Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi må ha en back-up spiss og jeg tror Tegstrøm hadde passet perfekt i den rollen. Nå som han ikke scorer i SF er kanskje prislappen overkommelig også!?

Tegström? Nei takk. Vil heller ha Sjöhage som backup.. men kanskje litt for dyr backup.

Hehe,

Det er ambisiøs satsning i allefall... :) Men Sjöhage forlater nok kun Elfsborg dersom han er rimelig sikker på at han får fast plass i start 11'eren til den nye klubben. DEt kan han neppe være med dagens situasjon i Stabæk.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper iallefall ikke på Huseklepp, han kommer ikke til å få fast plass hos oss (Keller er bedre) så han kommer til å begynne å sutre med engang.

Var det kun JEG som så hvor enkelt han ble stoppet på Nadderud??? _EN_ passning var det eneste han hadde iløpet av hele kampen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med at killer-keller er bedre enn huseklepp men han er en ung spiller med masse potensiale og kantene er ikke der vi har best deknig, heller ikke på topp og han kan spille alle stedene :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Spennende type... 7,07 på 60 meteren sier alt om hvor styrken sitter... og kun Kim Holmen er klokket kjappere på 40 m. Men han er 26 da... Trodde han var litt yngre. Uansett, har snakket med noen klansfolk som var til stede på Cup kampen. De var mektig imponert. Han hadde herjet fælt med VIF forsvarerene, la opp til det første og scoret selv det andre målet mot Enga. Han er toppscorer i Mjøndalen med 6 mål på 10 kamper (ref MIF.no). Men det er forskjell på 2. div og TL.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke helt det er noen vits å komme med forslag til nye stabæk spillere

vi har vel hatt en liten vane med å kjøpe ganske ukjente spillere i det siste

jeg hadde ihvertfall ikke hørt om Pontus, Allan, Nannskog, Veigar (bare delvis) og Somen (litt kjent).

Også når vi kjøper "stjerner" (rotta) ser vi jo hvordan det går ;)

så bare stol på at når vi får noen nye spillere trenger de ikke være stjerner for å være gode.

så kansje adrian paul fra mjøndalen ikke er så dum hvis vi kjøper han

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sikreste måte å treffe blinken på når vi gjetter, burde vel egentlig være å finne en liste over danske og svenske bosmanspillere og se om disse har noen link til JJ... bosman.com virker ikke så om noen vet hvor så si ifra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Stabæk er mer atraktiva på markedet nå enn sist transfervinduet var åpent.

Sjöhage er helt klart en intressant spiller men hvis jeg skulle velge en spiss fra Allsvenskan ville jeg valgt

George Mourad. Han har ikke så høy prislapp lenger med tanke på at kontrakten hans går ut nå i höst.

Også Markus Pode født i 87 som nå gikk fra Malmö til Nordsjælland hadde jeg godt sett i STB drakt

Vet om en venstrebekk som er litt på kant med treneren sin i en allsvensk toppklubb.

Er veldi intressert å komme seg vekk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Stabæk er mer atraktiva på markedet nå enn sist transfervinduet var åpent.

Sjöhage er helt klart en intressant spiller men hvis jeg skulle velge en spiss fra Allsvenskan ville jeg valgt

George Mourad. Han har ikke så høy prislapp lenger med tanke på at kontrakten hans går ut nå i höst.

Også Markus Pode født i 87 som nå gikk fra Malmö til Nordsjælland hadde jeg godt sett i STB drakt

Vet om en venstrebekk som er litt på kant med treneren sin i en allsvensk toppklubb.

Er veldi intressert å komme seg vekk

Ikke godt å vite om vi er mer attraktive nå, for nå kan du jo for søren risikere benken, uansett hvor god du er. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sikreste måte å treffe blinken på når vi gjetter, burde vel egentlig være å finne en liste over danske og svenske bosmanspillere og se om disse har noen link til JJ... bosman.com virker ikke så om noen vet hvor så si ifra

Hepp,

Som f.eks. denne?

Valentino Lai

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mourad har vært hyppig nevnt her før...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stefan Barlins kontrakt med start går ut etter sesongen, han kan være et greit bytte for Alan eller Keller når de er slitne!

huff... nei takk :P

så dårlig er han pokker meg ikke, men kan være enig med at han ikke passer i dagens stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stefan Barlins kontrakt med start går ut etter sesongen, han kan være et greit bytte for Alan eller Keller når de er slitne!

så dårlig er han pokker meg ikke, men kan være enig med at han ikke passer i dagens stabæk!

Hvorfor skulle da Stabæk kjøpt han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi han går gratis og stabæk er ikke akkurat klubben med sterkest økonomi, vi har heller ikke noe bra backup på kantene og siden han da går gratis fra start vil det være en helt grei back up.! Har ikke akkurat funnet så mange andre kanter som vil gå gratis og som vil være en grei backup for alan eller keller! Barlin kan også spille på begge sider. Mener vi ikke heller trenger noen bedre kanter enn det vi har, alan og keller har gjort det strålende i vår!! Men med et back up er ikke dumt, hvis for eksempel alan blir skadet...! Vil ikke si at barlin er det beste backup valget, men det ville ikke vært dumt å hentet han gratis!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi han går gratis og stabæk er ikke akkurat klubben med sterkest økonomi, vi har heller ikke noe bra backup på kantene og siden han da går gratis fra start vil det være en helt grei back up.! Har ikke akkurat funnet så mange andre kanter som vil gå gratis og som vil være en grei backup for alan eller keller! Barlin kan også spille på begge sider. Mener vi ikke heller trenger noen bedre kanter enn det vi har, alan og keller har gjort det strålende i vår!! Men med et back up er ikke dumt, hvis for eksempel alan blir skadet...! Vil ikke si at barlin er det beste backup valget, men det ville ikke vært dumt å hentet han gratis!!

hva med alex valencia da? han går jo billig nå, eller er han solgt allerede?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med alex valencia da? han går jo billig nå, eller er han solgt allerede?

solgt til AGF dor 3 mill. Enig at han kunne vært en god spiller for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå starter Peru - Bolivia på Canal+ Sport der Joselito Vaca spiller med nr. 10 for Bolivia. Anbefaler alle å benytte muligheten til å se denne spilleren som bør passe perfekt i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk vil ha Huseklepp

http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1180123.ece

Interessant...

Er redd dette kommer til å koste mer enn det smaker, vi bør nok lete andre steder etter forsterkninger nå i sommer.

Men å hente han etter sesongen hadde sikkert vært bra, er riktignok litt usikker på hva den gutten egentlig står for, men han har jo potensial, og Stabæk er som kjent et godt sted for spillere å vokse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg, Brann har en mye større lommebok enn oss, så jeg ser det som lite trolig at vi kan legge nok penger på bordet - særlig så lenge vi ligger foran dem på tabellen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel opp til spilleren tilslutt hvilken klubb han vil spille for? :) hdaniels: nå kan du bruke noen velvalgte god ord neste gang du ser Huseklepp traske ut av leiligheten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp er er visstnok født i Bærum og har ett godt forhold til vår kommune...
- Vi ønsker ikke å oppleve i år at Erik lykkes i en annen klubb som vi konkurrerer med og bidrar til å ta gullet fra oss.

Når sporstlig leder sier dette er det omtrent det samme som å si at nå starter krigen. Hadde jeg vært Puseklepp hadde jeg flippet av et sånt utsagn.

Hvor mye kan Brann forvente da? Hvis gutten nå har sagt nei til ny kontrakt, så varer vel nåværende kontrakt ut sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk vil ha Huseklepp

Interessant...

Egentlig ikke så særlig. Brann uttaler at de ikke har hørt noe. Stabæk uttaler ingen ting. Faren til Puseklepp sier

- Mange klubber har vært nevnt, Stabæk er vel en av dem.
Sammen med Lillestrøm og Viking som har uttalt offentlig interesse og penger i lomma. Tipper journalisten har tatt en runde på supporterforumene siden det er sommer og han ikke gadd å jobbe.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk vil ha Huseklepp

Interessant...

Egentlig ikke så særlig. Brann uttaler at de ikke har hørt noe. Stabæk uttaler ingen ting. Faren til Puseklepp sier

- Mange klubber har vært nevnt, Stabæk er vel en av dem.
Sammen med Lillestrøm og Viking som har uttalt offentlig interesse og penger i lomma. Tipper journalisten har tatt en runde på supporterforumene siden det er sommer og han ikke gadd å jobbe.

Hepp,

Hører vi litt payback for IA olsen saken mellom linjene her???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...