Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Pavol Jurčo trener med klubben ut uken Jeg liker tanken med at det er snakk om lån i første omgang, med eventuell opsjon på kjøp. Greit å få se hvordan han passer inn i spillergruppe og spillestil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Pavol Jurčo trener med klubben ut uken Jeg liker tanken med at det er snakk om lån i første omgang, med eventuell opsjon på kjøp. Greit å få se hvordan han passer inn i spillergruppe og spillestil. Her er linken til klubben hans, men forsto ikke så mye av det. Ser ut som om han er toppscorer med 6 mål i år På en annen side fant jeg dette: 24 Pavol JURČO Post: útočník Hmotnosť: 83 kg Výška: 187 cm Narodený: 21. 2. 1986 Prezývka: Adriano Ser ut til å være en relativt stor og sterk spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 22. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2007 (endret) Ser ut til å være en relativt stor og sterk spiller Ta en titt på leggene hans (bildet på stabak.no) - kraftig kar... Endret 22. Mai 2007 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Ser ut til å være en relativt stor og sterk spiller Ta en titt på leggene hans (bildet på stabak.no) - kraftig kar... Jeez, ikke noe leggbeskyttere i denna gården nei... Ville ikke gått inn i en duell med han hvis jeg var Somen, sjekk forskjellen på leggene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Fet mohawk i grunn... ser også ut til at veigar kan få kamp om hvem som har den feteste tættisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Fy faen. Gutten ser jo ut som en bodybuilder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Fy faen. Gutten ser jo ut som en bodybuilder. La oss håpe at han kan spille foppall også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Fy faen. Gutten ser jo ut som en bodybuilder. La oss håpe at han kan spille foppall også... Om ikke annet så kan han jo skremme vettet av en del av de pinglete spissene som finnes i eliteserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Fy faen. Gutten ser jo ut som en bodybuilder. La oss håpe at han kan spille foppall også... Om ikke annet så kan han jo skremme vettet av en del av de pinglete spissene som finnes i eliteserien. Enda bedre om han kan skremme noen forsvarsspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 ser rå ut han der, men bilder ljuuger ofte de:. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Nå har jammen nettavisen fått med seg saken også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Ser det står noen steder at han scoret 6 mål på 27 kamper ifjor, andre steder 27 mål på 27 kamper - er jo en viss forskjell... Noen som er sikre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Ser det står noen steder at han scoret 6 mål på 27 kamper ifjor, andre steder 27 mål på 27 kamper - er jo en viss forskjell... Noen som er sikre? Stabak.no, Budstikka, nettavisen skriver 6..., hvor har du sett 27? Vi hadde ikke hatt råd til å ha en spiller med en slik statistikk på prøvespill en gang, laget hans havnet tross alt en stykke ned på tabellen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Ser det står noen steder at han scoret 6 mål på 27 kamper ifjor, andre steder 27 mål på 27 kamper - er jo en viss forskjell... Noen som er sikre? Stabak.no, Budstikka, nettavisen skriver 6..., hvor har du sett 27? Vi hadde ikke hatt råd til å ha en spiller med en slik statistikk på prøvespill en gang, laget hans havnet tross alt en stykke ned på tabellen... Hepp, I følge hjemmesiden til MTK Kosice er det 6 mål på 28 kamper. @ringo Endret 24. Mai 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 www.fotbolti.net skriver at rurik gislason skal trene med stabaek de neste 2 dagene. gutten er 19 aar gammel, spilte for islandske HK, dro til anderlecht da han var 17 (oppholdet ble ingen suksess), dro saa til charlton (2005), og er uten kontrakt fra av sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 www.fotbolti.net skriver at rurik gislason skal trene med stabaek de neste 2 dagene. gutten er 19 aar gammel, spilte for islandske HK, dro til anderlecht da han var 17 (oppholdet ble ingen suksess), dro saa til charlton (2005), og er uten kontrakt fra av sommeren. Du skjønne r islandsk altså--Islandsk selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Spennende med nye fjes på trening.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Rúrik til framvisning hos Stabæk Den dyktige Rúrik Gíslason hos Charlton drar i dag til Norge hvor han skal trene med Stabæk i to dager ifølge (avisa) Morgunblaðið. Hos Stabæk er det en islending allerede, landslagsspilleren Veigar Páll Gunnarsson. Rúrik som har en kontrakt med Charlton som løper ut i sommer har akkurat vært til testing hos Helsinborg i Sverige. Rúrik har spilt for alle aldersbestemte landslag på Island har vært med på andrelaget og juniorlaget til Charlton de siste årene og han har vært i den 17-manns store troppen til a-laget for kamper i Premier League. Han har vokst opp i HK før han gikk til Charlton sommeren 2005. Han hadde da spilt godt i 1. divisjon på Island den sommeren og Fótbolti.net valgte ham til den mest lovende spilleren i den divisjonen i sin kåring det året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 www.fotbolti.net skriver at rurik gislason skal trene med stabaek de neste 2 dagene. gutten er 19 aar gammel, spilte for islandske HK, dro til anderlecht da han var 17 (oppholdet ble ingen suksess), dro saa til charlton (2005), og er uten kontrakt fra av sommeren. Du skjønne r islandsk altså--Islandsk selv? ja, jeg kan lese det meste saa lenge det handler om enkle ting (kultur, fotball/sport og hverdagsliv). men jeg kan ikke snakke islandsk - til min stor fortvilelse og jeg er litt lat naar det gjelder oversettninger...selv om det ikke er vanskelig aa oversette islandsk til norsk overlater jeg jobben heller en dyktig mann, albert, som er veldig flink i aa oversette alt mulig btw: noen som skal til treningen i morgen/overmorgen og kan ta bilder av rurik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Ser ut til at Charlton hadde store planer med gutten ihvertfall, men virker ikke som han fikk prøvd seg på 1.laget. Dersom han går gratis og er så profilert rundt omkring som jeg har fått inntrykket av, er det nok flere som er ute etter denne karen.. Skal bli spennende å se hva han er god for! Charltons hjemmeside: http://www.cafc.co.uk/playerdisplay.ink?sk...eason=2006/2007 Endret 24. Mai 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 han er sikkert talentfull. men om han er saa talentfull som det sies vet jeg ikke. og han er veldig ung. da han dro til anderlecht (bare 17 aar gammel) var det pga hans eget önske (og fordi anderlecht syntes de kunne sikre seg en framtidig talent). det gikk daarlig og etter bare 3 maaneder dro han hjem til island. spilte for HK en sesong, for saa aa takke ja til charltons tilbud. saa vidt jeg vet var han i islands u-19 tropp og er naa en av u-21 spillerne. kunne tenke meg at han kunne bli en riktig god spiller - men da trenger han baade god trening og masse stötte fra utenfor banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 han er sikkert talentfull. men om han er saa talentfull som det sies vet jeg ikke. og han er veldig ung. da han dro til anderlecht (bare 17 aar gammel) var det pga hans eget önske (og fordi anderlecht syntes de kunne sikre seg en framtidig talent). det gikk daarlig og etter bare 3 maaneder dro han hjem til island. spilte for HK en sesong, for saa aa takke ja til charltons tilbud. saa vidt jeg vet var han i islands u-19 tropp og er naa en av u-21 spillerne. kunne tenke meg at han kunne bli en riktig god spiller - men da trenger han baade god trening og masse stötte fra utenfor banen. Hmm, kan ikke dette minne litt om Veigar da? Sliter litt i starten med manglende tillit, kommer til en passe stor klubb med en trener som vet hvilke knapper han skal trykke på for å utløse det fulle potensialet? Burde være interessant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 han er sikkert talentfull. men om han er saa talentfull som det sies vet jeg ikke. og han er veldig ung. da han dro til anderlecht (bare 17 aar gammel) var det pga hans eget önske (og fordi anderlecht syntes de kunne sikre seg en framtidig talent). det gikk daarlig og etter bare 3 maaneder dro han hjem til island. spilte for HK en sesong, for saa aa takke ja til charltons tilbud. saa vidt jeg vet var han i islands u-19 tropp og er naa en av u-21 spillerne. kunne tenke meg at han kunne bli en riktig god spiller - men da trenger han baade god trening og masse stötte fra utenfor banen. Hmm, kan ikke dette minne litt om Veigar da? Sliter litt i starten med manglende tillit, kommer til en passe stor klubb med en trener som vet hvilke knapper han skal trykke på for å utløse det fulle potensialet? Burde være interessant.. Hepp, Spillertypen er i hvertfall interessant for oss. Offensiv sentral midtbane, flanke eller spiss, det kommer en dag etter PallSkog også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Beklager pauligirl, men Hreidarsson glapp for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 det er synd. men det finnes jo flere islendinger ang. rurik: hvis han er god nok og janne "vet hvilke knapper han skal trykke på" saa tar jeg han imot med glede. husker bare at han virket litt som en ungutt som ville ut i den store verden för han var moden nok til aa tale det. (men slik er jo nesten alle islendinger - er de 15/16/17 drömmer de om en stor karriere som utenlandsproff) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 26. Mai 2007 Del Skrevet 26. Mai 2007 Jeg har lyst på et alternativ på topp ala slovaken... tipper han er bedre på hodet enn både veigar og daniel. Og om han itillegg er bedre teknisk og med ballen i beina enn Andreas Strand så sier jeg go for it Et lån med oppsjon på kjøp høres da unektelig bra ut uansett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 27. Mai 2007 Del Skrevet 27. Mai 2007 Klubbene vil hamstre spillere Vi planlegger "bare" med 1 forsterkning. Da kommer vel definisjonsspørsmålet inn om en spiller for fremtiden er en forsterkning eller ikke. Skal vi kun ha 1 spiller, må han kunne prestere fra dag 1. Spillere utover denne ene må gjerne komme og bygges opp mtp neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. Mai 2007 Del Skrevet 27. Mai 2007 I mine øyne er antall nye spillere irrelevant, uten å samtidig se på det reele behovet som finnes for forsterkninger. Jeg synes troppen vår har klart seg alldeles glimrende så langt, i forhold til hva jeg fryktet før sesongstart. Vi har fått skader på 2 av 4 av de spillerne som vi absolutt ikke tåler skader på, og da mener jeg at disse er IA, Mike, Veigar og Daniel. Så har det altså visst seg at vi har spillere i stallen som har fyllt hullet som har oppstått, på en meget god måte. Situasjonen nå, er jo at vi har 4 alternativer på stopperplass (Mike, IA, Pontus, Morten), 4 alternativer på høyreback (Morten, Pontus, Tom, Keller), 2 alternativer på venstreback (Tom, Bjørnar), 3 alternativer på høyrekant (Keller, PFO, Somen), 3 alternativer på venstrekant (Alan, Bjørnar, Henning), 3 alternativer sentralt (Somen, Henning, Tommy), mens vi på topp reelt sett kun har 2 gode alternativer i Daniel og Veigar, med PFO som en nødløsning. Når jeg mener alternativer, så tenker jeg på ulike løsninger som ikke senker nivået på 11ern betraktelig. Sett i lys av dette, så er det vel et alternativ på topp, som er mest prekært. Dette kommer nok aldri til å bli toppspiss, så lenge Daniel og Veigar er i klubben. De to er såpass markante, og har så god kjemi, at en spiss som bør spille ofte, nok vil vegre seg mot å komme til Stabæk. Spillerne som har vært på trening denne uken, vil i den sammenheng være spennende. Ingen av dem kan vel forvente seg å spille seg inn i 11ern med det første, men som @ringo sa: Det finnes et liv etter Pallskog! Fortsetter Veigar å score mål, samtidig som han stabiliserer touchen sin, så blir han solgt før eller siden. Han har jo tydelig uttalt at han vil prøve seg andre steder. I tillegg må vel både Alan og Somen defineres som spillere som potensielt kan bli aktuelle for spill i "større" ligaer, om fremgangen fortsetter. Sånn sett så gjør klubben lurt i å ikke sitte på rumpa nå som ting fungerer bra, og det at de i ro og mak kan bruke tid på å finne den riktige typen, kan jo bare sees på som et veldig stort pluss. Når det er sagt, så håper jeg klubben blir enda flinkere til å få opp spillere fra yngre rekker. Skulle gjerne sett at feks Håkon ble matchet litt mer enn han gjorde, for å opprettholde utviklingen hans. Nå har heldigvis Henning fått tillit, og det han har visst i de to siste kampene, viser at han trenger tilliten for å utvikle seg videre. Jeg er imponert over hvor distinkt han har vært i pasningsspillet sitt, og hvordan han hele tiden prøver å holde tempo i kula. Det er noe vi har savnet litt sentralt på midten de seneste årene. La gutten få spille fast, og han kommer til å bli helt sjef. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 27. Mai 2007 Del Skrevet 27. Mai 2007 Du glemmer bakerste mann, han er vel den vi aller minst ønsker oss skader på og der behover for ny mann kanskje er størst. Bortsett fra det er jeg veldig enig med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. Mai 2007 Del Skrevet 28. Mai 2007 Etter kampen idag håper jeg vi får inn en spiss som faktisk kan utgjøre noe på slutten etter Veigar og Daniel er blitt dyktig slitne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå