Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm,

Nå som VIF hamstrer midtbanespillere, kanskje vi skulle forsøkt å plukke opp Fellah? Han havner vel langt bak i køen på Valle... Tror han kunne komme til å bli en veldig god backup i midtbaneleddet vårt og en spiller som på sikt kan overta for Somen. (om enn med litt andre kvaliteter)

@ringo

Hmm.. spennende Ringo, men han har jo spilt lite for Vif. Tror ikke jeg har sett ham spille noen gang. Sikker på at han ikke bare ville blitt stallfyll hos oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

Nå som VIF hamstrer midtbanespillere, kanskje vi skulle forsøkt å plukke opp Fellah? Han havner vel langt bak i køen på Valle... Tror han kunne komme til å bli en veldig god backup i midtbaneleddet vårt og en spiller som på sikt kan overta for Somen. (om enn med litt andre kvaliteter)

@ringo

Hmm.. spennende Ringo, men han har jo spilt lite for Vif. Tror ikke jeg har sett ham spille noen gang. Sikker på at han ikke bare ville blitt stallfyll hos oss?

Han spilte mot oss på Nadderud. Han er 89-årgang (kanskje den beste i Norge?), så selv om han ikke tar en plass i startoppstillingen med en gang har han definitivt fremtiden foran seg. Synes det var et bra forslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

@ringo

Han spilte mot oss på Nadderud. Han er 89-årgang (kanskje den beste i Norge?), så selv om han ikke tar en plass i startoppstillingen med en gang har han definitivt fremtiden foran seg. Synes det var et bra forslag.

Fellah er skitten! Han har split for Vålerenga... :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

@ringo

ja, Fellah er en god spiller som rangeres som en en av de beste når det gjelder U19 spillere i Norge. Vet ikke hvordan det går med med han nå etter benbruddet, men jeg synes det hadde vært spennende hvis han kom til oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fellah er skitten! Han har split for Vålerenga... :angry:

Tommy Stenersen og?

Ja, og Lars Bohinen og Petter Belsvik også!

Hehe. Here we go again

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

@ringo

Bra forslag! Fellah vil være en solid breddeforsterkning på kort sikt, og har stort potensial på lengre sikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å tro at så skjer, å gå til oss som spiss er jo å sikre en tilværelse på benken.

Neppe et kjøp for fremtiden heller...... <_>

Ser ut som om Brann og RBK ikke deler denne oppfattningen

Hepp,

Jeg var redd VIF ville prøve seg her, men Martin ville heldigvis hente kompisen sin istede...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

@ringo

Bra forslag! Fellah vil være en solid breddeforsterkning på kort sikt, og har stort potensial på lengre sikt.

Helt enig! Fellah er et av Norges suverent største talenter. Han vil garantert kunne spille for 2. laget, og har kortere vei inn i 1.laget enn hos VIF. Tror alle vil kunne tjene på dette. Men egentlig tviler jeg på at Martin er så dum at han lar Fellah gå billig til oss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper IAO blir og skjønner at Stabæk er en klubb man må kjempe for å få spilletid i. Opp mot sitt beste og fokusert på å spille bra, og ikke bare at "andre har tatt fra ham plassen", er han helt klart en resurs for Stabæk. Tror ikke IAO så dette komme da han måtte ut med skaden i fjor våres... Ikke vi heller, for den sakens skyld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at FK SmartClub byr 7 mill for Ijeh, og at Viking forlanger 10 mill. Hadde gjerne sett Ijeh som joker på benken vår, og selv om prisen ikke er altfor avskrekkende blir det nok med drømmen. Ser helst at han forsvinner til utlandet. Om han blir i Norge, håper å slippe å se han i LSK, Brann, Engen eller RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at FK SmartClub byr 7 mill for Ijeh, og at Viking forlanger 10 mill. Hadde gjerne sett Ijeh som joker på benken vår, og selv om prisen ikke er altfor avskrekkende blir det nok med drømmen. Ser helst at han forsvinner til utlandet. Om han blir i Norge, håper å slippe å se han i LSK, Brann, Engen eller RBK.

Og jeg hadde gjerne sett Sapara og Helstad som jokere på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var meningen med innlegget å fortelle at Ijeh tydeligvis er til salgs, hvilket de to andre ikke er, men fint at du også har våte drømmer om gode spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var meningen med innlegget å fortelle at Ijeh tydeligvis er til salgs, hvilket de to andre ikke er, men fint at du også har våte drømmer om gode spillere

Hepp,

Vi var faktisk veldig nærme å signere Ijeh for et par sesonger siden. Men da hadde han byttet to ganger innenfor en sesong alt, så han måtte ha disp fra UEFA. Det fikk han ikke og et halvår eller så senere endte han opp i Viking.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi var faktisk veldig nærme å signere Ijeh for et par sesonger siden. Men da hadde han byttet to ganger innenfor en sesong alt, så han måtte ha disp fra UEFA. Det fikk han ikke og et halvår eller så senere endte han opp i Viking.

@ringo

Uansett så har vel ikke Stabæk råd til å hente spiller i prisklassen 6 mill og oppover, så da er vel Ijeh uaktuell uansett,

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen noe info om det er noe som helst objekt( r) vi ser på om dagen??? begynner å merke det er en stund siden det har vært noe særlig news hos oss...

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen noe info om det er noe som helst objekt( r) vi ser på om dagen??? begynner å merke det er en stund siden det har vært noe særlig news hos oss...

Nå er det Brasiltur! kommer kanskje noe der?! Har ett håp om en brasilianer til på laget, så Allan kan ha en fra landet sitt å snakke med :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at Fellah er et spennende navn, og det diskuteres jo livlig rundt om, hva som skjer med Vifs talenter. Om Grindheim forsvinner er jo veien til laget kortere, men dog, synes Stabæk skulle se sitt snitt til å lure han over Lysakervelven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hørte av en kompis i dag at Stabæk er i kontakt med en bekjent av han... han skal vistnok være utrolig god og et kjempe talent som flere andre klubber jakter på...

Han er i dialog med Stabæk omdagen, så dette kan bli spennende...

Han kunne ikke si noe mer om posisjon og navn siden dette kunne ødelegge overgangen...

dette virker som om Stabæk bruker arsenal modellen, kjøper inn gode unggutter og gjør de til diamanter over noen år, og som vi ser i PL så virker jo det som at det funker ganske bra:D

En spennende framtid imøte for oss de kommende årene tror jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...