?competition=687 gracias Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Dette ser jo ganske lovende ut. 20 IFK Göteborg - Stabæk: Tommy Stenersen (Stabæk) Bra slått. Keeper bokser til ny corner. Denne gangen blir det en kort variant fra Stenersen til Gunnarson. Han forsøker å finte av et par mann for å komme til innlegg men mislykkes. IFK får klarert unna. 18 IFK Göteborg - Stabæk: IFK kommer til et skudd litt skrått fra 11 meter. Jon Knudsen tar den i fast. 16 IFK Göteborg - Stabæk: Kampen var jevn i startet, men Stabæk har tatt initiativet litt. De er flinke til å spille seg igjennom på midtbanen og få med kantene. 14 IFK Göteborg - Stabæk: Stor sjanse til IFK. Skjønsberg misser på et innspill og Daniel Alexandersson er alene i boksen. Han setter den utenfor. Burde fått mer ut av den. 12 IFK Göteborg - Stabæk: Veigar Pall Gunnarsson Ny corner til Stabæk fra høyre. Gunnarsons corner blir headet over av Kjølø. Ganske ufarlig. 10 IFK Göteborg - Stabæk: Skjønsberg tar innkast og hiver til Gunnarson inne i feltet. Han får vendt om og skutt. Ballen går like utenfor. 8 IFK Göteborg - Stabæk: Ragnar Sigurdsson (IFK Göteborg) Corner fra høyre til IFK. Den blir altfor høy og lang og går over dødlinjen på den andre siden av målet. 7 IFK Göteborg - Stabæk: Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) Ny corner til Stabæk. Mot første stolpe. Keller stusser videre inn i feltet, men IFK-forsvaret får klarert. 5 IFK Göteborg - Stabæk: Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) God corner fra Gunnarson. Keeper er ute å bokser. IFK får klarert videre til innkast. 3 IFK Göteborg - Stabæk: IFK Gøteborg står for det første ordentlige angrepet. Spiller seg fri på høyrekanten og slår inn i feltet mot en av spissene. Han rekker ikke helt frem til ballen. Småfarlig. 1 IFK Göteborg - Stabæk: (Start) Kampen er i gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Vi kjører over IFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 Aktiv denne Gunnarson, skulle tro han var et angrep alene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Mars 2008 Del Skrevet 6. Mars 2008 I andre omgang tar vi dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå