Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Du har ikke vurdert å lese tidligere innlegg før du kommer med "nyheter"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Du har ikke vurdert å lese tidligere innlegg før du kommer med "nyheter"? hvorfor i helvete skal jeg gå gjennom forumene for å se etter sånt. Er det så jævlig farlig at det kommer opp en nyhet to ganger. Det må være et hardt liv du lever, som må se en nyhet to ganger... Idiot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 [ http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Du har ikke vurdert å lese tidligere innlegg før du kommer med "nyheter"? Tilgi meg hvis dette har blitt postet tidligere, men hvorfor i helvete skal jeg gå gjennom forumene for å se etter sånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Du har ikke vurdert å lese tidligere innlegg før du kommer med "nyheter"? hvorfor i helvete skal jeg gå gjennom forumene for å se etter sånt. Er det så jævlig farlig at det kommer opp en nyhet to ganger. Det må være et hardt liv du lever, som må se en nyhet to ganger... Idiot Hahaha, for en sint liten fjortiss. Men hvis du hadde hatt en iq over 50 hadde du kanskje vurdert å sjekke huseklepps egen tråd, hvor denne saken faktisk står på siste siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1407633.ece får håpe gutten ikke liker tysk fotball Du har ikke vurdert å lese tidligere innlegg før du kommer med "nyheter"? hvorfor i helvete skal jeg gå gjennom forumene for å se etter sånt. Er det så jævlig farlig at det kommer opp en nyhet to ganger. Det må være et hardt liv du lever, som må se en nyhet to ganger... Idiot Hahaha, for en sint liten fjortiss. Men hvis du hadde hatt en iq over 50 hadde du kanskje vurdert å sjekke huseklepps egen tråd, hvor denne saken faktisk står på siste siden. jeg kaller det ikke dumhet, men bare latskap ....men for å faktisk være sakelig så tror jeg faktisk at sjangsen for at vi får Huseklepp er lik 0. Enten blir han i Brann, eller så drar han til en større klubb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Kanskje Quirinho kan være en mann for oss?? Men han blir kanskje litt dyr..? Siste linje her var vel deteneste fornuftige i det innlegget? Som du faktisk selv har oppdaget var han svindyr da han gikk til DIF. Så har han gått gjennom den perioden sør-amerikanere nesten alltid trenger for å etablere seg i Europa. Og nå tror du DIF vil selge på billigsalg? Ehh, nei. I min siste linje som du faktisk også siterer skriver jeg at han kanskje blir litt for dyr (underforstått: IKKE på billigsalg) Forøvrig tilbakeviser DIF-ledelsen at han er til salgs.. Var det ikke poenget mitt? At det eneste som egentlig var interessant med det var observasonen at Quirinho blir for dyr. I likhet med Torstein Helstad, Håkon Opdal, Per Ciljan og ca en million andre fotballspillere. Forstår ikke hva som var så interessant med Quirinho.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Avslo bud på Austbø– Viking er i sin fulle rett til å si nei til Stabæks tilbud. For Iven sin del er Stabæk veldig interessant, men foreløpig avventer vi situasjonen, sier Lillejord. Nå må Lars Bohinen gi litt gass for å sikre Huseklepp og Austbø. Bohinen stod selv på tv og forklarte at neste sesong blir en av de viktigste i klubbens histore - nå må han bevise at han gjør det han kan! Du forstår at "gi gass" bare betyr én ting: Svi av mer penger? Utrolig hvor mange mennesker i verden som tror de har løsningen på alt, og den er stort sett å bruke mer penger (ingen politiske partier nevnt). Dette er nok bare et forhandlingsutspill, og sånn er spillet. Hadde vi klinket til med det dobbelte hadde fortsatt Østenstad dratt litt på det og sagt at det er for lavt. Det er opplest og vedtatt at man ikke går inn i sånne forhandlinger med maks. prisen sin. Det ved Østenstad og det vet Bohinen. Så uansett størrelse blir ikke første bud akseptert. Hvordan verdsetter man en kontrakt med reservekeeperen sin? Jeg har ingen peiling på om Viking setter prisen til 2, 4 eller 6 millioner. Det som er sikkert er at ved å starte lavt gir vi Viking et klart signal om hvor det bør ligge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Lars Iver Strand? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Lars Iver Strand? Kunne vært en god erstatter når Nannskog er tom for krefter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Jeg mener han blir for dyr i en posisjon som ikke er den nødvendigste å styrke, men en spiller av LISes kaliber hadde jo vært en flott tilvekst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Tror han kunne blitt bra backup på midten også.. Bra reserve.. Kan kjempe om plass også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hvor ble det av disse ukjente, men gode spillerne? Jeg vil ikke ha klyser på laget heller... Lars I Strand er en spiller som minner meg litt om PFO...Ingen klubbfølelse i det hele tatt!!! Jeg sier nei takk til spillere som sier de vil vekk når de får spille hele tiden. Jeg hadde skjønt at han hadde dratt i fra Tromsø til fordel for en større klubb i utlandet, men så vidt jeg kan huske sa han for noen måneder siden at han vil bort fra Tromsø. Nei, fysj. Slike spillere vil ikke jeg ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hvor ble det av disse ukjente, men gode spillerne? Jeg vil ikke ha klyser på laget heller...Lars I Strand er en spiller som minner meg litt om PFO...Ingen klubbfølelse i det hele tatt!!! Jeg sier nei takk til spillere som sier de vil vekk når de får spille hele tiden. Jeg hadde skjønt at han hadde dratt i fra Tromsø til fordel for en større klubb i utlandet, men så vidt jeg kan huske sa han for noen måneder siden at han vil bort fra Tromsø. Nei, fysj. Slike spillere vil ikke jeg ha. :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hvor ble det av disse ukjente, men gode spillerne? Jeg vil ikke ha klyser på laget heller...Lars I Strand er en spiller som minner meg litt om PFO...Ingen klubbfølelse i det hele tatt!!! Jeg sier nei takk til spillere som sier de vil vekk når de får spille hele tiden. Jeg hadde skjønt at han hadde dratt i fra Tromsø til fordel for en større klubb i utlandet, men så vidt jeg kan huske sa han for noen måneder siden at han vil bort fra Tromsø. Nei, fysj. Slike spillere vil ikke jeg ha. Han vil vel ha nye utfordringer, TIL er jo ikke akuratt Norges beste lag(Kanksje 5-7.plass). Men er jo ikke sikkert Lars Iver Strand vil til en annen norsk klubb. Mulig han har planer om Danmark eller noe. Syntes heller ikke LIS ligner på PFO, men såklart jeg kan ta skamligfeil. Men hvor lenge har han spilt for TIL? Og nå som han er på landslaget og sånt vil han kanksje ta nytte av dette og dra til en større eller bedere klubb. Så jeg forstår han jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Hvor ble det av disse ukjente, men gode spillerne? Jeg vil ikke ha klyser på laget heller...Lars I Strand er en spiller som minner meg litt om PFO...Ingen klubbfølelse i det hele tatt!!! Jeg sier nei takk til spillere som sier de vil vekk når de får spille hele tiden. Jeg hadde skjønt at han hadde dratt i fra Tromsø til fordel for en større klubb i utlandet, men så vidt jeg kan huske sa han for noen måneder siden at han vil bort fra Tromsø. Nei, fysj. Slike spillere vil ikke jeg ha. Han vil vel ha nye utfordringer, TIL er jo ikke akuratt Norges beste lag(Kanksje 5-7.plass). Men er jo ikke sikkert Lars Iver Strand vil til en annen norsk klubb. Mulig han har planer om Danmark eller noe. Syntes heller ikke LIS ligner på PFO, men såklart jeg kan ta skamligfeil. Men hvor lenge har han spilt for TIL? Og nå som han er på landslaget og sånt vil han kanksje ta nytte av dette og dra til en større eller bedere klubb. Så jeg forstår han jeg. Tja, vi er i alle fall en bedere klubb Men er fortsatt skeptisk til han. Uansett tror jeg vi ikke har råd til han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Jopp, han blir nok litt dyr. Men skader ikke å prøve seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Jopp, han blir nok litt dyr. Men skader ikke å prøve seg. Kanskje han blir så dyr, at ingen vil kjøpe han så han må bli ut kontraktstiden og kan gå gratis til Stabæk? Han skal vel ha en ganske fet lønn, så det spørs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Nå er Club Brugge også keen på Huseklepp, trist ass..... Han er nok kjørt for vår del, kjipt at vi ikke klarte å signere han i sommer.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Husklepp OG Austbø hadde definitivt vært en våt drøm! Selvom Austbø kan koste oss 3-4(?) mill og Huseklepp skal ha 1(?) i sign-on-fee kan det være verdt penga... Ikke bare får vi 2 meget gode spillere men vi viser også medspillere, motspillere, supportere og kanskje viktigst sponsorer at det satses. Dette er 2 fremtidige landslagsspillere som kan få sin debut allerede neste år om de slår ut i full blomst. Dette vil gi oss 2 nye og unge profiler for media å fokusere på, så slipper Daniel å bli helt utslitt stakkars:) Ca$h is king!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Husklepp OG Austbø hadde definitivt vært en våt drøm! Selvom Austbø kan koste oss 3-4(?) mill og Huseklepp skal ha 1(?) i sign-on-fee kan det være verdt penga... Ikke bare får vi 2 meget gode spillere men vi viser også medspillere, motspillere, supportere og kanskje viktigst sponsorer at det satses. Dette er 2 fremtidige landslagsspillere som kan få sin debut allerede neste år om de slår ut i full blomst. Dette vil gi oss 2 nye og unge profiler for media å fokusere på, så slipper Daniel å bli helt utslitt stakkars:) Ca$h is king!!! Hvis vi tror at både Brugge, Hamburg og vi er interessert er det plutselig ikke så interessant om Huseklepp er Bosman eller ikke. Om vi tenker at i sommer var alle tre interessert i å betale Brann 3 millioner, men Brann avslo. Nå er klubbene fortsatt interessert i å gi 3 mill (han har jo snarere økt verdien sin siden i sommer). Om Huseklepp ønsker å dra inn mest mulig er klubbene som er interessert i nøyaktig samme budrunden som i sommer. Eneste forskjellen er at det er Huseklepp som får pengene, ikke Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Hvis vi tror at både Brugge, Hamburg og vi er interessert er det plutselig ikke så interessant om Huseklepp er Bosman eller ikke. Nå er det jo gutten selv som bestemmer. Når han sliter med spilletid i Brann, er det vel tvilsomt om han går rett inn på Brugge eller Hamburg. Om målet hans er å spille så mye som mulig, er Stabæk i hvertfall et bedre alternativ en nevnte to klubber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Hvis vi tror at både Brugge, Hamburg og vi er interessert er det plutselig ikke så interessant om Huseklepp er Bosman eller ikke. Nå er det jo gutten selv som bestemmer. Når han sliter med spilletid i Brann, er det vel tvilsomt om han går rett inn på Brugge eller Hamburg. Om målet hans er å spille så mye som mulig, er Stabæk i hvertfall et bedre alternativ en nevnte to klubber Det er klart. Hamburg tror jeg kanskje ville være en bra klubb for han. De har satset mye på unge spillere. Både Brügge og Hamburg kommer nok om de er interessert til å tilby betydelig bedre betingelser enn det vi ønsker. Det vil tvinge opp tilbudet vårt også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Aubynn til LSK? Om LSK er interessant, så tolker jeg det i retning av geografisk beliggenhet. Har hatt et positivt inntrykk av han, og nå som han er Bosmann-spiller, burde han kunne være aktuell. Kanskje ikke en fremtidens mann, men en som kan gå inn i 11eren med rutine. Han sier han vi se hvordan laget spiller før han vil si noe mer... Det må da være mye morsommere å spille på Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Del Skrevet 27. Oktober 2007 Aubynn til LSK?Om LSK er interessant, så tolker jeg det i retning av geografisk beliggenhet. Har hatt et positivt inntrykk av han, og nå som han er Bosmann-spiller, burde han kunne være aktuell. Kanskje ikke en fremtidens mann, men en som kan gå inn i 11eren med rutine. Han sier han vi se hvordan laget spiller før han vil si noe mer... Det må da være mye morsommere å spille på Stabæk? Det her er en spiller jeg faktisk IKKE er skeptisk til. Denne karen kan bli en stor spiller i Stabæk, som jeg tror vil passe fint inn i spillet vårt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Ja, takk til Aubynn! Tror Huseklepp er kjørt, den eneste sjansen vi har er at han forstår at Hamburg,Brugge eller Brann ikke er klubber der han får nok spilletid og kommer til oss. Men jeg er redd for at han fristes for mye av å spille i utlande i f.eks. tysk bundesliga. Austbø tror jeg vi kan ro i land, Lars Iver Strand tror jeg blir dyr, samtidig som jeg tror han sikler etter å spille i utlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Mjelde nekter å snakke om "Brann etter Andresen" Robbie Winters har uttalt at han ønsker seg hjem til de britiske øyer, mens framtida til Erik Huseklepp og Martin Andresen er i det blå. Min utheving. La oss håpe at artikkelforfatter treffer blink med ordspillet sitt. Jatakk, ser gjerne begge i blått neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Mjelde nekter å snakke om "Brann etter Andresen"Robbie Winters har uttalt at han ønsker seg hjem til de britiske øyer, mens framtida til Erik Huseklepp og Martin Andresen er i det blå. Min utheving. La oss håpe at artikkelforfatter treffer blink med ordspillet sitt. Jatakk, ser gjerne begge i blått neste år Skjønner ikke hva vi skal med Martin Andresen. De siste årene har han vist at han er piss elendig, som langt ifra fortjener å være landslagskaptein. I tilegg tror jeg neppe han vil gå noe ned i lønn, så da blir han både dyr og dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Mjelde nekter å snakke om "Brann etter Andresen"Robbie Winters har uttalt at han ønsker seg hjem til de britiske øyer, mens framtida til Erik Huseklepp og Martin Andresen er i det blå. Min utheving. La oss håpe at artikkelforfatter treffer blink med ordspillet sitt. Jatakk, ser gjerne begge i blått neste år Skjønner ikke hva vi skal med Martin Andresen. De siste årene har han vist at han er piss elendig, som langt ifra fortjener å være landslagskaptein. I tilegg tror jeg neppe han vil gå noe ned i lønn, så da blir han både dyr og dårlig. smart å si når han blir ansett som den viktigste spilleren i årets GULLAG... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Klart vi vil ha Martin, så dumme er vi jo ikke at vi ville sagt nei til det.... La merke til ordspillet selv, må jo være et hint............ Hadde vært sakliiiiig............ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå