magnuss 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 Ser for øvrig at det islandske stjernespilleren Kjartan Finnbogason er på prøvespill i Brann. Han kan kanskje være noe for oss som et alternativ på topp. Bosmanspiller fra Celtic som de vil ha med videre... Oh my.. Da du tok opp det at trolig ingen her har sett Rurik spille en eneste kamp trodde jeg faktisk du forsto noe. Men hva er det du har gravd opp her?? Må innrømme at jeg aldri har hørt om denne karen, og langt mindre sett han spille. Og såvidt jeg klarte å finne ut spilte han aldri for Celtic heller. Og aldri da han var på utlån i skotske Queens Park... han spilte faktisk 28 kamper og scorte 24 mål. selvom tror ikke han er no for stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 Med unntak av PFO (som jeg personlig stilte spørsmålestegn ved), så har det blitt gjort en meget god jobb m.h.t. kjøp av spillere de siste par år. Jeg velger derfor å la humlen suse, fraholder meg å diskutere saken og stoler på at ledelsen i Stabæk forsetter på samme spor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 22. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2007 (endret) Ja, og hva så??? Du skjønner vel at han går inn i elleveren i begge de klubbene og at det derfor ikke er sammenlignbart. Hvis du leste sammenhengen så nevnte jeg de klubbene for å vise at han var tilgjengelig. Spørsmålet er vel heller om Brann vil selge Haha, er dette definisjonen på å fossro? For å sitere deg: Hvis du har fulgt med litt så er både Tromsø og Aalesund klare til å kjøpe han, så har nok ikke noe i mot å flytte. Men han får vel sikkert spille der. Ikke mye tvil om at du snakket om spiller og ikke om klubb hvertfall... Å gud som dere kjater.... Hei, er det mulig å få satt opp en egen tråd der disse to (Blaa/AndersBlaa) kan "diskutere" i fred, og slippe å bli forstyrret av oss andre som bare vil høre om det er noen spennende spillere på gang? Endret 22. Juni 2007 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2007 (endret) är ett ganska nyblivet stabaek fan som är totalt imponerad av vilken kul fotboll stabaek spelar. sett cirka 6 matcher i år och tror ett bra kompelment kunde va en defensiv mittfältare med ett jävla skott. stabaek hamnar ofta i ett spel runt straffområdet som sist mot viking i första. hade dom bara nån som kunde va riktigt farlig från ett par meter utanför straffområdet skulle det ge ytterligare hemsk dimention för motståndarna att försvara sig emot. vet dock inte var man skulle kunna hitta en sån spelare "billigt" Vet inte vad almeyda går för nu förtiden, men som gammal Lazioale sitter ja ändå o drömmer om att se almeyda i gammal god form i dagens stabaek. Endret 22. Juni 2007 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 Defensiv midtbane med godt skudd: Henning Hauger og Tommy Stenersen. Vi har med andre ord den typen spillere allerede, det avhenger mest av hvor ofte den defensive midtbanespilleren kan våge seg frem og komme til skuddmuligheter. Henning våget mot slutten av Aalesund-kampen og lyktes godt med det. Han hadde vel også i hvert fall ett forsøk nå sist, men kampbildet tillot ikke altfor mange offensive involveringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 ja det målet mot ålesund va snyggt. skulle dock se att det hände oftare. iaf har det dykt upp väldigt många såna situationer där ett skott kunde ha tagits. har motståndarna också det att frukta måste dom kliva upp ur sina postioner oftare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 Henning Hauger og Tommy Stenersen är väl bra, men som kvaliten är just nu på stabaek så känns det som man vill krydda laget med någon riktig "mittfältssniper" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 Ser for øvrig at det islandske stjernespilleren Kjartan Finnbogason er på prøvespill i Brann. Han kan kanskje være noe for oss som et alternativ på topp. Bosmanspiller fra Celtic som de vil ha med videre... han spilte faktisk 28 kamper og scorte 24 mål. selvom tror ikke han er no for stabæk. Hehe. Det var nok for Celtics b-lag. Som jeg tipper spiller mot b-lagene til Aberdeen, Dundee og andre europeiske storheter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 det sto på fxt. så vet ikke. Magnuss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 det sto på fxt. så vet ikke. Magnuss. OK. Upresist formulert. Det VAR på b-laget. Du hadde hørt det om en islending (eller en hvem som helst annen) hadde puttet nesten ett mål i snitt for Celtic! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 jeg har ikke sagt jeg har lyst på han, har faktisk sagt det motsatte og så referte jeg bare til noe jeg leste på fxt hvor det 24 mål på 28 kamper, og kan ikke huske at det sto noe om B-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 22. Juni 2007 Del Skrevet 22. Juni 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/06/22/504256.html er han gratis bør vel også prøve. han har jo et voldsomt potensial. har ikke så god dekning på kantene bak keller og alan. somen og hauger kan spille der i nød men helst en 100% kant. bak der har vi poljac som er litt usikker og rygg som også er usikker. sikkert en eller to jeg har glemt men tror ikke at noen av de holder nivå med huseklepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Hva med Alex Valencia? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article84173.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sessan 0 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Hva med Erik Huseklepp som tydeligvis er het på markedet for tiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Hva med Alex Valencia? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article84173.ece Valencia er jo så og si alltid skadet. Synd, for han har en del kvaliteter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Hva med Alex Valencia? Hva med Erik Huseklepp som tydeligvis er het på markedet for tiden? Heller Huseklepp enn Valencia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Hva med Alex Valencia? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article84173.ece Nå som vingle Petter har dratt er jo selvfølgelig dette mannen å kjøpe. Sikkert ikke veldig dyr , nå som start har kjøp Borre. Valencia har et enormt potensial, my større enn keller sitt. Valencia har fart, teknikk og en meget god høyrefot. Nesten skremmende at folk her nevner Huseklepp. Greit at gutten er brukbar teknisk, men i stabæk kommer han aldri til å funke. Ikke har han noen god innlegsfor heller. Dessuten blir han nok spist opp av nannskog, etter noen uker.... ha ha Nei, mitt råd... KJØP ALEX VALENCIA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 almeyda ferdig i Lyn "- Mattias føler seg i kjempeslag og har fått igjen lysten på spille toppfotball, men får lite spilletid i Lyn, sier Liverød. - Følges av flere I stedet kan den defensive midtbanespilleren havne i italiensk, tysk, spansk eller svensk fotball. Flere klubber følger veteranen. - Jeg vil aller helst fortsette i Lyn. Klubben har kjempehyggelige folk, fine supportere og en flott bane. Jeg stortrives i Norge, men får ikke spille, sier Almeyda. En annen norsk klubb er heller ikke uaktuelt. - Norske klubber kan være interessant, men det er et økonomisk spørsmål. Han kan ikke spille gratis, sier Liverød." Varför inte låta almeyda pröva ett par träningar i stabaeks färger, kanske kunde funka bättre till jönssons konstruktiva spelide än i bergs antifotboll, Han känner dessutom maradona, kanske skulle han i kunna fixa dit maradona o showball till invigningen av fornebu arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 23. Juni 2007 Del Skrevet 23. Juni 2007 Vi er vel relativt godt besatt sentralt på midtbanen, jeg kunne tenkt meg mer backup på topp og på kantene. Almeyda tror jeg uansett aldri kommer til å bli noen hit i tippeligaen, er vel en grunn til at han ikke har fått sjansen i Lyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 hoppas bara man inte bedömmer almeyda efter bergs agerande. vore så tråkigt om det skulle bli så att han går till en sydeuropeisk liga o gör det bra där. när man troligtvis hade chansen att signa honom men trodde han va kass pga av henning bergs val Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 almeyda ferdig i Lyn Haha. For en latterlig klubb Lyn er. Hentet Edmilson for et par år siden, hentet Almeyda og Flores nå. Vurderer navn fremfor kvaliteter. Minner meg om å spille champ. Nei, jeg vil heller ha Paul Davis enn almeyda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 vem är det? verkar inte som du sett almeyda spela. skulle han va 70% av vad han var när han va som bäst så skulle han fortf va bästa defensiva innermittfältare i tippeliga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 menar inte att stabaek skulle köpa honom men varför inte bjuda in honom att träna ett par ggr o kolla in om killen kan nåt fortf eller om han är slut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Når Aalesund rykker ned burde vi vurdere å prøve oss på Joakim Austnes, synes han har vært bra når jeg har sett ham, og vi trenger mer bredde i angrepet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Når Aalesund rykker ned burde vi vurdere å prøve oss på Joakim Austnes, synes han har vært bra når jeg har sett ham, og vi trenger mer bredde i angrepet. Enig, men det er nok flere andre klubber som er veldig klar over Austnes. Regner med at det blir tøff konkurranse om han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Når Aalesund rykker ned burde vi vurdere å prøve oss på Joakim Austnes, synes han har vært bra når jeg har sett ham, og vi trenger mer bredde i angrepet. Enig, men det er nok flere andre klubber som er veldig klar over Austnes. Regner med at det blir tøff konkurranse om han. men han velger jo seff seriemesteren når han kan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Når Aalesund rykker ned burde vi vurdere å prøve oss på Joakim Austnes, synes han har vært bra når jeg har sett ham, og vi trenger mer bredde i angrepet. Enig, men det er nok flere andre klubber som er veldig klar over Austnes. Regner med at det blir tøff konkurranse om han. Jepp, blir prisen presset opp kan det nok bli hardt for oss. Men når det gjelder spilleren selv håper jeg han vil se hvor godt han hadde passet inn i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 569 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Selv om Keller har vært god, så trenger vi mer bredde på vingene. Hva Med jacob Sørensen i Odd? synes han virker veldig god. God fart og mer skapende ving enn Keller. Ellers så synes jeg Morten Moldskred var god mot oss i går! kunne vært interssant han også! Almeyda hadde vært morsomt, tror han holder nivået. Men nå må vi satse på Henning og dyrke han sentralt på midten. Han spiller meget bra om dagen! pluss at han er ekte Stabæk-gutt! ingen skal ta fra han plassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Ny tredjekeeper: http://www.op.no/sport/article2846430.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Ny tredjekeeper:http://www.op.no/sport/article2846430.ece Jeg skal være med A-laget til Sverige i juli. Det tror jeg bare er en hyggetur, og ikke en treningsleir, sier Jensen, som forteller at han gleder seg veldig. Velvalgte ord i disse dager, da kan han jo ikke komme i ettertid å klage på det sosiale opplegget..... Velkommen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå