ZUMO 11 Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Gutten har jo nettopp tatt ut 30 mil av firmaet sitt, så det bør ikke være penga som styrer hvor han drar. Hvis Bohinen/Jönsson vil ha tilbake Martin er det vel bare å legge frem et bra tilbud som gir endel fri til bridgespilling, så bør alt være i orden. Endret 14. Juli 2007 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Andresen ferdig i Brann (Nettavisen) Og hva har vært diskutert i de 10 innleggene før ditt? Endret 14. Juli 2007 av Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Andresen ferdig i Brann (Nettavisen) Og hva har vært diskutert i de 10 innleggene før ditt? Det er Martin Andresen, og i motsetning til en del andre innlegg her der bruken av tråden blir diskutert, mener jeg at det er høyst relevant med en faktaopplysning om at MA ikke forlenger med Brann. Det har vært spekulert og funnet sannsynlig, men det er i hvertfall første gang jeg leser i en litt pålitelig kilde at MA faktisk ikke signerer ny avtale med Brann. Om du fortsatt mener at mitt innlegg var av det unødvendige slaget, får du ta på PM. (Beklager å komme med unødvendige innlegg her, men man må få lov å svare litt for seg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Andresen ferdig i Brann (Nettavisen) Og hva har vært diskutert i de 10 innleggene før ditt? Det er Martin Andresen, og i motsetning til en del andre innlegg her der bruken av tråden blir diskutert, mener jeg at det er høyst relevant med en faktaopplysning om at MA ikke forlenger med Brann. Det har vært spekulert og funnet sannsynlig, men det er i hvertfall første gang jeg leser i en litt pålitelig kilde at MA faktisk ikke signerer ny avtale med Brann. Om du fortsatt mener at mitt innlegg var av det unødvendige slaget, får du ta på PM. (Beklager å komme med unødvendige innlegg her, men man må få lov å svare litt for seg) Det var pga av de oppslagene at jeg dro opp debatten igjen. Sjansen for at Martin kommer over fjellet for å spille noen siste år i TL. Kanskje kan det være hos oss. MEN, ønsker vi egentlig det? Synes jo ikke MA har vært jevnt god hos Brann, dessuten har han en spillestil som kanskje er litt for defensiv for oss med Janne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Evig skeptisk til Martin Andresen... Som flere har påpekt er det kanskje ikke plass til han på samme lag som Nannskog. Men den største grunnen til at jeg ikke vil ha han er fordi han ikke holder nivået til resten av midtbanen til Stabæk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 MEN, ønsker vi egentlig det? Synes jo ikke MA har vært jevnt god hos Brann, dessuten har han en spillestil som kanskje er litt for defensiv for oss med Janne. Hvis vi kan få ham gratis for så å selge ham for masse penger nok en gang, så sier i alle fall ikke JEG nei til Martin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Jeg vil helst slippe å se Martin i Stabæk nå. Hans lederstil tror jeg vil komme på kollisjonskurs med Nanne. Dessuten kan jeg ikke se at vi har noe skrikende behov for ham for øyeblikket. Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Jeg tipper han går til Vif neste år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Jeg sier ja takk! Tror Martin skjønner at han ikke kan komme tilbake til stabæk å være sjef. Hvis han velger å komme tilbake tror jeg han vet godt hvem som er sjef i garderoben. At han ikke er god nok for laget pr dags dato er jeg enig i, men Martin på sitt beste er godt nok for et hvert tippeligalag mener jeg. Uansett er det ikke snakk om før neste år. Og spiller gutta som de har gjort hittil i år er jeg nesten 100% sikker på at Alan eller somen går i vinter, og da er det ikke dumt med en MA i troppen. Uansett begynner han å bli gammel og kan ikke forvente å starte i hver eneste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Ja, det er jo derfor Henning er landslagskaptein mens Martin ikke er i troppen engang. Eller hvordan var dette igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 tror ikke nødvendigvis det trenger å gå galt mellom Nanne og Martin vis han kommer tilbake. Daniel er en klok mann, og tror heller det er et større problem med en ny PFO uten sosiale antenner. De er begge profesjonelle fotballspillere som er begge rutinerte, men vi skal hvertfall ikke ha noe av at Martin blir en slags "assistent" trener til Jønsson som han tydeligvis er med Mjelde. Da kan han dra dit peppern gror. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Ja, det er jo derfor Henning er landslagskaptein mens Martin ikke er i troppen engang. Eller hvordan var dette igjen? I den spillestilen som Stabæk har i dag så er Henning en bedre spiller synes jeg også. Hvorfor skal landslaget være en fasit på hvem som er best av de 2? Hvem er best trener, Janne eller Hareide? Henning er up-and-coming, Martin er down-its-going. Sneiks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Ja, det er jo derfor Henning er landslagskaptein mens Martin ikke er i troppen engang. Eller hvordan var dette igjen? Thomas Myhre var også på landslaget .. det er ikke nødvendigvis et kvalitetstegn å være tatt ut av Hareide (og enda mindre var det det under Semp ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 martin andresen er en av de spillerene jeg aller helst vil slippe å se i blaatt, for det første pga av fortiden hans, men jeg synes også han er smått overvurdert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 14. Juli 2007 (endret) Må dere rulle inn, da! Selvfølgelig er Martin god nok for Stabæk. Og at han er for defensiv for Janne, hva er det for vås? Martin er den beste sentrale midtbanespillern i Norge. Henning har potensiale til å komme dit, men er ikke der ennå. Og at han er bedre enn Tommy som evt. 3. valg er vel hevet over enhver tvil? Med Martin har vi evt fem midtbansepillere som holder klasse for en serievinner: Alan, Somen, Henning, Keller og Martin. Kanskje Erik til neste år. Tommy er der han bør være i en sånn tropp; 4. valg sentralt. Har dere som tror han blir for mye sjef noe som helst peiling på hvordan sånt fungerer? Mjelde er en usedvanlig svak trener og brukte Martin til å støtte seg på i starten, og så fant vel omgivelsene i Brann etterhvert ut hvem de burde høre på. Det er da ingen ting som tilsier at han skal "sjefe" på samme måte i Stabæk? Han passer ikke sammen med Nannskog? Nanne har akkurat det vi supportere liker. Han er et vinnervesen av dimensjoner, som alltid gir alt for at laget skal vinne, og som pisker resten av laget videre. Jeg fatter ikke hvordan noen kan synes at vi bare bør ha en spiller som han? Men dere vil kanskje kicke ut IA også? Også blir han for mye sjef i forhold til Janne? Noen som var på Korsvoll "stadion"? Hva skjedde i pausen før ekstraomgangene? Janne tok en kort pep talk. Også skulle man kanskje tro at kaptein MMS skulle sagt noen ord? Neida, da var det Nanne som sto og sprutet av sinne for å få igang folk. Klarer Janne én sånn person, så klarer han to også. Martin har vist seg som en av de mest profesjonelle spillerne i Norge. Han var lenge et offensivt talen, så tok han en del grep på egen hånd for å bli bedre. Før han slo gjennom sentralt kjørte han egentrening opp Kirkerud utenom fellestreningene. Da Stabæk sleit mot nedrykk ofra han helsen for å kjempe for klubben. Da nedrykket var klart og Stabæk ville cashe inn valgte han Brann istedetfor å følge saueflokken til Rosenborg. Og kommer han tilbake til oss er det fordi han har baller nok til å forlate en klubb som blir drevet som en "dagis" i Bergen, og velger Stabæk. Ikke fordi han tjener best hos oss, fordi vi har flest tilskuere eller størst sjanse til å vinne serien og kvalle inn for CL. Det er fordi han elsker klubben, og har tro på menneskene i klubben. Forstår ikke hva folk her har imot Martin. Men det er kanskje samme gjengen som synes at å spytte han i trynet etter 1-8 i Bergen var på sin plass. Martin; velkommen hjem! Endret 14. Juli 2007 av AndersBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Ja, det er jo derfor Henning er landslagskaptein mens Martin ikke er i troppen engang. Eller hvordan var dette igjen? Det handler ikke bare om hvem som er på landslaget i skrivende stund. Hvor mange år har MA igjen på toppnivå? Hvor mange år har Henning igjen på toppnivå? Hvem vet om MA er landslagskaptein neste sesong? Og hva ligger i veien for at også Henning er på landsen neste år, ettersom han var og sniffet på en plass for litt over et år siden? Så godt som Henning spiller for øyeblikket vil det jo være en skam å skulle skyve han ut i kulden til fordel for en Martin som er på vei nedover i karrieren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Henning og Somen spiller så bra, og dersom vi beholder begge disse til neste sesong, kan jeg vanskelig tenke meg at MA vil skyve ut noen av dem. Ja, det er jo derfor Henning er landslagskaptein mens Martin ikke er i troppen engang. Eller hvordan var dette igjen? Det handler ikke bare om hvem som er på landslaget i skrivende stund. Hvor mange år har MA igjen på toppnivå? Hvor mange år har Henning igjen på toppnivå? Forsåvidt riktig. En annen side av saken er at Martin har ca fire år igjen på toppnivå. Kommer han til våren blir de årene nesten helt sikkert i Stabæk, fordi alderen gjør han uaktuell for utlandet. Henning og/eller Somen forsvinner ut etter et år eller to på det nivået Martin er. Samme greia som vi ser med Nannskog. Hadde han vært like gammel som Henning hadde ikke han spilt i Stabæk nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Må dere rulle inn, da! Selvfølgelig er Martin god nok for Stabæk. Og at han er for defensiv for Janne, hva er det for vås? Martin er den beste sentrale midtbanespillern i Norge. Henning har potensiale til å komme dit, men er ikke der ennå. Og at han er bedre enn Tommy som evt. 3. valg er vel hevet over enhver tvil? Med Martin har vi evt fem midtbansepillere som holder klasse for en serievinner: Alan, Somen, Henning, Keller og Martin. Kanskje Erik til neste år. Tommy er der han bør være i en sånn tropp; 4. valg sentralt. Har dere som tror han blir for mye sjef noe som helst peiling på hvordan sånt fungerer? Mjelde er en usedvanlig svak trener og brukte Martin til å støtte seg på i starten, og så fant vel omgivelsene i Brann etterhvert ut hvem de burde høre på. Det er da ingen ting som tilsier at han skal "sjefe" på samme måte i Stabæk? Han passer ikke sammen med Nannskog? Nanne har akkurat det vi supportere liker. Han er et vinnervesen av dimensjoner, som alltid gir alt for at laget skal vinne, og som pisker resten av laget videre. Jeg fatter ikke hvordan noen kan synes at vi bare bør ha en spiller som han? Men dere vil kanskje kicke ut IA også? Også blir han for mye sjef i forhold til Janne? Noen som var på Korsvoll "stadion"? Hva skjedde i pausen før ekstraomgangene? Janne tok en kort pep talk. Også skulle man kanskje tro at kaptein MMS skulle sagt noen ord? Neida, da var det Nanne som sto og sprutet av sinne for å få igang folk. Klarer Janne én sånn person, så klarer han to også. Martin har vist seg som en av de mest profesjonelle spillerne i Norge. Han var lenge et offensivt talen, så tok han en del grep på egen hånd for å bli bedre. Før han slo gjennom sentralt kjørte han egentrening opp Kirkerud utenom fellestreningene. Da Stabæk sleit mot nedrykk ofra han helsen for å kjempe for klubben. Da nedrykket var klart og Stabæk ville cashe inn valgte han Brann istedetfor å følge saueflokken til Rosenborg. Og kommer han tilbake til oss er det fordi han har baller nok til å forlate en klubb som blir drevet som en "dagis" i Bergen, og velger Stabæk. Ikke fordi han tjener best hos oss, fordi vi har flest tilskuere eller størst sjanse til å vinne serien og kvalle inn for CL. Det er fordi han elsker klubben, og har tro på menneskene i klubben. Forstår ikke hva folk her har imot Martin. Men det er kanskje samme gjengen som synes at å spytte han i trynet etter 1-8 i Bergen var på sin plass. Martin; velkommen hjem! er MA på vei? du skriver slik......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Støttes fullt ut, AndersBlaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 Forstår ikke hva folk her har imot Martin. Men det er kanskje samme gjengen som synes at å spytte han i trynet etter 1-8 i Bergen var på sin plass. Martin; velkommen hjem! Det siste kunne du spart deg for. Å va fan mener du med samme gjeng? de som var på den turen eller? Kan bare si for meg selv at jeg ønsker Martin tilbaks i STB hvis han blør for drakta å e villig til å gi 100%. Eneste negativt om han e ju at han vart medlem i VIFklanen :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 Han passer ikke sammen med Nannskog? Nanne har akkurat det vi supportere liker. Han er et vinnervesen av dimensjoner, som alltid gir alt for at laget skal vinne, og som pisker resten av laget videre. Jeg fatter ikke hvordan noen kan synes at vi bare bør ha en spiller som han? Men dere vil kanskje kicke ut IA også? Forstår ikke hva folk her har imot Martin. Men det er kanskje samme gjengen som synes at å spytte han i trynet etter 1-8 i Bergen var på sin plass. Vinnervesen er et godt poeng, det er grunnen til at jeg alltid likte Martin når han var i Stabæk. Du kan se det frese ut av øynene hans, på samme måte som på Daniel. Mitt spørsmål går først og fremst på om han er god nok. Har han fortsatt det som skal til? Men hvis han går fra Brann som Bosmann, og det eneste vi må regne med er et sign-on fee så bør han uansett være aktuell. Hva enkelte har gjort og kalt egne spillere når de var Stabæksupportere får stå for deres egen regning. Idag er det i hvert fall allment akseptert at vi støtter laget, alltid uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 Nå gikk vel TV2-sporten relativt langt i å antyde at Høiland er aktuell. Det gjorde vel strengt tatt Jönsson også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 når man som kaptein forlater laget ved første og beste utvei etter nedrykk får man ikke mange stjerner i min bok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 når man som kaptein forlater laget ved første og beste utvei etter nedrykk får man ikke mange stjerner i min bok... Første og beste utvei? Fikk du med deg hva som skjedde den gang? Martin hadde flust med tilbud. Han tok seg tid til å tenke over hva han skulle. Og ikke minst; han lot Stabæk forhandle med aktuelle klubber uten å gå ut og sutre eller kreve seg vekk. Bare det siste tynte nok ut enda noen millioner fra Brann. Da vi lå sist i Tippeligaen i 2004, skrev han under en ny kontrakt (var det ikke i pausen mot nettopp Brann?) som gjorde at han ikke ville gå som Bosman etter sesongen. Som landslagskaptein har han et ansvar overfor seg selv også, og jeg personlig tror at slik situasjonen ble hadde Stabæk usannsynlig mye mer behov for 12 millioner enn Martin Andresen i Adecco. Se det motsatt vei! Ville vi som adeccoklubb tatt opp lån og betalt 12 mill for han? Tror ikke det! For alt vi vet kan Martin ha ønsket å bli på Nadderud, nettopp for å oppnå den legendestatusen det ville gitt. Men så ga klubbledelsen noen hint om at det beste for Stabæk var å selge. Kanskje dro han til Brann delvis for å hjelpe Stabæk? Jeg vet ikke, men det vet ikke du heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 Henning har potensiale til å komme dit, men er ikke der ennå. Og at han er bedre enn Tommy som evt. 3. valg er vel hevet over enhver tvil? Med Martin har vi evt fem midtbansepillere som holder klasse for en serievinner: Alan, Somen, Henning, Keller og Martin. Kanskje Erik til neste år. Tommy er der han bør være i en sånn tropp; 4. valg sentralt. Med det Tommy leverte forrige sesong, bør også han inkluderes i ovennevnte gruppe. Spesielt når du tar med Keller i denne gruppen. At Tommy for øyeblikket ikke spiller skyldes at vi har et luksusproblem på midten. Fjorårets assist-konge Tommy, ble faktisk før sesongen av de fleste ansett som et av våre sterkeste kort. At han ikke spiller blir slik sett ved første øyekast absurd, men selvsagt forståelig slik Henning og Somen nå fremstår. Jeg kan likevel ikke se grunnlaget for å plassere Tommy utenfor gruppen du omtaler som serievinnerklasse. Slik Henning og Somen nå fungerer er de naturlig nok førstevalg, men en Tommy på sitt beste ville ikke gjort oss nevneverdig dårligere som alternativ til for eksempel Henning. Tommys pasningfot har vært gull verdt for oss. Jeg kan ikke nødvendigvis se at Martin automatisk burde vært et åpenbart valg foran Tommy. Martin er og blir en humørspiller. Hvor godt han spiller kan variere voldsomt fra kamp til kamp. Men Martin på sitt beste er det likevel få som kan matche. Slik jeg ser det har vi evt. seks (eller sju med Huseklepp) klassespillere på midtbanen dersom Martin skulle havne i Stabæk igjen. Dette bringer oss i den behagelige situasjon at vi kan tillatte oss å diskutere hvorvidt vi egentlig har behov for Martin. Det vi for øvrig trenger nå er en spiss som kan være et godt alternativ til Daniel og Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 når man som kaptein forlater laget ved første og beste utvei etter nedrykk får man ikke mange stjerner i min bok... I diskusjonen om Martin syns jeg AndersBlaa har mange gode synspunkt. Og det du uttrykker her, MSP, gir inntrykk av at du ikke husker hva som skjedde i 2004. Det er greit at man ikke stempler folk på grunnlag av det man tror man husker. Ja, Martin tenkte på seg selv da han forlot Stabæk i 2004. Han visste at ble han i Stabæk ville han neppe forbli landslagskaptein. Men han var klar til å ofre det, men i samtaler med ledelsen ble han enig om at det var best å fylle klubbkassen. En av de morsomme detaljene med salget av Martin var at Stabæk skulle få en viss bonus om Brann nådde sluttspillet (kvartfinalen) i Royal League i 2004/05. Det gjorde Brann, og Stabæk fikk bonus. Uten at en skadet Martin spilte en eneste kamp i den turneringa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1222762.ece hmmm.... ett fett for meg om han kommer. overlever med han og uten han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 15. Juli 2007 Del Skrevet 15. Juli 2007 Snakka med en hardcore Enga fan mens vi så på copa america finalen. Han hadde hørt av sine kilder i klubben at de jobba hardt med å sikre seg martin andresen nå i sommer eller etter sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 Mener det ikke er lurt å hente Martin nå. Alle så hva som skjedde med Brann i høstsesongen i fjor, etter at de hentet Bakke og Gashi. De mistet helt den rytmen de hadde i angrepsspillet sitt på vårsesongen. Tror det skaper mye usikkerhet i laget hvis man henter profilerte spillere som går rett inn på laget i sommervinduet. Den stratgien vi har ført med å hente kommende stjerner i sommervinduet har fungert utmerket til nå (eks: Alan, Somen). Vi bør satse videre med de vi har, og eventuelt hente spillere som kan slå igjennom neste år (Huseklepp). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 16. Juli 2007 (endret) Martin er nok smertelig klar over situasjonen i Stabæk, både hva miljø og konkurransen i laget angår. Ingebrikt har jo mang en gang proklamert deres vennskap, og det har jo unektelig virket som Martin aldri hadde tenkt å være i Brann lenger enn 3 år. Om de to prater sammen jevnlig, så vet også Martin at Daniel er sjef i garderoben, Janne sjef over gutta, og at Henning og Somen er vanskelig å danke ut. Samtidig har han sikkert og fått med seg at Somen om ikke altfor lenge er klar for større ligaer, og at Stabæk da trenger sin gamle helt tilbake. Jeg tror ærlig talt at Martin kan tenke seg å avslutte karrieren på Fornebu, i klubben som ligger hans hjerte nærmest. At mange kan synes det kan være ødeleggende overfor feks Henning, at Martin kommer tilbake, er jo gjerne noe som dukker opp for topplag eller lag med stor bredde i troppen. Hadde jeg vært Rbk-fan, så hadde jeg revet av meg håret for hvert eneste minutt Per Ciljan ikke hadde vært på banen. Jeg må si jeg foretrekker Henning og Somen fremfor noe annet, og i mine øyne kan Henning bli vår nye Martin. Men samtidig er det umulig å si nei til en gratis Martin Andresen. Det vil si etter sesongslutt. Endret 16. Juli 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 16. Juli 2007 Del Skrevet 16. Juli 2007 Ingen norsk klubb ved sine fulle fem sier nei til MA som bosmanspiller. Kan ikke skjønne annet enn at han vil tilføre oss mye (og svekke Brann enda mer + at noen andre ikke får ham). Tror vi må se i øynene at Somen ikke blir hos oss ut karrieren, og da er det vel greit å få inn MA? Får vi ham etter sesongen er det helt topp. Tror også det er bra om han evt får en forsesong med laget for å tilpasse seg (og vise at han faktisk klarer å drikke cola på hodet:-)). Dersom vi får beholde stallen vi har nå, vil jeg likevel heller ha Huseklepp over nå i sommer og evt Høiland e.l. for å gi mer bredde og fleksibilitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå