Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Han kunne ikke si noe mer om posisjon og navn siden dette kunne ødelegge overgangen... Det var jo omtenksomt, men det er vel rimelig klart hvem det er snakk om her? Er det så klart? Jeg har ikke peiling.. Si det a!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Han kunne ikke si noe mer om posisjon og navn siden dette kunne ødelegge overgangen... Det var jo omtenksomt, men det er vel rimelig klart hvem det er snakk om her? Er det så klart? Jeg har ikke peiling.. Si det a!! Sjææææææl ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Han kunne ikke si noe mer om posisjon og navn siden dette kunne ødelegge overgangen... Det var jo omtenksomt, men det er vel rimelig klart hvem det er snakk om her? Er det så klart? Jeg har ikke peiling.. Si det a!! Sjææææææl ass! Informativt...??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 hvem er det? er ganske så nysgjerrig selv jeg altså... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Hørt at Bjørn Totland fra Manglerud Star skal være nær en kontrakt i Stabæk. Stabæk føgte han nøye i fjor, han har også bakgrunn fr Hødd i Addecoligane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2008 (endret) Hørt at Bjørn Totland fra Manglerud Star skal være nær en kontrakt i Stabæk. Stabæk føgte han nøye i fjor, han har også bakgrunn fr Hødd i Addecoligane. Hepp, Bøller du???? Han fyller straks 29, spilte 11 kamper for Hødd i Adecco i 2006 og scoret fantastiske 3,6 på vg børsen? Langemann tenker nok på Tømmernes. @ringo Endret 6. Januar 2008 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 Hørt at Bjørn Totland fra Manglerud Star skal være nær en kontrakt i Stabæk. Stabæk føgte han nøye i fjor, han har også bakgrunn fr Hødd i Addecoligane. Hepp, Bøller du???? Han fyller straks 29, spilte 11 kamper for Hødd i Adecco i 2006 og scoret fantastiske 3,6 på vg børsen? Langemann tenker nok på Tømmernes. @ringo Etter hva jeg ser spilte han kun 8 kamper, og så heller ikke noe tegn til at han var skadet... Må være feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Januar 2008 Del Skrevet 6. Januar 2008 dette virker som om Stabæk bruker arsenal modellen, kjøper inn gode unggutter og gjør de til diamanter over noen år, og som vi ser i PL så virker jo det som at det funker ganske bra:DEn spennende framtid imøte for oss de kommende årene tror jeg... Hadde Stabæk brukt "Arsenal-modellen", så hadde vi vel strengt tatt kastet innpå Rogne, Diskerud og Kamara i tidlige cupkamper, eller i komfortable seriekamper, istedet for Nystuen, Markegård eller Stenersen? Utover Henning og kanskje Alan, så er vel ikke Stabæk spesielt flinke med å la unggutter få sjansen? Bjørnar er ung, men etter å ha spilt godt når det var skader i forsvaret, ble han plassert ettertrykkelig på benken. Potensialet hans er vitterlig mye større enn Toms? Hvordan får en ut potensialet sitt? Gjennom spilletid (erfaring, rutine, riktig matching) og tillit (en feil koster ikke plassen, trygghet med tempo, trygghet med spillestil og laget, etc)? Noen sier at Stabæks talenter rett og slett ikke er gode nok, andre har visst ikke holdningene som skal til, men er ikke kanskje veien til laget litt for lang? Jeg tror en spiller som Kamara hadde vært utviklet seg mer gjennom å få spille cupkamper og få jevnlige innhopp i TL, enn å bli leid ut til Hønefoss. Ta en relativ målestokk, og se på feks Barcelona. Angrepsspillerne der er Eto, Henry, Ronaldinho, Messi, i tilllegg til offensive midtbanespillere i Deco, Iniesta og Xaxi. Alle er etablerte verdensstjerner. Bak der har de to unggutter, Bojan og Dos Santos. Barca har riktignok hatt skadeproblemer, men i det seneste har både Bojan og Dos Santos fått en del spilletid (de er vel 17-18 år begge to). Det er jo lett å se at de mangler en del ift fysikk, spilleforståelse og rutine ift sine lagkamerater, men allikevel kastes de ut til løvene. Rikjiard velger altså å benke Ronaldinho, og spille Bojan. Om det er noe bakenforliggende skal jeg ha usagt, men det som skjer er jo at unge Bojan får prøve og feile for et av verdens beste klubblag. Barca kunne sikkert hatt Diego Tristan som superreserve for Henry og Eto, men de velger heller Bojan. Nå skal det vel også nevnes at både Messi og Fabregas har gått sin skole i samme ungdomsakademi, så de vet jo hva slags nivå gutta skal ha før dem slippes til. Eller: Hadde Carlo Ancelotti vært litt mer forsiktig, så hadde Kaka mest sannsynlig ikke vært den han er i dag. Gutten kom til Milan, og skulle være backup for Rui Costa (de som har fulgt Seria A, vet hvilken stjerne Rui hadde på den tiden). Kaka gjorde et bra førsteinntrykk, og får tidlig sjansen fra start. Han innfrir, og får sjansen fast bortimot hele første året i Serie A. Jeg har feks blitt veldig imponert av det lille jeg har sett av Thomas Rogne, og mener at han bør få mer spilletid neste sesong. Men, jeg tror det ikke skjer. JJ kan jo finne på å velge JIH, MK, IA og TS i forsvaret, fremfor feks JIH - MMS - PS og BH (som jeg mener har større potensiale, og presterte bedre sett under ett i 2007). Uansett, poenget er litt mer kortfattet at jeg ikke synes Stabæk så langt under JJs ledelse skal ha så utrolig mye skryt for ungdomssatsingen. Så får vi se nå da, etter de seneste signeriner, om den sportslige ledelsen har baller til å ta litt risiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Hørt at Bjørn Totland fra Manglerud Star skal være nær en kontrakt i Stabæk. Stabæk føgte han nøye i fjor, han har også bakgrunn fr Hødd i Addecoligane. Hepp, Bøller du???? Han fyller straks 29, spilte 11 kamper for Hødd i Adecco i 2006 og scoret fantastiske 3,6 på vg børsen? Langemann tenker nok på Tømmernes. @ringo haha...han fyren her viser jo virkelig at stabæk satser på arsenal modellen....men er tømmernes noe nærmere oss enn det han var tidligere?? Han var jo ikke god nok for oss for en stund siden... Hva har endret seg?? at brann er interessert?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Hepp, Man skal kanskje ikke utelukke at Branns interessse for Tømmernes kan fremskynde et kontraktstilbud fra Stabæk. Dersom man mener at han vil utvikle seg til å være bra nok. Jeg har ikke sett Tømmernes i aksjon, hvordan spillertype er han? Hva er hans sterke sider? Bortsett fra å score en del mål i 2. div. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Hepp, Man skal kanskje ikke utelukke at Branns interessse for Tømmernes kan fremskynde et kontraktstilbud fra Stabæk. Dersom man mener at han vil utvikle seg til å være bra nok. Jeg har ikke sett Tømmernes i aksjon, hvordan spillertype er han? Hva er hans sterke sider? Bortsett fra å score en del mål i 2. div. @ringo Veldig rask. Var han ikke?.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Hepp, Man skal kanskje ikke utelukke at Branns interessse for Tømmernes kan fremskynde et kontraktstilbud fra Stabæk. @ringo Det var Tømmernes jeg tenkte på, av den grunn du nevner over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Jan er hurtig, han er litt spillertype som Daniel. han er også god til å plassere seg og har ganske grei teknikk... har spilt endel med han og han er en spiller som er vanskelig å få tak på vis du er forsvarspiller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Med Tømmernes på plass (med forbehold om medisink test og kontrakt) har vi vel snart tatt oss av det som var det store problemet vårt; bredden i stallen. Eneste må være en offensiv midtbanespiller til, men det får bli bonus. Vi har jo nå: - to meget gode keepere - JIH, MMS, PS, IAO, MK, TS, BH og TR i forsvar (pluss evt Keller) - Alan, HH, Somen, Keller, Tommy, Stugan, og evt Branimir på midten, og - DN, VP, Olsen og Tømmernes på topp. I tillegg kommer ungguttene (Kamara & co) og at en del spillere kan dekke flere plasser (Tom, JIH ++). Vi får håpe at unggutta også får flere sjanser denne sesongen (ifjor vant vi jo mange kamper med ett mål, så det ble vanskelig å gi dem spilletid - i år skal vi bli bedre til å drepe kampene tidligere). Synes dette ser bra ut jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2008 (endret) - Klubbene enige om Tømmernes Endret 7. Januar 2008 av Blaatthjerte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 Jan er hurtig, han er litt spillertype som Daniel. han er også god til å plassere seg og har ganske grei teknikk...har spilt endel med han og han er en spiller som er vanskelig å få tak på vis du er forsvarspiller.. Hepp, Minner han litt om Brattbakk eller? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 vanskelig å si egentlig... men hurtig og sterk er to stikkord som passer bra på jan. klar for å kjempe om spilletid hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 duppa over den her : http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11383 Er vel muligens nevnt et sted her, men har ikke vært her så mye i det siste.. Noen som har hørt noe om denne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 7. Januar 2008 Del Skrevet 7. Januar 2008 duppa over den her :http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11383 Er vel muligens nevnt et sted her, men har ikke vært her så mye i det siste.. Noen som har hørt noe om denne? Han er vel allerede klar for en Østerisk klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 duppa over den her :http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11383 Er vel muligens nevnt et sted her, men har ikke vært her så mye i det siste.. Noen som har hørt noe om denne? Han er vel allerede klar for en Østerisk klubb? Mattias Lindstrøm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 8. Januar 2008 Del Skrevet 8. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Joakim Eyde er faktisk ukjent for meg. Ser i diskusjonen under artikkelen at han tidligere var i Vålerenga, lenge siden han kom til oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 006 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Joakim Eyde er faktisk ukjent for meg. Ser i diskusjonen under artikkelen at han tidligere var i Vålerenga, lenge siden han kom til oss? Ser ut som han er helt ny. Klanens forum. Et søk på han viser at han er fra Nesodden og har vært og trent med Tottenham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article97808.ece Anders Stadheim kunne vært en spennende spiller. Han kostet Fredrikstad 3 millioner, og går nå tilbake til Sogndal uten å ha hatt suksess. Prisen burde ligge på rundt Nystuen-nivå. Han har tidligere vist potensiale, og jeg tror vi får mye fotballspiller for pengene her. Han forsterker ikke startoppstillingen, men vil være en grei backup både på kant og sentralt. Spørsmålet blir litt om han selv vil "trappe ned" i Sogndal, gå til Sogndal for å få fart på karrieren eller gå til en toppklubb uten noen garantier for annet enn andredivisjonsspill, men med stort potensial for han selv dersom han spiller seg til en plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Alle tre er nye den siste tiden, så det ser ut til at det er gode signeringer vi har gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Alle tre er nye den siste tiden, så det ser ut til at det er gode signeringer vi har gjort. Ekstra positivt er det når man ser at Hedenstad og Aase er født henholdsvis i juli og oktober. Selvfølgelig kan det hende at de bare er tidlig utviklet, men det er en definitiv tendens at aldersbestemte landslag ofte domineres av spillere født tidlig på året som nyter godt av å ha utviklet seg et halvår eller mer, lenger enn sine medspillere. Disse faller gjerne av lasset etterhvert, ettersom de ikke har fått den samme arbeidsmoralen og treningsviljen som sliterne født sent på året. Dette er som sagt en tendens, og sier ikke nødvendigvis noe om akkurat disse to spillerne, men... Noen som har fødselsdato på Eyde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Joakim Eyde er faktisk ukjent for meg. Ser i diskusjonen under artikkelen at han tidligere var i Vålerenga, lenge siden han kom til oss? Ser ut som han er helt ny. Klanens forum. Et søk på han viser at han er fra Nesodden og har vært og trent med Tottenham. Hepp, Snakket med en kompis som er klansmann og hans respons var: "HVA?!! Har dere henta Joakim Eyde!!! Det var som faen..." Han er vistnok en teknisk god venstre vingback. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 så på tv2 sporten at vålerengen er åpne for å selge mange spillere som ikke er rett inn i startoppstillingen... hva med å hente Glenn Roberts.. da har vi plutselig god backup og konkurrenter til daniel og veigar... kanskje vi skulle selge E.O. da har vi 3 unge lovende spisser som kan kjempe seg inn i startoppstillingen pluss at vi har veigar og daniel som kan forme dem enda noen steg i riktig retning:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 9. Januar 2008 Del Skrevet 9. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Rart at ikke Thomas Rogne ble tatt ut egentlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 9. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2008 (endret) http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Rart at ikke Thomas Rogne ble tatt ut egentlig... Ja, det samme tenkte jeg... Han spiller kanskje med de som er eldre? Endret 9. Januar 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå