jokke 48 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 1 august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Spennende! Høres offensivt ut... http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle188023.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Spennende! Høres offensivt ut... http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle188023.ece Han er det nok bare å glemme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Brøndbys Martin Retov befinder sig lige nu i Rostock, hvor han er i færd med at gennemgå det obligatoriske lægetjek. En handel ventes offentliggjort i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Da satser vi på Annan, ingen tng hadde vært bedre enn som så! Spillergruppa sier de vil prøve å overbevise Annan om at de virkelig virkelig ønsker å ha han lenger i troppen! Ei heller har Start fått noen konkrete bud, sier de hvert fall! Så lenge leve håpet...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Ettersom vi uansett ikke får noen før 1. august er det vel bedre om man tar seg tid og gjør mest mulig research enn å kjøpe for å kjøpe? Personlig tror jeg Sokolowski passer vårt behov bedre enn Hoff, men sier selvsagt ikke nei til Hoff. Har vi gitt opp Wehrmann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Ledelsen har vel aldri kjøpt uten grundig research. I hvert fall ikke når det snakk om betydelige summer. ( I Stabaeks tilfelle, over to mill.) Det har vi ikke råd til. Så det finnes positive sider ved å ha begrensete ressurser. På den annen side er det selvsagt(?) negativt at vi ikke kan matche andre klubber på lønn - eller innfri spilleres grådighet om du vil. Nå leder vi heldigvis Tippeligaen og burde vaere attraktive for dem som kunne tenke seg å spille i Norge. Retov ville heller spille for en tysk klubb som nettopp har rykket ned. Så kan vi bare spekulere i om tysk annendivisjon er mer attraktiv enn å kjempe i toppen av den norske serien; eller om det var lommeboka som avgjorde. Endret 8. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Ettersom vi uansett ikke får noen før 1. august er det vel bedre om man tar seg tid og gjør mest mulig research enn å kjøpe for å kjøpe? Personlig tror jeg Sokolowski passer vårt behov bedre enn Hoff, men sier selvsagt ikke nei til Hoff. Har vi gitt opp Wehrmann? I tilfellet Retov var vi kommet lenger enn research. Kun nøling hindret oss i å få han. Bittert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Ettersom vi uansett ikke får noen før 1. august er det vel bedre om man tar seg tid og gjør mest mulig research enn å kjøpe for å kjøpe? Personlig tror jeg Sokolowski passer vårt behov bedre enn Hoff Ja takk, begge deler. En sentral og en på kant er akkurat det vi trenger i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Når det gjelder Retov kan vi som sagt bare spekulere i om det var nøling fra vår, Brøndby eller spillerens side som var avgjørende. Endret 8. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 herregud det er bare så forbanna skuffende å se Retov glippe. har ikke ord. en klassespiller som kunne kjøpes fri for 7.5 mill. om det var nøling fra vår side eller ikke vet vi ikke, det får vi aldri vite uansett, men det hadde ikke overrasket meg om vi satt for lenge på gjerdet. det virker som om dette er i ferd med å skje med han islendingen Palmasson også. vi melder interesse, ser på spiller, kartlegger grundig. vurderer frem og tilbake, bestemmer oss at han vil vi legge inn bud og pang...i mellomtiden er fire fem andre klubber på plass og vi får stor konkurranse. det går en fin grense mellom grundighet og nøling. spilleren må føle at han er sterkt ønsket spesiellt av en liten klubb som Stabæk og kanskje tvinges litt til å ta et modig valg før andre aktører kommer på banen. Stabæk må få spissere albuer på markedet uten at det betyr sms-hets som i Huseklepp saken. faen, faen, faen. kjennes som da Prica glapp i siste sekund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Brøndbys Martin Retov befinder sig lige nu i Rostock, hvor han er i færd med at gennemgå det obligatoriske lægetjek. En handel ventes offentliggjort i dag Balle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Når det gjelder Retov kan vi som sagt bare spekulere i om det var nøling fra vår, Brøndby eller spillerens side som var avgjørende. Vi trenger ikke spekulere i det. Det var nøling fra vår side, uten at det betyr Bohinen eller Schelvan.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Hvem da? Jönsson? Investorer? Hvem i alle dager er det som ville nølt i denne saken? Så du sier at Retov ville til Stabæk og at han nå går til sitt andrevalg fordi noen i Stabæksystemet kuket det til? Da venter jeg faenmeg i spenning på hvem de kommer til å signere som er bedre og som kommer til en rimeligere pris enn Retov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Hvordan vet dere at det har vært nøling fra vår side. Tipper ikke Stabæk var første klubb som kartla situasjonen hans.. Edit: Vi er en liten klubb som skal få kunstgress. Stort MINUS tror jeg! Endret 8. Juli 2008 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 I brøndby vet de hvordan man gjør det. De selger ikke en midtbanestjerne (som Somen) uten å ha en jevngod erstatter i ermet... http://www.bold.dk/nyt/?vis=86057 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Når vi først får kunstgress får vi vel litt mer økonomiske muskler? Sist jeg sjekket ledet vi fortsatt eliteserien, og vi har fortsatt meget gode spillere. Som liten klubb vi har en tynn stall (av kvalitetsspillere). For eventuelt nye spillere oppfattes dette neppe som negativt, i og med at veien til startelleveren er kort. - De får sannsynligvis mer eller mindre umiddelbar mulighet til å spille seg inn i førsteelleveren. Håper for øvrig også at Anders C utdyper. Endret 8. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Synd at Retov ikke ser ut til å bli Stabæk-spiller. Kan imidlertid ikke skjønne at det er noen nødvendighet at Stabæk-ledelsen har nølt siden Retov-handelen kan ha gått i vasken. Hva med spillerens preferanser? Hansa Rostock har nok fulgt med på han en stund, noe han har vært klar over. Videre satser nok klubben på å rykke rett opp igjen til 1. Bundesliga. Disse faktorene gjør at Rostock muligens har vært førstevalget hele veien, men at han har hatt kontakt med Stabæk for å sondere terrenget andre steder. Derfor ville det ikke vært noe annerledes om LB & Co hadde vært raskere på avtrekkeren; Retov ville sannsynligvis fremdeles valgt Tyskland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 jeg er enig i ditt resonnement, men det kan jo tyde på at det er folk her inne som vet mer enn du og jeg og som bekrefter at det var Stabæk som dreit seg ut her. kan gjerne bekreftes eller avkreftes av flere med inside info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Alexander Farnerud offisiellt til Brøndby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Har konkurranse om Annan. Her bekreftes det også at Retov har skrevet under for HR (og altså bestått legesjekk). Det jobbes videre med andre alternativer. Espen Olsen og Tommy Stenersen kommer tilbake fra utlån. De hever neppe kvaliteten i start 11eren, men bidrar vel ti økt konkurranse på trening. Edit: Leif Endret 8. Juli 2008 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 Mine kilder på Island snakker meget varmt om Pálmi Rafn. Han skal utvilsomt, og med god margin, være den beste midtbanespilleren i den islandske serien. De trekker frem spillforståelsen og ballfordelingevnen. Det burde definitivt være godt nok for oss, men jeg tror likevel det ville tatt ham en stund å oppjustere seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Jeg håper for guds skyld vi kan markere våre synspunkter mot styrets arbeid for å ødelegge klubbens sjanser for Gull. Nei, vent litt... Jeg håper for guds skyld vi kan markere våre synspunkter mot styrets arbeid for å ødelegge klubbens sjanser for å ta en topp fem plassering ved å torpedere arbeidet til det sportslige apparatet slik de synes å ha gjort i forbindelse med Retov overgangen (ref. artikkel på SS.no) Dette er så inni helvetes bitteret at det ikke finner ord... Er selv bortreist, men håper at det blir sunget noen rop om ikke man markerer med tifo. Samtidig bør man markere sin støtte til Schelvan, Bohinen og Janne. Blir faen meg ikke forundret om dette kan få større konsekvenser enn vi aner. Hvor lenge vil Bohinen gidde å fortsette i jobben om det sportslige apparatets faglige vurderinger uansett ikke tas til følge. Endret 8. Juli 2008 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 8. Juli 2008 Del Skrevet 8. Juli 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193280 Vedder en hundrings på at Bohinen melder interesse for denne karen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193280 Vedder en hundrings på at Bohinen melder interesse for denne karen. Hepp, Spørs hva han har å bidra med - synes han slet med tempoet for Odd i fjor. Som en kortsiktig løsning hadde det dog ikke vært meg imot. Men jeg mistenker det blir en drøy kamel å svelge for enkelte "old timere" her på forumet... @ringo Endret 8. Juli 2008 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Juli 2008 Del Skrevet 9. Juli 2008 En drøy kamel? Det blir vel snarere å måtte svelge hele ørkenen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2008 Del Skrevet 9. Juli 2008 P4 melder at Lyn sliter med økonomien og trues med degradering. Burde øke mulighetene for å hente Soko og/eller Hoff. Ble de ikke truet med å bli kastet ut fra Ullevål også grunnet manglende betaling av leie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Juli 2008 Del Skrevet 9. Juli 2008 Med retov som glapp etc så slet jeg litt med å få sove igår. Bedre ble det ikke da jeg sovnet... Jeg drømte nemlig at stabæk signerte Tommy S Larsen... litt av ett mareritt.. Skulle ikke forundre meg om jeg er sanndrømt. Men er han mannen som kanskje kunne bundet lagdelene sammen ved tap av annan? Riktignok er fyren totalt usmakelig, men kanskje det er akkurat han vi trenger nå? Han bør uansett komme krypende med ett lengre brev enn det harry kewell serverte leeds fansen når han signerte for galatasaray. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 9. Juli 2008 Del Skrevet 9. Juli 2008 TSL har gjort sitt og bør ikke komme krypende i det hele tatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 9. Juli 2008 Del Skrevet 9. Juli 2008 Svindal er en gammel bitter mann...håper virkelig vi finner langt "hyggeligere" alternativer! Hoff er ja takk!, tror dog ikke det er realistisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå