Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dersom, hvis, atte, om Huseklepp kommer, er det vel og bra, men i mangel på solide hodespillere, ønsker jeg meg en som vinner en god del hodedueller, også mot sterke stoppere. Dersom vi er avhengig av at Veigar og Nanne skal score på hodet, er det blir lett match for de fleste midtstopperpar. De er riktignok smarte og løper godt, men mot etablert forsvar, er det forholdsvis enkelt å gå i kroppen på de. Av gode hodespillere har vi IAO og Espen, men ingen av de har vist seg som spesielt målfarlige.

@ringo: Du har kommet med flere antydninger om at mr X kanskje starter mot Start. Noe på gang?

Hepp,

Det er nok mest ønsketenkning fra min side... dessverre... Men overgangsvinduet er jo åpent så mulighetene er tilstede... :)

N

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RBK vil ha Austnes og Brann vil ha Karadas. To spiller-typer jeg gjerne skulle ha sett i Stabæk, og som tydeligvis er ledig på markedet. Problemet er bare at markedet de er ledig på sannsyngligvis ligger noen økonomiske divisjoner over det vi kan tilby til selgende klubber. Tror spillerene hadde fått mer spilletid i Stabæk (i hvertfall Austnes), men å få en av disse blir nok bare med drømmen, med mindre Stabæk får en rik onkel eller tre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RBK vil ha Austnes og Brann vil ha Karadas. To spiller-typer jeg gjerne skulle ha sett i Stabæk, og som tydeligvis er ledig på markedet. Problemet er bare at markedet de er ledig på sannsyngligvis ligger noen økonomiske divisjoner over det vi kan tilby til selgende klubber. Tror spillerene hadde fått mer spilletid i Stabæk (i hvertfall Austnes), men å få en av disse blir nok bare med drømmen, med mindre Stabæk får en rik onkel eller tre...

Hepp,

Det spørs da, Austnes hadde vel primært konkurrert med Alan om en plass på venstresiden... Uansett så har ikke vi nok penger til å løse en spiller fra kontrakten med AaFK, dessverre... Nei, vi må nok avgrense søket til Bosmennspillere eller spillere hvis kontrakt går ut i høst (Huseklepp og Høiland).

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også nevne Odd's Gulsvik her, som tydligvis har blitt et fjerdevalg i Odd etter at han Nigerianeren kom. Sutret voldsomt etter han ikke engang var i troppen til forrige kamp, da han hadde fått signaler om at han skulle starte.

Kan vise seg å være en herlig joker, og en verdig arvtaker til Nanne den dagen hadde legger skoene på hylla.

Ellers er jeg veldig enig at Tegstrøm er et veldig godt alternativ. Hadde han prestert like godt som i fjord ville han ikke ha kommet til oss uansett. Tror han, med sin eminente teknikk kan passe bra inn i Stabæk. Er vel heller ikke (?) så aller verst på hodet.

Gulsvik, ja takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om Start sliter har de mange gode spillere. Kanskje det er mulig å hente noe billig derfra om de rykker ned? Hadde vært konge å snappe en spiller som Ygor etter sesongen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om Start sliter har de mange gode spillere. Kanskje det er mulig å hente noe billig derfra om de rykker ned? Hadde vært konge å snappe en spiller som Ygor etter sesongen...

Hepp,

For ikke å snakke om Strømstad...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Er redd Strømstad og Hæstad er litt utenfor hva vi har mulighet til å kjøpe. Derimot mener jeg resten skal være fullt mulig! Men enig i at Strømstad ville vært fantastisk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Er redd Strømstad og Hæstad er litt utenfor hva vi har mulighet til å kjøpe. Derimot mener jeg resten skal være fullt mulig! Men enig i at Strømstad ville vært fantastisk...

Vanskelig å vite. Hvor lenge har de igjen av kontrakten? Jeg ville nok også helst hatt Strømstad fremfor Hæstad....var ikke Strømstad i Bærum for ikke så alt for lenge siden???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Vanskelig å vite. Hvor lenge har de igjen av kontrakten? Jeg ville nok også helst hatt Strømstad fremfor Hæstad....var ikke Strømstad i Bærum for ikke så alt for lenge siden???

Hepp,

Doffen er søppel...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømstad er jo genial på sitt beste, men han er vel out of reach for oss? Er vel mer FCK potensiale på han gutten der, og Soler virker jo å være god bus med Flemming Østegaard. Ja, han var i Bærum på lån en eller en halv sesong, da han gærne islandske treneren de hadde der nede da, ikke likte gutten noe videre.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge P4 er MA ønskert som spiller og spillende trener i Engen fra neste år, mao samme rolle som i Brann. Om han kommer til Stabæk, kun som spiller, kan det hende han kommer opp på sitt tidligere toppnivå som spiller

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge P4 er MA ønskert som spiller og spillende trener fra neste år, mao samme rolle som i Brann. Om han kommer til Stabæk, kun som spiller, kan det hende han kommer opp på sitt tidligere toppnivå

er det dette du tenker på?

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1275800.ece

Har ikke MA uttalt tidligere at han hater Enga? Eller husker jeg helt feil?

Og har Enga tid til å vente så lenge med å ansette en ny trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge P4 er MA ønskert som spiller og spillende trener fra neste år, mao samme rolle som i Brann. Om han kommer til Stabæk, kun som spiller, kan det hende han kommer opp på sitt tidligere toppnivå

Mener å ha lest at han i sine yngre dager var medlem av klanen, men kan være at jeg husker helt feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest at han i sine yngre dager var medlem av klanen, men kan være at jeg husker helt feil.

Om han var medlem av klanen vet jeg ikke, men han var i alle fall VIF-supporter på sine yngre dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om han var medlem av klanen vet jeg ikke, men han var i alle fall VIF-supporter på sine yngre dager.

Da var det nok LSK han hatet. <_< Men hvem gjør ikke det....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin har gått ganske langt i å beundre klanen og har vel sagt noe sånt som at han en gang kunne tenke seg å spille for engen...Frykter faktisk atr han ender der når han returnerer til østlandet fra nyttår...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin har gått ganske langt i å beundre klanen og har vel sagt noe sånt som at han en gang kunne tenke seg å spille for engen...Frykter faktisk atr han ender der når han returnerer til østlandet fra nyttår...

Han har vel beholdt Leiligheten i Ullevoll hageby også.... Skal se at han erstatter H. Berg.... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leser at lars iver strand vil bort fra tromsø.

han kan vel passe, er ikke han kant-spiller?

men han blir vel kansje litt dyr med 1,5 år igjen av kontrakten

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174428

Kan vi pls gjøre et fremstøt her!

En allsidig offensiv spiller, får nesten ikke noe bedre match på behovet vårt

http://fotball.itromso.no/eliteserien/article87256.ece

Edit: til kritikerne av forsterkninger; ja, han kan bli dyr, men vi må da gjøre et forsøk!

Endret av hebbe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har vel beholdt Leiligheten i Ullevoll hageby også.... Skal se at han erstatter H. Berg.... :lol:

Mitt tips:

Spillende trener for VIF fra neste sesong........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*plystre plystre*

Skjer det noe snart da mon tro? Har en litt kjiip følelse at vi ikke får noen forsterkninger i dette vinduet....

Hepp,

Det ser grimt ut...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei tror ikke det kommer nye spillere nå. At LB og Stabæk sier de jobber med noen spillere har vi jo hørt før også, tror de sier det bare for og roe ned supporterne. Jeg begynner og lure på om LB har så stor innflytelse i Stabæk enda. Har vel en følelse at TS fortsatt er sjefen og da vet vi at det ikke blir spiller før til neste sesong.

Jeg håper jeg tar feil her og at det kommer 1-2 nye spillere/forsterkninger i dette vinduet.

Alltid uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp ikke engang byttet inn mot RBK. Forståelig nok ettersom kampen gikk slik Brann ville det, men ser ikke ut til at Mjelde vil bruke han noe særlig mer enn han gjorde i vårsesongen.

Du har ikke noe mer gossip hdaniels?

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...