Bjersk 552 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Hvor ble det av disse ukjente, men gode spillerne? Jeg vil ikke ha klyser på laget heller...Lars I Strand er en spiller som minner meg litt om PFO...Ingen klubbfølelse i det hele tatt!!! Jeg sier nei takk til spillere som sier de vil vekk når de får spille hele tiden. Jeg hadde skjønt at han hadde dratt i fra Tromsø til fordel for en større klubb i utlandet, men så vidt jeg kan huske sa han for noen måneder siden at han vil bort fra Tromsø. Nei, fysj. Slike spillere vil ikke jeg ha. Går ikke an å sammenligne NOEN med PFO! dessuten er LIS en sympatisk spiller som ihvertfall jeg ser på som en god forsterkning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Huseklepp spiller visst en knall kamp i Bergen... lagt opp til 3 av hittil 4 mål! Vi får vel bare si takk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Huseklepp spiller visst en knall kamp i Bergen... lagt opp til 3 av hittil 4 mål! Vi får vel bare si takk? Kanonkamp av Huseklepp, mer og mer bittert at han ikke kommer til oss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Helt jævlig kjiiipt ja, får bare håpe nå at gutten ikke orker mere av benken............... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Paul Oyuga håper at Stabæk kommer på banen igjen ifølge Aftenposten.... Er ikke han litt gammel da? Og Huseklepp skal lokkes med superlønn.............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Paul Oyuga håper at Stabæk kommer på banen igjen ifølge Aftenposten.... Er ikke han litt gammel da? Og Huseklepp skal lokkes med superlønn.............. Hvis du kunne ordna et par linker til dette, hadde det vært flott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Paul Oyuga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Paul Oyuga Takk for kjapt svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Paul Oyuga håper at Stabæk kommer på banen igjen ifølge Aftenposten.... Er ikke han litt gammel da? Og Huseklepp skal lokkes med superlønn.............. 34 år... Nja, skeptisk. Meget skeptisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Han går helt sikkert til Randaberg, jeg syns 34år er alt for gammelt, sats heller på en ung lovende spiller som JJ kan bygge opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 34 år og som i tilegg vurderer å trappe ned... ikke aktuelt nei. Tipper han eller Espen O var aktuell i sommer og heldigvis kom Espen isteden:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/29/516572.html Bohinen fikk senest forrige uke bekreftelse fra folk rundt Huseklepp at han fortsatt vil til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/29/516572.html Bohinen fikk senest forrige uke bekreftelse fra folk rundt Huseklepp at han fortsatt vil til Stabæk. Huseklepp vet visst ikke hvor Bohinen har dette fra, jeg hra vanskelig for å tro at han fortsatt vil til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Selvfølgelig kunne han tenkt seg en tur til Stabæk:) Men tror også at han vil ta hensyn til andre mulige valg dersom det skulle dukke opp. Mye forandrer seg på kort tid for han nå, ettersom han endelig har begynt å få vise seg fram. Synd for Stabæk på en måte, ettersom en så dette tidlig, og nå antageligvis vil komme til kort mot andre tilbud han kan kunne få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/29/516572.html Bohinen fikk senest forrige uke bekreftelse fra folk rundt Huseklepp at han fortsatt vil til Stabæk. Huseklepp vet visst ikke hvor Bohinen har dette fra, jeg hra vanskelig for å tro at han fortsatt vil til oss. Huseklepp er tapt for oss. Han har vist seg frem for Brann. Han får igjen spilletid og Brann er nå mye mer interessert i holde på ham. Hvis han fortsatt går så blir jeg imponert over hvor upopulær Mjelde er i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Huseklepp er tapt for oss. Han har vist seg frem for Brann. Han får igjen spilletid og Brann er nå mye mer interessert i holde på ham. Hvis han fortsatt går så blir jeg imponert over hvor upopulær Mjelde er i stallen. Så lenge Brann har Vaagan-Moen og Solli i troppen, så tror jeg Huseklepp vet hvor lista står. Det skal MYE til før Mål-Mons setter ut de av laget. Huseklepp har jo ikke signert kontrakt noen ny kontrakt med Brann heller, og dersom han ønsker å bli så hadde han nok signert for mer enn for èn mnd. Jeg tror at Huseklepp ønsker å fullføre sesongen med Brann, og så fort det er klart at Brann er ute av UEFA-cupen så signerer han for Stabæk. Men dersom Brann mirakuløst skulle gå videre, så kan han ikke ha kontrakt med Stabæk fra 01.01.08... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Huseklepp vet visst ikke hvor Bohinen har dette fra, jeg hra vanskelig for å tro at han fortsatt vil til oss. Hva mener du med "vet visst ikke". Har du pratet med ham eller er det andre som mener å vite det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Huseklepp vet visst ikke hvor Bohinen har dette fra, jeg hra vanskelig for å tro at han fortsatt vil til oss. Hva mener du med "vet visst ikke". Har du pratet med ham eller er det andre som mener å vite det? ...det sto i den samme artikkelen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Huseklepp vet visst ikke hvor Bohinen har dette fra, jeg hra vanskelig for å tro at han fortsatt vil til oss. Hva mener du med "vet visst ikke". Har du pratet med ham eller er det andre som mener å vite det? Fra DB: - Ifølge Bohinen sa en av dine rådgivere i forrige uke at du ønsket deg til Stabæk. Kommentar til det? - Jeg vet ikke hvor han har det fra. Jeg har ingen kommentar til det, sier Huseklepp til Dagbladet.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2007 (endret) Kan ikke Bohinen i stedet si "Ingen kommentar", eller at han ikke prater med spillere gjennom pressen? Jeg synes hele denne Huseklepp saken har vært klønete, da jeg synes Bohinen bruker pressen i alt for stor grad for å fremme meninger om hvorfor Huseklepp bør spille i Stabæk. Hvorfor trenger han å poengtere gang på gang at Huseklepp fortsatt ikke spiller all verden i Brann, og at han vil få spille i Stabæk. Alle som titter på kampfakta i avis eller på nett ser akkurat det samme. Vi har for øyeblikket en midtbane som fungerer veldig bra, med to kantspillere som komplementerer hverandre og midtbanen perfekt. Huseklepp har jo allerede klippekort på Stabæk i følge Bohinen, og da må jo en ut. Er det Alan eller Keller? Jeg nekter å tro at Janne umiddelbart kommer til å ofre denne balansen i laget, da han veldig mange ganger har poengtert hvor viktig det er med Keller og Hennnig, for at feks Alan skal kunne utfolde seg som han gjør. Derfor setter Bohinen ut Alan. Alan forstår vel ikke så mye norsk, så han slipper å høre at plassen hans er gitt bort til Huseklepp. Heldigvis. Jeg tror ikke det hadde gjort han nevneverdig motivert foran neste sesong. Når det kommer til Huseklepp selv, så forstår de fleste at Brann er et fantastisk attraktivt sted å være, inneværende og kommende sesong. At han i tillegg storspiller i siste seriekamp, gjør jo også sitt til at hans posisjon i klubben er styrket. At Bohinen da slenger ut at han vet at han fortsatt vil spille for Stabæk, mens gutten nå kanskje har måtte gå i tenkeboksen på nytt, så er det vel ikke umulig at Bohinen gjør situasjonen vanskeligere for Huseklepp, og at det kan ende opp med at han da velger å snu Stabæk ryggen. Dette må ikke sees på som en del av et korstog mot Bohinen, men jeg synes denne saken har utviklet seg litt uheldig etter at overgangen i sommer ikke gikk i boks. Endret 29. Oktober 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Fy faen, har vært å sett raufoss i et par kamper igår, og en mann imponerer meg hver gang. venstrekanten Adem Guven. Teknisk meget god, sterk ikroppen, rask og et meget godt skudd. Kommende stor spiller. født i 85. nr 9. på vg-børsen for nedrykslaget raufoss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Del Skrevet 29. Oktober 2007 Fy faen, har vært å sett raufoss i et par kamper igår, og en mann imponerer meg hver gang. venstrekanten Adem Guven. Teknisk meget god, sterk ikroppen, rask og et meget godt skudd. Kommende stor spiller. født i 85. nr 9. på vg-børsen for nedrykslaget raufoss.... en kompis av meg er fra området, og har tipset meg om han flere ganger. Lurer på om ikke fyren er toppscorer for raufoss i år også, visstnok et skikkelig talent, så bohinen burde ta en titt på fyren. Spørsmålet er jo om han er god nok til å ta steget opp i TL... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Vi har for øyeblikket en midtbane som fungerer veldig bra, med to kantspillere som komplementerer hverandre og midtbanen perfekt. Huseklepp har jo allerede klippekort på Stabæk i følge Bohinen, og da må jo en ut. Er det Alan eller Keller? Jeg nekter å tro at Janne umiddelbart kommer til å ofre denne balansen i laget, da han veldig mange ganger har poengtert hvor viktig det er med Keller og Hennnig, for at feks Alan skal kunne utfolde seg som han gjør. Jeg vet ikke hvor mye vekt du skal legge på at JJ også roser jobben Keller gjør en gang i blant. Så lenge Keller har vært eneste alternativ på høyrekant er det ganske logisk at det fokuseres på de positive tingene han tilfører laget og får ros for det i stedet for at JJ klager over mangler. At en spiller får fortjent ros for sin innsats på linje med alle andre kan neppe tolkes dithen at han er uunværlig og selve forutsetningen for lagets spillestil. Det er jo sånn at "de fire store" får desidert mest oppmerksomhet og skryt, og da har JJ vært flink til å trekke frem andre som ikke nødvendigvis er de første som roses i media. Alle skal få sitt, som fortjent. Tviler sterkt på at JJ ikke ser andre muligheter enn å ha en Keller-type på høyrekant. Er vel heller snakk om å gjøre det beste ut av det man har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Martin ferdig i Brann, søker nye utfordringer... Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Martin ferdig i Brann, søker nye utfordringer... Stabæk? Spørs vel om han ser på det som NYE utfordringer da.... minner vel litt om gamle utfordringer. Er faktisk forberedt på at han ender i VIF, selv om jeg håper jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Nei glem det, Martin havner ikke i Vif.... Han er & blir en Stabæk gutt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Ai ai ai, det blir en spennende silly-season i år. Det gleder meg i det minste at vi er blant de aktuelle klubbene når det er snakk om så gode spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Danny 0 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Martin Andresen kommer tilbake til Stabæk. Og når/hvis han gjør det, vil jeg regne med han som en stor spiller for Stabæk fotball, med tanke på lojalitet og viktighet. Ingen kan beskylde MA for å ditche oss. Da vi nesten har tjent 20 mill på han, og han var årsaken til at vi rykket opp igjen med en slik stall. Salget av han var det beste for han og oss. Velkommen hjem Martin! PS: kommer nok rett før jul (vil nok til brasil) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Ja helt enig, man kan si mye om gutten, men han de som kaller han Judas må vel åpne øynene sine en smule.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Del Skrevet 30. Oktober 2007 Martin ferdig i Brann, søker nye utfordringer... Stabæk? Spørs vel om han ser på det som NYE utfordringer da.... minner vel litt om gamle utfordringer. Er faktisk forberedt på at han ender i VIF, selv om jeg håper jeg tar feil. Jeg håper på ham, men tror også han havner i VIF da det vil gi ham muligheten til å bli (evt. fortsette som...) trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå