Gå til innhold

Anbefalte innlegg

en som "åpner for stadig nye klubber" vil jeg ikke ha. virker som om han skaper uro og misfornöye i spillergruppen, og önsker seg vekk naar han finner ut at han er for gammel for aa spille a-lag fotball. saa mener jeg aa huske at han havner gjerne i en ordentlig krangel med trenerne sine. (kan huske det feil, er ikke saa sikkert paa det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er vel grunnen til at Martin Andresen aldri mer vil være aktuell for oss, og hvorfor kontraktsforhandlingene med Brann stoppet opp. Krevde * mill i året..

Økonomisk kan vi uansett ikke konkurrere med de største klubbene. SKulle MA komme til Stabæk vil det utelukkende være av andre årsaker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ike han kommer tilbake selv ikke naar han er gammel.

stabæk kan ikke konkurere med andre klubber når det gjelder lønn men klubben vår tilbyr mye annet, tenk på det sosiale området, og alt klubben gjør for å ha en fungerende og fornøyd spillergruppe (inkl. familiene til spillerne)

så vidt jeg vet finnes det ingen tidligere spillere som snakker dårlig om stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være spennende å faktisk ha en spiller som kan heade i bakhånd på topp :P no pun intended til Veigar og Daniel :P

Hvordan header man i bakhånd, og er dette forskjellig fra å heade i bakhånd når man ikke er på topp? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være spennende å faktisk ha en spiller som kan heade i bakhånd på topp :P no pun intended til Veigar og Daniel :P

Hvordan header man i bakhånd, og er dette forskjellig fra å heade i bakhånd når man ikke er på topp? :blink:

:P ok litt dårlig setning?;)

Det jeg mente var at det hadde vært kjekt å hatt en som kan heade på topp! Daniel og Veigar er mildt sagt ikke spesielt gode hodespillere ;)

Og nei... ingen ny Andreas Strand :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så vidt jeg vet finnes det ingen tidligere spillere som snakker dårlig om stabæk.

Tommy Svin Dal passer vel den beskrivelsen

han nevnte jeg ikke fordi jeg skrev noe om han tidligere her i traaden ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkuratt til å si det selv. Hadde vært meget spennende! Allikevel så ville det jo egentlig skje det samme med Håkon her som skjer for han i VIF. Tror Håkon er lysten på flere innhopp i år, og hvis vi henter Jørgen Horn vil han nok reagere på samme måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkuratt til å si det selv. Hadde vært meget spennende! Allikevel så ville det jo egentlig skje det samme med Håkon her som skjer for han i VIF. Tror Håkon er lysten på flere innhopp i år, og hvis vi henter Jørgen Horn vil han nok reagere på samme måte.

Enig. Kan ikke se at situasjonen skulle bli stort anerledes. Vi har da også tre-fire stoppere som stiller foran i køen (IA, Mike, Pontus), og hvilket signal sender man til Håkon med et sånt kjøp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan El Fakiri forlater Borussia Mönchengladbach i sommer. Om han retunerer til norsk fotball blir det trolig til Lyn eller Brann. Han er likevel en god spiller med internasjonal erfaring, men sannsynligvis ikke veldig aktuelt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan El Fakiri forlater Borussia Mönchengladbach i sommer. Om han retunerer til norsk fotball blir det trolig til Lyn eller Brann. Han er likevel en god spiller med internasjonal erfaring, men sannsynligvis ikke veldig aktuelt

Det ser ut som han sikter mot premier leauge.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er ikke spesielt god lenger heller, spør du meg. Han var tidvis god i starten av tysklandskarrieren, men han har tapt seg mye og er ikke til å kjenne igjen som spillertype fra tidligere i karrieren. Utrolig lite kreativ med altfor mange støttepasninger og prioritering av minimumsrisiko fremfor potensielt stor gevinst - defensiv og passiv mentalitet, med andre ord. Det kler dårlig en kantspiller. Litt som å se Chippen for Sverige i VM kontra sånn som vi kjente han som spillertype. Ikke noe for oss, og at han skal være god nok for Premier League må være en dårlig spøk.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at det er litt dårlig med back-up på stopperplass. Tror en stopper i sommervinduet vil være en fornuftig investering. Kanskje pauligirl har noen kandidater på sin liste med islendinger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta å fokusere på den bakre rekken nå som Mike er skadet, IAO greide å få to gule. Det er ikke særlig konkuranse i forsvar. Morten har heller ingen utfordrere til å stjele plassen hans. Og i mål så har ikke Jon fått særlig mye "fight" om plassen. Mika Koppinen(grunnet kontrakten med Rbk), Raio Piroja, Pelle Nilson(Odd :lol: ) er noen forslag...

Endret av Edb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta å fokusere på den bakre rekken nå som Mike er skadet, IAO greide å få to gule. Det er ikke særlig konkuranse i forsvar. Morten har heller ingen utfordrere til å stjele plassen hans. Og i mål så har ikke Jon fått særlig mye "fight" om plassen. Mika Koppinen(grunnet kontrakten med Rbk), Raio Piroja, Pelle Nilson(Odd :lol: ) er noen forslag...

IA har ingen gule som får betydning. Han fikk to gule og dermed rødt mot Ffk og stod over mot Odd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at det er litt dårlig med back-up på stopperplass. Tror en stopper i sommervinduet vil være en fornuftig investering. Kanskje pauligirl har noen kandidater på sin liste med islendinger?

hehe...en gang til: jeg synes hermann hreidarsson er et godt valg. høyvokst, sterk, ikke redd å gå i tøffe dueller, ikke lett skadet, gir alt på banen.

ang. rurik: han spilte for anderlechts juniorlag da han var 16/17 år gammel. han var ikke fornøyd med oppholdet i belgia, og så vidt jeg vet var heller ikke anderlecht fornøyd med å ha hentet han. så dro han tilbake til island spilte 1 sesong for et islandsk topplag, ble bedre og ble solgt til charlton.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...en gang til: jeg synes hermann hreidarsson er et godt valg.

Det synes nok de fleste, men vi konkluderte vel med at det var temmelig urealistisk. Argumentene ble grundig gjennomgått av andre debattanter, så tar ikke det en gang til. Hva finnes av yngre og lovende spillere? Trenger ikke være islending engang :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva finnes av yngre og lovende spillere?
Håkon Skogseid og Thomas Rogne, for å nevne et par. Hvorfor gå over bekken etter vann?

Ny midtstopper trengs ikke denne sesongen, og neppe heller den neste ettersom Mike har skrevet under for ett år til. Selv med våre to frøstevalg ute har vi et høyst brukbart stopperpar pluss en ungdomslandslagsspiller i bakhånd. Skogseid er garantert god nok til å være et femtevalg. Skulle han havne enda lenger bak i rekken blir jeg bekymret for talentsatsingen i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mike har kontrakt en sesong til ja, men holder han så lenge? Han er allerede 36 år.

Det er definitivt forsterkninger på keeperplass og i backrekka stabæk trenger mest. Å basere seg på å hente inn forsterkninger til posisjoner når man er absolutt nødt kan fort bli dyrt. Desperasjon koster. Skogseid og Rogne er spennende, men da må de få spille litt på a-laget. Blir litt dristig å måtte basere seg på at en av dem slå til når mike ikke lenger holder koken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mike har kontrakt en sesong til ja, men holder han så lenge? Han er allerede 36 år.

Det er definitivt forsterkninger på keeperplass og i backrekka stabæk trenger mest. Å basere seg på å hente inn forsterkninger til posisjoner når man er absolutt nødt kan fort bli dyrt. Desperasjon koster. Skogseid og Rogne er spennende, men da må de få spille litt på a-laget. Blir litt dristig å måtte basere seg på at en av dem slå til når mike ikke lenger holder koken.

Jeg har tidligere ropt på stopper-forsterkninger selv, men når Pontus har slått til og Morten viser seg som en solid stopper er jeg ikke like nervøs lenger. Kjøper vi flere stopper blir det i hvert fall ikke spilletid på Håkon og Thomas. Det blir spennende å se hvordan Jens utvikler seg framover, slår han også til har vi faktisk en ganske greit stall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvor jeg skulle ta det... men prøver her alikevel..

Sålangt har Karim Aoudia spilt 1 kamp og hatt 1 innhopp for Sparta... og det er vel ikke akkurat det vi ville ha han der for.. Noen som vet om han har vært skadet ellernoe?

Derimot har Ulrik hele 6 kamper og 1 innhopp på 7 mulige kamper for Skeid! Og det er artig... har ikke sett Skeid noe særlig med håper han utvikler seg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvor jeg skulle ta det... men prøver her alikevel..

Sålangt har Karim Aoudia spilt 1 kamp og hatt 1 innhopp for Sparta... og det er vel ikke akkurat det vi ville ha han der for.. Noen som vet om han har vært skadet ellernoe?

Derimot har Ulrik hele 6 kamper og 1 innhopp på 7 mulige kamper for Skeid! Og det er artig... har ikke sett Skeid noe særlig med håper han utvikler seg..

Andreas Strand spilte de 4 første seriekampene for Moss (scoret 1 mot Bryne). Siden har han vært ute av laget, men spilte fra start i cupcampen. Uten å imponere lokalpressen:

http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/arti...1/MFK/105210058

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...