Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg for min del begynner å bli litt lei av det systemet...

Hvorfor har du ikke sagt det tidligere - da hadde vi sikkert byttet forlengst...

Ja, seff. Janne er jo sikkert her hele tiden og ser hva han kan gjøre annerledes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del begynner å bli litt lei av det systemet...

Hvorfor har du ikke sagt det tidligere - da hadde vi sikkert byttet forlengst...

Ja, seff. Janne er jo sikkert her hele tiden og ser hva han kan gjøre annerledes

Han var nok det før, helt til han ansatte Ninja-Alan som sin personlige rådgiver

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hulsker?? Skeptisk...

Kan sikkert være en liten forsterkning, men han er jo 30 år gammel. Jeg vil ha UNGE spillere...

Det med unge vs. gamle spillere i Stabæk er litt interessant. Hvis vi ser på eksemplene Alan og Daniel. Alan er betraktelig yngre enn Daniel, men kommer sannsynligvis til å være kortere i klubben fordi han (kanskje) blir videresolgt. Etablerte spillere er også mer stabile og går mer sannsynlig rett inn å forsterker laget, vi vet hva vi får. En spiller på 30 år vil minst ha to gode sesonger igjen sannsynligvis opptil fire, og i ekstreme fall seks, syv. Eldre spillere er ofte også mer fornuftig priset og kan bidra mer i spillergruppen.

Men når det er sagt vil jeg ikke ha Hulsker, mer usympatisk fyr skal du lete lenge etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:huh: Kan ikke si at jeg ble glad akkurat nå, fyren får jo PFO til å virke meget sympatisk....

Greit at Hulsker ikke akkurat er hva vi forbinder med sympatisk, men å si at PFO virker meget sympatisk i forhold der går det en grense. Så mye faenskap skal det da ikke være mulig å lage.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingen tvil om at Hulsker som spiller forsterker mange Tippeligalag, noe også høstsesongen hans i Start viste. Om han passer inn som person er en helt annen greie. Etter hva jeg leser i media er han nærmest to helt forskjellige personer på banen og utenfor (men etter hvert har vi jo lært oss hvor mye vi skal stole på media)..... Regner med at de som har mulighet til å gjøre den vurderingen er seg sitt ansvar bevisst.

(Forøvrig artig å se hvordan ufattelig mange som har rykket ned hevder de "trives utrolig godt og ikke utelukker at de blir til tross for nedrykket". Enten har Hulsker helt ubekrivelige oppfatninger av hva fint og flott er - Kristiansand i høststorm er vel neppe hva man kaller dritspennende - eller så har en journalist tatt seg såkalte kunstneriske friheter.)

Sleng på Espen Hoff og en hodesterk midtbanebikkje og dette kan bli riktig så bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk til hulsker. Er en litt annen type spiss enn de vi har i stallen fra før. Og jeg har ikke noe imot usympatiske drittsekker, så lenge de er våre usympatiske drittsekker ;)

Der er jeg ikke enig ass, vil heller støtte et lag som alle i Norge kan like, framfor å bli som feks Lillestrøm. Det gjelder kjipe typer i stabækdrakt også, vil vel ikke ha assholes på vår side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk til hulsker. Er en litt annen type spiss enn de vi har i stallen fra før. Og jeg har ikke noe imot usympatiske drittsekker, så lenge de er våre usympatiske drittsekker ;)

Der er jeg ikke enig ass, vil heller støtte et lag som alle i Norge kan like, framfor å bli som feks Lillestrøm. Det gjelder kjipe typer i stabækdrakt også, vil vel ikke ha assholes på vår side.

tja... kjenner en god del motstandersupportere som ikke er akkurat er glad i Nannskogs og Veigar sin oppførsel jeg da men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja... kjenner en god del motstandersupportere som ikke er akkurat er glad i Nannskogs og Veigar sin oppførsel jeg da men..

det er bare fordi de er sjalue på at de ikke har norges beste spisspar ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk til Hulsker. Jeg vet også at Stabæk fikk tips om at Hulsker var gratis og at Stabæk var en interessant klubb.

Man må jo tro at det er en grunn til at Stabæk ikke hentet han før han skrev under for Start, men jeg tror ikke det er pga at han har/hadde en tøff spillerstil. Jeg skulle ønske Hulsker kom til Stabæk da jeg syntes han er en god spiller og at han ville forsterket laget. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke Hulsker as. Greit nok for en klubb som desperat kjemper mot nedrykk, men faen ta vi må ha høyere ambisjoner en det :(

Tenk hvordan han kommer til å grine når han finner ut at han ikke klarer å danke ut veigar og daniel. Vi har Hulsker typen i espen olsen og trenger ikke en til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingen tvil om at Hulsker som spiller forsterker mange Tippeligalag, noe også høstsesongen hans i Start viste. Om han passer inn som person er en helt annen greie. Etter hva jeg leser i media er han nærmest to helt forskjellige personer på banen og utenfor (men etter hvert har vi jo lært oss hvor mye vi skal stole på media)..... Regner med at de som har mulighet til å gjøre den vurderingen er seg sitt ansvar bevisst.

Jeg har også hørt dette via bekjentskaper, så han er nok to forskjellige personer. Kommer han får vi håper han og Veigar blir sendt på smilepåbanenutenåmistegutsenkurs, da hadde det blitt enda triveligere å heie på de blaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller Hulsker kant?

Egentlig spiss, men veldig mange spisser kan også brukes på kant, noe Hulsker også kan(?)

WOOOOHO!

Dette er gladnyheter det!

At Hulsker er en tvers igjennom usympatisk drittsekk er bare et image han har på banen. Ellers er han en sympatisk og riktig så trivelig fyr, i allefall hvis jeg skal bedømme av de intervjuer jeg har sett med ham og de omtaler jeg har lest om han etter at han forlot Molde. Han har rutine fra øverste nivå over flere år og vil være en strålende tilvekst til Stabækstallen!

Eneste kiipe er vel at han kun er spiss, og at han kanskje er litt vel lik Espen Olsen i spillestilen...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sammenligningen med PFO blir i mine øyne feil. PFO var da aldri kjent for å være en drittsekk på banen? Han var derimot en klyse utenfor. Selv om Hulsker har en aggressiv spillestil betyr ikke det automatisk at han er en jævel i spillergruppen. En "vinnarskalle", som Daniel ville sagt, og som han flere ganger har etterlyst. Ja takk! (Hvis Janne finner han nyttig i stallen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Tømmernes falt i smak hos Jõnsson, skjønner jeg (Budstikka papir). Snakker om å forlenge treningsoppholdet med en uke til. Grusa alle i løpstest og scoret tre mål i internkamp.

Løp og kjøp sier Daniel.

Hulsker trenger jeg et par dager på å fordøye, men klarer det helt sikkert til slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:blink:

I sjokk...

litt paralysert over å måtte seriøst ta inn over meg at Hulsker kan bli å finne i Stabækdrakt. Skjønner det egentlig ikke...Vi har Espen Olsen, vi har Kamara. Man er visstnok imponert av Tømmer(s)nes? Hvor passer Hulsker inn i alt dette?

Aldri likt fyren. Nå er det andre gang på svært kort tid at jeg må ty til det tynne "trynefaktor" argumentet...Stoooore kameler skal svelges om Hulsker kommer for å ikle seg verdens vakreste drakt. Jeg var en av de som heiste flagg og feiret 4 dager til ende da mannen forlot landet...

Jaja. Dette er vel Bohinen all the way. Kjenner mannen fra tiden i enga vil jeg tro.

Nei vet da søren hva jeg skal si eller tro. Blir en søvnløs grublenatt på meg...

:ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... Litt skeptisk. Hulsker danker ikke ut Veigar eller Daniel. Har også forstått det slik at Hulsker jævlig fort blir sur om han ikke får spille. Alternativt kan det jo bety at en av våre to på topp er på vei bort..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skjønne annet enn at Hulsker er helt feil på alle måter. 1) Han er for gammel, grinete og lik andre alternativer til å sitte på benken. 2) Dersom det er sånn at Veigar eller Daniel kan være på vei bort, er ikke Hulsker på langt nær en så god spiller at han kan erstatte noen av dem. 3) Han har et relativt godt navn i fotballnorge og garantert dyrere enn mindre kjente, men minst like gode, spillere. Og dem bør det finnes en del av.

Dette blir så feil, så feil. Man kjøper helt enkelt ikke så kjente navn på et så middels nivå. Det blir som å betale dobbel pris for en Hyundai fordi noen har limt fast en Mercedes-stjerne på panseret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...