magulfblaa 3 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Tror faktisk Kone er blant de 10 beste spissene i tl. Vi bør kjøpe han, men da nærmer vi oss vel utenlandskvota snart? Uansett, denne høyrekanten bør vi kjøpe. Tror han kan bli meget god http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spil...mp;klubb_id=110 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Leste nettopp på tv2 text tv at AGF er i sluttforhandlinger med start om kjøp av Alex Valencia for 3m kr. Selv om han er bergenser hadde han fylt rommet etter pingla lett. Høyrekant med spiss som alternativ posisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Leste nettopp på tv2 text tv at AGF er i sluttforhandlinger med start om kjøp av Alex Valencia for 3m kr. Selv om han er bergenser hadde han fylt rommet etter pingla lett. Høyrekant med spiss som alternativ posisjon. Generelt skeptisk til spillere som konstant er skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Leste nettopp på tv2 text tv at AGF er i sluttforhandlinger med start om kjøp av Alex Valencia for 3m kr. Selv om han er bergenser hadde han fylt rommet etter pingla lett. Høyrekant med spiss som alternativ posisjon. Generelt skeptisk til spillere som konstant er skadet. Trust in Tor Østhagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Jeg har fulgt en del med på Copa America hittil, og ser særlig etter noen spillere som kan være interessante for oss. Spillere for topplandene er selvsagt helt urealistiske. Jeg har derimot sett en spiller på Bolivia som har imponert og som i tillegg virker mulig å kjøpe. Han spiller med drakt nr. 10 og heter Joselito Vaca. Vil beskrive han som en typisk nr. 10, playmaker i motstanderens mellomrom. Teknikken og overblikket er langt over det vi ser i Tippeligaen. Av nåværende Stabæk-spillere kan han best sammenlignes med Veigar. Han er 24 år gammel og spiller i boliviansk serie i en klubb som heter Blooming. Synes dette virker som en meget spennende type, og norsk fotball må da være mer attraktivt enn boliviansk uten at jeg egentlig vet så mye om serien i Bolivia... Noen som kjenner til spilleren fra før? @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Er ikke mye av grunnen til at Valencia aldri fikk det helt til i Brann, men "blomstret" i Start at han gikk fra 4-4-2 til 4-3-3? Synes Valencia er omtrent like interessant som Trond Olsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Han er 24 år gammel og spiller i boliviansk serie i en klubb som heter Blooming. Synes dette virker som en meget spennende type, og norsk fotball må da være mer attraktivt enn boliviansk uten at jeg egentlig vet så mye om serien i Bolivia... I Bolivia spiller man fotball i en høyde på over 3000 meter. Det medfører nødvendigvis en annen spillestil enn hva man kan forvente i Norge, og således må vi nok regne med en akklimatiseringstid på 1/2-2 år jmf Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Han er 24 år gammel og spiller i boliviansk serie i en klubb som heter Blooming. Synes dette virker som en meget spennende type, og norsk fotball må da være mer attraktivt enn boliviansk uten at jeg egentlig vet så mye om serien i Bolivia... I Bolivia spiller man fotball i en høyde på over 3000 meter. Det medfører nødvendigvis en annen spillestil enn hva man kan forvente i Norge, og således må vi nok regne med en akklimatiseringstid på 1/2-2 år jmf Alan. At spillestilen i Bolivia er annerledes enn i Norge er nok riktig, men det skyldes nok ikke at Bolivia ligger over 3000 meter. De fleste land har annerledes spillestil enn vi har i Norge. Utfra ditt ressonnement skulle det utelukke spillere fra de fleste land... Til info spilte Vaca tidligere i MLS der han ett år kom på årets lag. Det vitner om kvalitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 du får tipse JJ da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Han er 24 år gammel og spiller i boliviansk serie i en klubb som heter Blooming. Synes dette virker som en meget spennende type, og norsk fotball må da være mer attraktivt enn boliviansk uten at jeg egentlig vet så mye om serien i Bolivia... I Bolivia spiller man fotball i en høyde på over 3000 meter. Det medfører nødvendigvis en annen spillestil enn hva man kan forvente i Norge, og således må vi nok regne med en akklimatiseringstid på 1/2-2 år jmf Alan. den klubben han spelar i ligger nere i santa cruz 400 meter över havet, visst har dom väl bortamatcher i bla. laz paz också(där ja faktiskt sett fotboll live =) ). http://www.clubblooming.com.bo/plantilla.htm jag kolla in honom på youtube, o ja, det verkar va en skön lirare =) men om han nu gjort det bra i copa americas så är det nog risk att du inte är den enda som lagt märke till honom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Han er 24 år gammel og spiller i boliviansk serie i en klubb som heter Blooming. Synes dette virker som en meget spennende type, og norsk fotball må da være mer attraktivt enn boliviansk uten at jeg egentlig vet så mye om serien i Bolivia... Tipper han ville trengt en aklimatiseringstid omtrent like lang som Alan. Han er vel omtrent like lav og veier vel omtrent like lite også. 1.69 høy og 60 kg. Ergo vanskelig å si hvordan han ville gjort det i en fysisk liga som vår. Men for all del, spennende spiller med meget fin pasningsfot. Endret 1. Juli 2007 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Joselito Vaca er en veldig spennende spiller, og som bolivianer betyr det at han er sjelden vare. Som blaa sier, god teknikk og godt overblikk. men du sammenligner han med Veigar. Vet ikke om jeg er så enig. Vaca har et adskillig høyere minstenivå enn Veigar. Jeg vil heller si Vaca minner mer om en liten utgave av Somen. Joselito Vaca blir kalt den nye Marco Etcheverry. Det er ikke dårlig. Jeg er ikke med på at høyde (både hans egen og landets) og vekt kan brukes mot han. Alan trengte 2 år, men den slags er veldig individuelt. Alan snakket bare portugisisk, mens Joselito snakker spansk. Lettere å skaffe gode tolker og integrere en spansktalende enn portusgisktalende i Norge. At han spiller fotballkamper i 3000 meters høyde må da være en fordel. Det er det å være vant til å spille i lavlandet og så spille oppe i fjellet som er problematisk, ikke omvendt. Spillere som er vant til å spille i 3000 meters høyde har bedre oksygenopptak enn de som er vant til å spille i lavlandet. Og det er bare en bonus for disse spillerne. Dette er ikke noe vanskeligere enn prinsippet bak høydetrening. At han er lav og veier lite spiller ingen rolle. Både alan og messi får det til. Det er klart han ikke putter så mange mål på corner, men det er en bagatell. Synes blaa har kommet over en spennende spiller her, men frykter at han blir for dyr for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Jeg tror DFH hadde blomstret i Stabæk... en fin reserve til evnt. Veigar forsvinner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Jeg tror DFH hadde blomstret i Stabæk... en fin reserve til evnt. Veigar forsvinner.. Haha. God idé! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Moa på Skeid scorer to nye mål i dag... Han synes jeg vi skal hente. Skeid slipper han ikke nå til sommeren, men når overgangsvinduet åpner til vinteren bør han vuderes sterkt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Sjöhage har bestämt sig: ”Jag lämnar Elfsborg i sommar” http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...1108274,00.html Skulle Daniel eller Veigar bli skadet, synes ikke jeg vi har så mange alternativ.. for å si det mildt. Sjöhage må sies å være en meget god, ung og lovende spiss, men han har kanskje ikke lyst til å sitte på benken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Moa på Skeid scorer to nye mål i dag... Han synes jeg vi skal hente. Skeid slipper han ikke nå til sommeren, men når overgangsvinduet åpner til vinteren bør han vuderes sterkt.. Er det han nummer 10 som hadde et knallskudd i tverrliggeren mot Rosenborg? Det var nummer 10 var det ikke? Uansett han virket veldig løps-sterk og han hadde fin teknikk. Jeg følte jeg så tippeligapotensial der jeg også, men jeg har jo bare sett ham i den ene kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 riktig, skeids spiller nr 10 http://www.skeid.no/index.php?aid=8437&...llere&mid=4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Hepp, Moa var veldig het for et par sesonger siden. Var da på nippet til å havne i LSK. Skader har satt ham tilbake, men som flere andre har observert så ser han ut til å være på veg tilbake. En riktig spennende tilvekst til Stabæk stallen ville han vært, men Skeid har en sånn hersens samarbeidsavtale med Lillestrøm. Det er ikke sikkert det er umiddelbart enkelt å lure han vestover. Ellers ser det ut til at Alex Valencia er ferdig i Start. Det er også en spiller jeg kunne tenkt med til høyreflanken vår, men det ser vel ut som om han forsvinner til Danmark. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 http://fotball.fvn.no/eliteserien/article84800.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
oksen 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Moa på Skeid scorer to nye mål i dag... Han synes jeg vi skal hente. Skeid slipper han ikke nå til sommeren, men når overgangsvinduet åpner til vinteren bør han vuderes sterkt.. Moa er god, og ung. Derimot så tror jeg Stabæk sliter med å få tak i gutten, Skeid har ikke noe samarbeid med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 http://fotball.fvn.no/eliteserien/article84800.ece Hepp, Huseklepp er absolutt interessant! Men jeg er ikke sikker på at han går rett inn i vår start 11'er heller, såfremst vi ikke selger noen i løpet av sommeren da... Men absolutt en spennende backup som kan spille på begge flankene og som vil løfte stallen på kort sikt. På litt lengere sikt kan han vise seg å bli en stabil bidragsyter til startelveren, også er han født i Bærum... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp vil nok skvise ut Keller tror jeg. med Huseklepp mener jeg vi vil forsterke høyrekanten, samtidig som vi får bra backup på venstrekanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp vil nok skvise ut Keller tror jeg. med Huseklepp mener jeg vi vil forsterke høyrekanten, samtidig som vi får bra backup på venstrekanten. INGEN :angry: skviser ut Keller. Keller er KONGE!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp ville nok vært et bra kjøp. Men litt bekymret for at vi da kan miste balansen på midten. Huseklepp er en bra offensiv spiller, men har ikke stort å bidra med når vi skal forsvare oss. Likevel; jeg sier kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp vil nok skvise ut Keller tror jeg. med Huseklepp mener jeg vi vil forsterke høyrekanten, samtidig som vi får bra backup på venstrekanten. Jeg er slett ikke så sikker på at han skviser ut Keller, men et alternativ hadde vært bra. Ser vi for oss at noen kanskje forlater oss (eks Alan), trenger vi desperat erstatninger. Ung, Superoffensiv men med sterke def. mangler høres vel kjent ut *L* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp vil nok skvise ut Keller tror jeg. med Huseklepp mener jeg vi vil forsterke høyrekanten, samtidig som vi får bra backup på venstrekanten. Kanskje han er bedre offensivt, men Keller stabiliserer oss bedre, i og med at han er mye bedre defensivt enn Huseklepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Vi må ha en back-up spiss og jeg tror Tegstrøm hadde passet perfekt i den rollen. Nå som han ikke scorer i SF er kanskje prislappen overkommelig også!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Huseklepp vil nok skvise ut Keller tror jeg. med Huseklepp mener jeg vi vil forsterke høyrekanten, samtidig som vi får bra backup på venstrekanten. Nja... Det kommer selvsagt an på form osv. utover høsten, men jeg tror JJ er veldig fornøyd med balansen han har i laget nå. Det virker i allefall slik på de intervjuene som har vært gjort i den siste tiden. Men med Huskelepp i stallen har i det minste JJ noen alternativer å benytte dersom han ønsker et mer offensivt eller defensivt orientert spill og alternativer er aldri dumt. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Vi må ha en back-up spiss og jeg tror Tegstrøm hadde passet perfekt i den rollen. Nå som han ikke scorer i SF er kanskje prislappen overkommelig også!? Tegström? Nei takk. Vil heller ha Sjöhage som backup.. men kanskje litt for dyr backup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå