Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 Så akkurat åpningskampen i Allsvenskan mellom Brommapojkarna og Djurgården, hvor BP vant 1-0. Grunnen til at jeg skriver dette i denne tråden er Albin Ekdal; 17 år og kampens suverent beste spiller. En spiller å holde øynene åpne for! :Albin Ekdal: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 Så akkurat åpningskampen i Allsvenskan mellom Brommapojkarna og Djurgården, hvor BP vant 1-0. Grunnen til at jeg skriver dette i denne tråden er Albin Ekdal; 17 år og kampens suverent beste spiller. En spiller å holde øynene åpne for!:Albin Ekdal: Har lest et sted at Chelsea ønsker han, så han er sikkert et stort talent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle si det, MEN jeg savner Thomas Finstad.. Han vil alltid være velkommen i den blå stallen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle si det, MEN jeg savner Thomas Finstad.. Han vil alltid være velkommen i den blå stallen.. Trodde vi hadde matrialforvalter, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle si det, MEN jeg savner Thomas Finstad.. Han vil alltid være velkommen i den blå stallen.. Trodde vi hadde matrialforvalter, jeg. Du overså kanskje at tråden heter "Nye spillere ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle si det, MEN jeg savner Thomas Finstad.. Han vil alltid være velkommen i den blå stallen.. Trodde vi hadde matrialforvalter, jeg. Du overså kanskje at tråden heter "Nye spillere ? Var det ikke "Nye spillere"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=8500 Er veldig enig i keeper-analysen til VG-eksperten, vi må snart finne oss en ny god keeper, hvis Jon blir langtidsskadet har vi et kjempeproblem. En millioninvestering vil være helt forsvarlig i mine øyne, hvis vi (forhåpentligvis) har noen millioner å bruke. Synes vi burde prøve å kuppe Rune Jarstein snart (letter sagt enn gjort), hvis vi prøver når/hvis Odd rykker ned kommer typisk Brann eller Rosenborg og overbyr oss. Tror en førstekeeperplass i en sunn og stadig bedre østlandsklubb som vi er kan friste Jarstein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Parlour 2 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=8500Er veldig enig i keeper-analysen til VG-eksperten, vi må snart finne oss en ny god keeper, hvis Jon blir langtidsskadet har vi et kjempeproblem. En millioninvestering vil være helt forsvarlig i mine øyne, hvis vi (forhåpentligvis) har noen millioner å bruke. Synes vi burde prøve å kuppe Rune Jarstein snart (letter sagt enn gjort), hvis vi prøver når/hvis Odd rykker ned kommer typisk Brann eller Rosenborg og overbyr oss. Tror en førstekeeperplass i en sunn og stadig bedre østlandsklubb som vi er kan friste Jarstein. Nå smeller det sikkert blant mange her. Men mannen Stabæk trenger kan fort bli ledig på markedet mot sommeren grunnet lite spilletid i sin klubb. Vidar Riseth passer 100% inn på midten, både som defensivt anker og drittsekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Faktisk enig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 hmmm.... Vet ikke helt jeg ass... Han er ikke mye til menneske... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Nå smeller det sikkert blant mange her. Men mannen Stabæk trenger kan fort bli ledig på markedet mot sommeren grunnet lite spilletid i sin klubb. Vidar Riseth passer 100% inn på midten, både som defensivt anker og drittsekk. Haha! Det er alltid deilig med en drittsekk på laget, men da er det en fordel om han ikke er så gjennomført drittsekk at det går utover lagmiljø, medspillere, klubb, supportere, etc... Han tror jeg er like rasshøl som han ser ut som. Hjernekapasiteten hans er dessuten skremmende lik Henning Berg sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Nå smeller det sikkert blant mange her. Men mannen Stabæk trenger kan fort bli ledig på markedet mot sommeren grunnet lite spilletid i sin klubb. Vidar Riseth passer 100% inn på midten, både som defensivt anker og drittsekk. Haha! Det er alltid deilig med en drittsekk på laget, men da er det en fordel om han ikke er så gjennomført drittsekk at det går utover lagmiljø, medspillere, klubb, supportere, etc... Han tror jeg er like rasshøl som han ser ut som. Hjernekapasiteten hans er dessuten skremmende lik Henning Berg sin. Fillern også - der røyk den fristelsen. Ute i flere uker etter å ha pådratt seg en strekk da han tuppa Hannes Sigurdsson i ryggen. Skikkelig, skikkelig kjempedumt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 På tide å kjøpe inn Jarstein som 2. keeper og fremtidig første keeper? han nektet spille andre omgang idag mot Lillestrøm... og er muligens på vei bort fra odd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 På tide å kjøpe inn Jarstein som 2. keeper og fremtidig første keeper? han nektet spille andre omgang idag mot Lillestrøm... og er muligens på vei bort fra odd? Tror den eneste keeperen vi kan hente fra Odd er Hugo. Både med tanke på det økonomiske og med tanke på om spilleren kan ha interesse av å være hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 På tide å kjøpe inn Jarstein som 2. keeper og fremtidig første keeper? han nektet spille andre omgang idag mot Lillestrøm... og er muligens på vei bort fra odd? Tror den eneste keeperen vi kan hente fra Odd er Hugo. Både med tanke på det økonomiske og med tanke på om spilleren kan ha interesse av å være hos oss. Fyren er jo sikkert en atal, selvopptatt nisse. Usikker på om jeg øsnker meg en sånn en.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 På tide å kjøpe inn Jarstein som 2. keeper og fremtidig første keeper? han nektet spille andre omgang idag mot Lillestrøm... og er muligens på vei bort fra odd? Tror den eneste keeperen vi kan hente fra Odd er Hugo. Både med tanke på det økonomiske og med tanke på om spilleren kan ha interesse av å være hos oss. Fyren er jo sikkert en atal, selvopptatt nisse. Usikker på om jeg øsnker meg en sånn en.. Heller Vikings Iven Austbø, som sikkert blir benket når Myhre ankommer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 Andrè Schei Lindbæk har de siste 4 kampene scoret 7 mål for danske Køge i dansk 1. div. Han er bosmanspiller til sommeren. Kjenner ikke til hans styrker som spiller, men Stabæk har gjort gode signinger ved å hente hjem bosmanspillere før, så kanskje et alternativ på topp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 Kjenner ikke til hans styrker som spillerDet er det ingen andre som gjør heller. André Schei Lindæk er vel omtrent i klasse med Dylan Macallister... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. April 2007 Del Skrevet 20. April 2007 Kjenner ikke til hans styrker som spillerDet er det ingen andre som gjør heller. André Schei Lindæk er vel omtrent i klasse med Dylan Macallister... Hepp, Du glemmer at vi har ny sportslig ledelse Perfect.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 I følge svigers melder papirutgaven til BA i dag at en rekke klubber er interesserte i Huseklepp, deriblant oss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Bra. Huseklepp kan bli knallgod hvis han virkelig satses på. Tror imidlertid at han har størst potensiale som angrepsspiller, ikke som kant i 4-4-2. Huseklepp vil være en god investering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Bra. Huseklepp kan bli knallgod hvis han virkelig satses på. Tror imidlertid at han har størst potensiale som angrepsspiller, ikke som kant i 4-4-2. Huseklepp vil være en god investering. Huseklepp?? Hvem skal han inn for? Trodde policyen var å kjøpe spillere som kunne forsterke laget, jeg. 2. laget banket opprykksfavoritt Ranheim, så ser ikke helt poenget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Var det faktisk en jeg ble imponert av på Brann var det Huseklepp. Den andre høyrekanten på banen imponerte ikke og har enda tilgode å gjøre det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Huseklepp er absolutt ikke noen dum ide, eneste jeg er litt skeptisk til er om vi trenger flere typiske offesive midtbanespillere med PFO og Alan i troppen men alle så vell Huseklepp i kampen mot oss - han kan bli god han.. Mener riktignok han uttalte at han ville bli i Bergen før sesongen startet men jeg er litt usikker på kontraktssituasjonen hans.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. April 2007 (endret) Del Skrevet 26. April 2007 (endret) Huseklepp er absolutt ikke noen dum ide, eneste jeg er litt skeptisk til er om vi trenger flere typiske offesive midtbanespillere med PFO og Alan i troppen men alle så vell Huseklepp i kampen mot oss - han kan bli god han.. Mener riktignok han uttalte at han ville bli i Bergen før sesongen startet men jeg er litt usikker på kontraktssituasjonen hans.. Ryktene sier at han vil ha kontraktsfestet spilletid, hvis ikke han får det vil han se seg om etter noe annet.. Jeg har aldri likt fyren, muligens fordi han mer eller mindre bor i etasjen over meg, men at han kan bli god er det ingen tvil om. Er bare ikke helt sikker på at han er så god nå at han kan få den spilletiden han er ute etter hos oss.. Endret 26. April 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Jeg har aldri likt fyren, muligens fordi han mer eller mindre bor i etasjen over meg, En Stabæk-kontrakt vil jo endre på det, så du burde jo bare være glad til, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Huseklepp har potensiale, men vil han være en forsterkning, eller er dette stallfyll? Har han mer potensiale enn f.eks PFO, som ikke har vist så mye av sitt enda? Jeg er veldig usikker på dette, selvom han periodevis var god mot oss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Jeg mener vi absolutt trenger flere offensive alternativer, vi så det veldig godt mot Brann når det ikke funka med Nanne og VPG. Sånn det er i dag har vi ikke mange gode alternativer på benken som kan komme inn og gi oss muligheter for å forandre spillet vår - kan si mye bra om henning og Bjørnar men de utgjør ikke den store forskjellen fra de spillerene vi allerede har utpå.. Et eksempel er Brann(igjen) som har Winters på benken og Helstad/Sæternes på banen, Winters kan komme inn og gi spillet en annen dimensjon med fart og vendinger.. Så derfor, ja til Huseklepp som kan komme inn hvis event PFO eller Alan enten ikke presterer eller blir skada.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Jeg mener vi absolutt trenger flere offensive alternativer, vi så det veldig godt mot Brann når det ikke funka med Nanne og VPG. Sånn det er i dag har vi ikke mange gode alternativer på benken som kan komme inn og gi oss muligheter for å forandre spillet vår - kan si mye bra om henning og Bjørnar men de utgjør ikke den store forskjellen fra de spillerene vi allerede har utpå.. Et eksempel er Brann(igjen) som har Winters på benken og Helstad/Sæternes på banen, Winters kan komme inn og gi spillet en annen dimensjon med fart og vendinger.. Så derfor, ja til Huseklepp som kan komme inn hvis event PFO eller Alan enten ikke presterer eller blir skada.. Hvis Alan eller PFO ikke presterer har vi Keller og Henning som alternativer. Henning var på landslaget som kant for en stund siden, og skulle dominere tippeligaen i fjor. Keller har vist gode takter sålangt i år. Av alle ting vi ikke bør bruke penger på er en ny kant aller øverst på listen! Eksempelet med Winters viser veldig godt situasjonen vi er i. De har en god spiss på benken som er pisslei av å sitte på benken, men de har han. Hvorfor? Fordi an var fast på førstelaget og så kjøpte de inn spillere som overgikk han. En spiller av Winters klasse vil aldri gå til en Tippeligaklubb (med mindre det er CL eller noe inni bildet) for å sitte på benken! Og med Nanne og Veigar blir det situasjonen for samtlige spisser i Tippeligaen; kommer de til Stabæk blir de 3. valg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 [Hvis Alan eller PFO ikke presterer har vi Keller og Henning som alternativer. Henning var på landslaget som kant for en stund siden, og skulle dominere tippeligaen i fjor. Keller har vist gode takter sålangt i år. Av alle ting vi ikke bør bruke penger på er en ny kant aller øverst på listen! Eksempelet med Winters viser veldig godt situasjonen vi er i. De har en god spiss på benken som er pisslei av å sitte på benken, men de har han. Hvorfor? Fordi an var fast på førstelaget og så kjøpte de inn spillere som overgikk han. En spiller av Winters klasse vil aldri gå til en Tippeligaklubb (med mindre det er CL eller noe inni bildet) for å sitte på benken! Og med Nanne og Veigar blir det situasjonen for samtlige spisser i Tippeligaen; kommer de til Stabæk blir de 3. valg. I dag er jeg faktisk enig med deg. Vi har bra dekning på midtbanen, og det er vel det siste stedet vi skal bruke penger på nye spillere. Keeper, stopper og spiss (i den rekkefølgen) må være prioritert - og da særlig de to første. Jens er ikke en topp erstatter pr i dag, og Mike begynner å bli gammel. Jeg tror dette er hans siste sesong hvor han holder nivået (med spiser med stor glede mine ord om det skulle være feil). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå