Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Martin har aldri vært dårlig i de periodene han har spilt i Stabæk, men mange ble vel litt skuffet over at han ikke ene og alene berget klubben fra nedrykk sist gang. Alt skulle jo bli så bra med en gang Martin kom tilbake. Kanskje det ligger noe der? Selektiv hukommelse som får en til å tenke at han var dårlig sist han var her. Ikke vet jeg... Selv stiller jeg meg relativt likegyldig til hvorvidt han kommer tilbake enda en gang. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje er det det at det er mer spennende med den utviklingen Henning og Somen kan få, dersom begge blir værende. Klart hever Martin laget, men jeg synes det er vel så spennende å se hva vi kan få ut av Henning og Somen med ett års mer erfaring og utvikling. Potensialet i den duoen er høyere, vil jeg tro, om enn mer uforutsigbar og varierende. Skjønt, Martins skadeutsatthet kan medbringe ganske mye uforutsigbarhet og ustabilitet den óg. Tviler uansett på at han kommer hit. Blir vel Vålerenga eller Brøndby eller noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 965 Del Skrevet 31. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2007 (endret) Hepp, Enig, Martin føles litt som yesterdays news. Samtidig er han utvilsomt en av de beste midtbanespillerne i ligaen. DEt blir litt stridighet mellom fornuft og følelser i den forstand at Martin objektivt sett er en glimrende signing, men jeg ønsker egentlig at vi skal titte andre steder. Dessuten tror jeg det er taktisk klokt av oss å se oss om etter en midtbanespiller som kan spille på flere possisjoner og ikke kun sentral midtbane. Det er også en mulighet for at de å introdusere en såpass sterk lederskikkelse i laget kan forrykke balansen og harmonien i spillerguppa. @ringo Endret 31. Oktober 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 ...ser ut som Martin er nærmere engen....Nettavisen..og hvis de stikker av med Huseklepp også, ja da blir jeg forbannet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 ...ser ut som Martin er nærmere engen....Nettavisen..og hvis de stikker av med Huseklepp også, ja da blir jeg forbannet! I følge 'folket' (se avstemmingen på artikkelen i Nettavisen) er det nå 55% sannsynlig at Martin havner i Våelernega og 25% sannsynlig at han havner hos oss. Jeg forslår at man finner en eller annen Martin-tråd (helst på et annet forum) om man ønsker å diskutere hvor dødsdårlig og ubrukelig Martin er. Ellers blir det fort vanskelig å se hvilke nye spillere som diskuteres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 ...ser ut som Martin er nærmere engen....Nettavisen..og hvis de stikker av med Huseklepp også, ja da blir jeg forbannet! "etter det TV2 erfarer". TV2 har troverdighet langt nedi dass, så hva de sier betyr nix nada. Når det er sagt, så hender det jo at de har rett. Det er ikke så mange klubber og spillere her i landet, så av og til slår de til med full klaff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Har vi ikke en egen Martin-tråd?? Kan vennligst en admin flytte innleggende over.. Ikke vits å diskutere Martin før noe er mer konkret.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Jeg heller mot det at det ikke bare er positivt hvis Andresen skulle ende opp i Stabæk igjen(selv om jeg tror han ender opp i VIF). En av hovedgrunnene til at han har sklidd ut med Mons skal jo være at sistnevnte sluttet etterhvert begrenset Martins innflytelse på laguttak og taktikk. Med andre ord må den nye klubben hans være klar for at han skal ha stor påvirkning(større enn hans rolle skulle tilsi) på den sportslige driften. Av flere grunner føler jeg det derfor det er viktigere for Stabæk å få tak i Huseklepp enn Andresen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Flod er en fjompenisse. Burde holdt seg til hockey sammen med Morgan Andersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Nja. Han nevner forsåvidt både Somen og Alan; "-Når det gjelder Stabæk-spillerne, ville de rent kvalitativt klare seg i mange europeiske ligaer. Men de er ikke så interessante fordi de ikke har europeisk pass, og det er begrensninger på ikke-europeiske spillere i de fleste ligaer, sier Karlsen." Dette er vel et godt poeng og passer meg utmerket. At ikke Veigar er "heit" er derimot for meg uforstålig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Som en gjennombruddshissig bakromsspiller passer han kanskje ikke i et lag helt i toppen, men i et lag som spiller gjerrig fotball og kontrer. Jeg tror han vil passe godt i klubber på nedre halvdel av Premier League, øvre del av Championship eller franske klubber midt på tabellen. Uten å ha noen meninger om mangel på Stabæk-spillere, Karlsen er da den største fjolleren? Han har Helstad som heit fordi han scoret mye mål for seriemesteren, men tror han bør spille på et dårlig lag som kontrer. Og dermed nevner han toppklubber i Championship. Han klarer utrolig nok å motsi seg selv mange ganger på veldig kort tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Som en gjennombruddshissig bakromsspiller passer han kanskje ikke i et lag helt i toppen, men i et lag som spiller gjerrig fotball og kontrer. Jeg tror han vil passe godt i klubber på nedre halvdel av Premier League, øvre del av Championship eller franske klubber midt på tabellen. Uten å ha noen meninger om mangel på Stabæk-spillere, Karlsen er da den største fjolleren? Han har Helstad som heit fordi han scoret mye mål for seriemesteren, men tror han bør spille på et dårlig lag som kontrer. Og dermed nevner han toppklubber i Championship. Han klarer utrolig nok å motsi seg selv mange ganger på veldig kort tid Det Karlsen prøver å si er at Helstad ikke er god nok mot Premier League stoppere på lag som ligger lavt. Men spiller han på et dårligere vil motstanderne stå høyere, og han vil få mer rom. I tippeligaen og i championship holder stopperne et lavere nivå, og Karlsen mener at Helstad er god nok til å fungere på disse lagene, selv om de ligger lavt. Så det er faktisk ikke så idiotisk det han sier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Per A Flod fjoller: http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/31/516782.html Ingen Stabæk spillere er "heite" i følge Flod Det er da intet annet enn musikk i ørene! La dem heller være heite i den blaa drakta enn på et overgangsmarked! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Tenk om brann og rosenborg rykker ned a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Den eneste jeg kunne tenkt meg fra Start er Strømstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Del Skrevet 31. Oktober 2007 Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Den eneste jeg kunne tenkt meg fra Start er Strømstad. Hva med Hæstad sr, Hæstad jr, Ygor, Håland, Børufsen? Både Strømstad, Hæstad'ene og Børufsen er spillere jeg hvert fall hadde blitt glad for å få til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Helt klart ja. Han virker som en solid og god spiller. Ett kupp om vi skaffer han! Han vil tillføre den duelstyrken vi har manglet iår. Endret 1. November 2007 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Hva med Birger Madsen fra Sandefjord som erstatter for Mike? Han er 25, og har vært Sandefjords beste spiller denne sesongen, i følge deres egne supportere. Ellers vet jeg fint lite om fyren.. Men det er jo interessant å se på laga som rykker ned, om det er noen aktuelle spillere der. Tenk om start rykker ned.. Den eneste jeg kunne tenkt meg fra Start er Strømstad. Hva med Hæstad sr, Hæstad jr, Ygor, Håland, Børufsen? Både Strømstad, Hæstad'ene og Børufsen er spillere jeg hvert fall hadde blitt glad for å få til Stabæk. Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Selv om du setter det litt vel å spissen, har du et godt poeng. Børulfsen kan i tillegg være et realistisk mål, noe de andre ikke kan sies å være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Doffen burde kalles Daffen istedet. jobber jo knapt. Spissformuleringene sitter løst på forumet. Doffen er dårlig, martin er dårlig. Om laget henter inn en forsterkning som sender en gammel traver på benken, eller på utlån, må Bohinen gå, om han ikke gjør det må han også gå. Damn if you do, damn if you don't. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Doffen burde kalles Daffen istedet. jobber jo knapt. Spissformuleringene sitter løst på forumet. Doffen er dårlig, martin er dårlig. Om laget henter inn en forsterkning som sender en gammel traver på benken, eller på utlån, må Bohinen gå, om han ikke gjør det må han også gå. Damn if you do, damn if you don't. Doffen har alltid vært hardtarbeidene, men that's it! Ser ingen andre kvaliteter ved han, og f.eks hvorfor han har/hadde plass på landslaget istede for f.eks Henning som kanskje ikke løper like mye som han i en kamp, men bidrar bedre defensivt og offensivt. Jeg tror at hvis Martin kommer til Stabæk så kan det bli tøffe tak mellom han og Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Hvisom atte Martin Andresen ikke går til Stabæk og dersom atte Odd skulle rykke ned, kunne svaret på vår jakt etter et piska råskinn av en bauta på i midten være Morten Fevang? (Alan må selvfølgelig få vetorett.....). Fevang har vitterligen stått for det meste av det som har skjedd av positive ting i Odd etter sommeren. Og med tanke på at vi har "holdt ut" med Flem i klubben bør vi kunne håndtere noen kort også..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Fevang? Han er 32 år, hvis han skulle komme inn og skyve ut Henning ville det vært helt fjernt.. Synes ikke vi skal kjøpe spillere over 30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Fevang? Han er 32 år, hvis han skulle komme inn og skyve ut Henning ville det vært helt fjernt..Synes ikke vi skal kjøpe spillere over 30. Jeg synes ikke vi under noen omstendigheter bør kjøpe Morten Fevang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Doffen burde kalles Daffen istedet. jobber jo knapt. Spissformuleringene sitter løst på forumet. Doffen er dårlig, martin er dårlig. Om laget henter inn en forsterkning som sender en gammel traver på benken, eller på utlån, må Bohinen gå, om han ikke gjør det må han også gå. Damn if you do, damn if you don't. Doffen har alltid vært hardtarbeidene, men that's it! Ser ingen andre kvaliteter ved han, og f.eks hvorfor han har/hadde plass på landslaget istede for f.eks Henning som kanskje ikke løper like mye som han i en kamp, men bidrar bedre defensivt og offensivt. Jeg tror at hvis Martin kommer til Stabæk så kan det bli tøffe tak mellom han og Daniel. Da er det rart at alle fotballeksperter i Norge mener at Doffen er en svært god spiller. Men selveste ØyvindW vet kanskje bedre enn fagfolket? Synes det blir litt flåsete å si at Doffen bare er hardtarbeidende når han har andre opplagte kvaliteter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Doffen er så oppskrytt at jeg ikke engang hadde blitt frista om han hadde vært bosman-spiller og selv uttalt at han ville spille for Stabæk med luselønn. Børufsen er spennende... Doffen burde kalles Daffen istedet. jobber jo knapt. Spissformuleringene sitter løst på forumet. Doffen er dårlig, martin er dårlig. Om laget henter inn en forsterkning som sender en gammel traver på benken, eller på utlån, må Bohinen gå, om han ikke gjør det må han også gå. Damn if you do, damn if you don't. Doffen har alltid vært hardtarbeidene, men that's it! Ser ingen andre kvaliteter ved han, og f.eks hvorfor han har/hadde plass på landslaget istede for f.eks Henning som kanskje ikke løper like mye som han i en kamp, men bidrar bedre defensivt og offensivt. Jeg tror at hvis Martin kommer til Stabæk så kan det bli tøffe tak mellom han og Daniel. Da er det rart at alle fotballeksperter i Norge mener at Doffen er en svært god spiller. Men selveste ØyvindW vet kanskje bedre enn fagfolket? Synes det blir litt flåsete å si at Doffen bare er hardtarbeidende når han har andre opplagte kvaliteter. Vel, de fleste fotballeksperter i Norge er uvitende om fotball. Det er vel bare Arne Scheie og Bengt Eriksen som har noe vett i hodet, og jeg kan ikke huske at de har sagt noe bra om Doffen. Ja, han er hardtarbeidende og ja, han har ingen andre ferdigheter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 367 Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Del Skrevet 1. November 2007 (endret) Jeg tror at hvis Martin kommer til Stabæk så kan det bli tøffe tak mellom han og Daniel. Daniel sier hvertfall litt om akkurat det her - Det hadde vært gull for meg om han kom hit. Han er en sjef, som ser ut som om han har kontroll. Dessuten prater han mye, og det er slik jeg vil ha det. En spiller lenger bak på banen som ser fremover og gir meg tilbakemeldinger. Han er ikke redd for at Stabæk ville bli for liten med de to på samme lag. - Nei, det bekymrer jeg meg ikke for. Det er det beste for laget som gjelder, og ingen spiller kan noen gang bli større enn klubben. - Når det gjelder Martin, tror jeg aldri han vil true Janne Jönssons posisjon. Vi har Tippeligaens kanskje dyktigste trener, så det vil ikke bli noe problem. Endret 1. November 2007 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 Vel, de fleste fotballeksperter i Norge er uvitende om fotball. Det er vel bare Arne Scheie og Bengt Eriksen som har noe vett i hodet, og jeg kan ikke huske at de har sagt noe bra om Doffen. Ja, han er hardtarbeidende og ja, han har ingen andre ferdigheter Nå må du rulle inn, da. Selv om du ikke liker feks Hareide, og tror at du kunne gjort en mye bedre jobb jf resultatene fra Championship Manager, må du da for *s skyld innse at han faktisk kan et og annet om fotball? Eller alle de andre trenerne i inn- og utland som har ligget langflate for Hæstad? Eller de italienske midtbanespillerne som slet som faen med han mot Norge. Doffen er ingen Alan, og kommer aldri til å bli det. Og du definerer kanskje gode fotballspillere etter hvor mange de klarer å drible i telefonkiosken? PS: Noen forslag til nye uttrykk etter at telefonkiosken definitivt er på vei ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 1. November 2007 Del Skrevet 1. November 2007 SpissformDa er det rart at alle fotballeksperter i Norge mener at Doffen er en svært god spiller. Men selveste ØyvindW vet kanskje bedre enn fagfolket? Synes det blir litt flåsete å si at Doffen bare er hardtarbeidende når han har andre opplagte kvaliteter. Prøvde å ta vekk noen quotes for å gjøre det litt ryddigere, får se hvordan det funka Du mener altså at det fagfolket sier alltid er riktig? Greit hvis du tenker sånn, har jeg ingenting å diskutere med deg, jeg synes selv av det jeg har sett av Doffen at han ikke imponerer meg. Han hadde et stort potensiale for noen år siden, men det er blitt borte nå (Det klarte han vel å vise ganske greit i Wigan) Har aldri skjønt hvorfor han er så høyt elsket av mange.. Disse opplagte kvalitetene ville jeg gjerne høre mer om! Du vet det vel du som er en av fagfolket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå