Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du synes ikke at seks spisser som konkurrerer om to plasser er nok?

Hva er greia med å være så sinnsykt negativ til alle som skriver innlegg??

Det var da et høyst relevant spørsmål.

At 6 spisser konkurrerer om 2 plasser har vel lite å si, er de 4 som utfordrer plassen gode nok konkurrenter er vel mere relevant..

Jeg kunne sikkert vært den 7 spissen som konkurrerer om å få spille plass, men det hadde nok hjulpet fint lite

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Fredrik Ludvigsen burde vel kunne styrke høyrekanten vår? - Vil vekk fra Brann

Dette er jo en spiller som trenger en klubb som kan bringe potensialet ut av han.

Når han i tillegg vil gå ned i lønn, kan jo dette være et kupp!

Eller?

Han er god han! Nedtur at vi ikke er nord-over

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du synes ikke at seks spisser som konkurrerer om to plasser er nok?

Hva er greia med å være så sinnsykt negativ til alle som skriver innlegg??

Er det så sinnsykt negativt å spørre om man ikke synes det er tilstrekkelig å ha seks spisser i stallen da? Kanskje du bare skal velge tonefallet du leser innlegg i med litt større omhu. ;)

Vi har seks spisser, hvorav to er soleklare førstevalg og de fire andre er relativt ferske i troppen. Det er lite sannsynlig at vi har tenkt til å selge Kamara, Olsen, Andersen Aase eller Tømmernes allerede nå. Tre av de fire reservene kan karakteriseres som utviklingsspillere. Hva skal vi utvikle dem til, og ikke minst hvordan, hvis ytterligere en spiss skal komme inn og konkurrere om de få minuttene med Tippeliga-fotball som ikke dekkes av de to soleklare førstevalgene?

Jeg ser ikke noe poeng i å lete etter nye spillere i angrepet, all den tid vi har seks spillere der fra før og ingen av dem kan tenkes å være på vei bort. Om man ikke synes at seks spisser er nok er vel et relevant spørsmål, uten at det er så sinnsykt negativt. Det var bare et spørsmål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært spennende å se om janne var mannen som kunne få potensialet ut av Ludvigsen.

janne er ikke mirakel mann,de fleste hadde spilt på stabæk hvis han kunne gjøre mirakel kurer via vekta....han er feit

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Fredrik Strømstad på Holmen kunstgress når jeg spilte treningkamp der i går. Tilfelidig at han er i Oslo/Akershus-område eller kan det være noe på gang med en klubb i nærheten? Hareide har jo uttalt at Strømstad minst må spille på øverste nivå i norge for å bli tatt ut på landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Fredrik Strømstad på Holmen kunstgress når jeg spilte treningkamp der i går. Tilfelidig at han er i Oslo/Akershus-område eller kan det være noe på gang med en klubb i nærheten? Hareide har jo uttalt at Strømstad minst må spille på øverste nivå i norge for å bli tatt ut på landslaget.

Hadde ikke vært så aller verst, men hva skal vi egentlig med han? vi har norges beste midtbane! kanskje med unntak av Keller, men Strømstad er vel ikke noen typisk høyreving selv om han har spilt det på landsen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært så aller verst, men hva skal vi egentlig med han? vi har norges beste midtbane! kanskje med unntak av Keller, men Strømstad er vel ikke noen typisk høyreving selv om han har spilt det på landsen!

Byttehandel på gang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om han er aktuell for en klubb i området tipper jeg det er enten VIF eller LSK.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

men Strømstad er vel ikke noen typisk høyreving selv om han har spilt det på landsen!

... og dermed vel må kunne defineres som Norges beste høyrekant?

Har vi egentlig noen gode høyrevinger som er norske? Men det er klart, på landslaget er det jo blitt tradisjon å bruke spillere i posisjoner de ikke har på klubblaget. Sikkert for å forvirre motstandere, kommentatorer og fans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å være to nye spillere på trening imorgen som skal prøvespille. En tuniser og en brasilianer, etter hva jeg har hørt. Vet ikke noe mer om verken posisjon, navn eller alder.

Hva skjedde med disse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 843

SMS fra Stabæk Fotball:

Brasilianer på prøvespill:

Felipe Alves (25) - midtbanespiller.

Kommer fra Madureira som vi møtte i Brasil. Spiller nr. 5 for de av oss som var der.

Skal trene med oss fram til 19/03 og spiller trolig mot Hønefoss på onsdag.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende!

Hepp,

Ut fra hva han presterte i madureira kampen tør jeg dessverre ikke ha noen forhåpninger, men det skjer ihvertfall ting og det er i seg selv veldig bra!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende!

Hepp,

Ut fra hva han presterte i madureira kampen tør jeg dessverre ikke ha noen forhåpninger, men det skjer ihvertfall ting og det er i seg selv veldig bra!

@ringo

Nettopp! At det i det heletatt skjer noe er jo positivt. Kan ikke si jeg husker stort av hans prestasjoner fra kampen mot Stabæk, men innbiller meg at ikke ledelsen henter hvem som helst på prøvespill når de allerede har sett han spille. Kan det være et ledd i å vise Alan at vi mener alvor med å skaffe flere Brasilianere, så han blir mer fristet til å signere ny kontrakt? Sannsynligvis ikke utslagsgivende, men kanskje en liten faktor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han her da?

10. Kamel ZAIEM / 25/05/1983 /ES TUNIS / MF

I såfall, offensiv midtbane, med bra skuddfot.

Hepp,

Skal jeg tippe, så tror jeg det er snakk om nr. 21 - Mejdi Traoui.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

intervju tv2 sporten nå...uten undertext :) skjønte ikke sååå mye....Mike sa han var en ballvinner på midten mens LB sa spillerne synes han var veldig bra i Brasil

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om gutta syntes at Alves var god, og de som så kampen ikke la merke til han, betyr vel dette at han har gjort en bunnsolid defensiv jobb, og det er vel også den type spiller som mange har etterlyst her. Ser gjerne at en eller begge prøvespillerene skriver kontrakt nå, så får vi glede av de allerede fra sesongstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...