booi 1 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 Noen som vet hvilke 2 klubber som ble tilbudt Konè da han sleit litt i rbk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 vi var interessert i Kone lenge før Rosenborg kom på banen såvidt jeg husker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 Noen som vet hvilke 2 klubber som ble tilbudt Konè da han sleit litt i rbk? Hepp, Odd og Vålerenga... i bytte med enten Nilsson eller Wæhler, problemet var at RBK krevde et mellomlegg på ca 2 mill NOK. Vi var tett på Kone før han kom til RBK ja. Det var jo en periode der det ikke så ut som RBK skulle nappe på Kone og da forsøkte vi oss, men så ombestemte RBK seg... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Huseklepp forlenger med Brann (iBergen) men bare for 1 mnd, da kontrakten hans går ut før serieslutt Står også at han ligger an til å bli Stabækspiller... Vi får se... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Noen som vet hvilke 2 klubber som ble tilbudt Konè da han sleit litt i rbk? Hepp, Odd og Vålerenga... i bytte med enten Nilsson eller Wæhler, problemet var at RBK krevde et mellomlegg på ca 2 mill NOK. Vi var tett på Kone før han kom til RBK ja. Det var jo en periode der det ikke så ut som RBK skulle nappe på Kone og da forsøkte vi oss, men så ombestemte RBK seg... @ringo Okey, takk for svar! Regnet med at det var en byttehandel ja. Synd vi ikke lyktes da vi forsøkte oss. Hadde ikke hatt noe i mot å ha hatt Kone i stallen i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Austbø vrakes i Viking. Løp og kjøp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Austbø vrakes i Viking. Løp og kjøp. Er det vits i? Nå har vi jo nettopp hentet en 17 årig keeper som skal konkurrere med Jens om andrekeeperplassen. Og Jon har vi jo enda i noen år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Hepp, Her burde vi ha vært.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Hepp, Her burde vi ha vært.... @ringo ÆSJ! Fy faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Hva er det med Bohinen, og uttalelser om at Huseklepp kan ryke? Er det sånn at han nekter å prate med spilleren om hva som skjer etter sesongen, og derav ikke vet noen ting som helst? Eller er det bare tåke for å få Huseklepp til å sette press på Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Fy søren så lei jeg er av hele Huseklepp-"saken".. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Jøss!! "Nye spillere" nede på side 2! Kan ikke huske sist. Nok om det. Er det noen som kan berolige meg, og bekrefte at vi IKKE betalte mye for Olsen? Trenger nye spillere etter sesongslutt når vi skal ut i Europa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Jøss!! "Nye spillere" nede på side 2! Kan ikke huske sist. Nok om det. Er det noen som kan berolige meg, og bekrefte at vi IKKE betalte mye for Olsen? Trenger nye spillere etter sesongslutt når vi skal ut i Europa! Etter hva HA-sporten erfarer, innkasserer HamKam et sted mellom en halv og en million for å slippe Olsen to og en halv måned før kontrakten hans i HamKam var ferdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. August 2007 Del Skrevet 21. August 2007 Håper fortsatt på en signering eller to til jeg Jeg håper jeg tar feil da jeg sier at Olsen ikke er signering som sier forsterkning. Jeg mener vi bør hente en til to nye spillere før vinduet lukker da Olsen mest sannsynlig bar kommer til og spille b kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. August 2007 Del Skrevet 21. August 2007 Håper fortsatt på en signering eller to til jeg Jeg håper jeg tar feil da jeg sier at Olsen ikke er signering som sier forsterkning. Jeg mener vi bør hente en til to nye spillere før vinduet lukker da Olsen mest sannsynlig bar kommer til og spille b kamper. Olsen er ingen forsterkning av første 11'ern, men at han er en forsterkning av stallen er utenfor tvil i mine øyne. Ikke bare er han en bedre spiss enn både Poljac og Markegård, i tillegg er han en bakromsspiss som vi ikke hadde andre enn nannskog av fra før. Nå kan vi faktisk spille på tilnærmet samme måte som vanlig, selv om både veigar og daniel skulle bli skadet. Og selv vi skulle signere noen flere i dette vinduet tviler jeg veldig sterkt på at vi får noen som forsterker første 11'ern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Høiland skryter av Stabæk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154738 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 10 000 - sykt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 22. August 2007 (endret) Del Skrevet 22. August 2007 (endret) 10 000 - sykt Jepp, innlegget ditt var respons nr 9.999. Med dette blir jeg respontør nr 10.000. Tør vi håpe på en forsterkning til før høsten eller? Endret 22. August 2007 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Tør vi håpe på en forsterkning til før høsten eller? Tviler på at det blir noen som er gode nok til å gå inn i 11`ern i alle fall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 10 000 - sykt Følgende har klart å kaste bort mye tid med 100+ innlegg i tråden. Tenker det er mange frustrasjonsinnlegg blant disse; @ringo 562 AndersBD 447 Markus 363 Perfect 7 298 Albert 276 stabakpettersen 229 superblaa 215 Flexi Knut 196 $uperTerje 193 boie 187 elaang 167 Color Blue 161 Mortimer 158 stabækLars 151 gufa 151 msp 148 Freak Magnet 140 kuk 138 d*u*b 138 Blaatter 137 Randers 136 sigurdlk 136 Andreas 136 Håvard 129 Hr. Smith 127 atleten 123 chelsea 118 pauligirl 115 Thomas 114 jokke 114 ErikErik 113 pedro 106 Bjornh 106 overlord 104 hdaniels 100 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/article1297299.ece noe for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/article1297299.ece noe for oss? ja, hvorfor ikke? fikk et godt inntrykk av han i Lyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Og danket ut hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Og danket ut hvem? Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min. Ser at FFK har lagt inn bud på Tegstrøm (Nettavisen). Han er med andre ord til salgs? Han har vært nevnt tidligere, men er vel tvilsomt om han er aktuell nå som Espen Olsen har signert, med mindre noen av disse to har skjulte talenter som kantspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Og danket ut hvem? Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min. Du er litt usikker på hva en førsteellever er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Og danket ut hvem? Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min. Du er litt usikker på hva en førsteellever er? Hva heter det han snakker om? Sisteelleveren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren Og danket ut hvem? Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min. Du er litt usikker på hva en førsteellever er? Poenget mitt var vel at de plassene Azar er mest aktuell på er spiss og som midtstopper. Han hadde nok neppe danket ut Pallskog sånn helt uten videre, og på stopperplass er jeg usikker på hvilket nivå han holder nå. Ingen tvil om at han kan konkurrere med stopperene våre om han er helt restituert, men husk nå at han har hatt ME (kronisk utmattelsessyndrom) i vinter (eller det vil si, egentlig har han ikke det, for definisjonsmessig må slappheten ha vedvart over et år). Jeg skulle gjerne sett Azar i blått, men nå i høst er jeg usikker på om han hadde gått inn i første11en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Vi trenger vell først og fremst en kant. Høyre eller venstre spiller ikke så mye rolle, gjerne en som kan begge deler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Vi trenger vell først og fremst en kant. Høyre eller venstre spiller ikke så mye rolle, gjerne en som kan begge deler! enig i det, men tror det var sagt at EO kunne spille der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå