exultno 0 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Somen, Alan og Henning er nok spillere som vil være en enda større drahjelp neste sesong. De er fremdeles unge og har en gang iblant vist seg fram som spillere som kan matchvinnere. Hadde Stabæk hatt plenty med cash så kunne de ha kjøpt forsterkninger og konkurranse til alle plassene, men så enkelt er det ei, og derfor blir det først og fremst vingen som må forsterkes nå. Holmvik kan fremdeles bedre seg noen hakk på backen, ellers har vi en spennende og god defensiv forsvarsrekke, dersom vi mot formodning skulle miste IAO må vi nok ha en til inn her, men ellers ser jeg på denne som komplett per dags dato. Midtbanen og angrepet derimot...der er det litt for lite konkurranse. En indreløper og en ving er nødvendig for å ha flere løsninger i spillet vårt. Angrepsmessig så stiller vi jo sterke nå, men Nannskog og Gunnarson får for lite konkurranse om plassene sine, og ikke har vi råd til noen som kan ta opp denne konkurransen heller. Vi får håpe at Ola tar et par steg til neste sesong, han blir uansett en spennende spiller å følge med på framover. Espen Olsen trenger noe mer tid å sette seg inn i spillet, men det kommer nok. Tror Huseklepp hadde passet veldig godt inn i laget, men tror dessverre som deg at han ikke kommer etter endt sesong i Brann. Austnes kunne kanskje være en aktuell mann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Hepp, Slik Huseklepp spiller om dagen så blir det nok vanskeligere for oss å sikre signaturen hans. Men det er fremdeles lov å håpe. Vi må uansett ha en ny ving til neste sesong spørsmålet er hvem vi bør gå for dersom det ikke skulle noe av Huseklepp overgangen...??? Forslag? @ringo Kanskje AIKs Gabriel Özkan kan være aktuell igjen? Stabæk kartla han før han gikk til AIK i fjor og han har vært endel skadet i år men blir kanskje for dyr nå.. Hepp, Der skulle vi nok slått til mens vi kunne! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 ok.. huseklepp glipper nok, men hva med trond olsen? sikkert ikke billig, men hvis glimt ikke rykker opp burde vel han være interressert i å gå til en klubb i TL Hepp, Olsen er bra! Men det spørs om han funker sosialt utenfor Bodø? Dessuten ser jeg ikke for meg at JJ dropper Alan ut av laget sånn uten videre, og Olsen er ren venstreving. Så med mindre vi selger Alan i vinter tror jeg ikke det er realistisk, dessverre. Men en spennende spiller er det utvilsomt! Hva med den andre vingen til Glimt? Mounir Hamoud. Han har nesten like mange mål som Olsen, i år og samme snitt i VG børsen for 1. div (I den grad den sier noe). Men er belemret med et litt klissent rykte som diver fra tiden i Lyn... Usikker på hvorden disse gutta ville funket i 442, da men... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 ok.. huseklepp glipper nok, men hva med trond olsen? sikkert ikke billig, men hvis glimt ikke rykker opp burde vel han være interressert i å gå til en klubb i TL Hepp, Olsen er bra! Men det spørs om han funker sosialt utenfor Bodø? Dessuten ser jeg ikke for meg at JJ dropper Alan ut av laget sånn uten videre, og Olsen er ren venstreving. Så med mindre vi selger Alan i vinter tror jeg ikke det er realistisk, dessverre. Men en spennende spiller er det utvilsomt! Hva med den andre vingen til Glimt? Mounir Hamoud. Han har nesten like mange mål som Olsen, i år og samme snitt i VG børsen for 1. div (I den grad den sier noe). Men er belemret med et litt klissent rykte som diver fra tiden i Lyn... Usikker på hvorden disse gutta ville funket i 442, da men... @ringo Ja, Hamouds diving-kompetanse har jo vi fått erfare på Nadderud..... tror nok Bohinen setter foten ned hvis noen kommer med en blokk med hans navn på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Espen Ruud, men han er kanskje for dyr (og back?)?. Storflor hadde også passet bra, men han vil vel heller være sjettevalg på kanten i RævBK enn å komme til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 ok.. huseklepp glipper nok, men hva med trond olsen? sikkert ikke billig, men hvis glimt ikke rykker opp burde vel han være interressert i å gå til en klubb i TL Hepp, Olsen er bra! Men det spørs om han funker sosialt utenfor Bodø? Dessuten ser jeg ikke for meg at JJ dropper Alan ut av laget sånn uten videre, og Olsen er ren venstreving. Så med mindre vi selger Alan i vinter tror jeg ikke det er realistisk, dessverre. Men en spennende spiller er det utvilsomt! Hva med den andre vingen til Glimt? Mounir Hamoud. Han har nesten like mange mål som Olsen, i år og samme snitt i VG børsen for 1. div (I den grad den sier noe). Men er belemret med et litt klissent rykte som diver fra tiden i Lyn... Usikker på hvorden disse gutta ville funket i 442, da men... @ringo Ja, Hamouds diving-kompetanse har jo vi fått erfare på Nadderud..... tror nok Bohinen setter foten ned hvis noen kommer med en blokk med hans navn på. Hehe, Det er grunn god nok for å putte ham på blokka i første omgang @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Hva med Rickard Ackon? Maken til fart, utholdenhet, øye for spillet, løpsvilje uten ball/med ball, pasningsfot, finter, dribling og ikke minst skuddfot skal man lete lenge etter. Vi må jo huske at ackon forsvant fordi nazistene i UD fikk viljen sin, og at erik loe hadde en, jeg gjentar: en bakfull dag på jobb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 367 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Del Skrevet 5. Oktober 2007 Hepp, Slik Huseklepp spiller om dagen så blir det nok vanskeligere for oss å sikre signaturen hans. Men det er fremdeles lov å håpe. Vi må uansett ha en ny ving til neste sesong spørsmålet er hvem vi bør gå for dersom det ikke skulle noe av Huseklepp overgangen...??? Forslag? Ja, han spiller bra, men sitter likevel mye på benken. Usikker på om jeg ville følt meg forsikret om at Brann satset på meg om jeg var ham. Jeg syns ikke Mjeldes bruk av ham har forandret seg, til tross for måten han spiller på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Hepp, Slik Huseklepp spiller om dagen så blir det nok vanskeligere for oss å sikre signaturen hans. Men det er fremdeles lov å håpe. Vi må uansett ha en ny ving til neste sesong spørsmålet er hvem vi bør gå for dersom det ikke skulle noe av Huseklepp overgangen...??? Forslag? Ja, han spiller bra, men sitter likevel mye på benken. Usikker på om jeg ville følt meg forsikret om at Brann satset på meg om jeg var ham. Jeg syns ikke Mjeldes bruk av ham har forandret seg, til tross for måten han spiller på? Er Huseklepp en mini pfo??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Helt enig med hva det som er nevnt her tidligere - Huseklepp sin situasjon i Brann kommer ikke til å endre seg vesentlig fra dagens, om han skulle velge å bli der. Vaagan Moen blir prioritert og Huseklepp vil komme til å bli sett på som en joker på inbytterbenken. Med tanke på Vaagan Moen og resten av stallen Brann har så er det også veldig forståelig. Tatt i betraktning hva jeg har sett av Huseklepp de gangene han har fått sjansen er jeg likevel overrasket over at han ikke har fått spille mer. Særlig med tanke på å holde han fornøyd i Brann. Spesielt var et jo merkelig at han ikke fikk spille borte mot VIF da Vaagan Moen var skadet. Det bør fortelle Huseklepp mye om hvordan situasjonen hans i Brann er og kommer til å bli. Jeg synes nemlig han har vært god de gangene han har fått prøve seg gjennom hele sesongen, ikke bare nå i det siste. Spørsmålet blir hvilken formening han selv gjør seg opp om sine muligheter til en tilnærmet fast plass i Brann. Han er hausset opp nå, og har sikkert, og med god grunn, stor tro på egene ferdigheter. I tillegg vil sikkert Brann pumpe han ørene fulle av hvor viktig han er og hvilke muligheter han har der. Er det da sannsnlig at en ung gutt, som sikkert aller helst ønsker å spille for laget i byen han kommer fra, klarer å innse at situasjonen hans antagelig kommer til å bli uforandret? Jeg er redd svaret er nei, og tror han med det gjør en stor tabbe. Sett at han kommer til Stabæk likevel da. Med Alan, Somen, Nanne, Veigar og Huseklepp på banen samtidig får vi jo en sinnsyk offensiv kraft. Men blir det litt for mye av det gode med Alan og Huseklepp på hver sin kant? To spillere som nesten bare har offensive kvaliteter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Sett at han kommer til Stabæk likevel da. Med Alan, Somen, Nanne, Veigar og Huseklepp på banen samtidig får vi jo en sinnsyk offensiv kraft. Men blir det litt for mye av det gode med Alan og Huseklepp på hver sin kant? To spillere som nesten bare har offensive kvaliteter? Alan har jo vært veldig viktig bakover også i sommer/høst. Han jobber bra hjemover og er flink til å gå på ballfører. Huseklepp kjenner jeg ikke like godt, men med Henning på banen og Alan som jobber hjem skal det ikke være noe problem at Somen og Huseklepp ligger høyt mye av tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Sett at han kommer til Stabæk likevel da. Med Alan, Somen, Nanne, Veigar og Huseklepp på banen samtidig får vi jo en sinnsyk offensiv kraft. Men blir det litt for mye av det gode med Alan og Huseklepp på hver sin kant? To spillere som nesten bare har offensive kvaliteter? Alan har jo vært veldig viktig bakover også i sommer/høst. Han jobber bra hjemover og er flink til å gå på ballfører. Huseklepp kjenner jeg ikke like godt, men med Henning på banen og Alan som jobber hjem skal det ikke være noe problem at Somen og Huseklepp ligger høyt mye av tiden. http://idrett.speaker.no/07/organisation.a...91&HideKO=y Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Jeg mener vi kan bare glemme Huseklepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Jeg mener vi kan bare glemme Huseklepp. Jeg mener ikke at vi kan glemme han, men jeg mener vi ikke bør satse så hardt på han at vi lukker øynene for andre alternativer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Jeg synte vi bør vurdere nr 9 på Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Mye tyder vel på at Huseklepp er tapt, med mindre Martin Andresen finner på å hviske noen velvalgte ord om hvor bra Stabæk er til å ta vare på unge spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Alan har jo vært veldig viktig bakover også i sommer/høst. Han jobber bra hjemover og er flink til å gå på ballfører. Huseklepp kjenner jeg ikke like godt, men med Henning på banen og Alan som jobber hjem skal det ikke være noe problem at Somen og Huseklepp ligger høyt mye av tiden. http://idrett.speaker.no/07/organisation.a...91&HideKO=y Jaha, og hva har en link til Haslum Håndballklubb med dette å gjøre? Bare jeg som er treig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Del Skrevet 6. Oktober 2007 Alan har jo vært veldig viktig bakover også i sommer/høst. Han jobber bra hjemover og er flink til å gå på ballfører. Huseklepp kjenner jeg ikke like godt, men med Henning på banen og Alan som jobber hjem skal det ikke være noe problem at Somen og Huseklepp ligger høyt mye av tiden. http://idrett.speaker.no/07/organisation.a...91&HideKO=y Jaha, og hva har en link til Haslum Håndballklubb med dette å gjøre? Bare jeg som er treig? Tenkte kanskje det kunne være spennende for deg med håndball, for fotball har du tydligvis ikke greie på. Som du selv skriver, Alan er rett som det er og virrer rundt som en hodeløs høne der ballen er. Problemet er heller alle de stedene han ikke er. Feks på venstre siden når ballen er på høyre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Noe som er viktig for stabæk i år er å kjøpe mange nye klassespillere på de plassene det ikke trengs! Ellers kan vi gå i den samme fellen som da vi rykket ned. Vi kan ikke bli tilfreds med laget som det er. Vi må hele tiden fornye laget, selv hvor bra det er. Vi kan ikke forvente at de spillerne som har hatt en kanonsesong vil løfte laget like mye neste år. Derfor trenger vi nye spillere som kan "kapre" overskriftene. Jeg vil gjerne hatt en spiller som nesten (legg merke til nesten) gå rett inn på laget for Nannskog + spillere for Keller og Tom/Bjørnar. Når jeg ser på laget rent objektivt, så mangler Stabæk markante spillere på benken. Som Jönsson sa til budstikka, det er for stor forskjell på benk og start 11'er. Jeg syns det ikke er noe betryggeende at Veigar er et klart førstevalg etter det han presterte mot lyn. Hvis Stabæk ledelsen greier å fikse dette problemet, bør vi ikke å bekymre oss for om stabæk vil ende på en 6-7 plass, som jeg vil mene er et stort tilbakeskritt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Tenkte kanskje det kunne være spennende for deg med håndball, for fotball har du tydligvis ikke greie på. Hihi.... Jeg tviler sterkt på at vi får se en midtbane med Alan og Huseklepp på hver sin kant (om han kommer), uten at begge hever sine defensive kvaliteter noen hakk. Huseklepp har jeg ikke helt koll på, men ingen kan si at Alan gjør noen stor defensiv jobb. Keller på den andre siden, veier i stor grad opp for for Alan, og er den beste defensive spilleren på midten. Det er vel dette som har vært nøkkelen til den nokså frie rollen til Alan. Men nå er det vel slik at noen kommer, noen går, og muligens vil slike ting åpne for nye roller, og kanskje eksperimentering med ny formasjon, etc. Utover dette, så er det jo og et spørsmål om hva slags kvalitet en har råd til å ha på benken. Jeg ser vel for meg at Keller - Høiland vil bli en meget spennende kombinasjon på høyrekanten til neste år, da Keller i mine øyne er best når han kan kombinere med backen, fremfor å utfordre 1-mot-1. Høiland har i så måte mer å bidra med enn Morten, som forøvrig bør spille stopper med Pontus neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Noe som er viktig for stabæk i år er å kjøpe mange nye klassespillere på de plassene det ikke trengs! Ellers kan vi gå i den samme fellen som da vi rykket ned. Vi kan ikke bli tilfreds med laget som det er. Vi må hele tiden fornye laget, selv hvor bra det er. Vi kan ikke forvente at de spillerne som har hatt en kanonsesong vil løfte laget like mye neste år. Derfor trenger vi nye spillere som kan "kapre" overskriftene. Jeg vil gjerne hatt en spiller som nesten (legg merke til nesten) gå rett inn på laget for Nannskog + spillere for Keller og Tom/Bjørnar. Når jeg ser på laget rent objektivt, så mangler Stabæk markante spillere på benken. Som Jönsson sa til budstikka, det er for stor forskjell på benk og start 11'er. Jeg syns det ikke er noe betryggeende at Veigar er et klart førstevalg etter det han presterte mot lyn. Hvis Stabæk ledelsen greier å fikse dette problemet, bør vi ikke å bekymre oss for om stabæk vil ende på en 6-7 plass, som jeg vil mene er et stort tilbakeskritt! Er dette seriøst ment? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Noe som er viktig for stabæk i år er å kjøpe mange nye klassespillere på de plassene det ikke trengs! Uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke å bli enig med deg i dette.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Håper virkelig ingen her inne står bak dette. Om så er tilfelle vil jeg råde vedkommende til å oppdatere, mye av det som står der er jo hinsides. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Hva er det som er så hinsides? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Hva er det som er så hinsides? At MA er på vei inn, at Alan og Somen er på vei ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Håper virkelig ingen her inne står bak dette. Om så er tilfelle vil jeg råde vedkommende til å oppdatere, mye av det som står der er jo hinsides. Av gammel dato. Stabæk-skribenten hos Norskefans er for øvrig fullstendig kunnskapsløs, og oppdateringshyppigheten (hvis det er et ord) står i stil med innholdet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Jeg mener at ny keeper bør være en prioritet. Ikke bare på bakgrunn av dagens kamp, men Jon har gjort mye rart bak der den siste tiden. Matchvinneren i mål har vært fraværende en stund i mine øyne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Er nok viktig å huske på å forsterke stallen, selv om vi skulle klare sølvet. Det som gikk feil i 03 var vel at vi mistet spillere underveis i sesongen, uten å hente gode nok forsterkninger, og når laget først var i flytsonen, spilte tapet av disse spillerene mindre enn når man startet sesongen i 04. Ellers er det vel bare å finsikte Sandefjord og Odd for aktuelle spillere. Flere der med TL-erfaring, som i hvertfall vil forsterke stallen/benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Jarstein, ja takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Jarstein, ja takk! Gjerne Jarstein! Lurer på hvor mye vi må ut med for han. 10 mill er vel ikke urealistisk krav fra Odd sin side? Dessverre tror jeg det ikke finnes penger til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå