Spence 0 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Er det nå Brann får svi for millionlønnen til Huseklepp? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle1725173.ece Det var vel ingen tvil om at Huseklepp sin lønn kom til å treffe Brann midt i bakhodet. Er det nå det er lov å være litt skadefryd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 2. April 2008 Del Skrevet 2. April 2008 Er det nå Brann får svi for millionlønnen til Huseklepp? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle1725173.ece Det var vel ingen tvil om at Huseklepp sin lønn kom til å treffe Brann midt i bakhodet. Er det nå det er lov å være litt skadefryd? Jepp, særlig når Huseklepp er skadet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 3. April 2008 Del Skrevet 3. April 2008 Er det nå Brann får svi for millionlønnen til Huseklepp? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle1725173.ece Det var vel ingen tvil om at Huseklepp sin lønn kom til å treffe Brann midt i bakhodet. Er det nå det er lov å være litt skadefryd? Jepp, særlig når Huseklepp er skadet Han kommer til å råtne benken når han er klar igjen.... Vaagan Moen er ikke noen stjernespiller i mine øyne, men det er han i Mons Ivars..Neppe særlig klokt valg av Huseklepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. April 2008 Del Skrevet 3. April 2008 Han kommer til å råtne benken når han er klar igjen.... Vaagan Moen er ikke noen stjernespiller i mine øyne, men det er han i Mons Ivars..Neppe særlig klokt valg av Huseklepp Jeg kan også sitte på benken for 3 mill i året. Det er faktisk helt greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 ohoi! bare for å kaste ut noe (og kanskje mest til deg @ringo som har litt oversikt), hva med en spiller som jeppe curth i aalborg? vil han bli meget meget dyr, eller noe man kunne prøvd seg på? noen andre som evt har oversikt på denne karen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 Prøver meg igjen på denne.... bare for å kaste ut noe (og kanskje mest til deg @ringo som har litt oversikt), hva med en spiller som jeppe curth i aalborg? vil han bli meget meget dyr, eller noe man kunne prøvd seg på? noen andre som evt har oversikt på denne karen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Prøver meg igjen på denne.... bare for å kaste ut noe (og kanskje mest til deg @ringo som har litt oversikt), hva med en spiller som jeppe curth i aalborg? vil han bli meget meget dyr, eller noe man kunne prøvd seg på? noen andre som evt har oversikt på denne karen? Hepp, Tror han blir vanskelig å løse ut. Han har kontrakt ut 2011 sesongen og han har en antatt markedsverdi på rundt 2,5M Euro hos transfermarkt.de. De overdriver ofte markedsverdien på spillerne, men selv om vi halverer deres estimat så vil han fremdeles koste 10 mill Norske Kroner. Som toppscorer i SAS ligaen er nok sannsynligheten stor for at han havner i Bundesliga ved sesongslutt... Dessuten har vi akkurat fått Johan Andersson som er litt samme typen spiller. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Prøver meg igjen på denne.... bare for å kaste ut noe (og kanskje mest til deg @ringo som har litt oversikt), hva med en spiller som jeppe curth i aalborg? vil han bli meget meget dyr, eller noe man kunne prøvd seg på? noen andre som evt har oversikt på denne karen? Hepp, Tror han blir vanskelig å løse ut. Han har kontrakt ut 2011 sesongen og han har en antatt markedsverdi på rundt 2,5M Euro hos transfermarkt.de. De overdriver ofte markedsverdien på spillerne, men selv om vi halverer deres estimat så vil han fremdeles koste 10 mill Norske Kroner. Som toppscorer i SAS ligaen er nok sannsynligheten stor for at han havner i Bundesliga ved sesongslutt... Dessuten har vi akkurat fått Johan Andersson som er litt samme typen spiller. @ringo Deilig med folk som kan ting. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Stabæk hadde i dag og skal ha i morgen en spiller fra Elfenbenskysten på prøvespill, før han skal videre (uvisst hvor?) han spilte venstreback på treningen i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. April 2008 (endret) Del Skrevet 16. April 2008 (endret) Venstreback på vei ut....? Endret 16. April 2008 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Stabæk hadde i dag og skal ha i morgen en spiller fra Elfenbenskysten på prøvespill, før han skal videre (uvisst hvor?)han spilte venstreback på treningen i dag... Hepp, Var han noe bra da? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Stabæk hadde i dag og skal ha i morgen en spiller fra Elfenbenskysten på prøvespill, før han skal videre (uvisst hvor?)han spilte venstreback på treningen i dag... Hepp, Var han noe bra da? @ringo Av det jeg så, definitivt nei! Virket ikke som Tom Schelvan var helt betatt han heller. Han sa noe sånt som at med mindre han er supergod så sender vi han videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. April 2008 Del Skrevet 16. April 2008 Av det jeg så, definitivt nei! Virket ikke som Tom Schelvan var helt betatt han heller.Han sa noe sånt som at med mindre han er supergod så sender vi han videre! Det håper jeg man sier om alle spillere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 7. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2008 (endret) Hva med Espen Ruud? Noen som har noen formeninger om han? Odd-spiller jages av toppklubber edit: nå skal linken fungere Endret 7. Mai 2008 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Hva med Espen Ruud? Noen som har noen formeninger om han? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/forstediv/article1816597.ece Lettere å se hva du mener om du klarer å linke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Odd-spiller jages av toppklubber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Vi har Jon Inge, Morten og Keller til å bekle høyrebacken. Hva er vitsen med å hente inn en som er dårligere enn alle disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Espen Ruud er vel neppe dårligere enn alle de. Dessuten er en Stenvoll-type i den forstand at han kan spille både back og kant på begge sider. En spiller som Ruud hadde vært veldig nyttig å ha i troppen, men jeg kan ikke se noe behov for han nå lenger. Jeg mener han er god nok for oss, og hadde dette vært for et års tid siden burde han vært høyaktuell. Men nå er dekningen såpass god at vi har ikke noe behov for han, selv om han er en bra spiller. Det er en utfordring det óg, og der må vi være veldig bevisste. Å ikke legge seg etter spillere bare fordi de er gode og tilgjengelige, men som man egentlig ikke har noe behov for, er ikke nødvendigvis bare enkelt. Innkjøpspolitikk a la Rosenborg og Lillestrøm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Men nå er dekningen såpass god at vi har ikke noe behov for han, selv om han er en bra spiller. Det er en utfordring det óg, og der må vi være veldig bevisste. Å ikke legge seg etter spillere bare fordi de er gode og tilgjengelige, men som man egentlig ikke har noe behov for, er ikke nødvendigvis bare enkelt. Innkjøpspolitikk a la Rosenborg og Lillestrøm... Dette er et veldig godt poeng. Det handler om å benytte ressursene sine på en best mulig måte, noe Stabæk har vært ekstremt gode til og må vel være hovedgrunnen til at vi ligger der vi ligger med et av de minste budsjettene i TL. Når vi skal bruke begrensede ressurser til å forsterke stallen må vi gjøre det der det trengs mest. Keller har vært glimrende på høyreback. Vi har Høiland som er i de fleste landslagstroppene (noe ikke Ruud er) bak der har vi Skjønsberg og Stenvoll. Å bruke en stor del av de midlene vi måtte ha til forsterkninger på Espen Ruud er etter mitt skjønn fullstendig bak mål. Annan derimot hadde vært glimrende å få inn. Han er skitgod. Riktignok ikke brilljant offensivt men utrolig sterk defensivt, enorm arbeidskapasitet, god ballvinner, god teknikk, pasningssikker. Han skal ha en stor del av æren for at vi holder så tett bakover. Får vi han resten av sesongen vinner vi tippeligaen i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å fått Espen Hoff. Han kan spille off. midtbane og spiss. Perfekt for oss hvis/når vi mister noen spillere i overgangsvinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å fått Espen Hoff. Han kan spille off. midtbane og spiss. Perfekt for oss hvis/når vi mister noen spillere i overgangsvinduet. Alan ut, Hoff inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å fått Espen Hoff. Han kan spille off. midtbane og spiss. Perfekt for oss hvis/når vi mister noen spillere i overgangsvinduet. Alan ut, Hoff inn? evt. det jeg ser for meg ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å fått Espen Hoff. Han kan spille off. midtbane og spiss. Perfekt for oss hvis/når vi mister noen spillere i overgangsvinduet. Alan ut, Hoff inn? evt. det jeg ser for meg ja. "Jeg vil ha en liten hund, HOFF HOFF!!" Ville vært en utmerket erstatter for Alan på kant, og sikkert brukbar i Nannskog-rollen også... Synd han ikke valgte oss for to+ år siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Det optimale vi kan håpe på er vel å beholde alle, samt at Annan blir (enten kjøp eller lengre leieperiode). Espen Ruud kan jeg ikke helt se behovet for. Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Men nå er dekningen såpass god at vi har ikke noe behov for han, selv om han er en bra spiller. Det er en utfordring det óg, og der må vi være veldig bevisste. Å ikke legge seg etter spillere bare fordi de er gode og tilgjengelige, men som man egentlig ikke har noe behov for, er ikke nødvendigvis bare enkelt. Innkjøpspolitikk a la Rosenborg og Lillestrøm... Dette er et veldig godt poeng. Det handler om å benytte ressursene sine på en best mulig måte, noe Stabæk har vært ekstremt gode til og må vel være hovedgrunnen til at vi ligger der vi ligger med et av de minste budsjettene i TL. Når vi skal bruke begrensede ressurser til å forsterke stallen må vi gjøre det der det trengs mest. Keller har vært glimrende på høyreback. Vi har Høiland som er i de fleste landslagstroppene (noe ikke Ruud er) bak der har vi Skjønsberg og Stenvoll. Å bruke en stor del av de midlene vi måtte ha til forsterkninger på Espen Ruud er etter mitt skjønn fullstendig bak mål. Annan derimot hadde vært glimrende å få inn. Han er skitgod. Riktignok ikke brilljant offensivt men utrolig sterk defensivt, enorm arbeidskapasitet, god ballvinner, god teknikk, pasningssikker. Han skal ha en stor del av æren for at vi holder så tett bakover. Får vi han resten av sesongen vinner vi tippeligaen i år! Mhm. Jeg må faktisk innrømme at jeg trodde Espen Ruud var kantspiller. Jeg er helt enig i det dere sier, og at høyrebacken vår for øyeblikket er den posisjonen med kanskje best dekning. Espen Hoff hadde vært GULL. Har alltid likt han, veldig gjennombruddshissig og god til å utfordre en-mot-en. Han har jo prestert bra de siste par sesongene nå, så det er ikke noe blaff. Spørsmålet er jo hvor dyr han er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært GULL. Har alltid likt han, veldig gjennombruddshissig og god til å utfordre en-mot-en. Han har jo prestert bra de siste par sesongene nå, så det er ikke noe blaff. Spørsmålet er jo hvor dyr han er... Bosman spiller etter denne sesongen. vi har jo alan pengene å tilby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Espen Hoff er en spiller VI aldri kommer til å se i Stabækdrakt, og det heldigvis. Spillerstilen hans ville aldri passet inn i systemet til fotballprofesoren Jannne Jönnson! Alt for alt for direkte i spillerstilen, med det mener jeg at han har alltid synet mot mål og sjeldent velger å se etter mulige nygyggende løsninger i angrep! En spiller som Joakim Austnes som sliter med spillestil i Viking hadde vært en ypperrlig signering, selvom jeg mener vi har Grei tekning på mitden uten både Allan og Annan! Jeg er mer redd for en skade hos Nannskog og Veigar, eller for den saks skyld formsvikt! Tømmernes er for meg en skuffende spiller, har ikke bevist i verken treningskamper eller 2.div matcher. Velger å se bort ifra innnhoppene på slutten av TL-kampene, kun taktiske oppgaver der. Torstein Andersen Aase er en god juniorspiller, men foreløpig ikke noe mer enn som så. Derfor mener jeg vi burde se etter en god erstatter på spissplassen, mange gode muligheter. Jeg kan ikke direkte se noen gode alternativer fra TL, men Fofana i FFK er ikke noen dårlig spiller. Stabæk, alltid uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Espen Hoff er en spiller VI aldri kommer til å se i Stabækdrakt, og det heldigvis. Spillerstilen hans ville aldri passet inn i systemet til fotballprofesoren Jannne Jönnson! Alt for alt for direkte i spillerstilen, med det mener jeg at han har alltid synet mot mål og sjeldent velger å se etter mulige nygyggende løsninger i angrep! En spiller som Joakim Austnes som sliter med spillestil i Viking hadde vært en ypperrlig signering, selvom jeg mener vi har Grei tekning på mitden uten både Allan og Annan! Jeg er mer redd for en skade hos Nannskog og Veigar, eller for den saks skyld formsvikt! Tømmernes er for meg en skuffende spiller, har ikke bevist i verken treningskamper eller 2.div matcher. Velger å se bort ifra innnhoppene på slutten av TL-kampene, kun taktiske oppgaver der. Torstein Andersen Aase er en god juniorspiller, men foreløpig ikke noe mer enn som så. Derfor mener jeg vi burde se etter en god erstatter på spissplassen, mange gode muligheter. Jeg kan ikke direkte se noen gode alternativer fra TL, men Fofana i FFK er ikke noen dårlig spiller. Stabæk, alltid uansett. Synes nå Hoff har mange kvaliteter vi ser i alan. F.eks at han er flink til å gå inn i banen, en god pasningslegger, og bra driv. Han taper kanskje litt på dribleferdigheter, men tar mye igjen på "norsk" teknikk og gode skudd, noe ikke vi har for mange av. Synes å huske en pasning til holmen nå sist jeg da... Annan var vel en god løsning med tanke på Henning som har slitt med skade. Austnes som så og si har kommet til Viking får vel litt tid på seg før han blir dømt nord og ned?? Det samme med Tømmernes, at han er i klubben synes jeg er overbevisende i seg selv og at du skal trekke fram Aase er jo også rart. Som du sier er han en jr.spiller og da skal han vel ha et par år på å utvikle seg?? Hoff er hvertfall for meg en drømmesignering. En bra spiller jevnt over med bra kvaliteter og vil styrke venstresiden defensivt enormt pga løpskapasitet og vilje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 7. Mai 2008 Del Skrevet 7. Mai 2008 Jeg dømte ikke Joakim Austnes nord og ned gjorde jeg? Nei, jeg er vel ikke så dum at jeg skulle ønske meg en spiller som er dømt nord og ned til klubben jeg elsker?!?!? Sa også at Torstein er juniorspiller og ikke er der oppe enda, men vil kanskje komme dit. Men Tømmernes dømte jeg nord og ned han er rett og slett ingen stor spiller. Derimot en ekte drømmesignering (kanskje ikke realistisk :/) men Chippen hadde vært en drøm å få se i blaa drakt en dag. Det hadde varmet en rekke ekte Stbækhjerter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Så hva er dine kriterier for å dømme en spiller som Tømmernes nord og ned og Torstein til himmels da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå