trond 47 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Forøvrig rart å se andre brukere stille spørsmål ved om Huseklepp vil få spilletid i Viking. Hvorfor har de samtaler med han, hvis han ikke skal brukes? Kan vanskelig se at de betaler lønn og underskriftstillegg hvis de ikke har planer for han. Tviler ikke på at Viking vil gi Huseklepp sjansen til å spille seg til fast plass der. Situasjonen er likevel slik at det er Gaarde og Ødegaard som har spilt på kantene i høst, og de har gjort det veldig bra. Det er vel neppe aktuelt å sette in Huseklepp i midten eller som spiss, da må enten Gaarde eller Ødegaard ut, evt. spille et annet sted. Hvem ville du satt ut? Går han ikke rett inn på laget synes sikkert Viking han er en fin mann å ha på benken. Hvorfor kjøpte Viking i vår Pimpong og Hannes Sigurdsson? De har jo ikke spilt veldig mye. Hvorfor kjøpte Bolton Daniel Braathen? Hvorfor kjøpte Brann Sjøhage? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Jeg mener akkurat det jeg sier, at jeg begynner å bli lei av vinglingen hans. Hadde han stått ved det han sa i sommer hadde han skrevet under for oss, så var Brügge interessant, så var City interessant, så har han flere ganger åpnet for å bli i Brann, så var han plutselig i møte med Viking. Jeg begynner å bli drittlei hele saken. Dette synes jeg blir urettferdig. Han sa ja til Stabæk i sommer forutsatt at klubbene ble enige. Da de ikke ble det sa han at han ville vurdere situasjonen mot slutten av året, og noe mer vingling har jeg ikke hørt. Han sier konsekvent at han ikke kommenterer klubber, så vet ikke hvor du har lest at han vil hit og dit. Det er da virkelig helt naturlig at han ser på hvilke alternativer han har (jfr. møtet med Viking). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. November 2007 (endret) Del Skrevet 7. November 2007 (endret) Jeg mener akkurat det jeg sier, at jeg begynner å bli lei av vinglingen hans. Hadde han stått ved det han sa i sommer hadde han skrevet under for oss, så var Brügge interessant, så var City interessant, så har han flere ganger åpnet for å bli i Brann, så var han plutselig i møte med Viking. Jeg begynner å bli drittlei hele saken. Dette synes jeg blir urettferdig. Han sa ja til Stabæk i sommer forutsatt at klubbene ble enige. Da de ikke ble det sa han at han ville vurdere situasjonen mot slutten av året, og noe mer vingling har jeg ikke hørt. Han sier konsekvent at han ikke kommenterer klubber, så vet ikke hvor du har lest at han vil hit og dit. Det er da virkelig helt naturlig at han ser på hvilke alternativer han har (jfr. møtet med Viking). Nå har vel heller aldri jeg sagt at han vil hit eller dit, men han selv har sagt at utlandet er interessant (dog ikke noe om tidspunkt). Om han hadde så lyst til å komme til oss kunne han vel skrevet under i sommer og kommet først etter sesongen? Ser ikke helt hva som er forandret hos oss siden sommeren, bortsett fra at vi nå har et seriesølv og muligens årets trener å vise til. Noen kaller det å se på alternativer, andre kaller det vingling. Jeg heller mot det siste. Endret 7. November 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 367 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Om han er interessert i en overgang til VIF er vanskelig å si noe om. Hvordan det laget kommer til å se ut fremover er jo veldig uvisst. Der virker det jo nå som Martin skal få frie tøyler. Det er jo ikke sikkert Martin og Huseklepp har et veldig godt forhold. Har Martin hatt en rolle i det at Huseklepp ikke har spilt så mye? Ryktene sier jo at Martin bestemte det meste der borte, og Huseklepp har ikke spillt mye. Stemmer dette med Martin, så kommer han neppe til å spille mye i Enga heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Om han er interessert i en overgang til VIF er vanskelig å si noe om. Hvordan det laget kommer til å se ut fremover er jo veldig uvisst. Der virker det jo nå som Martin skal få frie tøyler. Det er jo ikke sikkert Martin og Huseklepp har et veldig godt forhold. Har Martin hatt en rolle i det at Huseklepp ikke har spilt så mye? Ryktene sier jo at Martin bestemte det meste der borte, og Huseklepp har ikke spillt mye. Stemmer dette med Martin, så kommer han neppe til å spille mye i Enga heller... Nå er det vel ikke sikkert at VOFF kan by på like god konkurranse for Huseklepp som det Vaagan Moen og Solli gjorde.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Forøvrig rart å se andre brukere stille spørsmål ved om Huseklepp vil få spilletid i Viking. Hvorfor har de samtaler med han, hvis han ikke skal brukes? Kan vanskelig se at de betaler lønn og underskriftstillegg hvis de ikke har planer for han. Tviler ikke på at Viking vil gi Huseklepp sjansen til å spille seg til fast plass der. Situasjonen er likevel slik at det er Gaarde og Ødegaard som har spilt på kantene i høst, og de har gjort det veldig bra. Det er vel neppe aktuelt å sette in Huseklepp i midten eller som spiss, da må enten Gaarde eller Ødegaard ut, evt. spille et annet sted. Hvem ville du satt ut? Går han ikke rett inn på laget synes sikkert Viking han er en fin mann å ha på benken. Hvorfor kjøpte Viking i vår Pimpong og Hannes Sigurdsson? De har jo ikke spilt veldig mye. Hvorfor kjøpte Bolton Daniel Braathen? Hvorfor kjøpte Brann Sjøhage? Når du nevner kjøpet av Pimpong, må jeg innrømme at det er et godt argument som jeg ikke har noe motsvar til på det nåværende tidspunkt Når det gjelder hvem jeg ville satt ut, er en mulighet å flytte Gaarde ned på midten(ut med Gabrielsen f.eks) og sette Huseklepp på høyresiden i angrepet. Poenget mitt er at jeg har vanskelig for å tro at Viking ønsker en så profilert spiller, for så å sette han på benken. Planer for den kommende sesongen, må de ha for Huseklepp. Men jeg åpner for å ta grundig feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Jeg mener akkurat det jeg sier, at jeg begynner å bli lei av vinglingen hans. Hadde han stått ved det han sa i sommer hadde han skrevet under for oss, så var Brügge interessant, så var City interessant, så har han flere ganger åpnet for å bli i Brann, så var han plutselig i møte med Viking. Jeg begynner å bli drittlei hele saken. Skal vi som Stabæk-supportere forvente at han ikke skal være nysgjerrig over interessen fra utlandet, og heller binde seg til Stabæk umiddelbart fordi de hadde noen samtaler i sommer? For meg virker det som du mener det. Dette hadde vært naturlig om vi hadde snakket om en spiller med bred fortid i klubben og generelt et stort hjerte for Stabæk. Men det har ikke Huseklepp; vi snakker om en bergenser med null tilknytning til klubben og området. Da mener jeg at han bør ha rett til å sondere terrenget (før han forhåpentligvis underskriver for Stabæk). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Jeg mener akkurat det jeg sier, at jeg begynner å bli lei av vinglingen hans. Hadde han stått ved det han sa i sommer hadde han skrevet under for oss, så var Brügge interessant, så var City interessant, så har han flere ganger åpnet for å bli i Brann, så var han plutselig i møte med Viking. Jeg begynner å bli drittlei hele saken. Skal vi som Stabæk-supportere forvente at han ikke skal være nysgjerrig over interessen fra utlandet, og heller binde seg til Stabæk umiddelbart fordi de hadde noen samtaler i sommer? For meg virker det som du mener det. Dette hadde vært naturlig om vi hadde snakket om en spiller med bred fortid i klubben og generelt et stort hjerte for Stabæk. Men det har ikke Huseklepp; vi snakker om en bergenser med null tilknytning til klubben og området. Da mener jeg at han bør ha rett til å sondere terrenget (før han forhåpentligvis underskriver for Stabæk). Han var så jævlig klar på at han skulle til Stabæk i sommer, da var det ikke aktuelt å verken forlenge med Brann eller gå til noen andre klubber. Jeg synes han virker noe mer vinglete nå. Enkelt og greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Han var så jævlig klar på at han skulle til Stabæk i sommer, da var det ikke aktuelt å verken forlenge med Brann eller gå til noen andre klubber. Jeg synes han virker noe mer vinglete nå. Enkelt og greit. Kan ikke du riste litt fornuft inn i han igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Strømsstad skal visst nok være interessert i å flytte til bærum kommune ettersom han trivdes godt i området da han var lånt ut til bærum for noen år siden..men helt ærlig så kan jeg ikke se at vi trenger han!! tidenes mest overvurderte norske spiller etter Eirik Bakke mener nå jeg ihvertfall Syns vi skal gjøre alt vi kan og litt mer for å få Huseklepp! høyreving er eneste posisjonen vi virkelig trenger noen! Bohinen snakker om 4 posisjoner som skal forsterkes i vinter. Keeper er allerede blitt sagt og høyrekant er vel også det, men hvilke andre posisjoner er det han da tenker på? kan ju hoppas på en solid back(va rätt virrigt inne i boxen några ggr i år) o en ung snabb anfallare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Strømstad er i hvert fall langt bedre enn Hæstad. 90% av fighterviljen og ti ganger så gode ferdigheter ellers. Hoås er jo fristilt fra Fredrikstad nå. En spiss som tar plassen fra Daniel eller Veigar får vi ikke tak i uansett. Hoås blir i det minste en helt annen type enn de spissene vi har fra før. Han så ut til å kunne blir god en gang i tiden, men han har vel kanskje hatt en negativ utvikling de siste par årene. Kan iallfall virke sånn på hvor lite tillit han har fått i Fredrikstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 kilder skal ha det til at bjørnar er i samtaler me godset.. noen som vet noe om det? Hepp, Høres ikke helt ulogisk ut.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 nei takk til hoås...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 Silly season er jo mer enn i full gang nå, er det bare meg eller er det uvanlig mange spillere med mer enn akseptable navn det spekuleres i at kan komme til å skifte arbeidsgiver..Virker som om neste års budsjetter rundt om også kan nå nye høyder. Hva er egentlig Stabæks sjanser på dette markedet? Noen av de mest omtalte: -Kristoffer Hæstad -Fredrik Strømstad -Eirik Huseklepp -Bernt Hulsker -Rune Almenning Jarstein -Espen Ruud -Iven Austbø -Lars Iver Strand -Tore Reginiussen -Vadim Demidov -Arild Sundgot -Karim Essediri -Arnar Førsund -John Anders Bjørkøy -Espen Hoff -Jeffrey Aubynn -Joakim Austnes Med rekord budsjetter rundt om er det vel duket for rekordovergangsummer også når man ser disse navnene, likevel skulle man vel tro at også Stabæk har mulighet til å plukke noen, etter årets prestasjoner? Austbø er vel per i dag mest sannsynlige fangst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 7. November 2007 (endret) Del Skrevet 7. November 2007 (endret) Skjønner Huseklepp og hans "vingling" veldig godt jeg...Situasjonen hans er jo vanskelig, han har tross alt vunnet gull i bergen, han har snakket med Stabæk i sommer og føler vel en liten tilknytning til oss også, noe som er bra. Så kommer flere klubber etter sesongen som følge av storspill, i tillegg til at Brann veldig gjerne vil beholde han. Det er klart man vil ha et best mulig sportslig tilbud i tillegg til det økonomiske. Vent til dagene etter Rennes - Brann, så skal man visstnok få et svar.. Endret 7. November 2007 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 -Kristoffer Hæstad - Nei takk -Fredrik Strømstad - Tja -Eirik Huseklepp - Mer en gjerne -Bernt Hulsker - Større kødd finnes vel ikke, men han har fått meg litt med så sier Tja -Rune Almenning Jarstein - Ja takk -Espen Ruud - Ja takk -Iven Austbø - enten han eller Jarnstein, men helst Jarnstein -Lars Iver Strand - ja takk -Tore Reginiussen - tja -Vadim Demidov - mann for fremtiden, men vil få lite spilletid -Arild Sundgot - ikke faen -Karim Essediri - nei takk -Arnar Førsund - Tja -John Anders Bjørkøy - nei, men takk som byr -Espen Hoff - ja takk -Jeffrey Aubynn - Tja -Joakim Austnes - Ja takk Tja = stallfyll på den måten at jeg mener de vi har eller andre aktuelle er bedre eller på samme linje! Ja takk = spillere jeg kunne tenkt meg, men dog ikke alle retsen skjønner dere vel, men vil si at dette er min personlige mening selvfølgelig og jeg er ikke kvalifisert til å mene hvem som passer inn i Stabæk! Der er vel Janne rett mann! Mange vil nok stusse over det jeg har satt opp her, emn hvis vi beholder laget er mange av de ovenfor ikke nødvendige! hehe blitt kresen jeg gitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 7. November 2007 (endret) Del Skrevet 7. November 2007 (endret) -Kristoffer Hæstad Nei -Fredrik Strømstad Nei -Eirik Huseklepp Ja -Bernt Hulsker Nei -Rune Almenning Jarstein Ja -Espen Ruud Ja -Iven Austbø Ja -Lars Iver Strand Nei -Tore Reginiussen Ja -Vadim Demidov Nei -Arild Sundgot Nei -Karim Essediri Nei -Arnar Førsund Nei -John Anders Bjørkøy Ja -Espen Hoff Nei -Jeffrey Aubynn Ja -Joakim Austnes Nei Endret 7. November 2007 av blaaase Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 -Kristoffer Hæstad - urealistisk -Fredrik Strømstad - urealistisk -Eirik Huseklepp - ja takk!! -Bernt Hulsker - nei -Rune Almenning Jarstein - selvsagt, men lite realistisk -Espen Ruud - som jarstein -Iven Austbø - ja -Lars Iver Strand - tja -Tore Reginiussen - ja -Vadim Demidov - spennende -Arild Sundgot - nei -Karim Essediri - nei -Arnar Førsund - skeptisk -John Anders Bjørkøy - urealistisk -Espen Hoff - ja -Jeffrey Aubynn - tja -Joakim Austnes - ja, men neppe realistisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 -Kristoffer Hæstad - Ikke aktuelt. Ikke behov. -Fredrik Strømstad - Hvorfor ikke. -Eirik Huseklepp - Ja -Bernt Hulsker - Neppe -Rune Almenning Jarstein - Selvsagt -Espen Ruud - Ikke behov. Aldri overbevist meg veldig. -Iven Austbø - Ja -Lars Iver Strand - Tviler -Tore Reginiussen - Hvis han er så god som man skal ha det til, definitivt. -Vadim Demidov - Kanskje det? -Arild Sundgot - Nei, selvsagt ikke. Hadde ikke gjort noe med en sånn spisstype forsåvidt... -Karim Essediri - Nei -Arnar Førsund - Nei -John Anders Bjørkøy - Ok spiller, men neppe realistisk og ingen drømmesignering -Espen Hoff - Ja -Jeffrey Aubynn - Kanskje det? -Joakim Austnes - Nei Austbø kommer nok, om vi ikke får konkurranse fra andre toppklubber. Strømstad eller Husklepp er vel de av av de mest kjente her som er mest realistisk!? Sikkert et par av gutta her som koster hele overgangsbudsjette vårt alene forøvrig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 7. November 2007 Del Skrevet 7. November 2007 ja, nei, kanskje det, ok, ikke faen, tviler, seff, skeptisk, ja takk, tørk meg i ræva... Er det flere som brenner etter å sende inn ønskeliste til julenissen så kjør på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 Et par svenske unggutter, en islandsk kriger og Huseklepp eller Espen Hoff - Ja, takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 -Kristoffer Hæstad - Ikke aktuelt. Ikke behov.-Fredrik Strømstad - Hvorfor ikke. -Eirik Huseklepp - Ja -Bernt Hulsker - Neppe -Rune Almenning Jarstein - Selvsagt -Espen Ruud - Ikke behov. Aldri overbevist meg veldig. -Iven Austbø - Ja -Lars Iver Strand - Tviler -Tore Reginiussen - Hvis han er så god som man skal ha det til, definitivt. -Vadim Demidov - Kanskje det? -Arild Sundgot - Nei, selvsagt ikke. Hadde ikke gjort noe med en sånn spisstype forsåvidt... -Karim Essediri - Nei -Arnar Førsund - Nei -John Anders Bjørkøy - Ok spiller, men neppe realistisk og ingen drømmesignering -Espen Hoff - Ja -Jeffrey Aubynn - Kanskje det? -Joakim Austnes - Nei Austbø kommer nok, om vi ikke får konkurranse fra andre toppklubber. Strømstad eller Husklepp er vel de av av de mest kjente her som er mest realistisk!? Sikkert et par av gutta her som koster hele overgangsbudsjette vårt alene forøvrig... Espen Hoff skulle gjerne ha sett i BLAAT, men tror ikke det vil skje. Nå har Bernt Hulsker skrivd ny kontrakt og sagt at han blir med Start så da er vel han ikke aktuell, men det hadde hvert super signering. Huseklepp troro jeg går til utlandet eller vif. Men Iven Austbø har jeg stor tro på vil komme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 Iflg Radio 1 i dag tidlig har Brann nå tilbudt Huseklepp 5 mill bare i sign on-fee, i tillegg til en fet årslønn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 Hehe, shiiiit.... Vi har ikke noe sjans der..... Da viser han ihvertfall jævlig høy klasse...... :) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 -Kristoffer Hæstad - Ikke aktuelt. Ikke behov.-Fredrik Strømstad - Hvorfor ikke. -Eirik Huseklepp - Ja -Bernt Hulsker - Neppe -Rune Almenning Jarstein - Selvsagt -Espen Ruud - Ikke behov. Aldri overbevist meg veldig. -Iven Austbø - Ja -Lars Iver Strand - Tviler -Tore Reginiussen - Hvis han er så god som man skal ha det til, definitivt. -Vadim Demidov - Kanskje det? -Arild Sundgot - Nei, selvsagt ikke. Hadde ikke gjort noe med en sånn spisstype forsåvidt... -Karim Essediri - Nei -Arnar Førsund - Nei -John Anders Bjørkøy - Ok spiller, men neppe realistisk og ingen drømmesignering -Espen Hoff - Ja -Jeffrey Aubynn - Kanskje det? -Joakim Austnes - Nei Austbø kommer nok, om vi ikke får konkurranse fra andre toppklubber. Strømstad eller Husklepp er vel de av av de mest kjente her som er mest realistisk!? Sikkert et par av gutta her som koster hele overgangsbudsjette vårt alene forøvrig... Tar mye heller Espen Ruud enn Huseklepp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 7 mill for Lars Iver Strand? Verdt penga spørr du meg... hadde trodd han skulle bli dyrere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 Iflg Radio 1 i dag tidlig har Brann nå tilbudt Huseklepp 5 mill bare i sign on-fee, i tillegg til en fet årslønn. Fem millioner Også Rosenborg interessert? Får håpe det er TV2 som har drevet litt kreativ journalistikk igjen, og at det ikke er sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 7 mill for Lars Iver Strand? Verdt penga spørr du meg... hadde trodd han skulle bli dyrere... 7 mill er vel i overkant for Stabæk, hvertfall tatt i betraktning av at Bohinen har sagt laget skal forsterkes med 4 spillere. Iven Austbø kommer ikke gratis, og er muligens den beste forsterkningen som kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 7 mill for Lars Iver Strand? Verdt penga spørr du meg... hadde trodd han skulle bli dyrere... 7 mill er vel i overkant for Stabæk, hvertfall tatt i betraktning av at Bohinen har sagt laget skal forsterkes med 4 spillere. Iven Austbø kommer ikke gratis, og er muligens den beste forsterkningen som kommer. Joda, vet at det muligens er i overkant... men fortsatt relativt lite i norsk sammenhegn det siste året for en såpass lovende, god og spennende spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 8. November 2007 Del Skrevet 8. November 2007 Huseklepp får spilletid Hvorfor får han spille, mon tro? Kontringsspillet hans eller det faktum at kontrakten hans er i fred med å gå ut...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå