hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 4. Juni 2007 (endret) Hva synes folk om Oluwasegun Abiodun? Han vil vekk fra Ham Kam.. Kilde er tv2 sporten 21:25Han kan være en god backup for Veigar og Daniel.. Jeg elsker HamKam For en fjompenisse! Edit: Abiodun altså. Endret 4. Juni 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Juni 2007 Del Skrevet 4. Juni 2007 Morgan vs Bohinen... Hmm... Same shit, different wrapping?Lavmål. Men med tanke på at du har vurdert Alan som vår dårligste spiller, mente at det å foreslå Somen i en slags Vieira-rolle sentralt kun var basert på at begge er høye, tynne og mørke og at Stabæk burde gjort flere strålende signeringer av typen Andreas Strand og Espen Nystuen, er vel dette den beste attesten Bohinen kan få. Men det er klart, Bohinen er vel ikke god nok til å "scoute markedet" basert på hva svenske nettaviser skriver. At han var en av tre nøkkelpersoner da en klubb hvis navn ikke skal nevnes klarte å kapre en medalje av hver valør i løpet av tre sesonger, teller derimot ikke som kompetanse. Ingen ved sine fulle fem kan komme med et så tåpelig utsagt som at Lars Bohinen er same shit som Morgan Andersen. Dersom man ikke er ved sine fulle fem og mener dette i fullt alvor, er dette uansett såpass drøyt at man bør holde det for seg selv så lenge Bohinen fortsatt jobber i Stabæk, mener nå iallfall jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 4. Juni 2007 Del Skrevet 4. Juni 2007 Morgan vs Bohinen... Hmm... Same shit, different wrapping?Lavmål. Men med tanke på at du har vurdert Alan som vår dårligste spiller, mente at det å foreslå Somen i en slags Vieira-rolle sentralt kun var basert på at begge er høye, tynne og mørke og at Stabæk burde gjort flere strålende signeringer av typen Andreas Strand og Espen Nystuen, er vel dette den beste attesten Bohinen kan få. Men det er klart, Bohinen er vel ikke god nok til å "scoute markedet" basert på hva svenske nettaviser skriver. At han var en av tre nøkkelpersoner da en klubb hvis navn ikke skal nevnes klarte å kapre en medalje av hver valør i løpet av tre sesonger, teller derimot ikke som kompetanse. Ingen ved sine fulle fem kan komme med et så tåpelig utsagt som at Lars Bohinen er same shit som Morgan Andersen. Dersom man ikke er ved sine fulle fem og mener dette i fullt alvor, er dette uansett såpass drøyt at man bør holde det for seg selv så lenge Bohinen fortsatt jobber i Stabæk, mener nå iallfall jeg. Kunne ikke vært mer enig.. Hadde vi hatt Morgan istedenfor, så måtte vi ha brukt mer penger på advokater enn spillerkjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 4. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 4. Juni 2007 (endret) Morgan vs Bohinen... Hmm... Same shit, different wrapping?Lavmål. Men med tanke på at du har vurdert Alan som vår dårligste spiller, mente at det å foreslå Somen i en slags Vieira-rolle sentralt kun var basert på at begge er høye, tynne og mørke og at Stabæk burde gjort flere strålende signeringer av typen Andreas Strand og Espen Nystuen, er vel dette den beste attesten Bohinen kan få. Men det er klart, Bohinen er vel ikke god nok til å "scoute markedet" basert på hva svenske nettaviser skriver. At han var en av tre nøkkelpersoner da en klubb hvis navn ikke skal nevnes klarte å kapre en medalje av hver valør i løpet av tre sesonger, teller derimot ikke som kompetanse. Ingen ved sine fulle fem kan komme med et så tåpelig utsagt som at Lars Bohinen er same shit som Morgan Andersen. Dersom man ikke er ved sine fulle fem og mener dette i fullt alvor, er dette uansett såpass drøyt at man bør holde det for seg selv så lenge Bohinen fortsatt jobber i Stabæk, mener nå iallfall jeg. Tja... Du bommer stygt som vanlig Perfect... På tidspunktet VAR Alan det svakeste leddet, ikke i laget, men i startelveren. Men han har hatt en veldig positiv utvikling og det er både hyggelig og bra, men i det siste synes jeg å se tegn på at Alan gjennom sitt spill passifiserer PallSkog. Det er en utvikling vi skal passe oss litt for, så vi ikke får den samme situasjonen som vi har på det norske herrelandslaget i Håndball. Der alle spiller ballen til Kjelling og venter på hva som skal skje nå. Når det gjelder Somen så mener jeg fortsatt at det mest er utseende som minner om Vieira. Det betyr ikke at Somen ikke er en bra spiller. Men han er reneste pusekatten sammenlignet med Vieira, og at Somen er best sentralt er det vel ingen som noen gang har nektet for. Når det gjelder Strand og Nystuen så var de hastekjøp presset frem av en utålmodig spillergruppe. Hastverk er som kjent lastverk. Strand ble gitt en stor mulighet sent i karrieren, at han ikke valgte å ta den kunne man ikke med sikkerhet vite på forhånd... Nystuen kan virke som et skudd i blinde, men spillere har trengt tid på å slå gjennom i Stabæk tidligere. Så til kjernen Bohinen vs Morgan. For å ta det siste først. En klok man som kjenner Morgan godt har en gang sagt at Morgan i grunn er en bra mann. Men han har et problem, når han blir presset så lyver han. Dermed rører han seg inn i større problemer enn han strengt tatt hadde trengt. En anne klok mann har sagt at Bohinene er den lateste personen i norsk fotball. Så valget står altså mellom løgn og dovenskap... I min bok er det Same shit different wrapping! Så får vi se når Bohinen faktisk begynner å levere synlige resultater om han har noe å fare med... Snart åpner det første overgangsvinduet hvor Bohinen er hovedansvarlig, da får han plenty av muligheter til å vise at han duger. Inntil videre tillater jeg meg å tvile. @ringo Endret 4. Juni 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Men over til noe helt annet Noen som vet hva som skjer med Pavol eller Rurik ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Dette kan jo komme til å øke sjansen for nye kvaltitetsspillere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Iallefall har Bohinen bidratt her...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 5. Juni 2007 (endret) Selg han, og bruk pengene på en ny mann. Endret 5. Juni 2007 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Selg han, og bruk pengene på en ny mann. Eller gi Poljac en ny sjanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Noen som vet hva som skjer med Pavol eller Rurik ? Rurik lekte seg med Aserbajdsjan i går, og putta 2 mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Morgan vs Bohinen... Hmm... Same shit, different wrapping?Lavmål. Men med tanke på at du har vurdert Alan som vår dårligste spiller, mente at det å foreslå Somen i en slags Vieira-rolle sentralt kun var basert på at begge er høye, tynne og mørke og at Stabæk burde gjort flere strålende signeringer av typen Andreas Strand og Espen Nystuen, er vel dette den beste attesten Bohinen kan få. Jeg har også inntrykk av at Ringo er flink til å lese svenske nettaviser, men i hans vurderinger av Alan og Somen er du virkelig på tur. Alan var en vandrende katastrofe før, at han har utviklet seg kan da umulig være noen grunn til å rakke ned på Ringo? Om du hadde giddet å lese noen av kamptrådene fra i år, kunne du lest at Ringo nå er mer positiv. Vet ikke hva du legger i Vieira-rollen? At han er høy, tynn, mørk OG spiller sentralt? Er vel bare du og Ninja-Alanzinho som driver og messer om Somen som Vieira. Med sånne sammenlikninger kan vi jo ta med Alan i Ronaldinho-rollen, Daniel i Schevscenko-rollen og ikke minst Jon i Dida-rollen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 5. Juni 2007 (endret) En ting er sikkert Anders, hver gang det kommer noe fra deg smiler jeg. Du klarer ikke la være å være frekk, nuvel. Forøvrig enig i analysen av Alan, selv om jeg ennå ikke er blant de som jubler høyest. Synes fortsatt det er for mye alenegang, det er for dårlig forståelse av lagspillet. Dette gjør spillere rundt ham dårligere. Han er blitt veldig god med ball, men han blir ikke den playmakeren han legger opp til å være hvis han fortsetter å sløse med åpenbare pasninger og skudd på mål. Derfor er ikke jeg enig i de karakterene han har fått i avisene. Når det er sagt, det er en drøm å se han gjøre karusell på motstanderne. Da ler Gsk godt. Endret 5. Juni 2007 av gsk leif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 En ting er sikkert Anders, hver gang det kommer noe fra deg smiler jeg. Du klarer ikke la være å være frekk, nuvel. Forøvrig enig i analysen av Alan, selv om jeg ennå ikke er blant de som jubler høyest. Synes fortsatt det er for mye alenegang, det er for dårlig forståelse av lagspillet. Dette gjør spillere rundt ham dårligere. Han er blitt veldig god med ball, men han blir ikke den playmakeren han legger opp til å være hvis han fortsetter å sløse med åpenbare pasninger og skudd på mål. Derfor er ikke jeg enig i de karakterene han har fått i avisene. Når det er sagt, det er en drøm å se han gjøre karusell på motstanderne. Da ler Gsk godt. Hehe, synes faktisk AndersBlaa har et noe overdrevet dårlig rykte her. Greit at han er litt sarkastisk og spydig, men at gutten kan en del fotball er det ingen tvil om. Gjør som deg, tar tonen hans med et smil. Vel, nok snakk om person. Enig med deg angående Alan, men vi må glede oss over fremgangen han har hatt i vinter. Det er fortsatt en del å gå på, særlig mtp valg med ball. Likevel synes jeg det også her har vært bra fremgang. Har stor tro på at Alan blir en nøkkelspiller hele denne sesongen. Nå får klubben igjen for å satse på en spiller som ikke var god nok, men med stort potensiale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Jeg har også inntrykk av at Ringo er flink til å lese svenske nettaviser, men i hans vurderinger av Alan og Somen er du virkelig på tur. Alan var en vandrende katastrofe før, at han har utviklet seg kan da umulig være noen grunn til å rakke ned på Ringo? Om du hadde giddet å lese noen av kamptrådene fra i år, kunne du lest at Ringo nå er mer positiv. Vet ikke hva du legger i Vieira-rollen? At han er høy, tynn, mørk OG spiller sentralt? Er vel bare du og Ninja-Alanzinho som driver og messer om Somen som Vieira. Med sånne sammenlikninger kan vi jo ta med Alan i Ronaldinho-rollen, Daniel i Schevscenko-rollen og ikke minst Jon i Dida-rollen. Du trenger ikke ha fulgt med mye for å skjønne at @ringo sin evne til å vurdere spillere er på grensen til det tragikomiske. Nå har ikke jeg drevet og messet om Somen i Vieira-rollen på annen måte enn at jeg jeg foreslo å bruke han sentralt i en toveisrolle med argument i at han har både offensive og defensive kvaliteter og både fysiske og tekniske evner, litt på samme måte som Vieira har det. @ringo visste som vanlig bedre og kunne ikke se noen annen sammenheng enn det utseendemessige. Ja da, han fikk jo veldig rett i at det var rent tull å foreslå Somen som sentral midt... Når det gjeler Alan så er han akkurat den samme spilleren nå som for et halvt år siden. Vi har ikke fått en ny spiller, og klarte man ikke å se at han var god for et halvt eller ett år siden, har man enkelt og greit ikke evnen til å vurdere spillerpotensiale. Enkelte benektet at Alan hadde kvaliteter og viste stadig fremgang i tilpasning til norsk fotball og defensiv tilstedeværelse, og @ringo var den mest negative, blankt avvisende. Da kan man ikke komme i dag og nekte for at man har gjort en elendig vurdering. Grunnen til å rakke ned på @ringo i denne sammenheng var at jeg syntes han gikk langt over streken i sin omtale av en person som faktisk skal jobbe i Stabæk i overskuelig fremtid. Jeg følte det var en viss relevans å minne han på hvor imponerende elendig han er til å vurdere folks evner, som historien så ettertrykkelig gjennomdukomenterer at han vel ikke lurer noen andre enn seg selv når han påstår å skjønne så mye av akkurat dette, og derigjennom sannsynliggjøre at han også (forhåpentlig) tar riv ruskende feil når han omtaler Bohinen så styt. Ærlig talt, han mente at Dylan Macallister var en strålende spiss som det var synd at vi ikke snappet opp foran ansiktet på Lyn. Det sier vel alt om den mannens evner til å vurdere folks kvaliteter og med fordel kan konsentrere seg mer om å skrive gode forhåndsomtaler av våre motstandere. Og det var mitt poeng, at når han absolutt må uttale seg på en sånn måte om en Stabæk-mann, er det i det minste godt å vite at han aldri tidligere har truffet på sine "kvalifiserte" vurderinger av enkeltpersoner. Det blir jo smått søtt når @ringo presterer å si "Du bommer stygt som vanlig..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Humre, Ja, ja, hørt om ta ball og ikke mann noen gang Perfect? Nei, trodde vel i grunn ikke det Bare korrigere en liten faktafeil i innlegget ditt Perfect, jeg har alltid ment at Somen skal spille sentral midtbane. Det jeg har påpekt er at han ikke er en balansespiller på midtbanen, altså en spiller som holder igjen når resten av laget går i angrep. Til det har han for mange offensive fibre i kroppen som det så fint heter. og med det lar jeg debatten ligge så vi kan komme tilbake på track med diskusjonen om nye spillere... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Ja, ja, hørt om ta ball og ikke mann noen gang Perfect? Nei, trodde vel i grunn ikke det @ringo Nå har jeg alltid ansett deg, @ringo, som en sakelig mann, som selv skjønner det der med å skille mellom mann og ball. Selv om jeg noen ganger mistenker deg for erte opp folk som Perfect fordi du syns det er gøy. Men min tro på din evne til bare å ta ballen ble til tvil etter at jeg oppdaget teksten under avataren din. Der går du ikke etter ballen. Men ballene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Ja, ja, hørt om ta ball og ikke mann noen gang Perfect? Nei, trodde vel i grunn ikke det @ringo Nå har jeg alltid ansett deg, @ringo, som en sakelig mann, som selv skjønner det der med å skille mellom mann og ball. Selv om jeg noen ganger mistenker deg for erte opp folk som Perfect fordi du syns det er gøy. Men min tro på din evne til bare å ta ballen ble til tvil etter at jeg oppdaget teksten under avataren din. Der går du ikke etter ballen. Men ballene. Hepp, Man skulle nesten tro du kjente meg Albert Tar kritikk på avatarteksten, den er skrevet i et øyeblikks affekt. Er du mer fornøyd med den nye teksten? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Ja, ja, hørt om ta ball og ikke mann noen gang Perfect? Nei, trodde vel i grunn ikke det @ringo Nå har jeg alltid ansett deg, @ringo, som en sakelig mann, som selv skjønner det der med å skille mellom mann og ball. Selv om jeg noen ganger mistenker deg for erte opp folk som Perfect fordi du syns det er gøy. Men min tro på din evne til bare å ta ballen ble til tvil etter at jeg oppdaget teksten under avataren din. Der går du ikke etter ballen. Men ballene. Hepp, Man skulle nesten tro du kjente meg Albert Tar kritikk på avatarteksten, den er skrevet i et øyeblikks affekt. Er du mer fornøyd med den nye teksten? @ringo Hvem er Lasse Bo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Ja, ja, hørt om ta ball og ikke mann noen gang Perfect? Ja, og jeg beklager i og for seg det, men mener samtidig at det må du bare tåle når det var nettopp det du selv gjorde da du uttalte deg om Bohinen på såpass nedsettende vis som å si at han er same shit som Morgan Andersen. Føler at det blir helt feil å poste sånt om våre egne. Bare korrigere en liten faktafeil i innlegget ditt Perfect, jeg har alltid ment at Somen skal spille sentral midtbane. Det jeg har påpekt er at han ikke er en balansespiller på midtbanen, altså en spiller som holder igjen når resten av laget går i angrep. Til det har han for mange offensive fibre i kroppen som det så fint heter.Godt mulig at det var det du mente, men det er ikke sånn jeg husker din kommentar til forslaget om å flytte Somen inn sentralt. (Og bare for å nevne det er heller ikke Vieira noen balansespiller. Makéléle er en balansespiller, Zidane var offensiv/kreativ, Vieira er litt av begge deler, pluss/minus et par kvaliteter.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Noen som vet hva som skjer med Pavol eller Rurik ? Rurik lekte seg med Aserbajdsjan i går, og putta 2 mål. Rurik sendt videre til Djurgården - Han har även testspelat i norska Stabaek utan framgång. Nu ska han försöka imponera på Djurgårdsledningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 8. Juni 2007 Del Skrevet 8. Juni 2007 Hva med å bytte PFO med Espen Ruud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 8. Juni 2007 (endret) Hva med å bytte PFO med Espen Ruud? eller en kasse pils? Endret 8. Juni 2007 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 8. Juni 2007 Del Skrevet 8. Juni 2007 Hva med å bytte PFO med Espen Ruud? eller en kasse pils? Får nok ikke mer enn en six-pack Tuborg for han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 8. Juni 2007 Del Skrevet 8. Juni 2007 Hva med å bytte PFO med Espen Ruud? eller en kasse pils? Er vel mer trolig at Stabæk aksepterer en kasse pils enn at Odd bytter bort Ruud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 trenger vi en keeper til? árni gautur arason er kanskje snart til salgs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Hva med å bytte PFO med Espen Ruud? Har ikke Odd nok problemer fra før? Tviler på at Odd er villige til å gi fra seg et stort talent i mot å få et stort problem. Men ja takk til Espen Ruud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Rurik ikke aktuell for viking: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article83516.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Rurik ikke aktuell for viking: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article83516.ece Har omsider kommet seg til Sverige for prøvespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 Etter at Pettern vingler videre til en annen klubb, er vel Rurik Gislason kanskje mer aktuell? Virket på Janne at Rurik imponerte på treningsoppholdet hos oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 Hva skjedde med Pavol? Vi trenger en kraftpakke som alternativ.. spiller på Slovakiske U-21 landslaget gjør han også, så det må jo være en mann med potensiale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå