Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Martin ferdig i Brann, søker nye utfordringer... Stabæk?

Spørs vel om han ser på det som NYE utfordringer da.... minner vel litt om gamle utfordringer. Er faktisk forberedt på at han ender i VIF, selv om jeg håper jeg tar feil. :(

Jeg håper på ham, men tror også han havner i VIF da det vil gi ham muligheten til å bli (evt. fortsette som...) trener.

På den annen side kan jo "nye utfordringer" være å ta klubben vår til seriegull.. Merker jeg får litt sommerfugler i magen bare ved tanken.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper på ham, men tror også han havner i VIF da det vil gi ham muligheten til å bli (evt. fortsette som...) trener.

Trener eller ikke. Han kommer til å bety mye mer for VIF enn for oss. VIF skriker etter en leder til å ta grep. Så la oss håpe at han ditcher dette ekle laget og kommer hjem igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIF skriker etter en leder til å ta grep.

Etter at IAO dro på feire til sørlandet, kan vi vel ikke si at vi har mange utpregede ledertyper på laget heller, og spesielt ikke på midten. Nanne er selvfølgelig et naturlig leder, men vi kunne absolutt trengt en general litt bakover på banen også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at IAO dro på feire til sørlandet, kan vi vel ikke si at vi har mange utpregede ledertyper på laget heller, og spesielt ikke på midten. Nanne er selvfølgelig et naturlig leder, men vi kunne absolutt trengt en general litt bakover på banen også

Godt poeng. Dessuten trenger vi en som tør å kjefte på Nannskog når han ikke gidder å jogge hjem og ut av offside. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har mistet en klar sjanse når vi bryter et angrep men ikke har muligheter til å spille ballen i bakrom pga at Nannskog ikke har kommet seg hjem etter forrige angrep.

Dessuten. Hvis Martin ønsker å bli trener, bør han jo gå i skole hos mesteren JJ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker bare Martin som dårlig det siste året han var her, og hva skal vi med en spiller som kanskje vurderer å bli trener? Jeg har aldri likt den karen, har jo ingen teknikk. Dessuten synes jeg han er en dårlig leder, for han bare skaper dårlig lagmoral, den klubbhora

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp på sportstabloid på TV2 Sport nå.

Referat?

Faen, jeg skrev et langt referat i stikkordsform men gadd ikke å poste det.

Jeg synes det var en liten undertone av at han ikke spiller i Brann til neste år. Ikke direkte at han spiller for oss, men at det er en del ting han ikke føler Brann gir han. Han vil fremdeles til en klubb der han føler at de har troen på han. Garantier om spilletid er ikke hva han er ute etter, men han vil føle en trygghet på at han blir satset på. Forøvrig var det ikke direkte skremmende med utlandet, men det var noe han måtte vurdere nøye dersom det skulle bli aktuelt. Han måtte innrømme at han hadde utviklet seg raskt de siste to årene, men han hadde helst sett at han fikk noen kamper fra start.

Synes han svarte noe nølende til tider, korrigerte seg selv flere ganger. Tydelig at han prøver å holde kortene tett til brystet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker bare Martin som dårlig det siste året han var her, og hva skal vi med en spiller som kanskje vurderer å bli trener? Jeg har aldri likt den karen, har jo ingen teknikk. Dessuten synes jeg han er en dårlig leder, for han bare skaper dårlig lagmoral, den klubbhora

Jøss, er du litt sur fordi noen har snappe Alzheimer som nick? Hukommelsen din virker å ligge et sted mellom Alzhiemer og Døden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, er du litt sur fordi noen har snappe Alzheimer som nick? Hukommelsen din virker å ligge et sted mellom Alzhiemer og Døden.

hva har det med Alzheimer som nick å gjøre? Jeg sier bare meningen min om Andresen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir en syk SillySeason denne gangen... Nå vil Vif & Fredriksen ble opp plenty av millioner for Martin & Huseklepp.... Og Hardball skal være villig til å spytte i 30mill om Brann trenger det, shiiit....

Om vi hanker i land de gutta ville det vist hvor sterk posisjon vi har blandt spillerne i Tippeligaen... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes jo faktisk ut som om det bare gjenstod detaljer i forhandling med Andresen før han var klar for Vålerenga. Huseklepp var vel kanskje mer bare at de også var interessert? Hvem er vel ikke det når han går gratis..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker bare Martin som dårlig det siste året han var her
hva har det med Alzheimer som nick å gjøre? Jeg sier bare meningen min om Andresen...

Jeg trodde at du husket feil. Men da har du vel bare ikke peiling på fotball.

jeg tror nok jeg har mer peiling på fotball enn deg :lol:

Andresen blir gammel og tung og blir ikke yngre med årene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At han husker Martin som dårlig sist han var her trenger jo ikke å ha noe med alzheimer å gjøre. Det er et ganske relativt begrep.

Derimot, å si at martin ikke har teknikk, da er man på bærtur. Det er visst blitt veldig trendy å kalle martin, kaptein for landslaget, dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gruer meg til en ny vinter med skuffelser...

jeg har troen på dette vinduet. Stabæk snuser på to klare forsterkninger som begge er bosman, der den ene klart har sagt han kunne tenke seg å spille for klubben vår, og den andre er en gammel traver som vi vet har satt veldig pris på tiden han har vært hos oss.

i tillegg har vi Iven Austbø, en suveren keeper å hente inn, der Bohinen faktisk ikke har avvist Vikings høye krav helt. Slår vi overkommelige Godset i siste runde tar vi sølvet, og får ytterligere 2,5 mill som kan brukes på forsterkninger. dette ser bra ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror nok jeg har mer peiling på fotball enn deg :lol:

Andresen blir gammel og tung og blir ikke yngre med årene

Du har kjempepeil! Landslagskapteinen, mannen som gjør at Hareide pga hans skade er usikker før Tyrkia-kampen drivkraften bak seriemesteren i år, og mannen som om han hadde vært skadefri også hadde ledet Brann til gull i fjor. Han er ikke god nok for oss?

Han har ikke teknikk? Kan hende han ikke tar dribleraidene som han gjorde på høyrekanten vår på slutten av nittitallet, men det er få i Norge som har tilsvarende teknikk i mottak, vendinger og for å løse situasjoner raskt på midten.

Tung og gammel med årene? Du vet at han bare er 30 år gammel? Vi snakker like gammel som Høiland, året eldre enn Tom og tre år yngre enn Daniel (som jo har blitt særs gammel og treg nå). Du som har sånn peil husker kanskje det oppgjøret Martin tok med seg selv som gjorde at han gikk fra talentfull kant i Tippeligaklasse til midtbanegeneral i landslagsklasse? Tilsier den vinnerviljen at han kommer til å slakke av når han har rundet 30?

Hvorvidt han er en dårlig leder eller ikke kan jo du ta fotballpeilingen og lure på, men det er kanskje en grunn til at han er kaptein alle steder han spiller, at klubber som trenger lederskikkelser sikler ekstra etter han og at "alle" er enige om at han blir en bra trener om ti år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Martin så får vi huske på at han tjener nok på familiebedriften sin til at han egentlig ikke treger å tenke lønnsslipp, spørsmålet er hvor han ønsker å spille, økonomien er ikke alt for han.

Skulle ønske at økonomisk doping ble ulovlig/regulert i større grad en det blir i dag, f.eks kunne det ha vært en regel om at investorer skulle kunne spytte inn f.eks 15% av total omsetning. Med slik økonomisk doping som Brann, Engen, LSK og FFK m.fl bedriver, blir det nesten håpløst... Kanskje vi skulle sette inn annonse på finn.no om et ønske om en rik onkel, som uten betenkeligheter gladlig spytter inn 20-30 mill pr år uten å forlange noe annet tilbake enn 26 (30?)x90 min med spenning ++ i året?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Martin så får vi huske på at han tjener nok på familiebedriften sin til at han egentlig ikke treger å tenke lønnsslipp, spørsmålet er hvor han ønsker å spille, økonomien er ikke alt for han.

Skulle ønske at økonomisk doping ble ulovlig/regulert i større grad en det blir i dag, f.eks kunne det ha vært en regel om at investorer skulle kunne spytte inn f.eks 15% av total omsetning. Med slik økonomisk doping som Brann, Engen, LSK og FFK m.fl bedriver, blir det nesten håpløst... Kanskje vi skulle sette inn annonse på finn.no om et ønske om en rik onkel, som uten betenkeligheter gladlig spytter inn 20-30 mill pr år uten å forlange noe annet tilbake enn 26 (30?)x90 min med spenning ++ i året?

Er noe dritt at folk er villig til å betale for at norske fotballspillere får mulighet til å trene på gress om vintern, spille på fine stadioner og mulighet til å tjene penger i Norge istedetfor å dra til Young Boys i Sveits. Skal ikke bare forby lønninger i fotballen også! Lenge leve den frie amatøridretten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt sagt. Martin har alltid vært elendig i Stabæk, skjønner ikke hva han kan bidra med. Og som du sier; spillere som kanskje vurderer å bli trener en eller annen gang kan vi jo ikke ha! I det hele tatt er jeg skeptisk til spillere som har tenkt at det kan være lurt å ha en jobb etter spillerkarrieren. Skammelig! Og teknikken til Martin? Så dårlig, så dårlig. Se hvor mange Alan har driblet i år sammenlignet med Martin, ingen tvil om at Martin ikke har teknikk. Godt observert at han er en dårlig leder. Brann rykket nesten ned i år, og medspillere går ofte gråtende av banen etter at Martin har kjeftet på de. At han velges som kaptein for alle lag han spiller er nok mest pga en sammensvergelse mellom Hareide og den islandske landslagstreneren om å boikotte Stabæk. Egentlig er nok Stabæk en god del bedre enn landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...