@ringo 22 148 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Vi trenger vell først og fremst en kant. Høyre eller venstre spiller ikke så mye rolle, gjerne en som kan begge deler! enig i det, men tror det var sagt at EO kunne spille der? Hepp, Bohinene sa det ja, men der tror jeg han bommer stygt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Opp med seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Julle 0 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Vi burde være med i kampen om Tegstrøm, til tross for signeringen av Espen Olsen. Det er en feil etter min mening å ikke vise interesse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Har ikke han akkurat signert 3 års kontrakt med Sandefjord, noe som gjør han fryktelig dyr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 imponerte ikke akkurat i dag... syns han var sugen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Hva med Birger Madsen i Sandefjord? Synes han var bra i går, og jeg tror vi trenger med hodestyrke for å demme opp for alle dødballmålene vi slipper inn. I tillegg er han rimelig rask. I dag er det vel bare Pontus bak der som har god nok hodestyrke. IAO er jo skadet hele tiden, og Mike blir ikke yngre. Har også sansen for backen Zanetti (?). Hvis Sandefjord rykker ned, må det vel uansett kunne gå an å få dem etter sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Hva med Birger Madsen i Sandefjord? Synes han var bra i går, og jeg tror vi trenger med hodestyrke for å demme opp for alle dødballmålene vi slipper inn. I tillegg er han rimelig rask. I dag er det vel bare Pontus bak der som har god nok hodestyrke. IAO er jo skadet hele tiden, og Mike blir ikke yngre. Har også sansen for backen Zanetti (?). Hvis Sandefjord rykker ned, må det vel uansett kunne gå an å få dem etter sesongen. Birger Madsen er meget god, men dyr. Zanetti har tøft navn, men fotballkvalitetene står ikke i stil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han. Sorry, jeg kjeder meg litt på jobb nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han. Ninja-Alan, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han. Sorry, jeg kjeder meg litt på jobb nå. Trodde det var Kaka som var en god venn av Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han. Sorry, jeg kjeder meg litt på jobb nå. Trodde det var Kaka som var en god venn av Alan. trodde Adriano jeg, han sliter med spilletid i inter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Adriano. Han er forøvrig femte valg i Inter, og sliter tribunen. Løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Adriano. Han er forøvrig femte valg i Inter, og sliter tribunen. Løp og kjøp! Dess bedre. Da er jo Adriano vant med hvordan drakten skal se ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Møtte forøvrig Alan da jeg var på en meget sjelden visit på sandvika storsenter idag! Han så da meget fornøyd ut der han spaserte med en liten blondine... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Her var det mange gode grunner for hvorfor man bør følge med i denne tråden. NOT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Møtte forøvrig Alan da jeg var på en meget sjelden visit på sandvika storsenter idag! Han så da meget fornøyd ut der han spaserte med en liten blondine... Dette passer vell bedre inn i "Alanzinho"-tråden... Men kanskje Alan har fått seg dame Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 huff, trodde jeg skrev i alan tråden :-) my bad hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jeg er kjempesikker på at vi får inn en spiller til før vinduet stenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Si hvorfor Anders!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Fordi Høiland skal presenteres på Nadderud i morgen? (Kilde TV2-sporten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Fordi Høiland skal presenteres på Nadderud i morgen? (Kilde TV2-sporten) Etter det jeg erfarer har Høiland blitt presentert for Stabæksystemet i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 jeg vil ha huseklepp også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Hvem skal han ta plassen til?. Kommer han nå eller etter sesongen? Endret 28. August 2007 av El Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Jippi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Hvem skal han ta plassen til?. Kommer han nå eller etter sesongen? I og med at han er høyreback primært så blir det vel i hovedsak MMS han konkurrerer med. Men vi kan jo også tenke oss at man skyver MMS inn sentralt der han gjorde det så bra i vårsesongen, og heller tar ut Mike? Syns på ingen måte Mike forsvarer en plass på laget med den siste tids prestasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Fordi Høiland skal presenteres på Nadderud i morgen? (Kilde TV2-sporten) Etter det jeg erfarer har Høiland blitt presentert for Stabæksystemet i dag. JIPPI! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Han har byttet på mellom høyre midt/høyre back i de kampene jeg har sett av han i år.... Som back er han sykt offensivt.. ganske kult å se på.. Blir spennende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Fordi Høiland skal presenteres på Nadderud i morgen? (Kilde TV2-sporten) Omtale på FXT: http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1306659.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5mill??? gikk ikke kontrakten ut etter sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Vil tro det er snakk om den totale pakken for å få han i tilfelle... Overgang og sign-on-fee. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå