frilin 2 339 Del Skrevet 10. Januar 2008 Del Skrevet 10. Januar 2008 så på tv2 sporten at vålerengen er åpne for å selge mange spillere som ikke er rett inn i startoppstillingen...hva med å hente Glenn Roberts.. da har vi plutselig god backup og konkurrenter til daniel og veigar... kanskje vi skulle selge E.O. da har vi 3 unge lovende spisser som kan kjempe seg inn i startoppstillingen pluss at vi har veigar og daniel som kan forme dem enda noen steg i riktig retning:D synes det er en bra idé...hvertfall gå ut å vise interesse for noen eller at noen hører noe, keen på silly season jeg er jo litt lousy hittil, bortsett fra smårips her og der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 10. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2008 (endret) Stadheim er sikkert ok han, men synes ikke vi trenger han. Når det snakkes om at vi har en tynn stall, er vel ikke problemet at vi har for få spillere som holder tippeliganivå? Vi kan godt trenge et par reelle utfordrere til førsteelleveren fremover på banen, men stadheim faller såvidt jeg kan se i Nystuen/Espen Olsen-kategorien (ok back-up/innhoppere, men ikke gode nok til å starte for et topplag), og der føler jeg vi er greit forspent. Spesielt om vi får inn en eller to i reell-utfordrer-kategorien. Endret 10. Januar 2008 av komigjenstabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 10. Januar 2008 Del Skrevet 10. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Rart at ikke Thomas Rogne ble tatt ut egentlig... Ja, det samme tenkte jeg... Han spiller kanskje med de som er eldre? Hvis Thomas blir tatt ut på landslaget vil han spille på G18 (født 1990) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 10. Januar 2008 Del Skrevet 10. Januar 2008 Noen som har fødselsdato på Eyde? 12. desember '91: http://www.vif-fotball.no/article887402.ece Litt mer info her og her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 10. Januar 2008 Del Skrevet 10. Januar 2008 Noen som har fødselsdato på Eyde? 12. desember '91: http://www.vif-fotball.no/article887402.ece Litt mer info her og her. Desember er fantastisk. Det vil si at han er blandt de aller yngste på G17. Det lover godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 så på tv2 sporten at vålerengen er åpne for å selge mange spillere som ikke er rett inn i startoppstillingen...hva med å hente Glenn Roberts.. da har vi plutselig god backup og konkurrenter til daniel og veigar... kanskje vi skulle selge E.O. da har vi 3 unge lovende spisser som kan kjempe seg inn i startoppstillingen pluss at vi har veigar og daniel som kan forme dem enda noen steg i riktig retning:D Selv var jeg positiv til dette for noen måneder siden. Ifølge enkelte på forumet til Klanen jobber han også nå hardere på fysikktreningene, noe som har vært problemet hans tidligere. Derimot er det ikke noe vits med Roberts etter at Stabæk skaffet seg Tømmernes. Ypperlig med Espen Olsen og Tømmernes som back-up. Det er i andre posisjoner skoen trykker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 Stadheim er sikkert ok han, men synes ikke vi trenger han. Når det snakkes om at vi har en tynn stall, er vel ikke problemet at vi har for få spillere som holder tippeliganivå? Vi kan godt trenge et par reelle utfordrere til førsteelleveren fremover på banen, men stadheim faller såvidt jeg kan se i Nystuen/Espen Olsen-kategorien (ok back-up/innhoppere, men ikke gode nok til å starte for et topplag), og der føler jeg vi er greit forspent. Spesielt om vi får inn en eller to i reell-utfordrer-kategorien. Enig. Stadheim lyktes ikke i FFK, og da kan jeg ikke skjønne hvorfor et topplag skal ha nytte av han. Synd, men han føyer seg nok i rekken av de store Sogndal-talentene som ikke tar steget helt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Rart at ikke Thomas Rogne ble tatt ut egentlig... Ja, det samme tenkte jeg... Han spiller kanskje med de som er eldre? Hvis Thomas blir tatt ut på landslaget vil han spille på G18 (født 1990) Også er det desverre slik at de som har vært på landslaget i en årrekke, sjeldent blir byttet ut med andre unggutter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 11. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2008 (endret) http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article97698.ece Stabæk har mange u-landslags spillere:) Rart at ikke Thomas Rogne ble tatt ut egentlig... Ja, det samme tenkte jeg... Han spiller kanskje med de som er eldre? Hvis Thomas blir tatt ut på landslaget vil han spille på G18 (født 1990) Også er det desverre slik at de som har vært på landslaget i en årrekke, sjeldent blir byttet ut med andre unggutter.. Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Endret 11. Januar 2008 av Bjersk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. Januar 2008 Del Skrevet 11. Januar 2008 Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Hvem konkurrerer egentlig Rogne mot? Kan det stemme at han er samme generasjon som bl.a. Even Hovland? Isåfall er det jo et veldig sterkt landslag han skal slåss seg inn på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Hvem konkurrerer egentlig Rogne mot? Kan det stemme at han er samme generasjon som bl.a. Even Hovland? Isåfall er det jo et veldig sterkt landslag han skal slåss seg inn på. Håvard Nordtveit er heller ingen lett konkurrent. Men man skal ikke se bort fra at er på U-21 til våren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2008 (endret) Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Hvem konkurrerer egentlig Rogne mot? Kan det stemme at han er samme generasjon som bl.a. Even Hovland? Isåfall er det jo et veldig sterkt landslag han skal slåss seg inn på. Håvard Nordtveit er heller ingen lett konkurrent. Men man skal ikke se bort fra at er på U-21 til våren. Even Hovland er 89 årgang og Håvard Nordtveit er 90, men Nordtveit har de siste samlingene vært med G18 som da i år blir G19... så egentlig konkurrerer ikke Rogne(som er 90) med noen av dem! så et uttak fra fjorårets G17 lag som da i år blir G18, og det bestod kun av randoms!! de fleste spillte for klubber i 3. eller 2. div! eneste jeg kjente igjen var Harmeet Singh fra enga, og Pål Andre Helland fra Fra FM08 Latterlig at Rogne ikke var med i den troppen der! hadde vært den eneste derfra med TL minutter ihvertfall Endret 12. Januar 2008 av Bjersk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Hvem konkurrerer egentlig Rogne mot? Kan det stemme at han er samme generasjon som bl.a. Even Hovland? Isåfall er det jo et veldig sterkt landslag han skal slåss seg inn på. Håvard Nordtveit er heller ingen lett konkurrent. Men man skal ikke se bort fra at er på U-21 til våren. Even Hovland er 89 årgang og Håvard Nordtveit er 90, men Nordtveit har de siste samlingene vært med G18 som da i år blir G19... så egentlig konkurrerer ikke Rogne(som er 90) med noen av dem! så et uttak fra fjorårets G17 lag som da i år blir G18, og det bestod kun av randoms!! de fleste spillte for klubber i 3. eller 2. div! eneste jeg kjente igjen var Harmeet Singh fra enga, og Pål Andre Helland fra Fra FM08 Latterlig at Rogne ikke var med i den troppen der! hadde vært den eneste derfra med TL minutter ihvertfall Fantastisk bastant kommentar fra en som samtidig sier han ikke har peiling på hvem Rogne konkurrerer mot. Mest kjent er sikkert Kristian Brix fra Enga. Han er forsåvidt ikke midtstopper, men siden du mente Rogne var eneste med TL-minutter kunne det jo være greit å nevne. I forsvar er Thømt Jensen fra Moss det største navnet. Han spilte mye for Moss i året som gikk. Fredrik Solberg fra Molde fikk et par kamper i fjor, Vegar Landaas i Mandal spilte halvparten av kampene. Jonatan Tollås i Aalesund er i A-troppen der oppe, men Aafk hadde ikke like mange muligheter til å gi juniorene noen minutter mot slutten av avgjorte kamper. Jeg sier ikke at Rogne ikke er god nok, jeg bare sier at den årgangen (ta med Nordtveit og Eikrem også) er veldig veldig sterk, med svært gode resultater i Europa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 12. Januar 2008 Del Skrevet 12. Januar 2008 Nettopp! er helt latterlig at Thomas Rogne ikke har vært på et eneste aldersbestemt landslag! meeeen i fremtiden ser vi nok han på det eneste landslaget som virkelig har noe å si! jeg snakker selfølgelig om A-landslaget Hvem konkurrerer egentlig Rogne mot? Kan det stemme at han er samme generasjon som bl.a. Even Hovland? Isåfall er det jo et veldig sterkt landslag han skal slåss seg inn på. Håvard Nordtveit er heller ingen lett konkurrent. Men man skal ikke se bort fra at er på U-21 til våren. Even Hovland er 89 årgang og Håvard Nordtveit er 90, men Nordtveit har de siste samlingene vært med G18 som da i år blir G19... så egentlig konkurrerer ikke Rogne(som er 90) med noen av dem! så et uttak fra fjorårets G17 lag som da i år blir G18, og det bestod kun av randoms!! de fleste spillte for klubber i 3. eller 2. div! eneste jeg kjente igjen var Harmeet Singh fra enga, og Pål Andre Helland fra Fra FM08 Latterlig at Rogne ikke var med i den troppen der! hadde vært den eneste derfra med TL minutter ihvertfall Fantastisk bastant kommentar fra en som samtidig sier han ikke har peiling på hvem Rogne konkurrerer mot. Mest kjent er sikkert Kristian Brix fra Enga. Han er forsåvidt ikke midtstopper, men siden du mente Rogne var eneste med TL-minutter kunne det jo være greit å nevne. I forsvar er Thømt Jensen fra Moss det største navnet. Han spilte mye for Moss i året som gikk. Fredrik Solberg fra Molde fikk et par kamper i fjor, Vegar Landaas i Mandal spilte halvparten av kampene. Jonatan Tollås i Aalesund er i A-troppen der oppe, men Aafk hadde ikke like mange muligheter til å gi juniorene noen minutter mot slutten av avgjorte kamper. Jeg sier ikke at Rogne ikke er god nok, jeg bare sier at den årgangen (ta med Nordtveit og Eikrem også) er veldig veldig sterk, med svært gode resultater i Europa. ok, det var visst mange fler da var vel det uttaket jeg så rimelig b/c-preget! sa heller ikke at Rogne var den eneste 90 spilleren i landet med TL minutter, men den eneste med TL minutter fra det uttaket jeg så! og vet ikke hvor mye bedre Thømt jensen, Vagar Landaas, Jonatan Tollås og Fredrik Solberg er heller ettersom de spiller for ralativt beskjedne klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Makamora? Endret 14. Januar 2008 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Makamora? Igor Makamora. Høres ut som en russisk kombinertløper fra Japan. Men hvis han kan sparke ball.... bevares! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabinho 0 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 russeren fra japan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Makamora? Igor Makamora. Høres ut som en russisk kombinertløper fra Japan. Men hvis han kan sparke ball.... bevares! Det er nok Igor Nakamura det er snakk om. Som i følge denne siden er 169 cm og 69 kg. Ingen kjempe med andre ord. Var i 2007-sesongen utlånt til Goytacaz som ser ut til å spille i brasiliansk 2. divisjon. Edit: Ser ut til å være 3. divisjon og ikke 2. Videre ser jeg at enkelte hevder at spilleren ikke lenger tilhører Flamengo. Merker meg at han i hvert fall ikke er blant spillerne som Flamengo lister opp på sin offisielle hjemmeside. Endret 14. Januar 2008 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Er positiv til dette så lenge han er billig. Å bruke mye penger på en brasilianer synes jeg ikke vi skal gjøre, men til en lav pris/lønn er nok potensialet stort i forhold til risikoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Er positiv til dette så lenge han er billig. Å bruke mye penger på en brasilianer synes jeg ikke vi skal gjøre, men til en lav pris/lønn er nok potensialet stort i forhold til risikoen. Jeg tror også dette kan være en smart greie. Skal vi bruke mye pengere ville jeg heller brukt dem på argentinere eller italienere. Kanskje en brite, men for briter er jo ikke potensialet like stort. For ikke snakke om finner. En finne ville jeg ikke hatt om jeg fikk han gratis. Fordelen med finner er jo at i forhold til pris er risikoen liten, mens vekten er ca høy og pengene sånn ca gjennomsnitlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 163 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Makamora? Igor Makamora. Høres ut som en russisk kombinertløper fra Japan. Men hvis han kan sparke ball.... bevares! Det er nok Igor Nakamura det er snakk om. Som i følge denne siden er 169 cm og 69 kg. Ingen kjempe med andre ord. Var i 2007-sesongen utlånt til Goytacaz som ser ut til å spille i brasiliansk 2. divisjon. Edit: Ser ut til å være 3. divisjon og ikke 2. Videre ser jeg at enkelte hevder at spilleren ikke lenger tilhører Flamengo. Merker meg at han i hvert fall ikke er blant spillerne som Flamengo lister opp på sin offisielle hjemmeside. Hepp, Han er venstreback og det er det stabæk først og fremst ser etter... to mikrobrasser på venstreflanken kan bli spennende... Både den ene og andre veien... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 Han er venstreback og det er det stabæk først og fremst ser etter... Hurra, det jeg har mast om i hele vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabinho 0 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 skal vi ha 3 venstrebekker??????? hva med å satse på bjørnar ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 163 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 skal vi ha 3 venstrebekker??????? hva med å satse på bjørnar ? Hepp, Si det, men skal vi tro ryktene så var vi keene på å signere Jon Midtun Lie og en knekt på VGD hevder at vi la inn et bud på moldes Rindarøy i høst. Nå er ikke vgd det mest etterrettlige kilden på jord, men det er vel ingen grunn til å tro at han bløffer om akkurat dette. Når vi nå lukter på en ung brasiliansk back så begynner det å bli et visst mønster... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Januar 2008 Del Skrevet 14. Januar 2008 skal vi ha 3 venstrebekker??????? hva med å satse på bjørnar ? Personlig syns jeg Bjørnar er en av de svakeste spillerne vi har i stallen. Ikke spesielt god offensivt, dårlig defensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 163 Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2008 (endret) Hepp, Der er du nok i godt selskap... @ringo PS: Men i dag jobbet han bra! Endret 14. Januar 2008 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Dropper brasilianer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. Januar 2008 Del Skrevet 15. Januar 2008 Dropper brasilianer Tester bedre brasilianere Skal teste 2 stk brasilianere i morgen, kan spille både sentralt og kant på midten. Spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 16. Januar 2008 Del Skrevet 16. Januar 2008 Dropper brasilianer Tester bedre brasilianere Skal teste 2 stk brasilianere i morgen, kan spille både sentralt og kant på midten. Spennende! http://www.budstikka.no/sec_sport/article159272.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. Januar 2008 Del Skrevet 16. Januar 2008 blir ikke litt mange non-EU-spelarar da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå