Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse av at Stabæk valgte å selge Somen nå fordi Bohinen allerede har aktuelle erstattere i kikkerten, eventuelt allerede i kontakt. Det virker noe "forhastet" å ikke vente på flere bud uten å vite at man kan få tak i en erstatter. Blir spennende å se, og jeg håper på en knall-signering!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør nødvendigvis tenke sentralmidtbane her, og når Annan forsvinner, så bør det vel hentes to spillere? En defensiv og en offensiv. Denne spilleren fra Tunisia, han var vel defensiv midtbane?

Av norske spillere, så nevnes Brenne her. Han blir vel fort veldig dyr?

Fredrik Strømstad forlater vel aldri Start? Hva med Soko, er han god nok, og er han riktig type?

Andre spennende navn er Fredrik Nordkvelle og Magnus Lekven. Men, umiddelbart kjennes de for lette til å erstatte Somen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også tror de har rimelig god kontroll på dette... De hadde ikke gjort denne manøveren om det ikke var fordi det gangner Stabæk noe veldig... Mye kash, erstatter på vei etc... :) Elsker Stabæk, en fantastisk klubb..........

FORZA:::::::::

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør nødvendigvis tenke sentralmidtbane her, og når Annan forsvinner, så bør det vel hentes to spillere? En defensiv og en offensiv. Denne spilleren fra Tunisia, han var vel defensiv midtbane?

Av norske spillere, så nevnes Brenne her. Han blir vel fort veldig dyr?

Fredrik Strømstad forlater vel aldri Start? Hva med Soko, er han god nok, og er han riktig type?

Andre spennende navn er Fredrik Nordkvelle og Magnus Lekven. Men, umiddelbart kjennes de for lette til å erstatte Somen.

Det er vel ingen norske spillere som kan erstattet Somen, og ser vi på pris må vi nok et stykke ned på lista, men vi vet hva trollmann Jönsson kan gjøre med de han får.

Trenger vi noen erstatter for Annan? Han var vel en midlertidig erstatning for Henning. Vi har Keller, Henning, Johan og Alan på midtbanen med Tom og Bjørnar som mulige resereløsning av de etablerte spillerne. Tommy kommer tilbake. Veigar kan også gå ned i et krisetilfelle hvis Tømmernes får fart på sakene. Så skal vi få en erstatter for Somen, og unggutta skal kunne ha en liten mulighet for å komme inn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy startet ikke for Sandefjord sist, og uten å vite grunnen til det, så er det unektelig et ikke altfor godt tegn. Jeg tror Tommys tid i Stabæk kan være talte, og med tanke på nivået til Somen og Annan, så mener jeg at det er et altfor langt sprang mellom å ha Somen og Annen som faste startere, med Henning og JOhan på benken, til å starte med Henning og Johan, og ha Tom, Tommy og Diskerud som erstattere. Det siste lukter det ikke gull av ihvertfall, så gjenstår det å se hvor klubben legger listen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Stabæk satser høyt, ser nok verdiene av å bli seriemester i 2008... Det vil helt klart gjøre det lettere å fylle opp Fornebu, noe som igjen vil gjøre at vi endelig begynner å tjene kash :) Derfor tror jeg det nå vil brukes penger & signeres store navn som kansje er nede for øyeblikket men som JJ gjør til gull igjen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte også på Soko. Brynestad har stengt av pengekranen og Soko er snart Bosman etter det jeg har skjønt. Lyn trenger CASH! Typisk én som kan ta et steg opp under JJ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er litt på jordet, men jeg stusset litt over at Daniel Braaten var og så på Røas damelag. Ikke veldig langt fra Nadderud, og han kan spille høyreving noe som SAT har spilt denne sesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soko vil jeg ikke ha i nærheten av Stabæk, han har stagnert og er per dags dato ræva.

Syns Tom og Janne bør rette kikkerten utenlands igjen jeg. Overprisa norsk dritt er jeg ikke spess keen på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

$$

Noen tips om hvem $$ tror de jobber med?

Hvis de virkelig jobber med det navnet vi tror de jobber med, vil tapet av Somen bli minimalt - på tross av at han er en glimrende spiller.

:blink: :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JJ / Stabæk kan ikke gjøre gull av alt, forutsetningen må vel være at det ligger ett talent / potensiale i spilleren. Etter mitt skjønn gjør det ikke det i Soko, tror han er nådd toppen...

Egentlig spent på hvem som Stabæk har i søkelyset, Espen Hoff? Kunne gjort seg, men blir vel dyr og heller ikke sentral midt... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen nevner Strømstad, væææær så snill a! HAN er den mest oppskrytte fotballspillern i verden, at har vært på landslaget (forhåpentligvis ikke lenger) sier bare noe om Norge som fotballnasjon! Mikkel Diskerud vil ta steg etter steg men nok ikke klar for en TL-startellver før om min 2-3 år! Jeg har troen på Soko, tror han kunne vært en bra forsterkning! Men det beste er å klare å beholde Annan da er hele problemet vi har i dag løst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen nevner Strømstad, væææær så snill a! HAN er den mest oppskrytte fotballspillern i verden, at har vært på landslaget (forhåpentligvis ikke lenger) sier bare noe om Norge som fotballnasjon! Mikkel Diskerud vil ta steg etter steg men nok ikke klar for en TL-startellver før om min 2-3 år! Jeg har troen på Soko, tror han kunne vært en bra forsterkning! Men det beste er å klare å beholde Annan da er hele problemet vi har i dag løst!

Ikke like oppskrytt som kompissen enga kjøpte for 10 mil........

Strømstad, nei takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Strømstad og Hæstad er noen oppskrytte tullinger som jobber som faen for åvinne ballen, klarer det i 1/10 tilfeller, og mister den igjen rett etterpå. Kanskje litt satt på spissen, men jeg vil ikke ha Strømstad til Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæstad er slik, og nesten Strømstad. Han vil uansett være for høyt priset, Stabæk kommer nok med enda en ukjent spiller som alle mener er dritt elendig, men som viser seg å bli veldig god under Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Strømstad er temmelig forskjellig fra Hæstad. Bortsett fra at han garantert er voldsomt overpriset hadde ikke Strømstad vært blant de dummeste forsterkningene. I hvert fall ikke hvis vi snakker om kun norske spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...