Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Igjen anbefaler jeg Rich sitt intervju med Tommy fra julekalenderen.

Bortsett fra at han begynner å bli gammel tror jeg han kunne vært en bra midlertidig løsning. Dessuten står han jo bak tidenes mest geniale pasning på Ullevaal... og det var for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSL har erfaringen som trengs og vil nok være med å holde intensitet oppe på trening og i kamp. Dersom det går trått med forsterkninger, tror jeg TSL vil kunne levere varene i høstsesongen, hvilket vil gi bedre tid til å finsikte Somens erstatter.

Synes vi skal sette laget foran enkeltpersoner. Om TSL kan hjelpe oss å sikre gullet får det heller være at han ikke er tidenes mest populære mann. Det er nå folk her inne som gjerne skulle sett klysa Riseth i blått også.

TSL har vel ikke TL-gull fra tidligere, så dette vil nok være hans siste reelle sjanse (om det i det hele tatt er aktuelt), så motivasjonen skulle vel være i orden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSL? Hvis vi antar at Lars og Schelvis har en slags liste over spillere de ser på, vil jeg anta at TSL står, om ikke nederst, så kanskje nest nederst på den..

Aldri i livet om vi henter inn en gammel dverg. Da er det for pokker bedre å sette Mix på midten og la det stå til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner at folk er utålmodige, men å begynne å kritisere styret før vinduet engang er åpnet er vel å gå litt langt. Hvis vi derimot ikke ser noe action når vi begynner å nærme oss halvveis igjennom august, da kan vi vurdere slike kritikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

!?!

Det er NÅ vi må si fra og markere oss. Ikke når løpet allerede er kjørt. For meg er dette en veldig farlig signal styret har sendt. De har egentlig signalisert mistillit mot Bohinen, Jönsson og Schelvan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til tifo:

Bilde av styret i Stabækdrakter:

http://johnfenzel.typepad.com/john_fenzels...the3monkeys.jpg

med en eller annen tekst:

"Gull koster mer enn blod, svette og tårer"

"Å spare seg til fant er gratis - Seriegull koster"

ellernoe.

??

Jeg vil tro at L.Bo og Schelvis svært gjerne ønsker nye spillere også.

Problemet er kanskje at de spillere man ønsker seg har andre tilbud som frister mer? Det er lettere å skaffe gode spillere på Champ.Manager..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du misforstår. jeg støtter Bohinen og Schelvan. Det virker derimot som om styret (les artikkel på ss.no) signaliserer mistillit mot sine sportslige ledere gjennom sin måte å agere i Retov-saken. Det er Styret som vi må markere oss ovenfor. Det er de som tilsynelatende vil spare oss fra medaljer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri i livet om vi henter inn en gammel dverg. Da er det for pokker bedre å sette Mix på midten og la det stå til.

Enig. Det får være grenser for mistillit til de vi tross alt har i stallen.

Eventuelle tifo mot styret synes jeg vi kan spare oss for. Bedre å støtta gutta enn å disse styret (som tross alt har brukt noen mill på å holde skuta flytende og unngå konkurs).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Det får være grenser for mistillit til de vi tross alt har i stallen.

Eventuelle tifo mot styret synes jeg vi kan spare oss for. Bedre å støtta gutta enn å disse styret (som tross alt har brukt noen mill på å holde skuta flytende og unngå konkurs).

Uenig. Når styret gjør slike feil som først å selge Somen, og deretter la Retov glippe er det på sin plass at de får høre kritikk tilbake. De millionene styret brukte på å holde skuta flytende hadde aldri vært der uten de aller viktigste; supporterne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at saken er så enkel som artikkelen på SS.no vil ha det til. (Inntill det motsatte er bevist.)

Stabaek er ikke en offentlig bedrift, hvor faglig kvalifiserte vurderinger må gå gjennom allverdens formelle instanser for å godkjennes?

Nå skaffet Bohinen/JJ/Schelvan, eller hvem de(t) nå var, Annan og Andersson i tolvte time før vårens tipppeligastart. Så la eventuelle bannere ligge halvannen måned.

EDIT: Stabaek kunne selvsagt tviholt på Somen - mot hans ønske. Men hadde det gavnet Stabaek som klubb? Hadde det vaert et positivt signal til spillere med ambisjoner om å spille i andre ligaer enn skandinaviske, om det rette tilbudet kommer på bordet?

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner at folk er utålmodige, men å begynne å kritisere styret før vinduet engang er åpnet er vel å gå litt langt. Hvis vi derimot ikke ser noe action når vi begynner å nærme oss halvveis igjennom august, da kan vi vurdere slike kritikk.

Hepp,

Vi kan da ikke drive på å vente til halvveis ut i agust før vi reagerer, all den tid vi ikke har sentrale midtbanespillere i troppen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi kan da ikke drive på å vente til halvveis ut i agust før vi reagerer, all den tid vi ikke har sentrale midtbanespillere i troppen!

@ringo

Men vi får uansett ingen inn før 1. august (selv om de kan signere før).

Når vi i tillegg tar med at Stabæk Fotball AS har gått med ca kr 85 mill i underskudd fra 1996 til 2006, synes jeg vi skal være forsiktige med å kritisere de som har spyttet inn pengene for handlingslammelse etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben kunne hatt forsterkninger på plass for lenge siden. Selv om de ikke kan spille kamp før etter 1. August er det altfor sent å nå stå på bar bakke igjen hva jakten på seriøse kandidater til sentral midtbane angår. det er rett og slett skandaløst. en liten måned i denne sammenhengen er ingenting, det har vår aktivitet på markedet de siste årene bevist gang på gang. ja, vi er heldige og treffer godt ofte, men nå må klubben ta skrittet fullt ut og endelig hente solide forsterkninger. Og det koster. tiden for å leke butikk er over, men det virker som om styret ikke skjønner dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Vi må jo vente til vinduet ÅPNER. Det kan faktisk hende at man har noen på gaffelen, men at man ikke vil offentliggjøre noe før det ikke er fler kamper igjen i juli. Dette gjelder spesielt spillere fra norske klubber. Spillerne skal jo bidra i sin "gamle klubb" ut juli (hvis så er tilfelle).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de dropper leting etter han ene kantspilleren og kjører på med 2 sentral midtbanespillere slik som situasjonen er nå. De som kan spille kant (og holder TL-nivå) per dags dato er Keller, Alan og Johan. Hvis det skulle vise seg at Henning får seg en real smell og blir langtidsskadet og Annan blir solgt så har vi 0 GODE sentrale midtbanespillere igjen. Utrolig kjipt at Retov glapp, hvis vi hadde signert han og Soko hadde vi fått en som allerede var god med masse rutine, og Soko som holder TL-nivå og som jeg etter at jeg så LSK-Lyn mener det bor mye mer i enn hva Lyn har fått ut av han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må klubben ta skrittet fullt ut og endelig hente solide forsterkninger. Og det koster. tiden for å leke butikk er over, men det virker som om styret ikke skjønner dette.

I artikkelen på SS.no får vi inntrykk av at det at Retov glapp ikke stod på økonomi. Uansett hva "glippen" skyldes kan jeg ikke få meg til å tro at styret er så gjengrodd som artikkelen gir inntrykk av. Mulig jeg er naiv.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedtanken bør til en hver tid å støtte laget, trenere og klubben. Det er klart man av og til skal rette kritikk, men det virker på meg klart at man nå, som ting fortsatt er uavklart, IKKE skal lage noen bannere eller lignende med kritikk..

Jeg synes personlig det var halvflaut den gang SS hetset Alanzinho...(...sinners go to hell etc..)

Alltid uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper de dropper leting etter han ene kantspilleren og kjører på med 2 sentral midtbanespillere slik som situasjonen er nå. De som kan spille kant (og holder TL-nivå) per dags dato er Keller, Alan og Johan. Hvis det skulle vise seg at Henning får seg en real smell og blir langtidsskadet og Annan blir solgt så har vi 0 GODE sentrale midtbanespillere igjen.

Nå er vel Johan primaert en offensiv sentral midtbanespiller(?)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel Johan en offensiv sentral midtbanespiller.

Han er vel strengt tatt en venstrekant...

Mulig det. Men han har han ikke fungert best når han har spilt sentralt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvinnsikt er alltid en god kvalitet å ha. Artikkelen på ss.no er exactly to the point

Og din selvinnsikt? Fordi du mener at artikkelen er fortreffelig så skal andre mene det samme?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvinnsikt er alltid en god kvalitet å ha. Artikkelen på ss.no er exactly to the point

Og din selvinnsikt? Fordi du mener at artikkelen er fortreffelig så skal andre mene det samme?

Hehe, hvis du leser innlegget hans, så sier han at han ikke kan se for seg at styrets sommel er grunnen til at Retov glapp, før han på slutten sier "mulig jeg er naiv".

Mitt svar var da etforsøk på å være artig, noe som tydeligvis ikke alle her inne skjønner hva er.

Forøvrig anser jeg meg selv for å ha skremmende dårlig selvinnsikt..(Her kan det hende at jeg var ironisk og litt "artig" igjen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt svar var da etforsøk på å være artig, noe som tydeligvis ikke alle her inne skjønner hva er.

He he. Og du bet på.:-) slapp av jeg skjønte at det var ment som det. Skulle bare sjekke om du tok den...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som Myggen gjør comeback er Start sikkert villig til å selge Annan :rolleyes:

Har de ikke alltid vært villige til det? Problemet for Stabæk sin del er bare prisen. (Noe som forøvrig Stabæk selv har bidratt med til hvertfall dobles etter han kom hit)

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Og du bet på.:-) slapp av jeg skjønte at det var ment som det. Skulle bare sjekke om du tok den...

Ojojoj, her har jeg tydeligvis møtt min overmann. Du dro en dobbel-ironi? Hyll hyll ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...