Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi trenger vell først og fremst en kant. Høyre eller venstre spiller ikke så mye rolle, gjerne en som kan begge deler!

enig i det, men tror det var sagt at EO kunne spille der?

Hepp,

Bohinene sa det ja, men der tror jeg han bommer stygt...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Birger Madsen i Sandefjord? Synes han var bra i går, og jeg tror vi trenger med hodestyrke for å demme opp for alle dødballmålene vi slipper inn. I tillegg er han rimelig rask. I dag er det vel bare Pontus bak der som har god nok hodestyrke. IAO er jo skadet hele tiden, og Mike blir ikke yngre. Har også sansen for backen Zanetti (?). Hvis Sandefjord rykker ned, må det vel uansett kunne gå an å få dem etter sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Birger Madsen i Sandefjord? Synes han var bra i går, og jeg tror vi trenger med hodestyrke for å demme opp for alle dødballmålene vi slipper inn. I tillegg er han rimelig rask. I dag er det vel bare Pontus bak der som har god nok hodestyrke. IAO er jo skadet hele tiden, og Mike blir ikke yngre. Har også sansen for backen Zanetti (?). Hvis Sandefjord rykker ned, må det vel uansett kunne gå an å få dem etter sesongen.

Birger Madsen er meget god, men dyr. Zanetti har tøft navn, men fotballkvalitetene står ikke i stil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han.

Sorry, jeg kjeder meg litt på jobb nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at siden Ronaldinho og Alan er så gode venner, så bør det ikke være så vanskelig å farge hjertet til Ronaldinho blaatt. Jeg håper vi prøver å kjøpe han.

Trodde det var Kaka som var en god venn av Alan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var Kaka som var en god venn av Alan.

trodde Adriano jeg, han sliter med spilletid i inter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte forøvrig Alan da jeg var på en meget sjelden visit på sandvika storsenter idag! Han så da meget fornøyd ut der han spaserte med en liten blondine...

Dette passer vell bedre inn i "Alanzinho"-tråden...

Men kanskje Alan har fått seg dame :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal han ta plassen til?.

Kommer han nå eller etter sesongen?

I og med at han er høyreback primært så blir det vel i hovedsak MMS han konkurrerer med. Men vi kan jo også tenke oss at man skyver MMS inn sentralt der han gjorde det så bra i vårsesongen, og heller tar ut Mike? Syns på ingen måte Mike forsvarer en plass på laget med den siste tids prestasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...