Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Per Nilsson aktuell for andre norske klubber.

Tror Pelle Nilsson hadde vært en god forsterkning for oss. De vi har er selvsagt gode, men både Mike og IA begynner å trekke på årene. Jeg synes vi bør prøve oss her...

vil ikke akkurat si meg enig i at IA begynner å trekke på årene. han er vel i sin beste alder.. mike derimot. men for all del! pelle er velkommen!!

Odd krever minimum 12 mil. Glem det med en eneste gang.

Og RævBK har kommet med bud på 8 mill. Har nok ikke nok midler til å matche dette.

Det er naturligvis mye penger. Men vi har ikke en nevneverdig overgangssum på lang tid, og ved PFOs exit bør det være penger tilgjengelig. Dessuten er det et alternativ å sende en spiller til Odd som del av avtalen. Spillere som spiller lite hos oss vil kunne bli sentrale for Odd.

...akkurat som RBK gjør når de tilbyr 8 mill pluss Kone

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Nilsson aktuell for andre norske klubber.

Tror Pelle Nilsson hadde vært en god forsterkning for oss. De vi har er selvsagt gode, men både Mike og IA begynner å trekke på årene. Jeg synes vi bør prøve oss her...

Det tror jeg også. Men når Odd skal ha 8 mill og kone på kjøpet av RBK tviler jeg på at stabæk kan melde seg på den konkurransen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kevin Larsen er til salgs for 1,3 mill. Han har ikke vært god i år. Men det bor potensiale i den mannen. Hvis man er Smart-Club medlem, kan sikkert prisen bli enda lavere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kevin Larsen er til salgs for 1,3 mill. Han har ikke vært god i år. Men det bor potensiale i den mannen. Hvis man er Smart-Club medlem, kan sikkert prisen bli enda lavere.

Larsen har hatt mange gode opptredener på Nadderud så her sier jeg løp å kjøp!! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er nok verdt mer enn som så.. i hvert fall somen. om jeg ikke tar helt feil har begge et par år igjen av kontrakten sin med stabæk.. det spiller også en viktig faktor i salgsprisen. jeg vil si somen er verdt et sted over 20 mill.. alan er jeg mer usikker på. er nok ikke mange som er på jakt etter en poike som ikke rekker lagkameratene til knærna.. hehe:P

giuly i barca är väl ungfär lika lång.

varför inte Trond Olsen i glimt han verkar ju veta var målet står iaf =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larsen har hatt mange gode opptredener på Nadderud så her sier jeg løp å kjøp!! ;)

HÆ? Larsen var jo helt vanvittig ræva mot oss i fjor iallefall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

giuly i barca är väl ungfär lika lång.

varför inte Trond Olsen i glimt han verkar ju veta var målet står iaf =)

Trond Olsen er interessant. Ser dog ikke for meg at B/G selger ham før Brann eller RBK kommer med gullgruvene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 27. Jun 2007, 08:11) 109091[/snapback]

HÆ? Larsen var jo helt vanvittig ræva mot oss i fjor iallefall...

Var ett dårlig forsøk på å være ironisk. jeg har overhodet ikke glemt Larsen's opptreden på Nadderud. Den var faktisk noe av det aller svakeste jeg har sett!!

Man hører fremdeles rop som. Bra Larsen, Dette har du taket på Larsen, etc etc. Hehe, ller hver gang jeg tenkerpå det faktisk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker ikke som om Eirik er helt motivert for å spille på dette nivået. Dette må jo ledelsen også ha fått med seg.

Allikevel går de med på å la Ola fortsette i Hønefoss ut august. Jeg kan ikke tolke dette på noen annen måte enn at en ny spiss må være på vei inn.

Vi kan ikke spille juli og august med 2 1/2 spisser i troppen. (selv om jeg også vet at andre spillere i troppen kan vikariere som spiss, så er det ikke en varig løsning)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker ikke som om Eirik er helt motivert for å spille på dette nivået. Dette må jo ledelsen også ha fått med seg.

Allikevel går de med på å la Ola fortsette i Hønefoss ut august. Jeg kan ikke tolke dette på noen annen måte enn at en ny spiss må være på vei inn.

Vi kan ikke spille juli og august med 2 1/2 spisser i troppen. (selv om jeg også vet at andre spillere i troppen kan vikariere som spiss, så er det ikke en varig løsning)

Vi har jo mistet PFO også (i den grad vi noen gang hadde han), han var vel også backup på spissplassen. Problemet er jo at med det nivået våre to beste på topp holder, så er en kontrakt med Stabæk synonymt med benkesliting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo god erfaring med kjøp fra ODD, men det er vel neppe Somen kvalitet over Larsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo mistet PFO også (i den grad vi noen gang hadde han), han var vel også backup på spissplassen. Problemet er jo at med det nivået våre to beste på topp holder, så er en kontrakt med Stabæk synonymt med benkesliting.

Ikke nødvendigvis, sånn som jeg forsto det var Pavol som var på prøvespill både spiss og kant.

Da kommer han til å bli byttet inn i 10-20 minutter hver kamp, når Alan/Keller/Daniel/ Veigar blir slitne eller skadet. Når en av disse 4 er skadet eller har karantene kommer han også til å få starte... Da tror jeg en 21 år gammel spiss tåler å få spille 10-20 minutter hver kamp, + få starte 5-7 kamper i året for Norges beste lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Stabæk skal se nærmere på Moha på Skeid. Når den mannen er i form så er han veldig god! Mye bedre enn Eirik. Problemet er at han ahr vært en del skadet siden gjennombruddet i 2005 sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo god erfaring med kjøp fra ODD, men det er vel neppe Somen kvalitet over Larsen.

Hæ? Er ikke Larsen Lyn-spiller?

Synes Eirik og Branimir burde gå, har ikke inntrykk av at noen av de har innstillinga som skal til for å bli toppspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Stopp en halv. Brani har akkurat kjempet seg tilbake fra skade også skal du si han ikke har innstillinga....der tror jeg du tar kraftig feil.

Uansett denne tråden handler om nye spillere inn.

Tendensen er kraftig stigende priser, ikke bare her i Norge. Og siden Stabæk ikke har tenkt å selge noen så betyr det at nye kjøp må finansieres på annen måte.

PFO saken gikk i 0 så man kan vel antegelig bruke de pengene man først brukte på han på noen andre nå så står man likt med der man var.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Stopp en halv. Brani har akkurat kjempet seg tilbake fra skade også skal du si han ikke har innstillinga....der tror jeg du tar kraftig feil.

Du er tydligvis ikke mye ute i oslo....

At man en eller annen gang kommer tilbake fra skade er da helt naturlig? Hvor lang tid har det tatt egentlig? Og at man da i tillegg starter 2. lagskamper er da også helt naturlig siden man er en del av a-stallen. Innhoppene han har fått etter comebacket er kun fordi det har vært store mangler på alternativer.

Har ikke en dritt tro på Brani. Ei heller Markegård og Nystuen. Disse bør snarest byttes ut med nye alternativer. Alternativene kan uansett ikke bli noe dårligere.

Skal vi henge med i toppen må det gjøres grep med benken vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At man en eller annen gang kommer tilbake fra skade er da helt naturlig? Hvor lang tid har det tatt egentlig?

han var vel borte nesten hele fjorårssesongen med skade, så da tar det nok litt tid.

Ellers så kan vi hente tilbake Sammy. Noen som har hørt noe fra han i det siste? Han var ihvertfall kjapp..

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy ja....Hadde nesten glemt han! Han var ikke lenge hos oss. Hvorfor forsvant han egentlig?

Han var bare en leiesoldat, som sikkert ikke syntes 1. div var særlig fristende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy ja....Hadde nesten glemt han! Han var ikke lenge hos oss. Hvorfor forsvant han egentlig?

Sist jeg hørte så fikk han ikke forlenget kontrakten sin med IFK Gøteborg, dette var ca 6mnd siden.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wowoah spiller i kypriotisk serie, for Enosis. En klubb som må sies å ha kun minner om storhet. Enosis havnet på en grei 5. plass i sesongen som ble avsluttet i mai i år. Wowoah er over 30 år og har ikke lyktes å gjøre seg bemerket i en middelmådig kypriotisk klubb. Tror ikke han kan forsterke laget vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Gauseth i Molde er bosman til sommern. Rask, teknisk og en meget god høyrefot kjennetegner 22-åringen. Ivertfall mye bedre enn Espen Nystuen. Tror også han passer i Stabæk, siden han åpenbart har styrken sin i å holde på ball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser nå i dagbladet at Andre Schei Lindbæk nå kan hentes gratis.

Vi har jo ikke veldig bra backup på spissplassen, og dette er jo en spiller som høyer et brukbart nivå. Hadde vært et spennende kjøp som backup for Veigar og Daniel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om forlengelsen av kontrakten til martin andresen i brann? Skulle gjerne sett martin tilbake i stabæk på midten med somen, keller og alan. Hadde blitt en god blanding av styrke, hurtighet og teknikk.

Mye heller Henning på midten spør du meg, men tror de fleste her inne på forumet er rimelig lei MA+Stabæk snakk... vi tar den heller den dagen MA sier at han vil dra fra Brann...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...