Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi trenger helt klart et spissalternativ!

på en måte enig, men på den andre siden så har vi jo kamara.. gi han litt mer spilletid kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Alan og PFO kan vel flyttes opp, i tillegg til at vi har Kamara. Jeg er også mer bekymret i andre enden: i forsvar er man ikke sterkere enn det svakeste ledd, mens i andre enden "holder" det at en scorer mål (selv om det selvfølgelig er bedre at begge spissene scorer mange og resten av utespillerene putter 2-4 mål hver seg). Hvis den ene spissen er totalt udugelig blir det sef. mye vanskeligere for den som er igjen, men alle mine tre alternativer er i stand til å plage ett hvilket som helst forsvar vi møter i TL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Alan og PFO kan vel flyttes opp, i tillegg til at vi har Kamara. Jeg er også mer bekymret i andre enden: i forsvar er man ikke sterkere enn det svakeste ledd, mens i andre enden "holder" det at en scorer mål (selv om det selvfølgelig er bedre at begge spissene scorer mange og resten av utespillerene putter 2-4 mål hver seg). Hvis den ene spissen er totalt udugelig blir det sef. mye vanskeligere for den som er igjen, men alle mine tre alternativer er i stand til å plage ett hvilket som helst forsvar vi møter i TL.

er så enig! kjølø blir ikke noe yngre og ia er jo kjent for og være mye skadet. tror det er forsvaret jobben må gjøres

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Det holder ikke at vi har noen midtbanespillere som også kan spille spiss. Vi trenger en ny spiller spm ER spiss, og som kan lage mange mål. Synes det er litt bekymringsfult at spissene på 2. laget (Ola og Eirik) ikke har puttet på de to første andrelagskampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder ikke at vi har noen midtbanespillere som også kan spille spiss. Vi trenger en ny spiller spm ER spiss, og som kan lage mange mål. Synes det er litt bekymringsfult at spissene på 2. laget (Ola og Eirik) ikke har puttet på de to første andrelagskampene.

Skal du finne penger til en spiss som er i klasse (eller bedre) med Veigar og Daniel, eller skal du finne en litt dårligere som er lysten på å starte 3-4 seriekamper fra start og resten på benken? Lykke til uansett!!

Er du fornøyd med Jens som 2-keeper, og tror du Mike holder toppnivå mer enn denne sesongen? Skal vi kjøpe spillere bør det være noen som kan konkurrere med start-11, kanskje med unntak av 2-keeper. Jeg håper selvfølgeglig Jens tar nye steg, men det virker ikke som om han har hatt noen stor progresjon etter ankomst til Stabæk. Inntil jeg har sett det ønsker jeg meg fortsatt nye keeper mer en ny spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at å mange er imot at stabæk skal hente spillere fra elfenbenkysten...

Dagens spørsmål

Bør Stabæk hente spillere fra Elfenbenskysten?

Ja (20.7%)

20.7%

Nei (79.3%)

79.3%

(227 stemmer totalt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av disse gutta skal visstnok ha vært: "jævlig bra". (sitat) Like liten som Alan, men kjapp og teknisk som få. Vi har et. stk. stor afrikaner, hva med en liten en?..

Det ække størrelsen det kommer an på.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, så Enga er ute etter han... Det var vel mellom RbK & Stabæk valget sto for han da han gikk til RbK, derfor bør vi jo kunne være aktuelle for DB fortsatt eller? Jeg er i allefall keen................. Hadde vært saklig.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt om ivorianere vi har/hadde på trening? Noen som har sett de i aksjon, noen meninger?

Fra Stabak.no, 28-04-2007:

Stabæk Fotball har inngått et samarbeid med Norsk Fotballakademi som ledes av Thierry Kopp og Terje Lübeck. Kopp har mange jern i ilden – deriblant et eget fotballakademi på Elfenbenskysten. Denne uka har han hatt med seg 3 av sine mest lovende spillere fra dette akademiet på våre A – treninger. Mario (17) og Abou (17) tilhører begge U 21 landslaget , mens Caboret (21) spiller på A – landslaget til Burkina Faso. Alle 3 har imponert med tempo,teknikk og spilleforståelse. De er ikke her primært for å spille seg til en kontrakt med Stabæk , men vi får et inntrykk av nivå og hva akademiet i Abidjan står for. Thierry tar med seg spillerne videre for prøvespill i en fransk toppklubb i neste uke.
Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på keepersituasjonen vår så leste jeg dette på fxt.no

"PS. Jan Kjell Larsen, som av magne regnes som en fremtidig landslagskeeper, sliter for tiden benken for Molde i Adeccoligaen. Lars Iver Moldskred har vært foretrukket i de to siste kampene. "

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, når RBK ikke er villige til å matche lønnskravet hans, så spørs det om vi klarer det.

Får håpe Mike snart kommer tilbake, og slipper å slite så mye med skader i år, men jeg må si jeg gleder meg til å se Pontus sammen med IA neste kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve oss på denne herren ? :)

Mike begynner å bli gammel ..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184449

Hepp,

Han er jo skadet hele tiden da men...

Jeg ville fulgt nøye med denne herremannen her var jeg ansvarlig for spillerjakten i Stabæk.

Dennis Jonsson

Alternativt Roy Miller i Bodø Glimt. Nå brukes han rett nok i angrepet for tiden, men han kan også spille venstreback og stopper.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...