Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er rykter som sier at Lars Iver Strand er på vei til Stabæk?

Hvis dette stemmer er det intet mindre enn utrolig, for han blir dyr, og Viking har vært ute etter han lenge, og flere klubber melder seg sikkert på..

Hans står øverst på min ønskeliste, men har aldri tenkt dette har vært særlig realistisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

belsvik sa på blå i går at vi hadde mange spillere på gang...håper i hvertfall at vi nå kan spikre oss som toppklubb i norge og at dette sølvet er begynnelsen på en attraktiv klubb å spille for. Og hvis Lars Iver går til bergen er jo sjansen veldig stor for at Huseklepp beveger seg og kanskje HEM til bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

belsvik sa på blå i går at vi hadde mange spillere på gang...håper i hvertfall at vi nå kan spikre oss som toppklubb i norge og at dette sølvet er begynnelsen på en attraktiv klubb å spille for. Og hvis Lars Iver går til bergen er jo sjansen veldig stor for at Huseklepp beveger seg og kanskje HEM til bærum.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183011

takk og farvel til huseklepp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183011

takk og farvel til huseklepp?

Hvis dette ikke er oppspinn skjønner jeg ingenting. City har ikke muligheten til å kjøpe spillere før i januar og da er Huseklepp sin kontrakt utløpt. Hvorfor skulle de betale 14 millioner for en spiller som er gratis?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømsstad skal visst nok være interessert i å flytte til bærum kommune ettersom han trivdes godt i området da han var lånt ut til bærum for noen år siden..

men helt ærlig så kan jeg ikke se at vi trenger han!! tidenes mest overvurderte norske spiller etter Eirik Bakke mener nå jeg ihvertfall <_<

Syns vi skal gjøre alt vi kan og litt mer for å få Huseklepp! høyreving er eneste posisjonen vi virkelig trenger noen!

Endret av Bjersk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømsstad skal visst nok være interessert i å flytte til bærum kommune ettersom han trivdes godt i området da han var lånt ut til bærum for noen år siden..

men helt ærlig så kan jeg ikke se at vi trenger han!! tidenes mest overvurderte norske spiller etter Eirik Bakke mener nå jeg ihvertfall <_<

Syns vi skal gjøre alt vi kan og litt mer for å få Huseklepp! høyreving er eneste posisjonen vi virkelig trenger noen!

Bohinen snakker om 4 posisjoner som skal forsterkes i vinter. Keeper er allerede blitt sagt og høyrekant er vel også det, men hvilke andre posisjoner er det han da tenker på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bohinen snakker om 4 posisjoner som skal forsterkes i vinter. Keeper er allerede blitt sagt og høyrekant er vel også det, men hvilke andre posisjoner er det han da tenker på?

Er vel ihvertfall snakk om en spiss som kan gi Veigar og Daniel litt konkurranse..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du kanskje fortelle hva du synes Stabæk skal gjøre også? Personlig vet jeg ikke hvor mye som gjøres, så synes det er vanskelig å si om det er for lite (eller for mye). Men du sitter tydeligvis på info her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du kanskje fortelle hva du synes Stabæk skal gjøre også? Personlig vet jeg ikke hvor mye som gjøres, så synes det er vanskelig å si om det er for lite (eller for mye). Men du sitter tydeligvis på info her?

neida, sitter ikke på noe spesiell info ;) mener bare at Huseklepp hadde vært et jævlig godt kjøp! er ikke så alt for overbevist av det keller har vist i år heller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida, sitter ikke på noe spesiell info ;) mener bare at Huseklepp hadde vært et jævlig godt kjøp! er ikke så alt for overbevist av det keller har vist i år heller!

Ok. Synes det er litt spesielt å si at du synes det gjøres for lite når du ikke vet hva som faktisk gjøres. For alt vi vet kan det hende de snakker med han hver dag.

Ellers er jeg enig med deg i at han hadde vært en fantastisk signering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ihvertfall snakk om en spiss som kan gi Veigar og Daniel litt konkurranse..

Espen Olsen ble da kjøpt inn med akkurat det formålet. Jeg vet ikke om det er så mye vits i å kjøpe en kjempe god spiss for masse penger, da dette setter ut enten Veigar (som hadde 15 mål og 15 assist i år) eller Daniel som er den nest mest scorende i landet med sine 19 mål. Disse to har en uvanlig god kjemi og at en av dem byttes ut mot en som er bedre, tror jeg vil ødelegge for angrepet vårt i sum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Synes det er litt spesielt å si at du synes det gjøres for lite når du ikke vet hva som faktisk gjøres. For alt vi vet kan det hende de snakker med han hver dag.

Ellers er jeg enig med deg i at han hadde vært en fantastisk signering.

har aldri sagt at det gjøres for lite!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quote name='Bjersk' post='123656' date='4. Nov 2007, 22:54']Syns vi skal gjøre alt vi kan og litt mer for å få Huseklepp!quote]

ja nettopp! skriver ikke at det det gjøres for lite!! men oppfordrer til å gi litt ekstra for å få han. syns han er såpass god at vi kan sprenge lønningsbudsjettet litt for å lokke han hit.

Endret av Bjersk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

quote name='Bjersk' post='123656' date='4. Nov 2007, 22:54']Syns vi skal gjøre alt vi kan og litt mer for å få Huseklepp!quote]

ja nettopp! skriver ikke at det det gjøres for lite!! men oppfordrer til å gi litt ekstra for å få han. syns han er såpass god at vi kan sprenge lønningsbudsjettet litt for å lokke han hit.

Jeg tror det er viktig at vi holder oss edru videre også selv om vi har gjort en god sesong. Kjempelønn til Huseklepp gir en gjeng med spillere under kontrakt som vil se seg forbigått. Synes Stabæk har hatt en bra approach: Vil han tjene penger går han ikke til oss. Vil han utvikle seg og spille fotball er han velkommen.

Uansett overbyr vi ikke SK Hardball, og uansett kommer han til å tjene mer enn deg (med mulig forbehold) og meg tilsammen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En venstrebeint back/stopper hadde vel ikke vært helt usannsynlig. Dersom Tommy skulle gå (var hintet om dette i sommer, men sannsynligvis bare en journalist som ville lage en sak), bør det vel fylles opp på sentral midt også. Skulle i gjerne også ha sette en svært hodesterk spiss ala Karadas, men vet ingen som kunne vært aktuelle.

Blir spennende å se om MA signer for Engen i dag, det var vel antydet i forrige uke. Håper han ikke var fornøyd med bare å være spiller der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skal hente denne karen til Stabæk.. hehe Virker som om han ikke får spille

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183016

Braathen er spennende og spørs vell hvor lenge han blir i England hvis han ikke er i troppen en gang.. men prisen derimot.. Nå vet ikke jeg hva RBK fikk for han eller om han var Bosman men her kommer sikkert VIF og de andre på banen med feite sjekkhefter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i løpet av de to siste kampene blitt mer og mer spent på samarbeidet Høiland/Keller. Kanskje Keller bare har vært i uvanlig god form, men jeg synes jeg ser en god kjemi mellom dem...

Til de som er kritiske til Keller, må vi huske på at noen på midtbanen faktisk må løpe hjemover. Denne jobben har Henning og Keller gjort meget bra. Tror kanskje en midtbane med f.eks alan-somen-henning-huseklepp blir litt vel offensiv (selv om alan har blitt bedre defensivt i år). Når det er sagt, kan vel kanskje Janne få Somen til å bli enda mer Vieira og dominere fra boks til boks slik at en offensiv høyrekant kan gi en ny offensiv dimensjon med mange innlegg fra kant og ikke bare gjennomspill i midten.

Viktigste jobb i offseason er uansett å beholde de vi har. Om IAO blir, er forsvaret bra nok. Kommer Austbø og en offensiv kant/spiss, er jeg strålende fornøyd. Ellers må Bohinen gå ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i løpet av de to siste kampene blitt mer og mer spent på samarbeidet Høiland/Keller. Kanskje Keller bare har vært i uvanlig god form, men jeg synes jeg ser en god kjemi mellom dem...

Til de som er kritiske til Keller, må vi huske på at noen på midtbanen faktisk må løpe hjemover. Denne jobben har Henning og Keller gjort meget bra. Tror kanskje en midtbane med f.eks alan-somen-henning-huseklepp blir litt vel offensiv (selv om alan har blitt bedre defensivt i år). Når det er sagt, kan vel kanskje Janne få Somen til å bli enda mer Vieira og dominere fra boks til boks slik at en offensiv høyrekant kan gi en ny offensiv dimensjon med mange innlegg fra kant og ikke bare gjennomspill i midten.

Viktigste jobb i offseason er uansett å beholde de vi har. Om IAO blir, er forsvaret bra nok. Kommer Austbø og en offensiv kant/spiss, er jeg strålende fornøyd. Ellers må Bohinen gå ;)

Meget enig med deg. Midtbanen skal jo dekke mer enn bare midtstreken og fremover. Ellers vil jeg råde deg til ikke å oppholde deg for langt fra et toalett de nærmeste timene, for jeg tror Bohinenspøken gikk ut på dato en gang i august... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han forlater Brann og det er ikke avklart hvilken klubb han går til.

Edit: Ang Huseklepp sier Brann at de er i dialog med han, men at det ikke vil komme noen avklaring før neste uke der.

Endret av Blaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Elvis fra songdal? Han spiller høyre back der, men han har teknikk og jeg tror han kan være en joker på høyre midt å sende inn. Vet dog ingenting om alder, men har sett han litt på tv i år og han har potensiale hvis alderen er riktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...