hebbe 168 Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Del Skrevet 28. August 2007 (endret) 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville? Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Endret 28. August 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Da venter jeg i spenning på at du ramser opp hvem det er... Er i prinsippet enig i at 5 mill er mye men dette er et beløp som ikke er bekreftet av Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Trenger kanskje en defensiv spiller etter alle de baklengs vi fått i det siste?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Trenger kanskje en defensiv spiller etter alle de baklengs vi fått i det siste?? Fullstendig enig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Det er jo andre og som er interessert i en landslagsback. Så at han har mnd igjen av kontrakten betyr på ingen måte at han er gratis... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... synes nå ikke akkurat det er for få mål vi scorer, men at vi slipper inn billige og enkle mål. så hjertelig velkommen til høiland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Med Høiland på plass er bredden i stallen forbedret og jeg tror dette gir resten av laget et løft foran et tøft høstprogram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 tror det er gunstig for forsvaret å få litt mer konkurranse om plassene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill er ikke realistisk... med tanke på at daniel bråten gikk for 5 mill(?) til bolton.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Selv om folk snakker om store summer for å få han til klubben, ikke glem at vi ihvertfall gikk i null, og muligens tjente noe på rotta. Og siden espen olsen ikke kostet all verdens betyr dette at klubben har hatt penger til å shoppe for. Og i mine øyne er dette en klar forsterkning, og håper virkelig på valuta for pengene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Oi, oi, oi! Folk klager over at vi ikke får inn klasse spillere. Så får vi inn en klasse spiller og så klager folk over at han koster penger. Hallloooo!! - Klasse spillere koster penger folkens!! :angry: "Welcome to the real world!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Men en ting.. hvor skal denne mannen spille?? Har ikke store troen på at han dunker MMS rett ut av laget liksom.. og 5 mill er ikke så sykt mye da.. tenk deg hva viking betalt for Stenslid.. Endret 28. August 2007 av Morten817 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. August 2007 (endret) Del Skrevet 28. August 2007 (endret) 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Da venter jeg i spenning på at du ramser opp hvem det er... Er i prinsippet enig i at 5 mill er mye men dette er et beløp som ikke er bekreftet av Stabæk. Tja, ihvertfall 9 av 10 spillere i TL kan vel kjøpes for den mynten der. Kan jo nevne at RBK bydde 5 millioner for Wæhler (som har kontrakt med Enga til 2009), og de solgte Daniel Braaten for 5 mill til Bolton, og de har MYE mer penger enn oss. Men ta Huseklepp, hadde man klart å lage noe skriftlig med han før man satte seg og tok til champagnen, tror jeg sjansen hadde vært god for at Brann hadde latt han gå for under den summen der. Men du tilhører vel de som tror han kommer uansett etter sesongen? Vi kan jo se på sommerens overganger i TL, hvor mange av de tror du kom på 5 mill? For å fokusere på offensive spillere som jeg føler ville vært mest relevant for oss, noen eks; Tegström skulle vel være billigere, Helge Haugen, Årst, Alex Valencia, Winsnes.....osv Til og med en LIS og DFH kunne vært realistisk for denne summen, hadde de ikke hatt så stor symbol-verdi for klubbene sine. Men bevares, man kan jo ikke lukte seg til alle mulige scoop i markedet. Er ikke så ille for meg at vi betaler så mye for en spiller, jeg ser bare ikke helt behovet på høyrebekk, vi har jo Morten og Tom. Skal han kjempe med Keller om høyrekanten? Han har spilt midtbane før, men er vel ikke der han har styrken sin og kan tilføre oss noe ekstra? Skal ikke bare være skeptisk, er vel en grunn til at vi har sikla på han så lenge. Får håpe Janne har en plan. Jeg bare håper ikke vi har sett oss blind på ham og at dette ikke er et sånt kjøp på tampen av vinduet som ble gjort litt fordi de andre klubbene har styrket så mye.. ...Skulle bare så gjerne hatt en offensiv spiller som kunne gitt oss et ekstra trøkk på slutten av kampene og dekket opp for karantener og skader Endret 28. August 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Da venter jeg i spenning på at du ramser opp hvem det er... Er i prinsippet enig i at 5 mill er mye men dette er et beløp som ikke er bekreftet av Stabæk. Tja, ihvertfall 9 av 10 spillere i TL kan vel kjøpes for den mynten der. Kan jo nevne at RBK bydde 5 millioner for Wæhler (som har kontrakt med Enga til 2009), og de solgte Daniel Braaten for 5 mill til Bolton, og de har MYE mer penger enn oss. Men ta Huseklepp, hadde man klart å lage noe skriftlig med han før man satte seg og tok til champagnen, tror jeg sjansen hadde vært god for at Brann hadde latt han gå for under den summen der. Men du tilhører vel de som tror han kommer uansett etter sesongen? Vi kan jo se på sommerens overganger i TL, hvor mange av de tror du kom på 5 mill? For å fokusere på offensive spillere som jeg føler ville vært mest relevant for oss, noen eks; Tegström skulle vel være billigere, Helge Haugen, Årst, Alex Valencia, Winsnes.....osv Til og med en LIS og DFH kunne vært realistisk for denne summen, hadde de ikke hatt så stor symbol-verdi for klubbene sine. Men bevares, man kan jo ikke lukte seg til alle mulige scoop i markedet. Er ikke så ille for meg at vi betaler så mye for en spiller, jeg ser bare ikke helt behovet på høyrebekk, vi har jo Morten og Tom. Skal han kjempe med Keller om høyrekanten? Han har spilt midtbane før, men er vel ikke der han har styrken sin og kan tilføre oss noe ekstra? Skal ikke bare være skeptisk, er vel en grunn til at vi har sikla på han så lenge. Får håpe Janne har en plan. Jeg bare håper ikke vi har sett oss blind på ham og at dette ikke er et sånt kjøp på tampen av vinduet som ble gjort litt fordi de andre klubbene har styrket så mye.. ...Skulle bare så gjerne hatt en offensiv spiller som kunne gitt oss et ekstra trøkk på slutten av kampene og dekket opp for karantener og skader Tegsrøm gikk for 5 mill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 5 mill?!? Har man blitt helt spinn-ville?Her syter vi hele tiden over lite penger så slenger vi ut 5 miller på en defensiv spiller? Er vel ikke akkurat er der skoen trykker vel? Kunne fått mye annen moro for de pengene der... Da venter jeg i spenning på at du ramser opp hvem det er... Er i prinsippet enig i at 5 mill er mye men dette er et beløp som ikke er bekreftet av Stabæk. Tja, ihvertfall 9 av 10 spillere i TL kan vel kjøpes for den mynten der. Kan jo nevne at RBK bydde 5 millioner for Wæhler (som har kontrakt med Enga til 2009), og de solgte Daniel Braaten for 5 mill til Bolton, og de har MYE mer penger enn oss. Men ta Huseklepp, hadde man klart å lage noe skriftlig med han før man satte seg og tok til champagnen, tror jeg sjansen hadde vært god for at Brann hadde latt han gå for under den summen der. Men du tilhører vel de som tror han kommer uansett etter sesongen? Vi kan jo se på sommerens overganger i TL, hvor mange av de tror du kom på 5 mill? For å fokusere på offensive spillere som jeg føler ville vært mest relevant for oss, noen eks; Tegström skulle vel være billigere, Helge Haugen, Årst, Alex Valencia, Winsnes.....osv Til og med en LIS og DFH kunne vært realistisk for denne summen, hadde de ikke hatt så stor symbol-verdi for klubbene sine. Men bevares, man kan jo ikke lukte seg til alle mulige scoop i markedet. Er ikke så ille for meg at vi betaler så mye for en spiller, jeg ser bare ikke helt behovet på høyrebekk, vi har jo Morten og Tom. Skal han kjempe med Keller om høyrekanten? Han har spilt midtbane før, men er vel ikke der han har styrken sin og kan tilføre oss noe ekstra? Skal ikke bare være skeptisk, er vel en grunn til at vi har sikla på han så lenge. Får håpe Janne har en plan. Jeg bare håper ikke vi har sett oss blind på ham og at dette ikke er et sånt kjøp på tampen av vinduet som ble gjort litt fordi de andre klubbene har styrket så mye.. ...Skulle bare så gjerne hatt en offensiv spiller som kunne gitt oss et ekstra trøkk på slutten av kampene og dekket opp for karantener og skader Tegsrøm gikk for 5 mill og ja han er i landslagstroppen. da er vel ikke 5 mill så mye?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 28. August 2007 Del Skrevet 28. August 2007 Føler det er riktig å bruke mitt første innlegg på Høiland. Jeg mener det er hevet over en hver tvil at han kommer til å bidra med mye offensivt(og defensivt for den saks skyld). Føler at backer med sterke offensive bidrag har vært mangelvare, og er virkelig optimistisk angående samarbeidet mellom Høiland og Keller. På meg virker det som om mye gikk galt da Høiland dro til Tyskland, og skadeproblemene begynte. I 2004-sesongen var han glimrende og en sterk bidragsyter til seriegullet. Denne sesongen har derimot vært vanskelig for hele Malmø-laget. Både Malmø og Høiland har vært preget av ustabile prestasjoner. Utfordringen for Stabæk blir å bygge opp igjen Jon-Inge, og gi han tilstrekkelig med spilletid slik at han kan styrke selvtilliten. Er overbevist om at Jon-Inge Høiland kommer til å gi oss mye underholdning framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139339.ece Hvorfor vil ikke Bohinen svare på dette? Ja, ja, det er jo egentlig helt normalt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139339.ece Hvorfor vil ikke Bohinen svare på dette? Ja, ja, det er jo egentlig helt normalt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Hvem skal han ta plassen til?. Kommer han nå eller etter sesongen? I og med at han er høyreback primært så blir det vel i hovedsak MMS han konkurrerer med. Men vi kan jo også tenke oss at man skyver MMS inn sentralt der han gjorde det så bra i vårsesongen, og heller tar ut Mike? Syns på ingen måte Mike forsvarer en plass på laget med den siste tids prestasjoner. Sist jeg nevnte at Høiland også fungerer på høyrekant ble det kommentert at han bare er høyreback. Ser at tv2 kommenterer at han også kan brukes som stopper og på midten. Må si jeg er komfortabel med backrekken nå. Dobbel dekning på alle posisjoner i backfireren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. August 2007 (endret) Del Skrevet 29. August 2007 (endret) http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139339.eceHvorfor vil ikke Bohinen svare på dette? Ja, ja, det er jo egentlig helt normalt Fordi det kan være pratiske grunner som gjør at kontrakten ennå ikke er signert, og klok av skade venter han med å bekrefte noe som helst før dette er gjort. Endret 29. August 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Til dere som lurer: Han har kontrakt med Malmö ut neste sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 29. August 2007 (endret) Del Skrevet 29. August 2007 (endret) Jeg vil gjerne få lov til å revurdere min skepsis i tidligere innlegg. Ja jeg synes 5 mill er mye penger, men det er kanskje markedspris for en slik spiller som er med i landslagstroppen. Man må vel ta med i vurderingen den sterke signaleffekten av å signere en landslagsspiller uttad, det viser at man satser, spesielt ovenfor sponsorer er dette viktig, men også ovenfor nye spillere og supportere har dette en effekt. Ja jeg skulle i en ideell verden gjerne sett en litt mer offensiv signering, men som det poengteres av andre her, det er kanskje sunt med litt mer konkurranse bak, til tross for storspill i vårsesongen. I det siste har det ikke fungert helt optimalt bak, har ikke helt sett årsaken bak dette, men synes blant annet Mike har vært skuffende. Høiland vil nok få spilletid, sannsynligvis mest på høyrebekk, og når det er ting som tyder på at IA er et stykke unna, er det kanskje duket for å se Morten i midten igjen? Dersom Høiland i tillegg er like sterk på ulike plasser som før, kan nok dette bli bra det... Endret 29. August 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Et annet aspekt ved han er at han er relativt bra på offensive dødballer... Pr i dag er det vel kun pontus som er "farlig" på offensive dødballer... hvis det ikke blir klabb og babb i feltet vel å merke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Et annet aspekt ved han er at han er relativt bra på offensive dødballer... Pr i dag er det vel kun pontus som er "farlig" på offensive dødballer... hvis det ikke blir klabb og babb i feltet vel å merke... Sikkert ikke så dårlig på def. dødballer heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Et annet aspekt ved han er at han er relativt bra på offensive dødballer... Pr i dag er det vel kun pontus som er "farlig" på offensive dødballer... hvis det ikke blir klabb og babb i feltet vel å merke... Sikkert ikke så dårlig på def. dødballer heller. I så fall er mye gjort. Hadde vi scora dobbelt så mange noen dødball-mål og sluppet inn halvparten så mange vil det gjøre bra for poeng-sankingen vår. En spiller til vil også sikre 2-laget vårt, jeg er rimelig sikker på at de beholder plassen i 2-div nå, noe som er enormt viktig for utviklingen av de unge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139339.eceHvorfor vil ikke Bohinen svare på dette? Ja, ja, det er jo egentlig helt normalt Fordi det kan være pratiske grunner som gjør at kontrakten ennå ikke er signert, og klok av skade venter han med å bekrefte noe som helst før dette er gjort. Og der var det Bekreftet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Da kan jeg endelig gratulere Bohinen med sin først skikkelige forsterkning:=) Velkommen Jon Inge!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 I følge JJ på BDTV kan det hende at det blir flere spilleroverganger (både inn og ut) i løpet av uken, uten at dette ligger øverst i skrivebordsskuffen. LB derimot avviser at klubben skal ha flere spillere. Tolker det slik at dersom det skal komme noen, må noen dra. Er igrunn fornøyd slik det er nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 29. August 2007 Del Skrevet 29. August 2007 Men hvem kan vi frykte forsvinner? Tror ingen i "første-ellveren" drar....men hvem andre.? Nystuen...? Branimir? Tommy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 30. August 2007 Del Skrevet 30. August 2007 Men hvem kan vi frykte forsvinner? Tror ingen i "første-ellveren" drar....men hvem andre.?Nystuen...? Branimir? Tommy? Eller IAO?????? RBK er hissig på en stopper nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå