Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jo han har inte riktigt fått till det. ojämn. men tror ändå han skulle kunna va något. vore han jämn på sin toppnivå vore han ändå alldeles för dyr. kanske redan är för dyr.?

Tror nok han blir for dyr.. I utgangspunktet en stjerne og stort talent i Halmstad. Nå vet vi ikke prisen på Sjölund til Brann, men han var ikke fast for tiden i Elfsborg, og var sikkert ikke billig.

Skal vi konsentrere oss om svenske spillere må vi nok se på spillere i Superettan ala Chippen når han kom fra Mjällby, Segerström (Landskrona?) osv..

ja du har nog tyvärr rätt i det. men på ett vis blir det ju lite konstigt. stabaek är ju så bra idag på de flesta postitionerna, att dom flesta spelarna i norden inte känns som några direkta förstärkningar, på sin höjd utfyllnad.

att värva en del namn som nämns i forumet här är ju som man skulle använda Skodadelar om man servar en ferrari

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo han har inte riktigt fått till det. ojämn. men tror ändå han skulle kunna va något. vore han jämn på sin toppnivå vore han ändå alldeles för dyr. kanske redan är för dyr.?

Tror nok han blir for dyr.. I utgangspunktet en stjerne og stort talent i Halmstad. Nå vet vi ikke prisen på Sjölund til Brann, men han var ikke fast for tiden i Elfsborg, og var sikkert ikke billig.

Leste 2,5 mill et eller annet sted.

edit: eller kanskje jeg blander med Haugen:

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_ac...&u_log=3233

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&...=Sogndal_selger det jeg har sett av han er bra, hadde et supermål mot notodden. for såvidt ung, 23 år. spiller spiss/kant(der vi trenger dekning), ser ikke på han som noe mer enn stallfyll, men vil si han er bedre enn markegård og nystuen og tror det er en del potensiale i han.

Mener du Afrikaneren eller Moen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&...=Sogndal_selger det jeg har sett av han er bra, hadde et supermål mot notodden. for såvidt ung, 23 år. spiller spiss/kant(der vi trenger dekning), ser ikke på han som noe mer enn stallfyll, men vil si han er bedre enn markegård og nystuen og tror det er en del potensiale i han.

Nystuen var jo ifølge KIL-fans deres kanskje beste spiller, og noe i nærheten av en stjerne i adecco. Sogndal-laget er ikke stort bedre enn laget Nystuen forlot, så jeg ser ikke helt at en som ikke får spille der skal forsterke oss. Selv om man selvsagt ikke skal se helt bort fra det at fotballspillere ikke alltid presterer etter det man logisk sett skulle tro;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp skjer jo ikke, det virker jo ganske åpenbart. Viking har stumpen full av penger, og de kan jo finne på å betale Brann en klekkelig sum for å få han i sommer. Da er vi ute av dansen, før musikken settes på.

Jeg tviler på at vi kommer til å hente noen åpenbare navn, eller for den saks skyld, spillere fra TL.

Hovedfokus er vel strengt tatt å beholde de vi har, og ha en skadefri tropp. Budsjettrammene i klubben tilsier vel også at vi er mer interessert i å hente noen mann som Bosman etter sesongen, enn å bruke mye penger i sommer. Dette arbeidet er sikkert i gang, ettersom spillere nå kan begynne å snakke med andre klubber. I caset Huseklepp, så kan jo dette være måten å gjøre ting på. Jeg tipper vi skaffer oss en spiller av offensivt kaliber i sommer, som kan bekle offensiv midtbanerolle, samt spissplassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Huseklepp blir i klubben ut høsten...

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1199162.ece

Jeg mener det er en mann vi bør gå etter når han er fri på markedet. Han passer inn i Stabæk med teknikk og fart. Når Alan en dag blir solgt, så har vi erstatteren klar gratis;)

huseklepp ersätta alan - tillåt mig att le

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alan var ikke akkurat spesielt bedre enn huseklepp da han kom og da var han vel rundt 22 år og huseklepp er no sånt nå så aldri si aldri, men tror fortsatt ikke han kan erstatte alan, men kan jo bli en stjernespiller i tippeliga-klasse for det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gangen jeg så Alan, var han magisk! B)

Ca. på dette tidspunktet, for to år siden. Jeg tok meg et par timer fri fra jobben, og tok turen til Nadderud. Jeg angret ikke akkurat etterpå. Per Ciljan og Alexander Tettey var rundingsbøyer når Alan kjørte karusell med G19-landslaget. Det tok Alan tiden frem til i år, og vokse seg inn i TL, og kunne gjøre det samme mot antatt sterkere motstand, kamp etter kamp.

Huseklepp vil aldri kunne være noen Alan, men med litt tid, kan han også sikkert gjøre en kjempeinnsats. Forutsatt at han kommer til Stabæk da.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler enn meg som bruker kveldstimene til å se fotball fra Canada / Venezuela?

Spania - Jordan i kveld. Spania består jo stort sett av stortalenter som kommer til å dominere spansk toppserie i årene som kommer. Men hva med Jordan? Dagens nr 8, Abdallaha var faktisk rett så bra! Hadde vært artig om Stabæk så etter talenter på et slikt nivå. Rent praktisk er det også lettere for oss å hente spillere fra den delen av verden enn sør-amerika, med tanke på nettverk i Oslo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler enn meg som bruker kveldstimene til å se fotball fra Canada / Venezuela?

Spania - Jordan i kveld. Spania består jo stort sett av stortalenter som kommer til å dominere spansk toppserie i årene som kommer. Men hva med Jordan? Dagens nr 8, Abdallaha var faktisk rett så bra! Hadde vært artig om Stabæk så etter talenter på et slikt nivå. Rent praktisk er det også lettere for oss å hente spillere fra den delen av verden enn sør-amerika, med tanke på nettverk i Oslo.

kanal?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk på Eurosport. Ferdig nå. Spania vant 4-2, etter å ha sluppet Jordan fra 3-0 til 3-2. Nå er det Venezuela-Uruguay på Canal+ Sport1.

DeOrnales på Odd ble byttet ut i pausen etter å ha vært ganske håpløs i 1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk på Eurosport. Ferdig nå. Spania vant 4-2, etter å ha sluppet Jordan fra 3-0 til 3-2. Nå er det Venezuela-Uruguay på Canal+ Sport1.

DeOrnales på Odd ble byttet ut i pausen etter å ha vært ganske håpløs i 1.

ok, skal det komme mer på eurosport i kveld/natt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens kamper er ferdig. Uruguay tapte mot Zmabia (!) i den andre.

Haha, kanskje Zmbia/Jordan er veien å se i fremtiden for speiderne våre:P

Så ikke zambiakampen, men generelt har ikke all integrering av afrikanske spillere i norsk fotball vært like vellykket.

Endret av AndersBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens kamper er ferdig. Uruguay tapte mot Zmabia (!) i den andre.

Haha, kanskje Zmbia/Jordan er veien å se i fremtiden for speiderne våre:P

Så ikke zambiakampen, men generelt har ikke all integrering av afrikanske spillere i norsk fotball vært like vellykket.

nei, men Somen...taler vel for seg selv. men forrige kommentar var litt på fleip da ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan el Fakiri er ledig som bosman spiller. Back og midtbanespiller! ville vært en god tilvekst

Tror faktisk Hassan ville sittet på benken, med den midtbanen vi har nå... ;)

Nja men herregud, nå kan det fort skje at spillere blir skadet eller må sone for gule/røde kort.

Nå kan ju Hassan brukes som høyrebekk også å jg mener at han er en bedre sidebekk en både Skjønsberg å Holmvik.

Ikke sånn at jg har en önske om akkurat denne spilleren men hvis han skulle dukke opp så sier jg ikke noe på det.

Når han spillte i BMG så var han en av lagets beste spillere. Da spillte han til höger på backen.

Håper fortsatt att Stabæk snapper opp en Christian Järdler i Malmö som er litt på kant med treneren. Kan brukes som venstrebeck eller Venstreving.

Nå har han spillt de to siste for MFF så da er vel det blitt mindre aktuelt å dra fra Malmö.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan el Fakiri er ledig som bosman spiller. Back og midtbanespiller! ville vært en god tilvekst

Enig. Han kunne vært en spennende tilvekst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Han kunne vært en spennende tilvekst.

Problemet er vel at han nok vil tilbake til Brann eller Lyn om/når han kommer hjem, men jeg sier ja takk. Han vil nok være en spiller som er høyaktuell for første 11eren

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...