AndersBD 997 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Må si jeg sitter igjen med inntrykket at vi satset alt på Huseklepp og Høiland, og hvis/når ikke det gikk i boks så er vi helt 'stuck'. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Hadde ikke forventet noen nye spillere denne sommeren, så er egentlig ikke så veldig skuffet. Men så hadde jeg ikke regnet med at vi skulle kjempe om gullet heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Må si jeg sitter igjen med inntrykket at vi satset alt på Huseklepp og Høiland, og hvis/når ikke det gikk i boks så er vi helt 'stuck'. Hepp, Sånn opplever jeg det også. Hvilket får meg til å spørre, når på året leter man etter spillere? Jobber man kun med en plan A? Kontrakten med nye spillere og klubbene deres bør egentlig være ferdigbehandlet før overgangsvinduet åpner, slik at man kan hente inn spillerne så raskt som mulig når vinduet åpner. For meg virker det som om klubbene virrer rundt året gjennom, og så setter igang spillerjakta mens vinduet er åpent. Dette er ikke noe som er unikt for Stabæk i såfall. Videre er det ofte slik at de beste overgangene er de man ikke hører om på forhånd. Overganger man hører mye om blir det sjeldent noe av... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Må si jeg sitter igjen med inntrykket at vi satset alt på Huseklepp og Høiland, og hvis/når ikke det gikk i boks så er vi helt 'stuck'. Hepp, Sånn opplever jeg det også. Hvilket får meg til å spørre, når på året leter man etter spillere? Jobber man kun med en plan A? Kontrakten med nye spillere og klubbene deres bør egentlig være ferdigbehandlet før overgangsvinduet åpner, slik at man kan hente inn spillerne så raskt som mulig når vinduet åpner. For meg virker det som om klubbene virrer rundt året gjennom, og så setter igang spillerjakta mens vinduet er åpent. Dette er ikke noe som er unikt for Stabæk i såfall. Videre er det ofte slik at de beste overgangene er de man ikke hører om på forhånd. Overganger man hører mye om blir det sjeldent noe av... @ringo Jeg tror det kommer noe på BDTV snart med blant annet en intervju med Lars. Var innom treningen i dag og da var Markus og Holter igang med intervjuer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 En spiss og kant burde prioriteres først! Hver gang Nanne eller Veigar bli liggende nede lenger enn 3 sekunder blir jeg sykt redd for at en av dem er blitt skadet, og samtidig vite at vi ikke har noe ordentlig reserve på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Må si jeg sitter igjen med inntrykket at vi satset alt på Huseklepp og Høiland, og hvis/når ikke det gikk i boks så er vi helt 'stuck'. Hepp, Sånn opplever jeg det også. Hvilket får meg til å spørre, når på året leter man etter spillere? Jobber man kun med en plan A? Kontrakten med nye spillere og klubbene deres bør egentlig være ferdigbehandlet før overgangsvinduet åpner, slik at man kan hente inn spillerne så raskt som mulig når vinduet åpner. For meg virker det som om klubbene virrer rundt året gjennom, og så setter igang spillerjakta mens vinduet er åpent. Dette er ikke noe som er unikt for Stabæk i såfall. Videre er det ofte slik at de beste overgangene er de man ikke hører om på forhånd. Overganger man hører mye om blir det sjeldent noe av... @ringo Jeg tror det kommer noe på BDTV snart med blant annet en intervju med Lars. Var innom treningen i dag og da var Markus og Holter igang med intervjuer.. Ble ikke noe klokere av den praten med Bohinen men.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 Ble ikke noe klokere av den praten med Bohinen men.. Han sa at de jobber med "noen" da, så det kan jo bety at det er flere enn bare Huseklepp og evt Høiland... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 2. August 2007 Del Skrevet 2. August 2007 For min del er det helt greit at klubben jobber grundig med eventuelle forsterkninger, og unngår dyre bomkjøp àla Rune Lange (ja, jeg husker PFO...). Stallen er tynn, vi er sårbare ved skader på nøkkelspillere, men jeg synes Stabæk generelt sett har vært flinke til å hente spillere som passer inn både på og utenfor banen. Å hive seg over første beste kun for ikke å føle de andre lagene passerer deg i overgangsirkuset, blir i mine øyne feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 vore coolt om stabaeksupporters kunde starta nån typ av investment bolag som kunde investera i spelare. och sälja andelar/aktier i bolaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 vore coolt om stabaeksupporters kunde starta nån typ av investment bolag som kunde investera i spelare. och sälja andelar/aktier i bolaget F.eks noe sånt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 vore coolt om stabaeksupporters kunde starta nån typ av investment bolag som kunde investera i spelare. och sälja andelar/aktier i bolaget F.eks noe sånt? ja varför inte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. August 2007 Del Skrevet 3. August 2007 vore coolt om stabaeksupporters kunde starta nån typ av investment bolag som kunde investera i spelare. och sälja andelar/aktier i bolaget F.eks noe sånt? ja varför inte Jeg eier fortsatt den ene øreflippen til Veigar. Lurer på hvor mye den er verdt nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 4. August 2007 Del Skrevet 4. August 2007 kan vi håpe på en ny spiss til uka, helst på mandag? Veeeeldig skeptisk til Markegård på topp, hva med Tommy på midten og Somen som spiss..? eller kanskje Alan i veigar rollen med Henning på venstre og Somen og Tommy sentralt? Synes dette er løsninger som bør gå før Markegård. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 4. August 2007 Del Skrevet 4. August 2007 kan vi håpe på en ny spiss til uka, helst på mandag? Veeeeldig skeptisk til Markegård på topp, hva med Tommy på midten og Somen som spiss..? eller kanskje Alan i veigar rollen med Henning på venstre og Somen og Tommy sentralt? Synes dette er løsninger som bør gå før Markegård. Det vil være farlig å omrokkere for mye på laget. Somen og Henning har vært en suksess sammen på midten og bør ikke brytes opp. Tommy og Henning blir for like og vi mister mye kreativitet. Somen og Tommy kunne fungert greit, men Henning og somen er nok et bedre alternativ. Da hadde jeg heller gått for Steners på venstrekanten og Alan i Veigar-rollen. Men i så fall bør Alan ha vært prøvd før i denne rollen, om ikke annet på trening. Bruk av Markegård vil nok føre til at Nannskog kommer lite til sin rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 kan vi håpe på en ny spiss til uka, helst på mandag? Veeeeldig skeptisk til Markegård på topp, hva med Tommy på midten og Somen som spiss..? eller kanskje Alan i veigar rollen med Henning på venstre og Somen og Tommy sentralt? Synes dette er løsninger som bør gå før Markegård. Hepp, Ikke utelukk det... Men uansett så spiller nok Somen spiss mot Start. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 kan vi håpe på en ny spiss til uka, helst på mandag? Veeeeldig skeptisk til Markegård på topp, hva med Tommy på midten og Somen som spiss..? eller kanskje Alan i veigar rollen med Henning på venstre og Somen og Tommy sentralt? Synes dette er løsninger som bør gå før Markegård. är det bara ja som tycker att veigar hamnar alldeles för mycke i mittfältet. tycker trots det att han gör mycke bra saker. men skulle vilja se att när han tar emot o lägger tillbaks så måste nån mer än hauger kunna komma till riktiga skott från 5-10 meter utanför straffområdet. vill även se lite mer av alan ute på kanten, som han dominderade totalt innan sommaruppehållet. den bredden va totalt borta igår =( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Spiss står vel helt sikker på ønskelisten, men det er vel kanskje vansklig å finne en som kommer innenfor de økonomiske rammene, og finner seg i og ikke være førstevalg når pallskog er friske og uten karantene. Men på en annen side er vel nanne 33 år, og har toppen 2-3 år igjen på topp. Har hørt lovord om Bogdan Sikora fra Asker, noen som har sett han på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Julle 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 En robust hodesterk spiss og en mer rendyrket ving med presis innleggsfot bør være førsteprioritet. I neste fall bør man se hva sm er ledig på markedet av solide etablerte spillere, som kan være med å konkurrere om en plass på laget øyeblikelig. En spiller som Jon Inge Høiland f.eks. faller innunder denne kategorien og hadde gjort krav på en plass i elleveren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
442 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Magnussen på Hødd har stooort potensiale til å bli en stor spiller i TL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Hva med Tegstrøm? har blitt tredje valg i SF nå, men når han er i form er han klasse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Julle 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Ønsket meg han før sesongen, men har vist seg veldig varierende. Allikevel kan vi ikke forvente hvem som helst til å sitte på benken bak Nannskog og Gunnarsson. Tegstrøm vil i så måte være en god signering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Magnussen på Hødd har stooort potensiale til å bli en stor spiller i TL! Så han mot Asker igår, og da ble han fullstendig avkledd av midtstopperene til Asker. Da har jeg mer tro på Jan Tømmernes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Høyreback Guntveit starter istedenfor Huseklepp på kanten. Tipper Huseklepp kommer etter sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Høyreback Guntveit starter istedenfor Huseklepp på kanten. Tipper Huseklepp kommer etter sesongen Hadde vært på sin plass om han hadde benyttet Oslo-turen til å skrive kontrakt med oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stolt 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Helt enig . Tror også Huseklepp kommer. Han får jo ikke tillit i Brann. Måtte Vif knuse Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Helt enig . Tror også Huseklepp kommer. Han får jo ikke tillit i Brann. Måtte Vif knuse Brann Amen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Dersom, hvis, atte, om Huseklepp kommer, er det vel og bra, men i mangel på solide hodespillere, ønsker jeg meg en som vinner en god del hodedueller, også mot sterke stoppere. Dersom vi er avhengig av at Veigar og Nanne skal score på hodet, er det blir lett match for de fleste midtstopperpar. De er riktignok smarte og løper godt, men mot etablert forsvar, er det forholdsvis enkelt å gå i kroppen på de. Av gode hodespillere har vi IAO og Espen, men ingen av de har vist seg som spesielt målfarlige. @ringo: Du har kommet med flere antydninger om at mr X kanskje starter mot Start. Noe på gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Helt enig . Tror også Huseklepp kommer. Han får jo ikke tillit i Brann. Måtte Vif knuse Brann Du har herved ansvaret for å komme med slike kommentarer ut sesongen. Sjelden (om noen gang) har jeg vært så fornøyd etter en Enga seier .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 For ikke å snakke om en Sandefjordseier Tør vi håpe på Uavgjort mellom Brann og Rbk og Stabæk på topp om to runder? Denne runden hadde vært perfekt om vi bare hadde banka RBK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 5. August 2007 Del Skrevet 5. August 2007 Kan jo også nevne Odd's Gulsvik her, som tydligvis har blitt et fjerdevalg i Odd etter at han Nigerianeren kom. Sutret voldsomt etter han ikke engang var i troppen til forrige kamp, da han hadde fått signaler om at han skulle starte. Kan vise seg å være en herlig joker, og en verdig arvtaker til Nanne den dagen hadde legger skoene på hylla. Ellers er jeg veldig enig at Tegstrøm er et veldig godt alternativ. Hadde han prestert like godt som i fjord ville han ikke ha kommet til oss uansett. Tror han, med sin eminente teknikk kan passe bra inn i Stabæk. Er vel heller ikke (?) så aller verst på hodet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå