Gå til innhold

Anbefalte innlegg

TV 2 kommer til å kjøre en sak på at vi er interessert i MA i sportsnyhetene på TV2 etter nyhetene. Så gjenstår det å se hvor korrekt dette er.....

Endret av Stormare
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, Daniel vil gjerne ha han til klubben. Bohinen og Janne litt mer kryptiske i sine svar. Bar litt preg av at TV2 ville skape en sak synes jeg.

Men det viser iallefall at det er flere enn folk her på forumet som tenker tanken om at Martin kommer hjem .. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en oppfølger på saken om at Martin er ferdig i Bergen etter denne sesongen. Daniel var temmelig klar på at han ønsket Martin velkommen. Janne var litt mer kryptisk på at det er flere i klubben som ønsker Martin velkommen. Bohinen fulgte opp med å si at Stabæk har en veldig klar filosofi på hvilke spillertyper vi ønsker, uten at han utdypte om Martin er en sånn type.

Men ingen ville si at det har vært kontakt ennå. Like lite å bli klok på som før, med andre ord...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MA er en god spiller (til tider) lite tvil om det..

Men jeg er redd for at han tar for stor plass og kan ødelegge mye av den gode feelingen man har i spillergruppa..

På den andre siden er det gull å ta en god spiller fra brann.. Kunne vært veldig spennende med en MA bak Somen.. Men det spørs hvor lenge vi beholder Somen. Frykter at han kan ryke etter sesongen.

Uansett hvis MA vil tilbake.. Rent gull.. da spiller han dårlig resten av sesongen og hjelper oss i å sikre en god plassering og e-cup neste år.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Jeg tror Martin ville vært gull for stabæk. Alan og/eller Somen stikker vell til utlandet om ikke lenge og da er marting god å ha, i tillegg tror jeg han kan være en god figur å ha i laget for de unge spillerne.. Martin er Norges beste sentrale midtbane spiller når han er i form og det er han i stabæk. Og bare stabæk:D Sier bare ja takk! kanskje Somen og henning legger inn ett ekstra gir fordi de ikke føler seg så sikkre på plassen?hvem vet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må virkelig le dersom den store gullsesongen til Brann ender med at vi

- Snapper seriegullet fra de

- Snapper kanskje det største talentet deres

- Snapper kanskje den beste (i alle fall den mest profilerte) spilleren deres

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må virkelig le dersom den store gullsesongen til Brann ender med at vi

- Snapper seriegullet fra de

- Snapper kanskje det største talentet deres

- Snapper kanskje den beste (i alle fall den mest profilerte) spilleren deres

hehe... ligge på gulvet mens man vrikker og oser av selvtilfredshet. Det hadde vært så morsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom Thiago Martins er over 30.. kunne jeg absolutt tenkt meg han, har sett noen B/G kamper på tv... hvor han har spilt meget bra, itillegg han bøtter inn mål i adeccoen.. Han er også en litt annen type enn de vi har på topp nå. Ser at mange klubber er ute ettern (tromsø er den eneste som har gått offentlig med det) og håper at vi er en av dem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ingen ville si at det har vært kontakt ennå. Like lite å bli klok på som før, med andre ord...
Ifølge Stabæk-ledelsen har klubben ennå ikke vært i dialog med Andresen, som forlot Stabæk til fordel for Brann etter nedrykket i 2004. Andresen er for øvrig Bosman-spiller etter sesongen.

- Vi har ikke tatt stilling til hvor vidt vi skal ta kontakt med ham eller ikke. Vi har heller ikke hørt fra ham, sier sportsdirektør Lars Bohinen

Stikken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet (?) vårt er vel at førsteelleveren er så god at vi neppe har råd til klare forsterkninger, og at vi dermed må prøve å hente gode spillere som i utgangspunktet vil være back up. Alternativt må vi hente talenter som trenger tid til å slå til (og som vi ikke har tid til å matche i høst). Når det er sagt, ser jeg gjerne Huseklepp, Høiland og MA (i priortert rekkefølge) i Blaatt så fort som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en god gammeldags agurk! I hvertfall uten en kommentar fra MA

Enig. Janne og Lars ville vel svart det samme og spørsmålet hadde dreid som om Drogba

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en god gammeldags agurk! I hvertfall uten en kommentar fra MA

Enig. Janne og Lars ville vel svart det samme og spørsmålet hadde dreid som om Drogba

Det er selvfølgelig korrekt.  Hele greia dreier seg om en dekning av Brann og påståtte problemer i laget.  Men det skjedde en ting av betydning i TV2-innslaget, iallefall for en del aktive Forum-brukere; Daniel gikk ut med en sterk melding til Martin.  "Sjefen" har sagt han gjerne vil jobbe sammen med "gamle-sjefen". Om han skulle finne på å returnere til gamleklubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt vil vel de fleste med blaatt hjerte ha MA hjem igjen.. :)

Håper dog vi får inn et alternativ på topp i sommer... mange snakker om huseklepp, marting og høiland... Og det er forsåvidt fine forsterkninger... men jeg kunne tenke meg en spiller ala Thiago Martins... Dog ser det nesten ut som om han går til Tromsø (iallefall ifølge iTromsøavisen)... Meget bra deal av Tromsø isåfall som kvitter seg med en avdanka spiss(årst) med en som er inne i sin beste periode i karriæren..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom Thiago Martins er over 30.. kunne jeg absolutt tenkt meg han, har sett noen B/G kamper på tv... hvor han har spilt meget bra, itillegg han bøtter inn mål i adeccoen.. Han er også en litt annen type enn de vi har på topp nå. Ser at mange klubber er ute ettern (tromsø er den eneste som har gått offentlig med det) og håper at vi er en av dem...

nja, heller markegård da. han var god i går. dessuten begynner han å trekke på årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thiago martins er visstnok klar for til...

Eller?

- Dersom Glimt matcher tilbudet fra Tromsø, kan jeg like gjerne bli i Glimt. Jeg har ikke noe spesielt ønske om å spille for Tromsø. For meg er dette business, og det handler om å sikre min fremtid på slutten av min karriere, forklarer Martins.

Ærlig type. Men det er vel neppe dette som kalles å ha hjertet utenpå drakta....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HØRER DU LARS ??????

Martin Andresen er helt unødvendig for Stabæk. Har altfor stort ego, har aldri vært en stor lagspiller, varierer altfor mye i prestasjonene, har sviktet klubbene sine før, kommer til å kræsje med andre sterke spillere (Nannskog f.eks.) fordi han vil være eneste Konge På Haugen, på tampen av karrieren, stakk da de Blaa rykket ned,,,,, og lista kunne vært gjort enda mer utfyllende.

Dessuten: Vi har egenutviklet talent (Henning) med mye av de samme kvalitetene og som har mye større hjerte for klubben og et mye større og mer varig potensiale.

Flere sier nei

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten si meg totalt uenig med palau her, forøvrig har alle begrunnelsene hans blitt torpedert lenger oppe i denne tråden.

Det kommer vel an på øyet som ser. Har sagt det før og sier det igjen, - ære være den jobben han har gjort for oss, - men er skeptisk til en retur og til dels enig palau

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt uenig, palau!

Hvis det er tilfelle at Martin er interessert i å komme tilbake til oss, er vi tjukke i huet hvis vi takker nei. Vi må ikke overvurdere den stallen vi har, selvom de har prestert veldig godt til nå i år. Husker godt den smellen vi hadde i 2004, hvor vi overvurderte stallen som tok bronseplassen i 2003 - vi rykket ned! Det skal ikke skje igjen! Uten sammenligning forøvrig...

Samtidig er det godt mulig at Somen blir solgt etter sesongen. Man får ikke tak i noen bedre erstatter enn Martin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HØRER DU LARS ??????

Martin Andresen er helt unødvendig for Stabæk. Har altfor stort ego, har aldri vært en stor lagspiller, varierer altfor mye i prestasjonene, har sviktet klubbene sine før, kommer til å kræsje med andre sterke spillere (Nannskog f.eks.) fordi han vil være eneste Konge På Haugen, på tampen av karrieren, stakk da de Blaa rykket ned,,,,, og lista kunne vært gjort enda mer utfyllende.

Dessuten: Vi har egenutviklet talent (Henning) med mye av de samme kvalitetene og som har mye større hjerte for klubben og et mye større og mer varig potensiale.

Flere sier nei

Ta noe beroligende nå, så slipper du kanskje å skrike sånn.

Som det sier lengre ned, det meste av dette har vi jo torpedert dette tidligere.

For stort ego og kræsjer med Daniel? Hvorfor sier da Daniel at han vil ha Martin til klubben. Han kunne diplomatisk snodd seg unna med at "han er en veldig god spiller, men jeg kjenner han ikke og vet ikke hvordan han vil passe i troppen" eller noe tilsvarende. Men jeg regner med at du kjenner Daniel og Daniels preferanser bedre enn han selv?

Aldri vært lagspiller? Hva faen? Har du sett han spille? Lurer på hva du legger i lagspiller. Er det den norske drømmen om spillere som er akkurat like gode som alle andre som er de gode lagspillerne?

Sviktet klubbene sine før? Om det er nedrykket du sikter til gidder jeg ikke diskutere det. Visste du forresten at Mike gikk fra Skeid etter nedrykket deres i 97? Hva er en kar som Huseklepp som går gratis fra hjembyens lag som tok han fra 2. div til Eliteserien, og attpåtil til en gullkonkurrent i dine øyne?

Henning har mye av de samme kvalitetene? Joda, de er begge best sentralt i 4-4-2. Men hvor var de andre soleklare likhetene? Synes du Martin ligner mest på Henning, Tommy eller Somen? Bare for å sjekke om du forstår noe om fotballspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...