Gå til innhold

Anbefalte innlegg

The story from Fotbolti.net translated:

Stabæk consider Palmason offer

As Fotbolti.net has reported before Norwegian Premiership club Stabæk has been showing a keen interest in Valur midfielder, Palmi Rafn Palmason, during this summer.

“Palmi is an interesting player and it is possible that he will become a player at Stabæk,” Tom Schelvan, Stabæks sporting director, told Fotbolti.net.

Schelvan emphisized that Stabæk had not been in contact with Valur regarding Palmason yet.

“We have had no discussions with Valur because this matter isnt that far along. We intend to look at Palmi again and after that we will make a decision.”

Fotbolti.net reported earlier today that Anderlecht scouts watched Palmason in action for Valur on Sunday but Schelvan said that doesnt change Stabæks view on things.

Stabæk have been in negotiations with Bröndbys danish midfielder Martin Retov but he joined German outfit Hansa Rostock yesterday, further enhancing Palmasons chances in joining the Norwegian club.

Scouts from Swedish champions IFK Gothenborg were also in attendance on Sunday watching Palmason but Hakan Mild, the clubs sporting director, refused to comment on the matter.

Endret av agust
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk fyrir. Hefuru sjálfur einhverja skoðun á Pálma?

(Takk. Har du selv noen formening om spilleren?

Já, hann er án nokkurs vafa hæfileikaríkasti leikmaðurinn á Íslandi í dag. Með góða tækni, skotviss og góða sendingagetu.

Takk!

til norsk: Ja, han er uten tvil den beste spilleren på Island i dag. God teknikk, skudd- og pasningsfot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jacob Sørensen kan jo være fin å ha han. Rask ving med god ballkontroll. Jobber masse opp og ned. Dessuten har det vist seg at benken til Odd kan by på mirakler ved overgang til Bærum

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2063797.ece

Hva med denne urokråka?:) Er liten tvil om at han er en god spiller, dog med _store_ displinære problemer.... men det kan vel alltids fikses?:P

Det kan nok dessverre aldri fikses nei..... Det er som kjent nok av saker som er havnet i media rundt han - men på langt nær alle!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med denne urokråka?:) Er liten tvil om at han er en god spiller, dog med _store_ displinære problemer.... men det kan vel alltids fikses?:P

Det kan nok dessverre aldri fikses nei..... Det er som kjent nok av saker som er havnet i media rundt han - men på langt nær alle!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som??

Har du sagt A så får du si B :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var en tålmodig person, men nå begynner jeg faktisk å bli en smule urolig...

Selv om overgangsfristen er 1.august, så trenger man jo ikke vente med alle innkjøp til 31.juli kl. 23.45??

Jeg skulle gjerne sett en ny midtbanekriger i laget før vikingmatchen. Midtbanen ser jævelig tynn ut.

Drømmesignering: Kasey Wehrmann. Sannsynlig: Nei

NØDLØSNING : Tommy S. Larsen :o

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var en tålmodig person, men nå begynner jeg faktisk å bli en smule urolig...

Selv om overgangsfristen er 1.august, så trenger man jo ikke vente med alle innkjøp til 31.juli kl. 23.45??

Jeg skulle gjerne sett en ny midtbanekriger i laget før vikingmatchen. Midtbanen ser jævelig tynn ut.

Nå er vel overgangsfristen 1 måned senere, så før 1. august får vi vel uansett ikke brukt noen nye spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel overgangsfristen 1 måned senere, så før 1. august får vi vel uansett ikke brukt noen nye spillere.

Pinlig. Trodde jeg var mer oppdatert enn som så.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spillere kan spille fra 1.august men trene med laget før det.

Ideelt så får vi en eller to spillere ASAP så de får trent litt med laget før kampene starter...RBK signerte feks nettopp en tsjekker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som??

Har du sagt A så får du si B :-)

Kan vi ikke bare si at dessverre for han så har laget fått en trener som er like glad i å gå på byen som han bl.a - så da blir jo dritt også i større grad oppdaget. hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer flere

Janne vet noe.... :P

Han uttaler seg bare programmessig riktig. Han kan jo ikke si noe annet enn at det kommer nye spillere. Stabæk og nye spillere er litt som xfiles... Du tror det ikke før du får se det.

Men bare så det er sagt, signering av ett ukjent talent fra kongo, eller en habil 2.divisjonsspiller vil jeg ikke kalle signering/forsterkning i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...