hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg dømte ikke Joakim Austnes nord og ned gjorde jeg? Nei, jeg er vel ikke så dum at jeg skulle ønske meg en spiller som er dømt nord og ned til klubben jeg elsker?!?!? Sa også at Torstein er juniorspiller og ikke er der oppe enda, men vil kanskje komme dit. Men Tømmernes dømte jeg nord og ned han er rett og slett ingen stor spiller. Derimot en ekte drømmesignering (kanskje ikke realistisk :/) men Chippen hadde vært en drøm å få se i blaa drakt en dag. Det hadde varmet en rekke ekte Stbækhjerter. Hva gjør at du dømmer Tømmernes nord og ned? At han bøttet inn mål for Asker, eller at han ble skadet etter tre (?) kamper for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Hepp, Hverken Tømmernes eller Andersen Aase har vel direkte imponert for Stabæk2 så langt. Aase er vel 3-4 år yngre en Tømmernes så det er vel ikke rimlig at man skal kunne forvente noe som helst fra ham ennå. Tømmernes derimot var en dominerende spiller for Asker i 2. div i fjor. Han bør dermed også prege 2. div for Stabæk2. Det har han ikke gjort så langt... Hva angår nye spillere så skal Annan erstattes hvis vi ikke får til en forlengelse/permanent overgang. Med litt usikkerhet rundt Allan/Veigar tipper jeg at vi kan få se en playmaker type på vei inn, og til sist kanskje en stopper/back med en vel utviklet venstrefot. Hvis jeg skal komme med et kvalifisert tips da... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Ang Tømmernes: Jeg gidder ikke lete etter det, men jeg mener å huske at det var enorm skepsis til Veigar en gang i tiden. La noen mannen få utvikle seg litt, før man konkluderer at han er håpløs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Ang Tømmernes: Jeg gidder ikke lete etter det, men jeg mener å huske at det var enorm skepsis til Veigar en gang i tiden. La noen mannen få utvikle seg litt, før man konkluderer at han er håpløs. Første innlegg i Veigar-tråden er jo et sted å starte.. Veigar, en forsterkning eller et bomkjøp!?! Jeg så han i 2.omgangen mot Glimt før sesongstart, og fra start i bortekampen mot Odd før han fikk problemer med ryggen. Og siden i alle hans opptredener på førstelaget etter at han ble fit4fight. Og jeg er ikke imponert. Har vanskelig for å se hvilke kvaliteter Stabæk ledelsen så i han som skulle forsterke første 11'veren. Det var jo nettopp det som var forklaringen på at Jesus ble sendt i retur til Copacobana på tross av at han banket inn mål på trening. Veigar er ikke rask, ikke god en mot en, ikke høy, ikke god på hodet, har ikke en fremtredende skuddfot.... hvilke spisskvaliteter har han egentlig!?! Han har innsatsvilje, og han kan ta imot en ball og sende den videre, men det er også alt jeg ser. Konklusjon. Penger rett ut av vinduet. Vi kunne heller satset på Eirik, eller brukt mere tid på å scoute markedet. Ka dokk syns? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Jeg hadde likt å se Espen Hoff i Stabæk drakta, Jan Jönsson klarer å få det beste ut av spillere, så tror ikke det at han har en direkte spillestil som det sies, vil være et problem.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Ang Tømmernes: Jeg gidder ikke lete etter det, men jeg mener å huske at det var enorm skepsis til Veigar en gang i tiden. La noen mannen få utvikle seg litt, før man konkluderer at han er håpløs. Første innlegg i Veigar-tråden er jo et sted å starte.. Det har du helt rett i! Regnet med det lå langt ned... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Ang Tømmernes: Jeg gidder ikke lete etter det, men jeg mener å huske at det var enorm skepsis til Veigar en gang i tiden. La noen mannen få utvikle seg litt, før man konkluderer at han er håpløs. Helt enig i at Tømmernes må få tid. "Problemet" nå er at VPG og DN er så gode at det er urealistisk å ha (nesten) like gode spillere på benken. Hvis det ikke blir skadekrise e.l. vil jeg derfor tro at Tømmernes og Andersen Aase bare vil få innhopp på slutten i kamper som er avgjort, og evt en cupkamp eller to. Tipper JJ vil bruke Somen og Johan A på topp dersom VPG/DN er ute. På den annen side er det jo godt å ha så bred stall at vi nesten ikke trenger spissreserver Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Det optimale vi kan håpe på er vel å beholde alle, samt at Annan blir (enten kjøp eller lengre leieperiode). Espen Ruud kan jeg ikke helt se behovet for. Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også). De investorene som var villige til å bidra i Alan-skandalen, de burde være mer enn villige til å bidra til at Annan blir da. Vil tro det er bedre muligheter for avkastning der...Annan går garantert til en stor-klubb etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. Mai 2008 Del Skrevet 8. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også).Å bytte Alan med Hoff blir vel omtrent som å bytte Chippen med Ohr... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Her må vi følge med! Ikke at vi matcher Brann på lønn, men sportslig utfording burde vi være helt på høyde... Espen Hoff ja takk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også).Å bytte Alan med Hoff blir vel omtrent som å bytte Chippen med Ohr... Drøy sammenligning, men skal den først brukes blir den i såfall motsatt; ...som å bytte Ohr mot Chippen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også).Å bytte Alan med Hoff blir vel omtrent som å bytte Chippen med Ohr... Drøy sammenligning, men skal den først brukes blir den i såfall motsatt; ...som å bytte Ohr mot Chippen Her demonstrerer du skremmende lite fotballforståelse. Eller så lar du sinnet/skuffelsen over at Alan ikke signerer ny kontrakt gjøre deg totalt blind for hva han betyr for laget. Nei, han lykkes ikke med alt og nei, han har ikke vært like god som i fjor. Men han utgjør likevel en trussel for våre motstandere i kraft av å bare være på banen. Alle vet hva han kan skape på egenhånd og må ta hensyn til det. Det er ikke tilfeldig at våre motstanderes fokus før kampen ofte går på å ta ut Alan av kampen. Lykkes de med det, ja fint, da blir det mer plass til de andre. Det finnes ingen andre spillere i Norge som er i nærheten av Alan når det gjelder å bryte gjennom pressledd med ballen i bena. (Selv ikke Espen Hoff) Jeg skjønner at veldig mange (meg selv inkludert) er skuffet over Alans grådighet osv, men jeg synes det er merkelig at mange ikke ser hva fotballspilleren Alan betyr for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også).Å bytte Alan med Hoff blir vel omtrent som å bytte Chippen med Ohr... Drøy sammenligning, men skal den først brukes blir den i såfall motsatt; ...som å bytte Ohr mot Chippen Her demonstrerer du skremmende lite fotballforståelse. Eller så lar du sinnet/skuffelsen over at Alan ikke signerer ny kontrakt gjøre deg totalt blind for hva han betyr for laget. Nei, han lykkes ikke med alt og nei, han har ikke vært like god som i fjor. Men han utgjør likevel en trussel for våre motstandere i kraft av å bare være på banen. Alle vet hva han kan skape på egenhånd og må ta hensyn til det. Det er ikke tilfeldig at våre motstanderes fokus før kampen ofte går på å ta ut Alan av kampen. Lykkes de med det, ja fint, da blir det mer plass til de andre. Det finnes ingen andre spillere i Norge som er i nærheten av Alan når det gjelder å bryte gjennom pressledd med ballen i bena. (Selv ikke Espen Hoff) Jeg skjønner at veldig mange (meg selv inkludert) er skuffet over Alans grådighet osv, men jeg synes det er merkelig at mange ikke ser hva fotballspilleren Alan betyr for Stabæk. da må jeg bare takke deg for at du tar deg tid til å forsøke å lære meg litt om fotball. Men fungerer dessverre ikke så godt siden jeg fortsatt er dønn uenig med deg, til tross for dine treffende argumenter. Alan er fantastisk å se på når det klaffer, men han er jo så sinnsykt ustabil. Selv i de kampene han er på sitt beste vil jeg påstå at han ødelegger like mange sjanser (både faktiske men også som kunne oppstått) som han skaper, nettopp ved å holde ballen for lenge. I tillegg til at mye av det han gjør ofte ender ut i ingenting, kun irriterte medspillere, vil jeg påstå at han også er ødeleggende for flyten i angrepsspillet vårt. Når han får ballen stopper den opp hos han, løpene til medspillerne blir ofte ikke brukt og Alan dribler like gjerne ut til siden som fremover. En stor fordel med dette, som du også poengterer, er selvfølgelig at han drar på seg flere forsvarsspillere. Men det blir det jo bare gevinst av hvis han passer ballen. Jeg vil påstå at Espen Hoff ikke står tilbake for Alan når det kommer til individuelle ferdigheter, mens han på det kollektive knuser Alan. Alan har rett og slett ingen god fotballforståelse når det kommer til lagspill, han synes bare det er moro å spille fotball og kjæle med ballen, sånn som på løkka. I tillegg er Espen Hoff mer målfarlig og har et helt annet register å spille på inne i boksen enn Alan. Alan er bra på hele prosessen frem til boksen, men i den viktigste delen av fotball, den med mål/assists er han ikke særlig imponerende, kraften i skuddfoten hans kan bare skremme gamle damer. Selvfølgelig litt på spissen noe av dette for å understreke et poeng, men jeg ville uten tvil byttet Espen Hoff mot Alan any day, og det samme sa jeg faktisk i fjor. Dessverre tror jeg det hele ender ut i at Alan går gratis, og at Espen Hoff ender opp i en middels europeisk klubb eller til en av de pengesterke klubben i TL der han får en kjempe sign-on-fee. etter sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 da må jeg bare takke deg for at du tar deg tid til å forsøke å lære meg litt om fotball.Men fungerer dessverre ikke så godt siden jeg fortsatt er dønn uenig med deg, til tross for dine treffende argumenter. Alan er fantastisk å se på når det klaffer, men han er jo så sinnsykt ustabil. Selv i de kampene han er på sitt beste vil jeg påstå at han ødelegger like mange sjanser (både faktiske men også som kunne oppstått) som han skaper, nettopp ved å holde ballen for lenge. I tillegg til at mye av det han gjør ofte ender ut i ingenting, kun irriterte medspillere, vil jeg påstå at han også er ødeleggende for flyten i angrepsspillet vårt. Når han får ballen stopper den opp hos han, løpene til medspillerne blir ofte ikke brukt og Alan dribler like gjerne ut til siden som fremover. En stor fordel med dette, som du også poengterer, er selvfølgelig at han drar på seg flere forsvarsspillere. Men det blir det jo bare gevinst av hvis han passer ballen. Jeg vil påstå at Espen Hoff ikke står tilbake for Alan når det kommer til individuelle ferdigheter, mens han på det kollektive knuser Alan. Alan har rett og slett ingen god fotballforståelse når det kommer til lagspill, han synes bare det er moro å spille fotball og kjæle med ballen, sånn som på løkka. I tillegg er Espen Hoff mer målfarlig og har et helt annet register å spille på inne i boksen enn Alan. Alan er bra på hele prosessen frem til boksen, men i den viktigste delen av fotball, den med mål/assists er han ikke særlig imponerende, kraften i skuddfoten hans kan bare skremme gamle damer. Selvfølgelig litt på spissen noe av dette for å understreke et poeng, men jeg ville uten tvil byttet Espen Hoff mot Alan any day, og det samme sa jeg faktisk i fjor. Dessverre tror jeg det hele ender ut i at Alan går gratis, og at Espen Hoff ender opp i en middels europeisk klubb eller til en av de pengesterke klubben i TL der han får en kjempe sign-on-fee. etter sesongen. At Alan er ustabil tror jeg vi alle kan være enige om. Og en del av det han gjør ender ut i ingenting. Men så har han også evnen til å skape mye ut av ingenting, og akkurat den evnen har ingen andre i tippeligaen i samme grad. Du kan ikke mene at Espen Hoff har like gode individuelle ferdigheter som Alanzinho?? Hele fotball-Norge snakker om Alanzinho, og det er ikke pga. kontraktsaken eller at han er en sjarmerende blid liten brassegutt. Det er fordi han er en artist som gjør ting på fotballbanen vi ikke ser av andre i Norge. Alan forsvinner, den saken er grei. Espen Hoff kan sikkert gjøre en god jobb for Stabæk han, men vi mister en dimensjon i spillet vårt. Og for alle som liker å se ballkunstnere som Alanzinho er det et tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Jeg vil påstå at Espen Hoff ikke står tilbake for Alan når det kommer til individuelle ferdigheter, mens han på det kollektive knuser Alan. Alan har rett og slett ingen god fotballforståelse når det kommer til lagspill, han synes bare det er moro å spille fotball og kjæle med ballen, sånn som på løkka. Merkelig at Espen Hoff ikke spiller i en bedre liga, med de kvalitetene du tillegger han. En taktisk fullt ut skolert Alan, som alltid visste når han skulle slippe ballen, eller når han skulle gå, og som samtidig var målfarlig som Hoff, ville vært solgt i fjor allerede. Da er det merkelig at ikke Hoff allerede er plukket opp av Ajax eller kanskje PSG? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Det er artig hvordan frustrasjon påvirker hva man ser i noen. Jeg jobber hver dag med å få kollagaer til å se barn med problemer fremfor problembarn, nå merker jag at jeg må jobbe med meg selv for å se en god spiller ute av form.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 du har rett. jeg blir frustert av spillet til Alan. Og så blir jeg enda mer frustert når jeg ser ham i startoppstillingen i neste kamp etter f.eks en Kamma-kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Skal ikke se bort fra at det med de spillerne vi har i dag kan være like bra eller bedre med en "enklere" spiller enn Alan. Minner meg litt om gamle dager da Axel Kolle og TSL kjempet om samme plass. Spillet gikk utrolig my raskere med Kolle, men TSL slo innimellom pasninger av en annen verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Jeg vil påstå at Espen Hoff ikke står tilbake for Alan når det kommer til individuelle ferdigheter, mens han på det kollektive knuser Alan. Alan har rett og slett ingen god fotballforståelse når det kommer til lagspill, han synes bare det er moro å spille fotball og kjæle med ballen, sånn som på løkka. Merkelig at Espen Hoff ikke spiller i en bedre liga, med de kvalitetene du tillegger han. En taktisk fullt ut skolert Alan, som alltid visste når han skulle slippe ballen, eller når han skulle gå, og som samtidig var målfarlig som Hoff, ville vært solgt i fjor allerede. Da er det merkelig at ikke Hoff allerede er plukket opp av Ajax eller kanskje PSG? Hvis du lar tankene løpe gjennom hodet en ekstra runde før du kaster deg over tastaturet skjønner du kanskje at jeg ikke verdsetter Alan så sinnsykt høyt. Dermed resulterer det ikke akkurat i noen ny verdensstjerne når jeg sammenligner noen med ham... Dessuten sier jeg ikke at Hoff er bedre enn Alan i alle individuelle kvaliteter, jeg sier at totalt står han ikke tilbake for Alan i individuelle kvaliteter. Men tror absolutt Hoff kunne gjort det godt i Nederland, selv om kanskje Ajax har litt for mye kvalitet i stallen for at han får spille der. Men det er ikke dermed sagt at noen allerede burde ha oppdaget han, er mange gode spillere som aldri blir "oppdaget".. Flere påstander du har lyst til å prøve å tillegge meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Espen Hoff hadde vært en drømmesignering, men han blir vel fort for dyr (men jeg bytter lett Alan mot ham også).Å bytte Alan med Hoff blir vel omtrent som å bytte Chippen med Ohr... Drøy sammenligning, men skal den først brukes blir den i såfall motsatt; ...som å bytte Ohr mot Chippen Hva er drøyt med det? Chippen og Alan er de i særklasse beste kantspillerne vi har hatt i Stabæk, med helt unike kvaliteter i Tippeliga-sammenheng. Ohr og Hoff var/er, tja, ålreite kantspillere til norske å være... Jeg blir ikke fryktelig mye mer ekstatisk av tanken på Hoff som Alan-erstatter enn jeg ville blitt av Morten Berre eller Marius Gullerud. Spillere som Chippen og Alan finnes rett og slett ikke i Norge, det er et faktum som ikke blir mindre sant uansett hvor bitter du er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 blablabla pavens skjegg blabla Hvorfor gidder dere diskutere dette? Verken Vesle-Grådig eller Hoff spiller for Stabæk i 2009. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 blablabla pavens skjegg blabla Hvorfor gidder dere diskutere dette? Verken Vesle-Grådig eller Hoff spiller for Stabæk i 2009. Dette er en diskusjonstråd om mulige nye spillere. Ingen her vet om Espen Hoff blir Stabækspiller, men det står i media at Stabæk er interessert. Hvis du (sannsynligvis som den eneste i verden) vet hvem som spiller og ikke spiller i Stabæk neste år, kan du ikke da dele det med resten av oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 blablabla pavens skjegg blabla Hvorfor gidder dere diskutere dette? Verken Vesle-Grådig eller Hoff spiller for Stabæk i 2009. Dette er en diskusjonstråd om mulige nye spillere. Ingen her vet om Espen Hoff blir Stabækspiller, men det står i media at Stabæk er interessert. Hvis du (sannsynligvis som den eneste i verden) vet hvem som spiller og ikke spiller i Stabæk neste år, kan du ikke da dele det med resten av oss? Hvor i media står det at Stabæk er interessert? Jeg må ha gått glipp av en artikkel.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Hvor i media står det at Stabæk er interessert? Jeg må ha gått glipp av en artikkel.. Stabæk var en høyaktuell klubb for Hoff før han dro fra Odd til Lyn. Har ikke lest om noen Stabækinteresse etter det, men jeg ser det som helt naturlig at de fortsatt er interessert i ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 9. Mai 2008 Del Skrevet 9. Mai 2008 Gidder ikke finne artikkelen, men det sto at alle topplagene i Norge hadde meldt interesse. Tar det for gitt at serielederen da er inkludert, og som Slum sier er vel det helt naturlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 10. Mai 2008 Del Skrevet 10. Mai 2008 Gidder ikke finne artikkelen, men det sto at alle topplagene i Norge hadde meldt interesse. Tar det for gitt at serielederen da er inkludert, og som Slum sier er vel det helt naturlig. Hoff følges av toppklubber - Alle de antatt beste klubbene i Norge har følere ute når det gjelder Espen, sier fotballagent Gunnar Martin Kjenner til Bergensavisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2008 (endret) synes vi skulle sjekket ut n'dures forball egenskaper jeg da...han har ihvertfall hatt humøret og farten på plass.. http://atvs.vg.no/player/?id=15981 Endret 11. Mai 2008 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 11. Mai 2008 Del Skrevet 11. Mai 2008 synes vi skulle sjekket ut n'dures forball egenskaper jeg da...han har ihvertfall hatt humøret og farten på plass..http://atvs.vg.no/player/?id=15981 Avsporing, men men. God underholdning. "Fyttikatta!!" Hehe, sprø fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 18. Mai 2008 Del Skrevet 18. Mai 2008 På tide å hente opp denne tråden igjen, med tanke på at Somen forsvinner. Bohinen sa på TV2-sporten nettopp noe sånt som at "man skulle ikke bli overrasket over at man kikket i Norge - etter en norsk spiller". For inntil 10 millioner kan det jo være flere aktuelle kandidater. Jeg har litt sansen for Trond Olsen i Bodø/Glimt, men det er sikkert andre som har noen gode forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 18. Mai 2008 Del Skrevet 18. Mai 2008 vel, det er plenty spillere som underpresterer på sine lag, for å si det mildt, men hvem av dem ønsker vi at Jönsson skal foredle med sin golden touch? Noen fra Rbk, Lsk, Lyn, Enga, Viking? Dette er lag med god dekning på midten, men hvor flere spillere ikke har fått ut sitt potensiale... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå